KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
napoje bezalkoholowe
Liczba wyszukanych artykułów: 416
Hortex: sposób wyjścia inwestora nie został ustalony
Na rynku od dłuższego czasu spekuluje się na temat terminu i sposobu wyjścia ze spółki Hortex funduszu Argan Capital. Możliwa jest zarówno sprzedaż firmy w całości lub osobno części sokowej i ...
2011-09-14 Soft drinks
KE zatwierdza trzy kampanie promocyjne żywności
Komisja Europejska zatwierdziła trzyletnie programy promujące olej rzepakowy, wysokiej jakości drób oraz spożywanie 5 razy dziennie owoców, warzyw lub soków. Budżet programów to 9,5 mln EUR. O realizację programu promującego ...
2011-09-05 Soft drinks
Kampania produktów z logo "Wiem, co wybieram"
1 września ruszyła dwutygodniowa kampania reklamowa promująca produkty opatrzone logo programu "Wiem, co wybieram". Od 1 do 15 września w ośmiu głównych miastach Polski plakaty promocyjne pojawią się łącznie na 233 ...
2011-09-02 Soft drinks
Zimne lato obniża sprzedaż
Detaliści w Polsce liczą na poprawę pogody w sierpniu, ponieważ w lipcu zła aura spowodowała wyraźny spadek obrotów. Dotyczy to zwłaszcza sprzedaży takich kategorii jak napoje czy piwo - podaje serwis ...
2011-08-05 Soft drinks
Polacy kupują tańsze produkty
W ostatnim roku wydatki Polaków na 10 najpopularniejszych produktów spożywczych spadły o ok. 360 mln PLN - z 45,6 mld PLN do 45,3 mld PLN - wynika z badania zrealizowanego przez ...
2011-08-03 Soft drinks
Kolejna odsłona kampanii programu "Wiem, co wybieram"
Kampania edukacyjno-informacyjna programu znakowania produktów żywnościowych "Wiem, co wybieram" po raz kolejny uzyskała wsparcie Clear Channel Poland. Dzięki partnerskiemu zaangażowaniu firmy, w lipcu i sierpniu tego roku w 11 największych aglomeracjach ...
2011-07-27 Soft drinks
Kolejna odsłona kampanii programu "Wiem, co wybieram"
×
Pracownicy Gerbera promują markę
27 maja rozpoczęła się nowa kampania portfolio posiłków i soków marki Gerber i Gerber DoReMi. Projekt oparty na idei kreatywnej "To my tworzymy jakość" powstał w ramach współpracy działu marketingu Nestle ...
2011-06-01 Soft drinks
Konkurs "Złoty Paragon 2011" - pełne wyniki
Czytelnicy miesięcznika Hurt & Detal, ogólnopolskiego pisma FMCG - przyznali nagrody "Złoty Paragon 2011 - Nagroda Kupców Polskich", wyróżniając najlepsze produkty rynku FMCG. Była to pierwsza edycja corocznego konkursu, pretendującego ...
2011-05-31 Soft drinks
Rynek żywności ekologicznej wart 50 mln EUR
- Rynek żywności ekologicznej w Polsce jest wart 50 mln EUR - poinformowali eksperci z Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach. Dodają, że będzie się on ...
2011-05-19 Soft drinks
Drugi etap kampanii BoboVity
Trwa drugi etap kampanii marki BoboVita "Zawsze z Tobą, mamo". Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki jako odpowiedzialnej, troszczącej się o młode matki. W ramach projektu powstał serwis Zawszeztobamamo.pl, w ...
2011-04-19 Soft drinks
Inflacja w marcu wzrosła powyżej oczekiwań
Ceny towarów i usług konsumpcyjnych w marcu wzrosły o 0,9% w porównaniu do poprzedniego miesiąca, natomiast w ujęciu rocznym inflacja wyniosła 4,3%, podał GUS w komunikacie w środę. W lutym inflacja ...
2011-04-14 Soft drinks
Wyniki badań programu "Wiem co wybieram"
Podczas konferencji prasowej programu "Wiem, co wybieram" przedstawiciele Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie zaprezentowali wyniki przeprowadzonych po raz pierwszy w Polsce badań, które potwierdzają, że produkty z logotypem "Wiem, co ...
2011-04-08 Soft drinks
Wyniki badań programu "Wiem co wybieram"
×
Tenczynek wszedł do Grupy Makarony Polskie
Notowana na giełdzie spółka Makarony Polskie przejęła Zorganizowaną Część Przedsiębiorstwa (ZCP) od firmy Gardenau, producenta przetworów warzywno-owocowych i właściciela marki Tenczynek. Wartość transakcji to 3,1 mln PLN. Gardenau jest właścicielem ...
2011-02-28 Soft drinks
Euro 2012 szansą dla vendingu
Rynek automatów z jedzeniem i napojami w Polsce to obecnie ok. 45 tys. urządzeń, a tempo wzrostu sięga 10-15% rocznie. Przyszłoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej spowodują, że rynek ten będzie ...
2011-02-24 Soft drinks
25% eksportu polskich produktów spożywczych trafia do Niemiec
- Niemcy są dla Polski ważnym partnerem handlowym, na ten rynek trafia jedna czwarta eksportu produktów spożywczych - powiedział minister rolnictwa Marek Sawicki na konferencji prasowej przed otwarciem berlińskich targów "Gruene ...
2011-01-21 Soft drinks
Żywność może wkrótce podrożeć o 4-5%
W pierwszym półroczu 2011 r. żywność podrożeje o 4-5 proc. Najwięcej wzrosną ceny mąki, oleju, warzyw i owoców - poinformowała Krystyna Świetlik z Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej. W ...
2011-01-18 Soft drinks
Agros Nova laureatem rankingu Pulsu Biznesu
Spółka Agros Nova znalazła się w ścisłym gronie laureatów rankingu Filary Polskiej Gospodarki 2010 dziennika Puls Biznesu, dzięki wskazaniom urzędników samorządowych z województwa łódzkiego. O wyróżnieniu zadecydowały trzy kryteria: - ...
2011-01-17 Soft drinks
Analitycy: rynek spożywczy będzie nadal rósł
Stopniowy spadek bezrobocia, poprawa koniunktury gospodarczej i wzrost cen będą najważniejszymi czynnikami, decydującymi w tym roku o wzroście wartości sprzedaży produktów spożywczych w Polsce. Wolumen sprzedaży w niektórych sektorach (przetwory owocowo-warzywne ...
2011-01-03 Soft drinks
Polskie towary odzyskują francuski rynek
Wymiana handlowa w relacjach polsko-francuskich powróciła w tym roku blisko poziomu sprzed kryzysu w 2008 roku. Francja jest czwartym partnerem handlowym Polski (po Niemczech, Rosji i Włoszech). Według prognoz z ...
2010-12-27 Soft drinks
Drosed i Bonart inwestują w produkcję
Spółka Drosed przygotowuje się do zakupu terenu o powierzchni 4 ha, zlokalizowanego w siedleckiej podstrefie Tarnobrzeskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej. Spółka zamierza rozbudować kompleks produkcyjny o nowe obiekty o szacunkowej wartości około ...
2010-12-10 Soft drinks
[1]
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
[21]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [9]
› kiedykolwiek [416]
działy
› badania [185]
› zagranica [134]
› handel [84]
› promocje i PR [75]
› inwestycje [38]
› innowacje i nowości [29]
› dostawcy [21]
› akwizycje i fuzje [18]
› makroekonomia [17]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [6]
› Nestle [6]
› Biedronka [4]
› Carrefour [4]
› Grupa Maspex [3]
› Tesco [3]
› Coca-Cola [2]
› Hortex [2]
› Oshee [2]
› Wawel [2]
› Agros-Nova [1]
› Aldi [1]
› Animex [1]
› A.pl [1]
› Argan Capital [1]
› Bać-Pol [1]
› Bakalland [1]
› Bewa [1]
› Carlsberg [1]
› CEBE [1]
› Da Grasso [1]
› Dr.Oetker [1]
› Eurocash [1]
› Foodco Vita [1]
› Frisco.pl [1]
› Frito Lay [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Hoop Polska [1]
› Iglokrak [1]
› Iglotex [1]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [1]
› Lotte Wedel [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mokate [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› Nutricia Polska [1]
› Organic Farma Zdrowia [1]
› Paccor [1]
› Penta Investments [1]
› PepsiCo [1]
› Piotr i Paweł [1]
› Prima Poland [1]
› Purella [1]
› Res-Drob [1]
› Rossmann [1]
› Stock Polska [1]
› SuperDrob [1]
› Tarczyński [1]
› Terravita [1]
› Topaz [1]
› WSP Społem Kielce [1]
› Żabka [1]
› Zespół Uzdrowisk Kłodzkich [1]
› ZM Łuków [1]
› ZPH Barbara Ewa Reimschussl [1]
› ZPOW Dawtona [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [347]
› inne produkty [312]
› mleko [297]
› słodycze i przekąski [181]
› alkohol [152]
› kawa i herbata [141]
firmy marketingowe
› Ancymony [1]
› Delikatessen [1]
› Partner of Promotion [1]
marki
› Gerber [3]
› Actimel [1]
› Almette [1]
› Ba! [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Berlinki [1]
› BoboFrut [1]
› BoboVita [1]
› Capri-Sun [1]
› Cisowianka [1]
› Coca-Cola [1]
› Crunchips [1]
› eatyx [1]
› enerBIO [1]
› E.Wedel [1]
› Fine Food [1]
› Fuze Tea [1]
› Hortex [1]
› Jacobs [1]
› Jupik [1]
› Kamis [1]
› Knorr [1]
› Krakus [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› Leibniz [1]
› Lipton Ice Tea [1]
› Loyd [1]
› Lubię [1]
› Makro [1]
› Milka [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Morliny [1]
› Nan Pro [1]
› Nestle [1]
› Oshee [1]
› Paola [1]
› Philadelphia [1]
› Polski Cukier [1]
› Prima [1]
› Princessa [1]
› Prymat [1]
› Sokołów [1]
› Solidarność [1]
› Sunbites [1]
› Winiary [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA