KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kawa i herbata
inne produkty
Liczba wyszukanych artykułów: 419
Nie wszyscy narzekają na pogodę
Niskie temperatury szkodzą wielu firmom, ale niektórym przysparzają klientów. Ostatnio wzrósł popyt na odzież, kosmetyki, a także kaloryczną żywność. W hipermarketach w czasie mrozów klientów jest mniej, bo ludzie nie wychodzą z ...
2006-01-24 Soft drinks
Semper wprowadzi więcej innowacji
Szwedzki producent żywności dla dzieci chce walczyć o większy udział w rosyjskim rynku. Drogą do tego celu ma być wprowadzenie do sprzedaży wielu innowacyjnych produktów. Firma chce zwiększać sprzedaż o 15-17% ...
2006-01-24 Russia & CIS
Rynek znaczników radiowych RFID zaczyna się rozwijać
W 2005 roku 12,4% europejskich firm z największych sektorów gospodarki wdrożyło rozwiązania znaczników radiowych RFID. Oznacza to, że rynek znaczników radiowych w Europie zacznie szybki rozwój - dowodzą badania firmy analitycznej ...
2006-01-19 Soft drinks
Branża spożywcza przeznacza niewiele na R&D
Europejski Przemysł spożywczy zajmuje końcowe miejsca w rankingu branż inwestujących w badania i rozwój (R&D) - wynika z corocznego raportu Komisji Europejskiej (KE). Relatywnie niskie wydatki na badania kontrastują z wielkością sektora spożywczego ...
2006-01-18 Soft drinks
Zła prasa psuje sprzedaż
Prawie połowa Polaków zrezygnowała kiedyś z zakupu produktu, bo zetknęła się ze negatywną opinią na jego temat w mediach - wynika z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP. Informacje o niskiej jakości wyrobu ...
2006-01-18 Soft drinks
Unilever powtarza Koloniadę
Koncern rozpoczął drugą edycję promocji konsumenckiej marek Saga, Kasia, Delma Extra i Amino, realizowaną pod hasłem Koloniada 2006. Celem promocji jest wzrost penetracji, budowanie lojalności konsumentów oraz utrwalenie rodzinnego wizerunku wymienionych marek ...
2006-01-18 Food & drinks
Rosja chce normalizacji handlu z Polską
Rosja jest zainteresowana normalizacją wymiany handlowej artykułami rolno-spożywczymi z Polską - zapewnił radca handlowy Ambasady Federacji Rosyjskiej w Polsce Nikołaj Zachmatow. Wyraził nadzieję, że wkrótce dojdzie do unormowania tych stosunków. Na wtorkowej ...
2006-01-18 Soft drinks
Cała branża podlega już HACCP
Wszystkie firmy produkujące żywność, bary, restauracje, stołówki, sklepy spożywcze, a nawet małe kioski ze słodyczami muszą już mieć system bezpieczeństwa żywności, czyli tzw. HACCP. Obowiązek wprowadzenia HACCP wynika nie z niejednoznacznej w tej ...
2006-01-17 Soft drinks
Rozpoczął się kolejny Zielony Tydzień
W Berlinie otwarto oficjalnie jedne z największych na świecie targów rolnych, Grune Woche, które odbywają się po raz 71. W imprezie do 22 stycznia uczestniczy 1639 firm z 53 krajów ...
2006-01-16 Soft drinks
Rozmowy z Rosjanami nie przyniosły przełomu
Minister rolnictwa Rosji Aleksiej Gordiejew i polski minister rolnictwa Krzysztof Jurgiel spotkali się w Berlinie na Targach Grune Woche. Krzysztof Jurgiel powiedział, że po wymianie zdań z jego rosyjskim odpowiednikiem jest ...
2006-01-16 Soft drinks
North Cost powalczy o kapitał na GPW
W grudniu 2005 roku importer wysokogatunkowych produktów spożywczych, złożył w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd prospekt emisyjny. Publiczna emisja akcji planowana jest na I kwartał 2006. Pozyskany kapitał przeznaczony zostanie przede wszystkim ...
2006-01-12 Soft drinks
Szansa na koniec rosyjskiego embarga?
Wiceminister rolnictwa powiedział że jest szansa na wznowienie eksportu polskich produktów rolno - spożywczych do Rosji. Lech Różański powiedział Informacyjnej Agencji Radiowej że jutro w Berlinie dojdzie do spotkania ministrów rolnictwa Polski ...
2006-01-12 Soft drinks
Przemysł spożywczy chce nowych regulacji w handlu
Przemysł spożywczy szykuje się do wojny prawnej z sieciami handlowymi. O swoje interesy będzie walczyć nie tylko w sądach lecz również w Sejmie. - W pierwszym kwartale powinny zakończyć się wstępne prace ...
2006-01-11 Soft drinks
II edycja Produktu Roku
6 stycznia TNS OBOP rozpoczął badanie marketingowe, które będzie uwieńczeniem II polskiej edycji programu marketingowego Produkt Roku. Wybór Konsumentów. Program tworzą dwa elementy: badanie opinii konsumentów, którzy wybierają najlepsze nowości, jakie pojawiły ...
2006-01-10 Soft drinks
E. Leclerc - obroty większe o 6%
Francuska sieć handlu detalicznego w ubiegłym roku zwiększyła swoje obroty w Polsce o 6%, osiągając prawie 1,8 mld PLN. Sieć zwiększyła również liczbę klientów (o 12,5%). Firma prowadzi w Polsce sprzedaż w ...
2006-01-10 Soft drinks
Primanova vs Primadonna
Ahold Polska nie może oznaczać kawy i herbaty znakiem Primanova, bo jest zbyt podobny do znaku Primadonna, który w Polsce wcześniej otrzymał ochronę na takie towary. Międzynarodową rejestrację znaku towarowego Primadonna posiada ...
2006-01-09 Soft drinks
Polska żywność znana w Europie
O blisko jedną piątą zwiększyły się w ubiegłym roku przychody ze sprzedaży polskiej żywności za granicę. Najwięcej pieczywa, mięsa i słodyczy sprzedaliśmy do krajów Unii. Według Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej eksport ...
2006-01-06 Soft drinks
Wzrośnie popyt na żywność
W 2006 r. wzrośnie popyt na żywność w wyniku spadku cen, a także z powodu wzrostu dochodów ludności - powiedziała dr Krystyna Świetlik z Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej (IERiGŻ). Według jej szacunków ...
2006-01-03 Soft drinks
Żywność w Rosji będzie znacznie droższa
W tym roku należy oczekiwać dużego wzrostu cen żywości w Rosji. Zdaniem analityków, ceny produktów zbożowych, masła, mleka, kasz i mięsa w I kwartale 2006 roku wzrosną ok. 10%. O wzroście cen ...
2006-01-03 Soft drinks
Żywność w UE bardziej bezpieczna
Unia Europejska zaostrza reguły bezpieczeństwa żywności. W niedzielę wchodzi w życie pakiet ustaw nakładający większą odpowiedzialność na wszystkich mających do czynienia z żywnością. Celem tych działań jest uproszczenie, poprawa i konsolidacja europejskich reguł higieny ...
2006-01-02 Soft drinks
[1]
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
[21]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [7]
› kiedykolwiek [419]
działy
› badania [161]
› zagranica [126]
› promocje i PR [73]
› handel [63]
› inwestycje [51]
› innowacje i nowości [38]
› akwizycje i fuzje [35]
› dostawcy [22]
› makroekonomia [10]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [17]
› Grupa Maspex [7]
› Mokate [7]
› Biedronka [4]
› Intermarche [4]
› Kraft Foods [4]
› Lidl [4]
› Herbapol Lublin [3]
› Kaufland [3]
› Mondelez Polska [3]
› Unilever [3]
› Alma [2]
› Bakalland [2]
› Grana [2]
› Kolporter [2]
› Kraft Heinz [2]
› Mondelez International [2]
› Nałęczów Zdrój [2]
› Podravka [2]
› Shell [2]
› Tesco [2]
› Żabka [2]
› Zito [2]
› ZPC Otmuchów [2]
› AB Foods Polska [1]
› Ardagh [1]
› Arla Foods [1]
› Bio-Active [1]
› Bunge [1]
› Caffe Vergnano [1]
› Carrefour [1]
› Cartondruck Polska [1]
› Cenos [1]
› Chespa [1]
› Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie [1]
› Coca-Cola [1]
› Czas na Herbatę [1]
› Dar Natury [1]
› Dary Natury [1]
› Diageo [1]
› Dr.Oetker [1]
› EcoBean [1]
› FoodCare [1]
› Frito Lay [1]
› GoodMills [1]
› Grupa Mokate [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Hoop Polska [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› KIG PR [1]
› Kofola [1]
› Leros [1]
› Lotte Wedel [1]
› Makarony Polskie [1]
› Masterpress [1]
› McCormick [1]
› Michel Mour [1]
› MM Brown Polska [1]
› Nespresso [1]
› Nutricia Polska [1]
› O-I [1]
› Pamapol [1]
› Pasta Food Company [1]
› PepsiCo [1]
› Pernod Ricard [1]
› Piotr i Paweł [1]
› Polomarket [1]
› PPL Koral [1]
› Premium Beverages [1]
› Prima Poland [1]
› Reader's Digest [1]
› Rebread [1]
› Russkij Produkt [1]
› Sante [1]
› Sleever International [1]
› Slovenian Sovereign Holding [1]
› Starbucks [1]
› Stoczek [1]
› United Packaging [1]
› Ustronianka [1]
› Wolt [1]
› ZPH Barbara Ewa Reimschussl [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [275]
› słodycze i przekąski [246]
› owoce i warzywa [244]
› mleko [216]
› mięso i ryby [161]
› alkohol [130]
firmy marketingowe
› Unique One [5]
› San Markos [2]
› Affectiva [1]
› Brand Support [1]
› Cream [1]
› CzteryCzwarte Brand Design [1]
› D35 [1]
› Effective Media [1]
› Gong [1]
› Hand Made [1]
› JDA Łomża [1]
› Millward Brown [1]
› OMD Media Direction [1]
› Starcom [1]
› Value Media [1]
marki
› Winiary [6]
› E.Wedel [4]
› Nescafe [4]
› Nestle [4]
› Tymbark [4]
› Cisowianka [3]
› Delma [3]
› Dr.Oetker [3]
› Ekland [3]
› Herbapol [3]
› Jacobs [3]
› Kit Kat [3]
› Lubella [3]
› Milka [3]
› Princessa [3]
› Starbucks [3]
› Żywiec Zdrój [3]
› After Eight [2]
› Algida [2]
› DecoMorreno [2]
› Koral [2]
› Kubuś [2]
› Lay's [2]
› Lion [2]
› Lipton [2]
› Maggi [2]
› Magnum [2]
› Nesquik [2]
› Oreo [2]
› Plusssz [2]
› 4Move [1]
› Actimel [1]
› Almette [1]
› Anatol [1]
› Ba! [1]
› belVita [1]
› Berlinki [1]
› Black [1]
› Blow [1]
› Blue Dragon [1]
› Cadbury [1]
› Caffetteria Mokate [1]
› Caffe Vergnano [1]
› Capollini [1]
› Capri-Sun [1]
› Cremona [1]
› Crunchips [1]
› Dar Natury [1]
› Delecta [1]
› Desperados [1]
› DrWitt [1]
› Finlandia [1]
› Food & Joy [1]
› Frugo [1]
› Fuze Tea [1]
› Gellwe [1]
› goBIO [1]
› Green-Up [1]
› Heinz [1]
› Inka [1]
› Jupik [1]
› Kamis [1]
› Knoppers [1]
› Knorr [1]
› Kotlin [1]
› Krakus [1]
› Kropla Beskidu [1]
› Kujawski [1]
› Łaciate [1]
› La Mattina [1]
› Lech [1]
› Leibniz [1]
› Lipton Ice Tea [1]
› Łowicz [1]
› Loyd [1]
› Lurpak [1]
› Maxwell House [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Monte [1]
› Muller [1]
› Muszynianka [1]
› Nałęczowianka [1]
› Nespresso [1]
› Nesvita [1]
› NGine [1]
› Olej Kujawski [1]
› Paola [1]
› Patak's [1]
› Philadelphia [1]
› Piątnica [1]
› Planters [1]
› Prima [1]
› Puchatek [1]
› Pudliszki [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Rośleko [1]
› Salatini [1]
› Sante [1]
› Smirnoff [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA