KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
mleko
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 89
Promocje warzyw, owoców i mięsa przyciągają do sklepów
Niemal wszyscy konsumenci w Polsce robią przynajmniej część zakupów w sklepach, których oferty widzieli w gazetkach. Warzywa i owoce oraz mięso to najchętniej przeglądane i zarazem najczęściej oczekiwane na pierwszych stronach ...
2023-02-21 Soft drinks
Kaufland z nową odsłoną bożonarodzeniowej kampanii
Hasłem "Gdzie wielki wybór na święta mam?" Kaufland zachęca do przedświątecznych zakupów w sklepach swojej sieci. W najnowszej kampanii podkreśla nie tylko szeroki asortyment, ale również przywołuje atmosferę towarzyszącą przygotowaniom do ...
2022-12-02 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Trzy miliony pobrań nowej aplikacji Biedronki
Od 30 maja już 3 miliony klientów Biedronki sięgnęło po nową aplikację przygotowaną przez sieć. Dzięki temu narzędziu, oszczędności kupujących w Biedronce są jeszcze większe, bo sięgają oni coraz częściej po ...
2022-08-22 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Lidl mocniej stawia na produkty regionalne
Od poniedziałku 7 czerwca, w ramach Tygodnia Regionalnego klienci sieci sklepów Lidl będą mogli skorzystać z wyjątkowej oferty, w której znajdzie się m.in. szeroki wybór nabiału, ryb, wędlin i mięs, soków ...
2021-06-07 Soft drinks
firmy:
Lidl
Copa – Cogeca przeciwna „wegańskim kiełbaskom”
- Debata na temat stosowaniu nazw mięsa i produktów mleczarskich do określania ich roślinnych zamienników jest bardzo złożona. Jeśli Parlament Europejski przymknie w tym miesiącu oko na luki prawne, by bronić ...
2020-10-07 Food & drinks
Aldi stawia na świeże produkty
Sieć sklepów Aldi ruszyła z nową kampanią promocyjną, której motywem przewodnim jest świeżość. W ramach kampanii stworzony został specjalny koncept wizualny - logo Świeże z Aldi, którym oznaczane będą produkty z ...
2020-06-25 Soft drinks
firmy:
Aldi
marki:
Carat
,
Scholz & Friends
,
The Digitals
,
iProspect
AgreeHub ma przynosić oszczędności
Od około roku trwa budowa klastra rolno-spożywczego, którego celem są wspólne zakupy i ekspansja zagraniczna. Uczestnikami inicjatywy o nazwie AgreeHub są m.in. Mlekovita, Dawtona i SuperDrob - informuje Rzeczpospolita. AgreeHub ...
2019-11-06 Soft drinks
firmy:
AgreeHub
,
Mlekovita
,
SuperDrob
,
ZPOW Dawtona
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Kulinarne smaki Warszawy, Krakowa i Zakopanego
W ramach programu Polskie Skarby Kulinarne w wybranych lokalach w Polsce mieszkańcy i turyści będą mogli rozsmakować się w tradycji i poznać polską historię od kuchni. Do współtworzenia historii kulinarnych ...
2019-07-02 Soft drinks
firmy:
Drosed
,
Makro Cash & Carry
,
SM Spomlek
Kulinarne smaki Warszawy, Krakowa i Zakopanego
×
poprzedni
następny
Polska żywność na targach w Londynie
Ministerstwo Rolnictwo i Rozwoju Wsi uczestniczyło w targach The International Food & Drink Event (IFE) odbywających się w marcu w Londynie. Polskie sery, produkty mleczne, jabłka, makarony, kawior, napoje i ...
2019-03-27 Soft drinks
Polska żywność na targach w Londynie
×
poprzedni
następny
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Mafia masowo podrabia włoską żywność
Włoska organizacja rolnicza Coldiretti opublikowała raport, z którego wynika, że we Włoszech masowo produkuje się sfałszowaną i niebezpieczną żywność. W proceder zamieszana jest tamtejsza mafia. Wśród oszustw wymienionych w raporcie ...
2019-02-15 Soft drinks
Włoskie produkty w nowej ofercie w Biedronce
Z myślą o miłośnikach włoskich smaków, sieć sklepów Biedronka wprowadza nową linię specjałów z Italii - GustoBello. Oferta "W 100% autentycznie włoskie" obowiązuje od 7 do 20 lutego lub do wyczerpania ...
2019-02-07 Soft drinks
firmy:
Biedronka
marki:
GustoBello
Włoskie produkty w nowej ofercie w Biedronce
×
poprzedni
następny
172,5 mln EUR na promocję unijnej żywności
Komisja Europejska przeznaczy 172,5 mln EUR na promowanie unijnych produktów rolno-spożywczych w Europie i na świecie. W najbliższych trzech latach będzie realizowane 79 kampanii, m.in. przetworów mlecznych, oliwek i oliwy z ...
2018-10-18 Soft drinks
Zwiększenie eksportu żywności poza UE priorytetem Polski
Agencja Rynku Rolnego zachęca polskich producentów żywności do promowania i sprzedaży swoich produktów poza Unię Europejską. Dziś dalsze rynki stanowią jedynie uzupełnienie oferty eksportowej dla większości segmentów branży spożywczej. Tymczasem to ...
2017-08-07 Soft drinks
Zaproszenie do udziału w misji gospodarczej
Komisja Europejska ogłosiła zaproszenie do udziału w misji gospodarczej wysokiego szczebla w Arabii Saudyjskiej i Iranie, która odbędzie się w dniach 7-12 listopada 2017 r. Delegacji przewodniczyć będzie komisarz ds ...
2017-07-06 Soft drinks
Polska żywność prezentowana w USA
Blisko 40 polskich producentów żywności bierze udział w trzydniowych nowojorskich targach 2017 Summer Fancy Foods Show. Prezentacja krajowej żywności była przedmiotem poniedziałkowego spotkania w polskim konsulacie. Według uczestniczącego w spotkaniu ...
2017-06-27 Soft drinks
Irlandczycy będą promować swoją żywność w Polsce
Irlandczycy chcą rozpocząć promocję w Polsce swoich ekologicznych produktów spożywczych. Według przedstawicieli polskiej branży spożywczej i gastronomicznej w naszym kraju mają szansę przyjąć się takie irlandzkie produkty, jak jagnięcina, jogurt czy ...
2017-02-13 Soft drinks
Polacy rocznie wyrzucają ok. 9 mln ton żywności
Niemal 30% Polaków przyznaje, że zdarza im się wyrzucać żywność - wynika z raportu "Nie marnuj jedzenia 2016" Federacji Polskich Banków Żywności. Wśród produktów, które najczęściej lądują w koszu są wędliny ...
2016-10-14 Soft drinks
Europejskie Targi Produktów Regionalnych w Zakopanem
90 wystawców z niemal wszystkich krajów Europy zaprezentuje swoją tradycyjną żywność podczas 7. Europejskich Targów Produktów Regionalnych. Wydarzenie potrwa od 11 do 15 sierpnia w Zakopanem. - Na targach znajdą ...
2016-08-08 Soft drinks
1
|
2
|
3
|
4
|
5
[5]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [89]
działy
› zagranica [36]
› badania [24]
› handel [18]
› innowacje i nowości [6]
› dostawcy [3]
› inwestycje [2]
› akwizycje i fuzje [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [4]
› Carrefour [2]
› Lidl [2]
› AgreeHub [1]
› Aldi [1]
› Bonduelle [1]
› CEDC [1]
› Dega [1]
› Drosed [1]
› E.Leclerc [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Hortino [1]
› Kaufland [1]
› Legend Group [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mlekovita [1]
› Nestle [1]
› Nutricia Polska [1]
› OSM Nowy Sącz [1]
› Produkty Klasztorne [1]
› Smak Górno [1]
› SM Lazur [1]
› SM Spomlek [1]
› Sokołów [1]
› SuperDrob [1]
› ZM Henryk Kania [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [64]
› inne produkty [53]
› napoje bezalkoholowe [40]
› słodycze i przekąski [25]
› alkohol [22]
› kawa i herbata [15]
firmy marketingowe
› 24/7Communication [1]
› MEC [1]
marki
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› BoboVita [1]
› Carat [1]
› GustoBello [1]
› iProspect [1]
› Scholz & Friends [1]
› The Digitals [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA