KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kawa i herbata
mięso i ryby
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 24
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Makarony Polskie szukają agencji reklamowej
Konsorcjum złożone ze spółek Makarony Polskie, Stoczek Natura i Dar Natury zaprasza agencje do składania ofert na przygotowanie i realizację rocznych działań informacyjno-promocyjnych. Ich budżet wstępnie oszacowano na 2,5 mln PLN ...
2016-10-11 Food & drinks
firmy:
Dar Natury
,
Makarony Polskie
,
Stoczek
Biedronka gotowa na Wielkanoc
Sieć handlowa Biedronka odświeżyła szatę graficzną typowych świątecznych artykułów oraz wprowadziła do oferty wiele nowości. Wiosenne opakowania z elementami kwiatów i zwierząt zyskały m.in. biała kiełbasa, chrzan, czy słodycze. Wśród ...
2016-03-11 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Czesi znowu walczą z polską żywnością
Rosnący eksport polskiej żywności do Czech, wywołuje krytykę ze strony tamtejszych organizacji producenckich. Po zakończonej kampanii billboardowej promującej polską żywność, czeski dziennik Lidove Noviny oznajmił, że polskie produkty wysokiej jakości trafiają ...
2015-09-18 Soft drinks
Produkt Roku 2015 – lista zwycięzców
Po raz jedenasty uhonorowano laureatów polskiej edycji projektu marketingowego „Produkt Roku. Wybór Konsumentów - 2015”. Zwycięskie produkty wyłoniono na podstawie badania, przeprowadzonego za zlecenie firmy Produkt Roku Polska, przez Instytut Badawczy ...
2015-01-26 Soft drinks
firmy:
Hoop Polska
,
Bakalland
,
Frito Lay
,
Lidl
,
Nestle
,
Prima Poland
,
ZPH Barbara Ewa Reimschussl
marki:
Princessa
,
Ba!
,
Prima
,
Sunbites
,
Winiary
,
Paola
,
Jupik
Jubileuszowa edycja nagród Superbrands
Po raz 9. rozdano Statuetki Superbrands, nagradzając przedstawicieli 46 najsilniejszych marek. Laureaci odebrali 23 statuetki Superbrands, przyznawane najsilniejszym markom konsumenckim oraz 7 statuetek Business Superbrands dla marek korporacyjnych i B2B ...
2014-05-29 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Da Grasso
,
Lidl
,
Mokate
,
Tesco
marki:
Polski Cukier
,
Morliny
,
Loyd
,
Krakus
,
Cisowianka
Skandal z fałszywą żywności w Anglii
Z badań w West Yorkshire w północnej Anglii wynika, że prawie 40% żywności nie spełnia unijnych wymagań. O sprawie pisze dziennik "The Guardian". W laboratoriach zbadano 900 próbek różnych produktów: ...
2014-02-10 Soft drinks
ARR będzie promować polską żywność
Agencja Rynku Rolnego wygrała przetarg ogłoszony przez ministerstwo gospodarki na promocję polskiej żywności w latach 2012-2014. Umowa w tej sprawie została zawarta między resortem gospodarki i ARR w połowie maja ...
2012-06-01 Soft drinks
Pomorskie liderem na liście produktów tradycyjnych
132 wyroby kulinarne z województwa Pomorskiego znajdują się na liście produktów tradycyjnych. Pomorskie jest krajowym liderem pod tym względem. W styczniu do spisu dopisano pięć nowych pozycji z Pomorza. Listę ...
2012-02-20 Soft drinks
Kampania produktów z logo "Wiem, co wybieram"
1 września ruszyła dwutygodniowa kampania reklamowa promująca produkty opatrzone logo programu "Wiem, co wybieram". Od 1 do 15 września w ośmiu głównych miastach Polski plakaty promocyjne pojawią się łącznie na 233 ...
2011-09-02 Soft drinks
Kolejna odsłona kampanii programu "Wiem, co wybieram"
Kampania edukacyjno-informacyjna programu znakowania produktów żywnościowych "Wiem, co wybieram" po raz kolejny uzyskała wsparcie Clear Channel Poland. Dzięki partnerskiemu zaangażowaniu firmy, w lipcu i sierpniu tego roku w 11 największych aglomeracjach ...
2011-07-27 Soft drinks
Kolejna odsłona kampanii programu "Wiem, co wybieram"
×
Konkurs "Złoty Paragon 2011" - pełne wyniki
Czytelnicy miesięcznika Hurt & Detal, ogólnopolskiego pisma FMCG - przyznali nagrody "Złoty Paragon 2011 - Nagroda Kupców Polskich", wyróżniając najlepsze produkty rynku FMCG. Była to pierwsza edycja corocznego konkursu, pretendującego ...
2011-05-31 Soft drinks
25% eksportu polskich produktów spożywczych trafia do Niemiec
- Niemcy są dla Polski ważnym partnerem handlowym, na ten rynek trafia jedna czwarta eksportu produktów spożywczych - powiedział minister rolnictwa Marek Sawicki na konferencji prasowej przed otwarciem berlińskich targów "Gruene ...
2011-01-21 Soft drinks
Wspólna kampania producentów żywności ekologicznej
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych Polska Ekologia, zrzeszające ok. 30 firm, chce uzyskać wsparcie z unijnych funduszy na realizację dużej akcji promocyjnej. Stowarzyszenie chce promować żywność ekologiczną i samą ...
2010-04-19 Soft drinks
Produkty roku 2009
Firma badawcza TNS OBOP przedstawiła wynik nowej edycji badania 5.000 polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze ich zdaniem nowe produkty, które pojawiły się na rynku FMCG w ubiegłym roku. W ten sposób ...
2009-03-09 Soft drinks
Konsumenci wybrali najlepsze nowości rynku FMCG
28 lutego 2008 poznaliśmy werdykt polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze nowości, jakie pojawiły się na rynku FMCG w ciągu minionego roku. W ten sposób zakończyła się IV edycja programu "Produkt Roku". Na ...
2008-03-03 Soft drinks
Rusza program "wiem co wybieram"
Grupa producentów żywności (Bakalland, FRoSTA, Rieber Foods Polska oraz Unilever Polska) wprowadza w Polsce nowy program informacyjno-edukacyjny znakowania produktów żywnościowych. Jego celem jest ułatwienie wyboru wartościowych pod względem żywieniowym produktów. Firmy informują ...
2007-12-10 Soft drinks
Zmiany na Polagra Food 2007
Tegoroczna, 28. edycja targów odbędzie się w dniach 17-20 września. W tym roku impreza obejmie pięć salonów: gastronomii, wyrobów spożywczych i napojów, wyposażenia sklepów oraz win i alkoholi. Przeobraziły się również same ...
2007-08-17 Soft drinks
Polacy na emigracji szukają polskich produktów
Firma badawcza Kinoulty Research opublikowała raport opracowany na podstawie wywiadów z Polakami przebywającymi w Irlandii lub tymi, którzy z niej wrócili. Wynika z niego m.in. to, że na emigracji Polacy poszukują ...
2007-01-12 Soft drinks
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [24]
działy
› badania [12]
› zagranica [7]
› handel [6]
› innowacje i nowości [3]
› inwestycje [1]
› akwizycje i fuzje [1]
› dostawcy [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [3]
› Lidl [3]
› Bakalland [1]
› Carrefour [1]
› Da Grasso [1]
› Dar Natury [1]
› Frito Lay [1]
› Hoop Polska [1]
› Makarony Polskie [1]
› Mokate [1]
› Nestle [1]
› Prima Poland [1]
› Stoczek [1]
› Tesco [1]
› ZPH Barbara Ewa Reimschussl [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [20]
› napoje bezalkoholowe [19]
› słodycze i przekąski [19]
› owoce i warzywa [18]
› mleko [15]
› alkohol [11]
marki
› Ba! [1]
› Cisowianka [1]
› Jupik [1]
› Krakus [1]
› Loyd [1]
› Morliny [1]
› Paola [1]
› Polski Cukier [1]
› Prima [1]
› Princessa [1]
› Sunbites [1]
› Winiary [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA