KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
inne produkty
słodycze i przekąski
Liczba wyszukanych artykułów: 221
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
Tuż przed Wielkanocą Carrefour Polska sprawdził co gości na talerzach Polaków. Badanie zostało przeprowadzone w oparciu o dane paragonowe z dwóch, przedświątecznych tygodni ubiegłego roku i dotyczyło majonezu, ćwikły, wyrobów cukierniczych ...
2024-03-27 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Nestle
,
WSP Społem Kielce
marki:
Majonez Kielecki
,
Winiary
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
×
Utrzymany wzrost eksportu polskich produktów rolno-spożywczych
W okresie styczeń-listopad 2023 r. wartość sprzedaży polskich produktów rolno-spożywczych za granicę wyniosła 47,8 mld EUR (219 mld zł) i była o 8,9% wyższa niż w analogicznym okresie roku 2022. Jednocześnie ...
2024-01-18 Soft drinks
Stały rozwój polskiego eksportu żywności
W ciągu pierwszych trzech kwartałów 2023 roku polski sektor rolno-spożywczy odnotował wzrost wartości eksportu o 11%, osiągając przychody na poziomie 38,7 mld euro. Największa część eksportu trafiała na rynek Unii Europejskiej ...
2023-11-23 Soft drinks
Inflacja zmienia ranking najpopularniejszych marek FMCG
W najnowszym raporcie Listonic - Ranking Popularności Marek FMCG - analizie zostały poddane listy zakupów stworzone w języku polskim od sierpnia 2022 roku do końca lipca 2023 roku. Łącznie w tym ...
2023-10-23 Soft drinks
marki:
Jacobs
,
Mleczna Dolina
,
E.Wedel
,
Lay's
,
Actimel
,
Mlekpol
,
Berlinki
,
Łaciate
,
Kubuś
,
Zatecky
Analiza list zakupowych Polaków
Analitycy od lat obserwują, co najchętniej kupują Polacy. Najnowsze dane, które opublikowała aplikacja Listonic, pozwalają dostrzec aktualne trendy. Porównano listy zakupowe z okresu styczeń-wrzesień 2023 r. do analogicznego okresu zeszłego roku ...
2023-10-16 Soft drinks
Ceny w sklepach wyższe o 24%
Analiza ponad 88 tys. cen w Polsce pokazuje, że w marcu w sklepach było drożej średnio o blisko 24% niż rok wcześniej. Największy wzrost odnotowały karmy dla zwierząt, bo o przeszło ...
2023-04-12 Soft drinks
Biedronka sprawdza wielkanocne wybory Polaków
Z danych największej sieci handlowej w Polsce wynika, że w okresie wielkanocnym wybory Polaków nie są przypadkowe i chętniej sięgają po konkretne produkty. Które z nich najczęściej trafiają do koszyków w ...
2023-04-05 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Śniadanie wielkanocne droższe średnio o 1/3
Wielkanoc 2023 będzie jednym z najdroższych świąt w ostatnich 20 latach. Chociaż już rok temu praktycznie każdy produkt pojawiający się na stole wielkanocnym podrożał, to w 2023 roku zmierzymy się z ...
2023-03-30 Soft drinks
Wyniki handlu zagranicznego branży rolno-spożywczej
Wicepremier, minister rolnictwa Henryk Kowalczyk przedstawił wyniki handlu zagranicznego produktami rolno-spożywczymi w 2022 roku. W ubiegłym roku wartość eksportu ogółem towarów rolno-spożywczych z Polski wyniosła 47,6 mld EUR i była o ...
2023-02-15 Soft drinks
Zakupy we wrześniu droższe o 24% niż rok temu
We wrześniu zakupy w sklepach były droższe rdr. średnio o 24%, na co wskazuje analiza blisko 40 tys. cen detalicznych. Podwyżki widoczne są we wszystkich dwunastu badanych kategoriach, a w jedenastu ...
2022-10-10 Soft drinks
Sektor rolno-spożywczy przerzuca koszty na klientów
Firmy od pewnego czasu mierzą się z poważnymi wyzwaniami, takimi jak drożejące surowce i materiały, czy rosnące koszty pracy. Eksperci Credit Agricole Bank Polska postanowili sprawdzić, jak dużą część wyższych kosztów ...
2022-09-20 Soft drinks
Polacy szukają w dyskontach tańszych produktów
Ponad jedna trzecia konsumentów w Polsce szuka w dyskontach promocji na mięso, 29% liczy na olej, masło i margarynę w promocji, a tańszego cukru czy mąki poszukuje 27% Polaków - wynika ...
2022-09-14 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Dwucyfrowe podwyżki cen wszystkich kategorii spożywczych
Z analizy ponad 40 tys. cen wynika, że w sierpniu 2022 r. zakupy w sklepach były droższe średnio o 23,7% niż rok wcześniej. Podwyżki na dwucyfrowym poziomie objęły wszystkie badane kategorie ...
2022-09-12 Soft drinks
Duże wzrosty nastrojów w handlu
Wskaźnik nastrojów w handlu tradycyjnym (NHT) wzrósł w lutym o 17,1 pkt. w porównaniu do styczniowego notowania i wyniósł 32,3 pkt. Był również wyższy o 2,3 pkt. od prognozy z ubiegłego ...
2022-03-09 Soft drinks
Rekordowy eksport żywności z Polski
W 2021 r. wartość eksportu ogółem towarów rolno-spożywczych z Polski, w porównaniu z rokiem 2020, wzrosła o 9%, do rekordowego poziomu 37,4 mld EUR (170,8 mld PLN), a dodatnie saldo wymiany ...
2022-02-16 Soft drinks
Dobre wyniki w eksporcie artykułów rolno-spożywczych
W okresie dziesięciu miesięcy 2021 r. odnotowano wzrost wartości eksportu towarów rolno-spożywczych z Polski. Od stycznia do października 2021 r. sprzedaż tych towarów za granicę osiągnęła 30,5 mld EUR (138,8 mld ...
2021-12-20 Soft drinks
Białoruś wprowadza embargo na zachodnią żywność
W ramach odpowiedzi na V pakiet sankcji UE i państw zachodnich Białoruś wprowadzi od 1 stycznia 2022 r. zakaz wwozu mięsa, drobiu, owoców, warzyw i mleka. Zgodnie z ogłoszonym 7 ...
2021-12-10 Soft drinks
Sprzedaż bezpośrednia w piątki i soboty
Sejm RP uchwalił ustawę o ułatwieniach w prowadzeniu handlu w piątki i soboty przez rolników i ich domowników. Ustawa reguluje prowadzenie takiego handlu w wyznaczonych miejscach w piątki i soboty ...
2021-11-02 Soft drinks
Dobre wyniki eksportu artykułów rolno-spożywczych
Od stycznia do maja wartość eksportu artykułów rolno-spożywczych z Polski wzrosła, w porównaniu z takim samym okresem roku ubiegłego, o blisko 4% i osiągnęła 14,5 miliarda EUR. Polskie produkty rolno-spożywcze ...
2021-07-22 Soft drinks
Wakacyjne wyzwania lokalnych sklepów
Tego lata konsumenci częściej szukają w sklepach produktów kojarzących się ze zdrowiem lub z przyjemnym jedzeniem. Zamiast gotować w domu chętniej korzystają z usług gastronomicznych. Myślą też o zmniejszeniu spożycia słodyczy ...
2021-07-20 Soft drinks
firmy:
Eurocash
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[12]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [5]
› kiedykolwiek [221]
działy
› badania [114]
› zagranica [72]
› handel [46]
› promocje i PR [26]
› innowacje i nowości [18]
› inwestycje [13]
› makroekonomia [9]
› dostawcy [6]
› akwizycje i fuzje [5]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [4]
› Carrefour [3]
› Lidl [3]
› Nestle [3]
› Dr.Oetker [2]
› Nutricia Polska [2]
› Tesco [2]
› Abramczyk [1]
› Aldi [1]
› Anita [1]
› Auchan [1]
› Bać-Pol [1]
› Bakalland [1]
› Burger King [1]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› Frito Lay [1]
› FRoSTA [1]
› Grupa Maspex [1]
› Hoop Polska [1]
› Hortex [1]
› Lotte Wedel [1]
› Netto [1]
› Oshee [1]
› Prima Poland [1]
› Purella [1]
› SPAR [1]
› Tarczyński [1]
› Terravita [1]
› Wawel [1]
› WSP Społem Kielce [1]
› Zespół Uzdrowisk Kłodzkich [1]
› ZPH Barbara Ewa Reimschussl [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› mleko [169]
› owoce i warzywa [162]
› napoje bezalkoholowe [147]
› kawa i herbata [119]
› alkohol [114]
marki
› Winiary [2]
› Actimel [1]
› Almette [1]
› Ba! [1]
› Berlinki [1]
› Capri-Sun [1]
› Crunchips [1]
› E.Wedel [1]
› Fuze Tea [1]
› GustoBello [1]
› Jacobs [1]
› Jupik [1]
› Kamis [1]
› Knorr [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› Leibniz [1]
› Lipton Ice Tea [1]
› Majonez Kielecki [1]
› Makro [1]
› Milka [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Paola [1]
› Philadelphia [1]
› Prima [1]
› Princessa [1]
› Prymat [1]
› Reflets de France [1]
› Sokołów [1]
› Solidarność [1]
› Sunbites [1]
› Tesco [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA