KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
alkohol
Liczba wyszukanych artykułów: 238
Portugalia pomoże polskim firmom w ekspansji
62,5 mln EUR wyniósł w ubiegłym roku eksport polskich artykułów rolno-spożywczych do Portugalii. Oznacza to wzrost o 11,5% w porównaniu do 2012 r. Dla polskich firm współpraca z Portugalią oznacza ...
2014-05-29 Soft drinks
Umowa TTIP zwiększy eksport produktów spożywczych do USA
Trwają negocjacje między UE, a USA nt. umowy o wolnym handlu (TTIP - Transatlantic Trade and Investment Partnership). Szczególnie ważnym obszarem porozumienia jest sektor rolno-spożywczy, który boryka się z barierami pozataryfowymi ...
2014-03-25 Soft drinks
24/7 Communication wypromuje brytyjską kuchnię
Agencja 24/7 Communication będzie odpowiadać za prowadzenie działań PR oraz social media wspierających edukację Polaków na temat regionalnych produktów brytyjskich oraz specjałów tej kuchni, w trwającej w Europie kampanii "Jedzenie jest ...
2014-03-06 Soft drinks
firmy:
24/7Communication
Skandal z fałszywą żywności w Anglii
Z badań w West Yorkshire w północnej Anglii wynika, że prawie 40% żywności nie spełnia unijnych wymagań. O sprawie pisze dziennik "The Guardian". W laboratoriach zbadano 900 próbek różnych produktów: ...
2014-02-10 Soft drinks
Prognozy konsolidacji na rynku spożywczym
W najbliższym czasie rynek spożywczy - głównie segment mleka i mięsa - obejmą procesy konsolidacyjne. Czołowe firmy z tych branż kontrolują nadal niewielką część rynku - podaje Rzeczpospolita. Prowadzenie zaawansowanych ...
2014-02-03 Soft drinks
firmy:
SM Spomlek
,
Tarczyński
,
ZM Henryk Kania
Co czwarty produkt spożywczy z szarej strefy
Nawet do 25% żywności znajdującej się w obrocie pochodzi z szarej strefy - szacuje Polska Federacja Producentów Żywności. Mowa o produktach podszywających się pod znane marki, wytwarzanych z surowców innych niż ...
2014-01-23 Soft drinks
Branża spożywcza wierzy w dobry rok
Przedstawiciele większości sektorów polskiej branży spożywczej wierzą, że 2014 r. będzie dla nich udany. Prognozy dla poszczególnych rynków opublikował Puls Biznesu. Swoją pozycję chce umacniać branża drobiarska, która w ubiegłym ...
2014-01-03 Soft drinks
Branża spożywcza wierzy w dobry rok
×
Produkty Klasztorne skupią się na rozwoju produktów i dystrybucji
Spółka Produkty Klasztorne chce zainwestować ponad 700 tys. PLN, pozyskane w ofercie na NewConnect, przede wszystkim w poszerzenie gamy produktowej i rozbudowę sieci dystrybucji, poinformował prezes spółki Marek Nowicki. - ...
2013-12-17 Soft drinks
firmy:
Produkty Klasztorne
RPA szansą dla polskiego przemysłu spożywczego
Polska negocjuje z RPA warunki otwarcia tamtejszego rynku mięsa mrożonego, trwają także rozmowy dotyczące przetworów mlecznych oraz uproszczenia procedur przy eksporcie drobiu i wieprzowiny - czytamy w Pulsie Biznesu. Zdaniem ...
2013-11-29 Soft drinks
Lidl Polska może zwiększyć wartość eksportu
Wartość eksportu polskiego oddziału sieci handlowej Lidl wyniosła w ubiegłym roku ponad 1,25 mld PLN. Wyniki za pierwsze półrocze 2013 r. wskazują, że w tym roku można spodziewać się dalszego wzrostu ...
2013-10-01 Soft drinks
firmy:
Lidl
Wysokie wydatki Ukraińców na żywność
Konsumenci na Ukrainie ponad połowę swoich dochodów wydają na żywność. Według danych ogłoszonych przez Urząd Statystyczny, na papierosy i alkohol Ukraińcy przeznaczają większą część budżetu niż na wypoczynek, rozrywkę i edukację ...
2013-09-20 Russia & CIS
Napoje i wędliny najczęściej kwestionowane przez IJHARS
Co piąta partia napojów bezalkoholowych i wędlin nie odpowiada wymogom jakościowym deklarowanym przez producenta - podaje Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (IJHARS). - W 2012 r. Inspekcja zakwestionowała w zakresie ...
2013-05-06 Soft drinks
Rośnie liczba produktów tradycyjnych w Polsce
Ponad 1030 wyrobów znajduje się obecnie na liście tradycyjnych produktów w Polsce. Są wśród nich m.in. produkty mleczne i mięsne, warzywa i owoce, wyroby piekarnicze, a także miody, napoje i dania ...
2013-01-31 Soft drinks
W tym roku Żabka otworzy sklep nr 3000.
Mimo spowolnienia w segmencie handlu detalicznego, Żabka chce przyspieszyć rozwój. W 2013 roku sieć powiększy się o 400 nowych sklepów i będzie ich w całej Polsce ponad 3000. W ciągu najbliższych ...
2013-01-21 Soft drinks
firmy:
Żabka
,
Freshmarket
Producenci z lubuskiego na berlińskich targach Zielony Tydzień
26 wystawców z woj. lubuskiego zaprezentuje się na Międzynarodowych Targach Gospodarki Żywnościowej, Rolnictwa i Ogrodnictwa Zielony Tydzień 2013 w Berlinie. Wśród wystawców z regionu znajdą się producenci żywności i napojów ...
2013-01-11 Soft drinks
Analitycy spodziewają się wzrostu cen żywności
W przyszłym roku w Polsce wzrosną m.in. ceny alkoholi (wina i piwa), pieczywa i mięsa. Skala podwyżek może jednak wyhamować, bo firmy będą się obawiały spadku popytu - informuje Rzeczpospolita ...
2012-12-19 Soft drinks
Rynek zdrowej żywności rośnie o ponad 20%
Rocznie sprzedaż ekologicznych produktów zwiększa się w Polsce o ponad 20%. Do 2015 roku rynek ten osiągnie wartość 700 mln PLN, w porównaniu do obecnych 450 mln PLN - wynika z ...
2012-12-13 Soft drinks
firmy:
Organic Farma Zdrowia
Rynek zdrowej żywności rośnie o ponad 20%
×
Branża mleczarska może zostać liderem inwestycji w Polsce
W latach 2000-2011 największe inwestycje w polskim przemyśle spożywczym zrealizowały firmy z branży mięsnej (10,5 mld PLN, bez segmentu drobiarskiego), mleczarskiej (8,5 mld PLN) oraz piwnej (7 mld PLN). Czas na ...
2012-11-28 Soft drinks
firmy:
PKM Duda
,
Cedrob
,
Ceko
,
Drosed
,
Konspol
,
Mlekovita
,
SM Spomlek
Branża mleczarska może zostać liderem inwestycji w Polsce
×
Żywność w czołówce polskich hitów eksportowych
Wejście Polski do Unii Europejskiej zdynamizowało polski wzrost eksportu. Od 2004 r. sprzedaż produktów do UE wzrosła o 129%, z 60 do 137 mld EUR. Wśród 20 grup towarów o największym ...
2012-11-27 Soft drinks
Żywność w czołówce polskich hitów eksportowych
×
W 2011 r. wzrosło spożycie mleka i piwa, spadło jaj i cukru
Statystyczny Polak spożył w 2011 roku 173 sztuk jaj, podczas gdy rok wcześniej było to 204 sztuki - wynika z badania GUS. Wzrosło za to, do 195 litra ze 191 litra ...
2012-09-04 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[12]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [4]
› kiedykolwiek [238]
działy
› badania [127]
› zagranica [82]
› handel [59]
› promocje i PR [32]
› innowacje i nowości [15]
› dostawcy [15]
› inwestycje [12]
› makroekonomia [9]
› akwizycje i fuzje [4]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [5]
› Lidl [5]
› Aldi [2]
› Grupa Żywiec [2]
› Mlekovita [2]
› SM Lazur [2]
› SM Spomlek [2]
› Agros-Nova [1]
› Bewa [1]
› Bongrain [1]
› Carlsberg [1]
› Carrefour [1]
› CEDC [1]
› Cedrob [1]
› Ceko [1]
› Danone [1]
› Dega [1]
› Drosed [1]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› Freshmarket [1]
› FRoSTA [1]
› Heinemann [1]
› Hochland [1]
› Intermarche [1]
› JBB [1]
› King Oscar [1]
› Konspol [1]
› Larus [1]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [1]
› Miedwied [1]
› Netto [1]
› Organic Farma Zdrowia [1]
› Paccor [1]
› PGS [1]
› PKM Duda [1]
› Produkty Klasztorne [1]
› Res-Drob [1]
› Runway [1]
› Saverglass [1]
› Sokołów [1]
› Stock Polska [1]
› Tarczyński [1]
› Winnica Niemczańska [1]
› Żabka [1]
› ZM Henryk Kania [1]
› ZM Silesia [1]
kategorie rynkowe
› mleko [166]
› inne produkty [166]
› owoce i warzywa [165]
› napoje bezalkoholowe [152]
› słodycze i przekąski [144]
› kawa i herbata [103]
firmy marketingowe
› 24/7Communication [1]
marki
› Actimel [1]
› Bakalland [1]
› Berlinki [1]
› E.Wedel [1]
› Jacobs [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› Lech [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Sobieski [1]
› Zatecky [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA