KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
kiedykolwiek
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 470
Greenpeace walczy z siecią Bomi
Greenpeace opublikował trzecią edycję rankingu "Oceany na sprzedaż". Oceniono w nim 9 największych sieci sprzedaży detalicznej w Polsce pod kątem ich strategii pozyskiwania ryb, produktów rybnych i owoców morza. Organizacja obserwuje ...
2011-08-05 Food & drinks
Regulacja cen na Białorusi
Na Białorusi zatwierdzono listę towarów, na które może być wprowadzona na 3 miesiące regulacja cen. To kolejny pomysł białoruskich władz, który ma powstrzymać wzrost cen. Na liście regulowanych towarów jest ...
2011-06-20 Russia & CIS
Seko będzie produkować dla Aldi
Notowana na giełdzie spółka Seko poinformowała, że prawdopodobnie od jesieni rozpocznie dostawy przetworów rybnych do niemieckiej sieci dyskontowej Aldi. Będą one dostępne pod marką sieci - podaje Parkiet. Zdaniem Seko ...
2011-06-10 Food & drinks
Abramczyk poszerza dystrybucję za granicą
Ryby i owoce morza marki Abramczyk już od kilkunastu lat znane są Czechom, Niemcom i Estończykom. Dotychczasowa sprzedaż eksportowa opierała się głównie na rynku tradycyjnym, poprzez dystrybutorów dostarczających produkty do zagranicznych ...
2011-05-26 Food & drinks
W Makro coraz więcej marki własnej Fine Food
Obecnie linia Fine Food liczy 300 produktów, a do końca czerwca ma ich być 600. Linia Fine Food jest ważnym elementem asortymentu tworzonej przez Makro sieci sklepów Odido, w których marka ...
2011-04-18 Soft drinks
Euro 2012 szansą dla vendingu
Rynek automatów z jedzeniem i napojami w Polsce to obecnie ok. 45 tys. urządzeń, a tempo wzrostu sięga 10-15% rocznie. Przyszłoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej spowodują, że rynek ten będzie ...
2011-02-24 Soft drinks
Powstanie rada ekspertów ds. rozwoju rynku konsumenckiego
Międzybranżową radę tworzyć będą najważniejsze firmy produkcyjne i handlowe. Jej głównym celem jest analiza stanu i problemów branży spożywczej, poszukiwanie kierunków i sposobów rozwoju, udoskonalanie istniejącego ustawodawstwa dla zapewnienia bezpieczeństwa żywnościowego ...
2011-01-19 Russia & CIS
Analitycy: rynek spożywczy będzie nadal rósł
Stopniowy spadek bezrobocia, poprawa koniunktury gospodarczej i wzrost cen będą najważniejszymi czynnikami, decydującymi w tym roku o wzroście wartości sprzedaży produktów spożywczych w Polsce. Wolumen sprzedaży w niektórych sektorach (przetwory owocowo-warzywne ...
2011-01-03 Soft drinks
Polskie towary odzyskują francuski rynek
Wymiana handlowa w relacjach polsko-francuskich powróciła w tym roku blisko poziomu sprzed kryzysu w 2008 roku. Francja jest czwartym partnerem handlowym Polski (po Niemczech, Rosji i Włoszech). Według prognoz z ...
2010-12-27 Soft drinks
Saloniki Kolportera promują FMCG
Saloniki prasowe Kolportera stawiają na maksymalnie szeroki rozwój asortymentu FMCG. Sprzedaż tej grupy produktów wspierają wyspecjalizowane nośniki reklamowe. Dzięki nim producenci mogą także sprawdzić popyt na towary dopiero wprowadzane do sieci ...
2010-12-22 Soft drinks
Kolporter poszerza portfolio produktów pod własną marką
Kolporter rozszerza ofertę artykułów spożywczych pod własną marką o pasztety, dżemy w kilku smakach oraz orzeszki solone. - Wprowadzamy kolejne artykuły spożywcze w tych kategoriach towarów, które są najchętniej kupowane - ...
2010-12-13 Soft drinks
Wartość eksportu polskiej żywności przekroczy 3 mld PLN
Od 2004 r., w którym Polska znalazła się w gronie państw Unii Europejskiej, eksport polskich produktów żywnościowych na zachodnie rynki rósł w tempie ok. 20% rocznie i w 2009 r. wyniósł ...
2010-11-26 Soft drinks
W sobotę otwarcie pierwszego biobazaru w Warszawie
Od 27 listopada warszawiacy będą mieli okazję zrobić zakupy na pierwszym w mieście biobazarze. Sprzedawane tam będą wyłącznie produkty organiczne z certyfikatem Rolnictwa Ekologicznego. Biobazar będzie się odbywał na terenie ...
2010-11-25 Soft drinks
Połączenie Iglokraka i Igloteksu zmieni rynek mrożonek
Połączenie dwóch spółek z branży mrożonek, która uzyskała już zgodę UOKiK, jest pierwszym krokiem w strategii funduszu Penta Investment, którego celem jest konsolidacja tego rynku w Polsce. Fuzja spółek Iglokrak ...
2010-11-22 Food & drinks
Inspekcja handlowa o jakości produktów spożywczych
Według ostatnich danych Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, 15% żywności na polskim rynku nie spełnia norm. Częstą praktyką jest np. dodawanie wody do przetworów mięsnych czy rybnych - podaje Dziennik Gazeta ...
2010-11-16 Soft drinks
Żabka wprowadza private label
W tym roku na półkach sklepów sieci Żabka znajdzie się 200 produktów marki własnej. Żabka jest pierwszą siecią typu convenience w kraju, która zdecydowała się na taką skalę wprowadzić produkty pod ...
2010-05-27 Soft drinks
Firmy spożywcze zarzucają sieciom dumping cenowy
Firmy działające w branży spożywczej - głównie mleczarskie i mięsne zarzucają sieciom handlowym sprzedaż części produktów poniżej ceny zakupu. Działania takie realizowane w celach promocyjnych są dozwolone. Prawo zabrania jednak ich ...
2010-05-27 Soft drinks
Jago podpisało umowę z siecią Carrefour
Zarząd Firmy Handlowej Jago poinformował, że 24 maja spółka podpisała z siecią Carrefour Polska umowę w zakresie świadczenia kompleksowych usług logistycznych polegających na obsłudze magazynowej i dystrybucyjnej dla wszystkich punktów handlowych ...
2010-05-26 Soft drinks
Penta Investments przejmuje spółki z branży mrożonek
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydała zgodę na przejęcie przez Penta Investments spółek: Iglokrak z Krakowa, Lewil Iglokrak z Tarnowa oraz Chłodnie Śląskie Iglokrak z Wodzisławia Śląskiego. Głównym przedmiotem działalności Penta ...
2010-05-05 Soft drinks
Producenci zarabiają najwięcej na sprzedaży żywności
Wbrew opinii ministra rolnictwa, który powołał niedawno zespół mający monitorować cenny artykułów spożywczych w sieciach handlowych, to nie handel zarabia najwięcej na sprzedaży żywności. Większy udział w cenie produktów na półce ...
2010-03-03 Soft drinks
[1]
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
[24]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [6]
› ostatnie 3 miesiące [6]
› ostatni rok [35]
działy
› badania [147]
› promocje i PR [95]
› innowacje i nowości [70]
› inwestycje [64]
› zagranica [58]
› akwizycje i fuzje [22]
› makroekonomia [8]
› dostawcy [6]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [45]
› Lidl [36]
› Carrefour [21]
› Żabka [19]
› Makro Cash & Carry [15]
› Kaufland [13]
› Tesco [12]
› Netto [9]
› Sokołów [8]
› Jeronimo Martins [7]
› ZPM Biernacki [7]
› Aldi [6]
› Animex [6]
› Intermarche [6]
› Konspol [6]
› Tarczyński [6]
› Auchan [5]
› E.Leclerc [5]
› Sushi Factory [5]
› ZM Henryk Kania [5]
› Delikatesy Centrum [4]
› Dino [4]
› Gobarto [4]
› Gzella [4]
› Chorten [3]
› Eurocash [3]
› Goodvalley [3]
› Piotr i Paweł [3]
› Supeco [3]
› ZM Wierzejki [3]
› Alma [2]
› Asda [2]
› Bać-Pol [2]
› Burger King [2]
› Freshmarket [2]
› Frisco.pl [2]
› Graal [2]
› Jama [2]
› Kolporter [2]
› Mispol [2]
› PKM Duda [2]
› PKN Orlen [2]
› SPAR [2]
› ZM Silesia [2]
› Abramczyk [1]
› Agro-Rydzyna [1]
› Albo [1]
› Anita [1]
› A.pl [1]
› Aves [1]
› Barbora [1]
› Bell Food [1]
› Bewa [1]
› BK Salmon [1]
› Bohun [1]
› Bomi [1]
› Bonduelle [1]
› Bricomarche [1]
› BW Handels und Vertriebs [1]
› Cedrob [1]
› Circle K [1]
› Coca-Cola [1]
› Comigel [1]
› Coop [1]
› Czerwona Torebka [1]
› Da Grasso [1]
› Decathlon [1]
› Denner [1]
› Dolina Dobra [1]
› Drobex [1]
› Dr.Oetker [1]
› Drosed [1]
› Eisberg [1]
› Epigon [1]
› Findus [1]
› FoodBugs [1]
› Freeza Meats [1]
› Frigo Logistics [1]
› FRoSTA [1]
› Gadus [1]
› GK Specjał [1]
› Grupa Maspex [1]
› Grupa Schwarz [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Habei [1]
› Hilcona Holding [1]
› Hilton Food Group [1]
› Hortex [1]
› Iberdigest [1]
› Impossible Foods [1]
› Indykpol [1]
› Jago [1]
› Janex [1]
› Jumbo [1]
› Kingsalmon [1]
› Koral SA [1]
› Kuchnia Polki [1]
› Lasy Państwowe [1]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [1]
› Lotos [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [185]
› inne produkty [175]
› mleko [138]
› napoje bezalkoholowe [84]
› słodycze i przekąski [78]
› alkohol [59]
› kawa i herbata [29]
firmy marketingowe
› 24/7Communication [1]
› Ancymony [1]
› ATM FX [1]
› Codemedia [1]
› Cooking Media [1]
› DDB & Tribal [1]
› Duda Polska [1]
› Garaż [1]
› GPD [1]
› Havas [1]
› Initiative [1]
› Lemon Sky [1]
› Liquid Thread [1]
› MediaCom [1]
› Media Group [1]
› MullenLowe [1]
› OMD Media Direction [1]
› Opus B [1]
› Papaya Films [1]
› PZL [1]
› Red8 Advertising [1]
› Riodepost [1]
› Spark Foundry [1]
› Starcom [1]
› Unique One [1]
marki
› Beef Master [4]
› Sushi4You [4]
› Szamamm [4]
› Tarczyński [4]
› Dolina Dobra [2]
› Exquisit [2]
› Gzella [2]
› Makro Chef [2]
› Sokołów [2]
› Żywiec [2]
› Abba [1]
› Bakalland [1]
› Berlinki [1]
› Bratmaxe [1]
› Carat [1]
› Carrefour [1]
› Cisowianka [1]
› Coca-Cola [1]
› Dobrosława [1]
› Duda [1]
› enerBIO [1]
› Fine Food [1]
› GustoBello [1]
› iProspect [1]
› Kamis [1]
› Krakus [1]
› Lech [1]
› Loyd [1]
› Lubię [1]
› Majonez Kielecki [1]
› Makro [1]
› Makro Premium [1]
› Morliny [1]
› Netto [1]
› Pikok [1]
› Polski Cukier [1]
› Premieur [1]
› Prymat [1]
› Roleski [1]
› Saint-Azay [1]
› Scholz & Friends [1]
› Snaxy [1]
› Sobieski [1]
› Sokoliki [1]
› Solidarność [1]
› Sphinx [1]
› Starpeck [1]
› Tesco [1]
› The Digitals [1]
› Trekking [1]
› Veroni [1]
› Winiary [1]
› Z Podlaskiej Spiżarni [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA