KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
inne produkty
mleko
Liczba wyszukanych artykułów: 412
Utrzymany wzrost eksportu polskich produktów rolno-spożywczych
W okresie styczeń-listopad 2023 r. wartość sprzedaży polskich produktów rolno-spożywczych za granicę wyniosła 47,8 mld EUR (219 mld zł) i była o 8,9% wyższa niż w analogicznym okresie roku 2022. Jednocześnie ...
2024-01-18 Soft drinks
Nowe zasady handlu pomiędzy UE a Wielką Brytanią
Z dniem 31 stycznia 2024 r. wchodzą w życie zmiany związane z wymianą handlową pomiędzy Unią Europejską a Wielką Brytanią, tj. wprowadzenie wymogu stosowania eksportowych świadectw zdrowia dla produktów pochodzenia zwierzęcego ...
2024-01-10 Soft drinks
Stały rozwój polskiego eksportu żywności
W ciągu pierwszych trzech kwartałów 2023 roku polski sektor rolno-spożywczy odnotował wzrost wartości eksportu o 11%, osiągając przychody na poziomie 38,7 mld euro. Największa część eksportu trafiała na rynek Unii Europejskiej ...
2023-11-23 Soft drinks
Inflacja zmienia ranking najpopularniejszych marek FMCG
W najnowszym raporcie Listonic - Ranking Popularności Marek FMCG - analizie zostały poddane listy zakupów stworzone w języku polskim od sierpnia 2022 roku do końca lipca 2023 roku. Łącznie w tym ...
2023-10-23 Soft drinks
marki:
Jacobs
,
Mleczna Dolina
,
E.Wedel
,
Lay's
,
Actimel
,
Mlekpol
,
Berlinki
,
Łaciate
,
Kubuś
,
Zatecky
Rząd zapowiada stworzenie „Lokalnej półki” w sklepach
Ogłoszony dzisiaj przez PiS program pod nazwą „Lokalna półka” zakłada, że co najmniej 2/3 produktów spożywczych (owoców, warzyw, produktów mlecznych i mięsnych oraz pieczywa) na sklepowych półkach mają stanowić artykuły od ...
2023-09-06 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Polacy wciąż chętnie kupują na straganach
Przedsiębiorcy handlujący na straganach i targowiskach ostatnio lepiej regulują swoje zobowiązania w bankach i u dostawców. Od maja 2022 do maja 2023 suma ich nieopłaconych w terminie zobowiązań zwiększyła się mniej ...
2023-07-26 Soft drinks
Polacy wciąż chętnie kupują na straganach
×
Handel zagraniczny na rynku zbóż, produktów mięsnych i produktów mlecznych
Jak podaje KOWR, od początku sezonu 2022/2023 (lipiec 2022 r. – kwiecień 2023 r.) eksport ziarna zbóż z Polski był o 41% większy niż w tym samym okresie poprzedniego sezonu i ...
2023-06-23 Food & drinks
Rząd chce ustawowo zabezpieczyć opłacalność produkcji rolnej
Minister rolnictwa Robert Telus poinformował o trwających pracach nad wprowadzeniem w Polsce ustawy, która ma zagwarantować producentom rolnym, że ich płody nie zostaną kupione poniżej kosztów produkcji. Chodzi o tzw. ustawę ...
2023-05-15 Soft drinks
Danone zbadał talerze Polaków
Z inicjatywy grupy spółek Danone w Polsce powstało Interdyscyplinarne Centrum Analiz i Współpracy Żywność dla Przyszłości, które swoją działalność rozpoczęło od diagnozy sytuacji i wskazania tematów, nad którymi Centrum ma pracować ...
2023-04-20 Soft drinks
firmy:
Danone
Danone zbadał talerze Polaków
×
Śniadanie wielkanocne droższe średnio o 1/3
Wielkanoc 2023 będzie jednym z najdroższych świąt w ostatnich 20 latach. Chociaż już rok temu praktycznie każdy produkt pojawiający się na stole wielkanocnym podrożał, to w 2023 roku zmierzymy się z ...
2023-03-30 Soft drinks
Ustawa o Funduszu Ochrony Rolnictwa podniesie ceny w sklepach
W Rządowym Centrum Legislacji pojawił się projekt ustawy o Funduszu Ochrony Rolnictwa. Jego celem jest możliwość uzyskania przez producentów rolnych rekompensaty z tytułu utraty przychodów z prowadzonej działalności w przypadku upadłości ...
2023-02-23 Soft drinks
Wyniki handlu zagranicznego branży rolno-spożywczej
Wicepremier, minister rolnictwa Henryk Kowalczyk przedstawił wyniki handlu zagranicznego produktami rolno-spożywczymi w 2022 roku. W ubiegłym roku wartość eksportu ogółem towarów rolno-spożywczych z Polski wyniosła 47,6 mld EUR i była o ...
2023-02-15 Soft drinks
Styczeń kolejnym miesiącem z dwucyfrowymi wzrostami cen
W styczniu 2023 r. codzienne zakupy w sklepach były średnio o 20% droższe niż w analogicznym okresie rok temu. Kolejny miesiąc z rzędu zanotowano też dwucyfrowe wzrosty we wszystkich kategoriach produktowych ...
2023-02-09 Soft drinks
Znamy najszybciej drożejące produkty w 2022 r.
W całym zeszłym roku zakupy były droższe średnio o 19,1% w porównaniu do 2021 r. Najbardziej zdrożały tłuszcze i produkty sypkie - odpowiednio o ponad 47% i przeszło 27% rdr - ...
2023-01-23 Soft drinks
Rosną koszty codziennych zakupów
W grudniu 2022 r. zakupy były droższe średnio o blisko 25% niż rok wcześniej - wynika z najnowszego "Indeksu cen w sklepach detalicznych". Zdrożały wszystkie z 12 kategorii produktów - średnio ...
2023-01-10 Soft drinks
Prognozy wzrostu cen w 2023 r.
Zdaniem ekspertów, widoczne w ostatnich miesiącach podwyżki cen w sklepach nie były jeszcze szczytem drożyzny. Niektóre prognozy mówią o inflacji wynoszącej nawet 20% w lutym 2023 roku. Najbardziej mogą iść w ...
2023-01-03 Soft drinks
Zakupy świąteczne będą dużo droższe
Według danych pozyskanych z blisko 41 tys. sklepów detalicznych, w listopadzie br. codzienne zakupy były droższe średnio o 25,8% niż rok temu, czyli nieco mniej niż miesiąc wcześniej, gdy zanotowano 26,1% ...
2022-12-12 Soft drinks
Rekordowe wzrosty cen żywności w Polsce
W październiku codzienne zakupy były droższe średnio o 26,1% rdr - wynika z najnowszego "Indeksu cen w sklepach detalicznych" autorstwa UCE Research i Wyższych Szkół Bankowych. Jak wynika z analizy ...
2022-11-10 Soft drinks
Ponad 44% Polaków zwraca uwagę na cenę produktów spożywczych
W obliczu wysokiej inflacji, w poszukiwaniu stabilności finansowej, konsumenci zmieniają swoje preferencje zakupowe, dotyczące artykułów spożywczych. Chętniej korzystają z promocji i szukają tańszych zamienników. Na jakich kategoriach produktowych najczęściej oszczędzają Polacy ...
2022-11-03 Soft drinks
firmy:
Barbora
Zakupy we wrześniu droższe o 24% niż rok temu
We wrześniu zakupy w sklepach były droższe rdr. średnio o 24%, na co wskazuje analiza blisko 40 tys. cen detalicznych. Podwyżki widoczne są we wszystkich dwunastu badanych kategoriach, a w jedenastu ...
2022-10-10 Soft drinks
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[21]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [10]
› kiedykolwiek [412]
działy
› badania [188]
› zagranica [146]
› handel [82]
› promocje i PR [53]
› inwestycje [30]
› makroekonomia [27]
› innowacje i nowości [26]
› dostawcy [12]
› akwizycje i fuzje [10]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [5]
› Bakoma [2]
› Carrefour [2]
› Danone [2]
› E.Leclerc [2]
› FRoSTA [2]
› Lidl [2]
› Mlekovita [2]
› Agros-Nova [1]
› Aldi [1]
› A.pl [1]
› Auchan [1]
› Bać-Pol [1]
› Barbora [1]
› Bioagra [1]
› Bongrain [1]
› Burger King [1]
› Eurocash [1]
› Freshmarket [1]
› Frisco.pl [1]
› Hochland [1]
› JBB [1]
› King Oscar [1]
› Komagra [1]
› Konspol [1]
› Larus [1]
› Makarony Polskie [1]
› Netto [1]
› Nutricia Polska [1]
› Organic Farma Zdrowia [1]
› PKN Orlen [1]
› Podravka [1]
› Polomarket [1]
› Polskie Młyny [1]
› Produkty Klasztorne [1]
› SM Lazur [1]
› Soligrano [1]
› SPAR [1]
› Tesco [1]
› Upfield [1]
› Żabka [1]
› ZM Silesia [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [317]
› napoje bezalkoholowe [239]
› słodycze i przekąski [169]
› kawa i herbata [136]
› alkohol [129]
firmy marketingowe
› Codemedia [1]
› Lemon Sky [1]
› MediaCom [1]
› PZL [1]
marki
› Actimel [1]
› Almette [1]
› Bakoma [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Berlinki [1]
› BoboVita [1]
› Capri-Sun [1]
› Crunchips [1]
› E.Wedel [1]
› FRoSTA [1]
› Fuze Tea [1]
› GustoBello [1]
› Jacobs [1]
› Knorr [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› Leibniz [1]
› Lipton Ice Tea [1]
› Milka [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Philadelphia [1]
› Reflets de France [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA