KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kawa i herbata
owoce i warzywa
Liczba wyszukanych artykułów: 297
Polskie firmy na targach w Norymberdze
49 polskich firm weźmie udział w międzynarodowych targach produktów ekologicznych BioFach, które odbędą się w dniach 16-19 lutego br. w Norymberdze. Polska będzie w tym roku gospodarzem targów - tzw. "Krajem ...
2006-02-01 Soft drinks
Detaliści nie liczą na "becikowe"
Sejm zarezerwował w budżecie 610 mln PLN na tzw. becikowe. Posłowie chcą, aby te pieniądze rodziny wydały na produkty dla dzieci, jednak producenci tych towarów i handlowcy wcale nie oczekują boomu. Sieci ...
2006-01-27 Soft drinks
Polacy kupują coraz więcej żywności w sieci
Coraz więcej osób docenia możliwość zrobienia zakupów spożywczych przez internet - pisze Metropol. Usługę internetowych zakupów spożywczych oferuje m.in. sieć Piotr i Paweł w Warszawie, Poznaniu i Bydgoszczy. W stolicy zakupy ...
2006-01-26 Soft drinks
Semper wprowadzi więcej innowacji
Szwedzki producent żywności dla dzieci chce walczyć o większy udział w rosyjskim rynku. Drogą do tego celu ma być wprowadzenie do sprzedaży wielu innowacyjnych produktów. Firma chce zwiększać sprzedaż o 15-17% ...
2006-01-24 Russia & CIS
Rynek znaczników radiowych RFID zaczyna się rozwijać
W 2005 roku 12,4% europejskich firm z największych sektorów gospodarki wdrożyło rozwiązania znaczników radiowych RFID. Oznacza to, że rynek znaczników radiowych w Europie zacznie szybki rozwój - dowodzą badania firmy analitycznej ...
2006-01-19 Soft drinks
Branża spożywcza przeznacza niewiele na R&D
Europejski Przemysł spożywczy zajmuje końcowe miejsca w rankingu branż inwestujących w badania i rozwój (R&D) - wynika z corocznego raportu Komisji Europejskiej (KE). Relatywnie niskie wydatki na badania kontrastują z wielkością sektora spożywczego ...
2006-01-18 Soft drinks
Zła prasa psuje sprzedaż
Prawie połowa Polaków zrezygnowała kiedyś z zakupu produktu, bo zetknęła się ze negatywną opinią na jego temat w mediach - wynika z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP. Informacje o niskiej jakości wyrobu ...
2006-01-18 Soft drinks
Rosja chce normalizacji handlu z Polską
Rosja jest zainteresowana normalizacją wymiany handlowej artykułami rolno-spożywczymi z Polską - zapewnił radca handlowy Ambasady Federacji Rosyjskiej w Polsce Nikołaj Zachmatow. Wyraził nadzieję, że wkrótce dojdzie do unormowania tych stosunków. Na wtorkowej ...
2006-01-18 Soft drinks
Cała branża podlega już HACCP
Wszystkie firmy produkujące żywność, bary, restauracje, stołówki, sklepy spożywcze, a nawet małe kioski ze słodyczami muszą już mieć system bezpieczeństwa żywności, czyli tzw. HACCP. Obowiązek wprowadzenia HACCP wynika nie z niejednoznacznej w tej ...
2006-01-17 Soft drinks
Rozpoczął się kolejny Zielony Tydzień
W Berlinie otwarto oficjalnie jedne z największych na świecie targów rolnych, Grune Woche, które odbywają się po raz 71. W imprezie do 22 stycznia uczestniczy 1639 firm z 53 krajów ...
2006-01-16 Soft drinks
Rozmowy z Rosjanami nie przyniosły przełomu
Minister rolnictwa Rosji Aleksiej Gordiejew i polski minister rolnictwa Krzysztof Jurgiel spotkali się w Berlinie na Targach Grune Woche. Krzysztof Jurgiel powiedział, że po wymianie zdań z jego rosyjskim odpowiednikiem jest ...
2006-01-16 Soft drinks
North Cost powalczy o kapitał na GPW
W grudniu 2005 roku importer wysokogatunkowych produktów spożywczych, złożył w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd prospekt emisyjny. Publiczna emisja akcji planowana jest na I kwartał 2006. Pozyskany kapitał przeznaczony zostanie przede wszystkim ...
2006-01-12 Soft drinks
Szansa na koniec rosyjskiego embarga?
Wiceminister rolnictwa powiedział że jest szansa na wznowienie eksportu polskich produktów rolno - spożywczych do Rosji. Lech Różański powiedział Informacyjnej Agencji Radiowej że jutro w Berlinie dojdzie do spotkania ministrów rolnictwa Polski ...
2006-01-12 Soft drinks
Przemysł spożywczy chce nowych regulacji w handlu
Przemysł spożywczy szykuje się do wojny prawnej z sieciami handlowymi. O swoje interesy będzie walczyć nie tylko w sądach lecz również w Sejmie. - W pierwszym kwartale powinny zakończyć się wstępne prace ...
2006-01-11 Soft drinks
II edycja Produktu Roku
6 stycznia TNS OBOP rozpoczął badanie marketingowe, które będzie uwieńczeniem II polskiej edycji programu marketingowego Produkt Roku. Wybór Konsumentów. Program tworzą dwa elementy: badanie opinii konsumentów, którzy wybierają najlepsze nowości, jakie pojawiły ...
2006-01-10 Soft drinks
E. Leclerc - obroty większe o 6%
Francuska sieć handlu detalicznego w ubiegłym roku zwiększyła swoje obroty w Polsce o 6%, osiągając prawie 1,8 mld PLN. Sieć zwiększyła również liczbę klientów (o 12,5%). Firma prowadzi w Polsce sprzedaż w ...
2006-01-10 Soft drinks
Primanova vs Primadonna
Ahold Polska nie może oznaczać kawy i herbaty znakiem Primanova, bo jest zbyt podobny do znaku Primadonna, który w Polsce wcześniej otrzymał ochronę na takie towary. Międzynarodową rejestrację znaku towarowego Primadonna posiada ...
2006-01-09 Soft drinks
Polska żywność znana w Europie
O blisko jedną piątą zwiększyły się w ubiegłym roku przychody ze sprzedaży polskiej żywności za granicę. Najwięcej pieczywa, mięsa i słodyczy sprzedaliśmy do krajów Unii. Według Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej eksport ...
2006-01-06 Soft drinks
Wzrośnie popyt na żywność
W 2006 r. wzrośnie popyt na żywność w wyniku spadku cen, a także z powodu wzrostu dochodów ludności - powiedziała dr Krystyna Świetlik z Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej (IERiGŻ). Według jej szacunków ...
2006-01-03 Soft drinks
Żywność w Rosji będzie znacznie droższa
W tym roku należy oczekiwać dużego wzrostu cen żywości w Rosji. Zdaniem analityków, ceny produktów zbożowych, masła, mleka, kasz i mięsa w I kwartale 2006 roku wzrosną ok. 10%. O wzroście cen ...
2006-01-03 Soft drinks
[1]
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
[15]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [8]
› kiedykolwiek [297]
działy
› badania [117]
› zagranica [87]
› promocje i PR [49]
› handel [41]
› inwestycje [32]
› innowacje i nowości [28]
› akwizycje i fuzje [25]
› dostawcy [17]
› makroekonomia [6]
firmy produkcyjne i handlowe
› Herbapol Lublin [9]
› Biedronka [5]
› Grupa Maspex [5]
› Nestle [5]
› Herbapol Lublin [2]
› Kolporter [2]
› Kraft Heinz [2]
› Kubara [2]
› Lidl [2]
› Mokate [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› AB Foods Polska [1]
› Alfa Group [1]
› Alma [1]
› Bakalland [1]
› Borjomi [1]
› Bunge [1]
› Carrefour [1]
› Cenos [1]
› Danone [1]
› Dar Natury [1]
› Dary Natury [1]
› Dr.Oetker [1]
› Eurocash [1]
› FoodWell [1]
› GFS [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› KIG PR [1]
› Kraft Foods [1]
› Lotte Wedel [1]
› Makarony Polskie [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› Nim's [1]
› Pamapol [1]
› PepsiCo [1]
› Podravka [1]
› PPL Koral [1]
› Reader's Digest [1]
› Rossmann [1]
› Rovita [1]
› Sante [1]
› Sofio [1]
› Stoczek [1]
› Tymbark [1]
› Unilever [1]
› Zito [1]
› ZPC Otmuchów [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [244]
› napoje bezalkoholowe [229]
› mleko [184]
› słodycze i przekąski [181]
› mięso i ryby [148]
› alkohol [107]
firmy marketingowe
› MediaCom [3]
› A&A Agencja [1]
› Big Picture [1]
› BrandLab [1]
› Carla Zuri [1]
› Change Serviceplan [1]
› Havas [1]
› Sataku [1]
› Unique One [1]
› Watchout [1]
marki
› Herbapol [8]
› Tymbark [4]
› Żywiec Zdrój [3]
› DecoMorreno [2]
› Delecta [2]
› Delma [2]
› Dobra Kaloria [2]
› E.Wedel [2]
› Jacobs [2]
› Kubuś [2]
› Łaciate [2]
› Lay's [2]
› Lubella [2]
› Plusssz [2]
› Actimel [1]
› Algida [1]
› Anatol [1]
› Berlinki [1]
› Big-Active [1]
› Blue Dragon [1]
› Borjomi [1]
› Capollini [1]
› Cisowianka [1]
› Cremona [1]
› Danone [1]
› Dr.Oetker [1]
› DrWitt [1]
› Ekland [1]
› Food & Joy [1]
› goBIO [1]
› Green-Up [1]
› Heinz [1]
› Knoppers [1]
› Koral [1]
› Kotlin [1]
› Krakus [1]
› Kujawski [1]
› Lech [1]
› Łowicz [1]
› Magnum [1]
› Maxwell House [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Mokate [1]
› Nestle [1]
› Nim's [1]
› Orico [1]
› Patak's [1]
› Planters [1]
› Puchatek [1]
› Pudliszki [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Salatini [1]
› Sante [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyn [1]
› Tarczyński [1]
› Twinings [1]
› Winiary [1]
› Yögoda [1]
› Zagłoba [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA