KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
Animex
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Parówki królują w branży wędliniarskiej
Segment parówek notuje wzrosty od 5 lat, a jego wartość wynosi ok. 3 mld PLN. Konsumpcja w domach odpowiada za połowę tej wartości. Druga część rynku to sprzedaż w segmencie HoReCa ...
2015-11-10 Food & drinks
firmy:
Animex
,
Indykpol
,
Sokołów
,
ZM Henryk Kania
Budżet na promocję wędlin wzrósł o 76%
W 2014 r. cennikowe wydatki reklamowe branży wędliniarskiej wzrosły o 76%, do 96,8 mln PLN. Liderami pod tym względem są firmy Tarczyński, ZPM Henryk Kania, Sokołów i Animex – informuje portal ...
2014-12-16 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
,
Animex
,
Sokołów
,
ZM Henryk Kania
,
ZM Madej Wróbel
Orlen sprzedaje ponad 35 mln parówek rocznie
- Na polskim rynku nie powstała żadna licząca się sieć działająca w segmencie przydrożnej gastronomii. Stacje paliw znakomicie wypełniły ten rynek - mówi Marek Balawejder, dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży detalicznej w ...
2014-05-08 Soft drinks
firmy:
PKN Orlen
,
Animex
Kampanie reklamowe czołowych producentów kabanosów
Wydatki polskich konsumentów na wędliny są szacowane na 15 mld PLN rocznie. Jednym z segmentów wykazujących duże wzrosty sprzedaży są wędliny premium, w tym kabanosy których sprzedaż sięga 650 mln PLN ...
2014-04-17 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
,
Animex
,
Sokołów
,
ZM Henryk Kania
Polacy jedzą najwięcej parówek w Europie
Polska jest krajem z najwyższą konsumpcją parówek. Wędliny te kupuje 70% Polaków, a zjada je co najmniej raz w tygodniu 29% konsumentów - wynika z badań SMG/KRC zleconych przez Drosed, na ...
2014-02-12 Food & drinks
firmy:
Drosed
,
Animex
,
Pekpol
marki:
Berlinki
Smithfield połączy się z Shuanghui International
Koncern mięsny Smithfield Foods, Inc. oraz chiński Shuanghui International Holdings Limited ogłosiły połączenie. Zamknięcie transakcji uwarunkowane jest m.in. zgodą udziałowców Smithfield, czy akceptacji przez urzędu antymonopolowe i spodziewane jest w II ...
2013-06-03 Food & drinks
firmy:
Smithfield Foods
,
Animex
,
Shuanghui International
marki:
Morliny
,
Berlinki
,
Krakus
Smithfield połączy się z Shuanghui International
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [6]
działy
› promocje i PR [2]
› zagranica [2]
› akwizycje i fuzje [1]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Sokołów [3]
› ZM Henryk Kania [3]
› Tarczyński [2]
› Drosed [1]
› Indykpol [1]
› Pekpol [1]
› PKN Orlen [1]
› Shuanghui International [1]
› Smithfield Foods [1]
› ZM Madej Wróbel [1]
kategorie rynkowe
› kawa i herbata [1]
marki
› Berlinki [2]
› Krakus [1]
› Morliny [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA