KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 972
Duże wzrosty nastrojów w handlu
Wskaźnik nastrojów w handlu tradycyjnym (NHT) wzrósł w lutym o 17,1 pkt. w porównaniu do styczniowego notowania i wyniósł 32,3 pkt. Był również wyższy o 2,3 pkt. od prognozy z ubiegłego ...
2022-03-09 Soft drinks
Sklepy tracą rocznie miliardy euro na kradzieżach
Z powodu kradzieży, sklepy detaliczne w Polsce uszczuplają swoje roczne przychody kwotą sięgającą 1,7 mld EUR, a w Europie to blisko 50 mld EUR. Wartość polskiego rynku detalicznego pod koniec ...
2022-03-09 Soft drinks
Wojna zatrzymała ukraiński eksport drobiu
Największy ukraiński producent i eksporter mięsa drobiowego, firma MHP, ogłosiła że nie jest możliwy jakikolwiek wywóz zagraniczny z terenu Ukrainy. Tym samym, firma odpowiadająca za większość ze 162 tysięcy ton ukraińskiego ...
2022-03-04 Soft drinks
firmy:
MHP
KOWR podpowie jak eksportować do Japonii
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa i Ambasada RP w Tokio zapraszają do udziału w webinarium informacyjnym pod hasłem "Japoński rynek żywności - jak rozwinąć współpracę". Odbędzie się ono 22 lutego o godz ...
2022-02-18 Soft drinks
Rekordowy eksport żywności z Polski
W 2021 r. wartość eksportu ogółem towarów rolno-spożywczych z Polski, w porównaniu z rokiem 2020, wzrosła o 9%, do rekordowego poziomu 37,4 mld EUR (170,8 mld PLN), a dodatnie saldo wymiany ...
2022-02-16 Soft drinks
Graal rusza z kampanią „Jak ryby to Graal”
Graal po kilku latach kampanii edukacyjnych, wspierających całą kategorię produktową, rusza po raz pierwszy z kampanią zachęcającą do spożycia ryb Graal. Kampania telewizyjna wystartowała 21 stycznia i potrwa do 20 lutego ...
2022-02-11 Food & drinks
firmy:
Graal
marki:
Graal
Graal rusza z kampanią „Jak ryby to Graal”
×
Produkty spożywcze podrożały średnio o 18%
Jak wynika z cyklicznego monitoringu prawie 27 tys. cen detalicznych, pierwszy miesiąc tego roku mocno zaskoczył Polaków w sklepach. Podwyżki średnio wyniosły 17,6%, patrząc na dane z tego i zeszłego roku ...
2022-02-09 Soft drinks
Polacy nie rezygnują z jedzenia mięsa
- W ostatnich latach w sklepach pojawiło się bardzo wiele produktów roślinnych, będących alternatywą dla mleka, jogurtu czy serów żółtych. Nie oznacza to jednak, że Polacy masowo odwracają się od mięsa ...
2022-02-08 Soft drinks
IV edycja kampanii promującej polskie mięso
Tegoroczna edycja kampanii pod hasłem "Pewne jest jedno. Polskie Mięso. Zawsze w dobrym towarzystwie" to kontynuacja promocji polskiego mięsa wieprzowego i drobiowego oraz ich przetworów. Jej nadrzędnym celem jest informowanie ...
2022-01-26 Food & drinks
IV edycja kampanii promującej polskie mięso
×
Ceny promocyjne rosły szybciej niż regularne
Analiza blisko 34 tys. cen promocyjnych w polskich sklepach wykazała, że artykuły kupowane w grudniu 2021 r. były o prawie 22% droższe niż rok wcześniej. Aż 11 z 12 monitorowanych kategorii ...
2022-01-17 Soft drinks
GUS podał najnowsze dane o inflacji
Ceny towarów i usług konsumpcyjnych w grudniu 2021 r. w porównaniu z grudniem 2020 r. wzrosły o 8,6% (przy wzroście cen towarów - o 9,0% i usług - o 7,6%) - ...
2022-01-14 Soft drinks
Śledź wśród zagrożonych gatunków ryb
Według firmy badawczej Nielsen konsumpcja ryb w Polsce w miesiącach zimowych wynosi 40% całorocznej sprzedaży. Tymczasem z najnowszego raportu "SOFIA" Światowej Organizacji Żywności wynika, że 1/3 pozyskiwanych obecnie ryb jest poławianych ...
2021-12-23 Food & drinks
Polska ze zgodą na zerowy VAT na żywność
Jest nieformalna zgoda Komisji Europejskiej na zerową stawkę VAT na żywność w Polsce, jeszcze przed wejściem w życie nowej unijnej dyrektywy VAT - przekazały źródła w KE dziennikarce RMF FM ...
2021-12-22 Soft drinks
Dobre wyniki w eksporcie artykułów rolno-spożywczych
W okresie dziesięciu miesięcy 2021 r. odnotowano wzrost wartości eksportu towarów rolno-spożywczych z Polski. Od stycznia do października 2021 r. sprzedaż tych towarów za granicę osiągnęła 30,5 mld EUR (138,8 mld ...
2021-12-20 Soft drinks
Dobre prognozy wzrostu dla rynku produktów halal
Do 2024 roku wartość popytu na produkty halal w skali globalnej wzrośnie do 2 bilionów USD. Obecnie wskaźnik ten szacowany jest na 1,4 biliona USD rocznie - podaje Krajowa Izba Producentów ...
2021-12-14 Food & drinks
Europejczycy zmniejszyli spożycie mięsa
Ogólnoeuropejskie badanie przeprowadzone w ramach projektu Smart Protein przez ProVeg International, we współpracy z Innova Market Insights, Uniwersytetem Kopenhaskim i Uniwersytetem w Gandawie, wykazało, że na całym kontynencie następuje zmiana w ...
2021-11-10 Soft drinks
Polacy coraz częściej rezygnują z jedzenia mięsa
Coraz większa liczba Polaków ogranicza lub zupełnie rezygnuje ze spożycia mięsa; obserwowane trendy to w dużej mierze zasługa młodszych pokoleń - stwierdzono w analizie Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Analitycy PIE zwrócili uwagę ...
2021-11-08 Food & drinks
Wyższe zadłużenie branży rolno-spożywczej
Zadłużenie sektora rolno-spożywczego sięgnęło 534 ml PLN, wynika z bazy danych Krajowego Rejestru Długów. Branża warta 300 mld PLN względnie dobrze radzi sobie z pandemią, jednak problemy jej nie omijają. Sen ...
2021-10-15 Soft drinks
Graal intensyfikuje działania reklamowe
Rusza jesienna kampania producenta przetworów rybnych w puszkach. Kampania telewizyjna będzie mocno wspierana w kanale digitalowym, trademarketingowym oraz w promocji sprzedażowej z nagrodami. Kampania potrwa od 4 października do 28 listopada ...
2021-10-07 Food & drinks
firmy:
Graal
Graal intensyfikuje działania reklamowe
×
Rośnie popyt na zamienniki mięsa w Polsce
Firma badawcza GfK Polonia przygotowała analizę, która pokazuje że Polacy stopniowo ograniczają zakupy mięsa oraz częściej wybierają jego roślinne zamienniki. Większa troska o bezpieczeństwo z kolei, że konsumenci chętniej kupują mięso ...
2021-09-29 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[49]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [2]
› ostatnie 3 miesiące [3]
› ostatni rok [28]
› kiedykolwiek [972]
działy
› zagranica [341]
› handel [147]
› promocje i PR [99]
› inwestycje [67]
› innowacje i nowości [64]
› akwizycje i fuzje [51]
› makroekonomia [31]
› dostawcy [11]
firmy produkcyjne i handlowe
› ZM Henryk Kania [22]
› Tarczyński [12]
› Biedronka [11]
› Lidl [10]
› ZM Silesia [8]
› SuperDrob [7]
› Animex [6]
› FRoSTA [6]
› Indykpol [6]
› Drosed [5]
› Tesco [5]
› Carrefour [4]
› Graal [4]
› Makarony Polskie [4]
› Nestle [4]
› PKM Duda [4]
› Sokołów [4]
› Gobarto [3]
› Grupa Maspex [3]
› Hortex [3]
› JBB [3]
› Nutricia Polska [3]
› Pamapol [3]
› Ajinomoto [2]
› BRF Foods [2]
› Cargill [2]
› Cedrob [2]
› Ed Red [2]
› Frisco.pl [2]
› Global Fish [2]
› Konspol [2]
› Kraft Foods [2]
› Kraft Heinz [2]
› Makro Cash & Carry [2]
› MHP [2]
› Organic Farma Zdrowia [2]
› Pyszne.pl [2]
› Seko [2]
› Żabka [2]
› ZM Olewnik [2]
› Abramczyk [1]
› Agro Provimi [1]
› Agros-Nova [1]
› Agrovita [1]
› Aldi [1]
› Alma [1]
› Anita [1]
› A.pl [1]
› Avallon [1]
› Bakalland [1]
› Bakoma [1]
› Barbora [1]
› Beyond Meat [1]
› Coca-Cola [1]
› Da Grasso [1]
› Danone [1]
› Dr.Oetker [1]
› Dun & Bradstreet [1]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› Fermy Drobiu Woźniak [1]
› Freshmarket [1]
› Frito Lay [1]
› Goodvalley [1]
› Hoop Polska [1]
› Hortino [1]
› Iberdigest [1]
› Ikon [1]
› Impossible Foods [1]
› Intermarche [1]
› Kukuła Healthy Food [1]
› LabFarm [1]
› Limito [1]
› Lisner [1]
› Lubella [1]
› Mieżdunarodnaja Gruppa [1]
› Mispol [1]
› Mlekovita [1]
› Mokate [1]
› Mosso [1]
› MPPK Group [1]
› Netto [1]
› Nordis [1]
› Oerlemans [1]
› Pekpol [1]
› PHW Groupe [1]
› PKN Orlen [1]
› Plejady [1]
› Podravka [1]
› Polmlek [1]
› Polska Meat [1]
› Prima Poland [1]
› Produkty Klasztorne [1]
› Profi [1]
› Ronzo [1]
› Sam Fisz [1]
› Shuanghui International [1]
› Skandynawia Fisz [1]
› Smithfield Foods [1]
› Soligrano [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [398]
› inne produkty [355]
› mleko [289]
› napoje bezalkoholowe [185]
› słodycze i przekąski [161]
› alkohol [127]
› kawa i herbata [80]
firmy marketingowe
› Duda Polska [1]
› Feeders [1]
› Media Group [1]
› Papaya Films [1]
› PR Hub [1]
› Red8 Advertising [1]
marki
› Henryk Kania [10]
› Tarczyński [10]
› Berlinki [3]
› Polanki [3]
› Ed Red [2]
› FRoSTA [2]
› Graal [2]
› JBB [2]
› Krakus [2]
› Łowicz [2]
› Maestro [2]
› Morliny [2]
› Pudliszki [2]
› Winiary [2]
› Actimel [1]
› Ba! [1]
› Bakoma [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› BoboVita [1]
› Cedrob [1]
› Cisowianka [1]
› Coca-Cola [1]
› Duda [1]
› E.Wedel [1]
› Fast Good [1]
› Fine Food [1]
› Jacobs [1]
› Jupik [1]
› Kamis [1]
› Kubuś [1]
› Kurczak Zagrodowy [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› Loyd [1]
› Majonez Kielecki [1]
› Makro [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Mosso [1]
› Nordis [1]
› Oyakata [1]
› Pamapol [1]
› Paola [1]
› Polski Cukier [1]
› Prima [1]
› Princessa [1]
› Profi [1]
› Prymat [1]
› SamSmak [1]
› So food [1]
› Sokołów [1]
› Solidarność [1]
› Sorenti [1]
› Sunbites [1]
› YumYum [1]
› Zatecky [1]
› Z Kurnej Półki [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA