KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
ostatnie 3 miesiące
Grupa Maspex
Liczba wyszukanych artykułów: 7
Tymbark Vitamini w kampanii „Łap polską marchew!”
Tymbark ruszył z nową odsłoną kampanii produktów z linii Vitamini. „Łap polską marchew!” brzmi hasło przewodnie komunikacji podkreślającej benefity jakie płyną z bogatych w beta-karoten soków producenta. Już teraz na sklepowych ...
2024-03-21 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
,
Trzask
,
Well Rounded Design
marki:
Tymbark
Tymbark Vitamini w kampanii „Łap polską marchew!”
×
poprzedni
następny
Inwestycje Maspeksu sięgną w tym roku 650 mln zł
Grupa Maspex, właściciel takich marek jak Tymbark, Kubuś, Lubella, Łowicz czy Żubrówka, wyda na inwestycje produkcyjne w 2024 roku około 650 mln zł. Ich priorytetem będzie rozwój obszarów produkcji i logistyki ...
2024-03-20 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
Inwestycje Maspeksu sięgną w tym roku 650 mln zł
×
poprzedni
następny
Porcja owoców od Kubusia
Musy Kubuś reklamują się w nowej odsłonie - można już szukać w sklepach opakowań 100g w nowym, specjalnym kształcie z Kubusiem, do tego w sprzedaży od stycznia również większa porcja owoców ...
2024-03-19 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Kubuś
Porcja owoców od Kubusia
×
Dżem Łowicz w tubce
Marka Łowicz, lider na rynku produktów dżemowych, wprowadza nowy format dżemów w tubce w ulubionych smakach konsumentów. Dżemy w tubce w 3 smakach (truskawka, czarna porzeczka oraz brzoskwinia), w mniejszym (100g) ...
2024-03-12 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Łowicz
Dżem Łowicz w tubce
×
poprzedni
następny
„Pijesz owoc, pijesz porcję” od Tymbarku
Moc przekazu w 4 słowach. „Pijesz owoc, pijesz porcję” - czyli kontynuacja kampanii Tymbarku. Marka przypomina, że szklanka soku Tymbark jest równoznaczna z 1 z 5 porcji owoców i warzyw jakie ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Publicis
,
Starcom
„Pijesz owoc, pijesz porcję” od Tymbarku
×
Duże musy od Kubusia
Kubuś jako pierwsza marka z produktami dla dzieci wprowadza na rynek duże musy. Owocowa przekąska dla najmłodszych w wygodnym pouchu, to 200 g musu bez dodatku cukru. - W odpowiedzi na ...
2024-01-22 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Kubuś
Duże musy od Kubusia
×
Rusza Liga Kubusiowego Narciarza
W ramach programu „Rusz się z K!”, marka Kubuś po raz kolejny zaprasza najmłodszych miłośników sportów zimowych do udziału w Lidze Kubusiowego Narciarza. Liga Kubusiowego Narciarza to zachęcenie dzieci do aktywności ...
2024-01-10 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Kubuś
Rusza Liga Kubusiowego Narciarza
×
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [5]
działy
› promocje i PR [3]
› inwestycje [1]
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [7]
› Tymbark [2]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [4]
› alkohol [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› Starcom [3]
› BrainBox [2]
› Publicis [1]
› Trzask [1]
› Well Rounded Design [1]
marki
› Kubuś [3]
› Łowicz [1]
› Tymbark [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA