KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
ostatni miesiąc
Liczba wyszukanych artykułów: 24
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
Tuż przed Wielkanocą Carrefour Polska sprawdził co gości na talerzach Polaków. Badanie zostało przeprowadzone w oparciu o dane paragonowe z dwóch, przedświątecznych tygodni ubiegłego roku i dotyczyło majonezu, ćwikły, wyrobów cukierniczych ...
2024-03-27 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Nestle
,
WSP Społem Kielce
marki:
Majonez Kielecki
,
Winiary
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
×
Owsianki Proteinowe od Sante
Firma Sante wprowadziła do oferty nowe Owsianki Proteinowe GO ON. Produkty dostępne w trzech smakach są pomysłem na śniadanie albo na zdrową przekąskę w ciągu dnia. W linii dostępne są: ...
2024-03-25 Food & drinks
firmy:
Sante
marki:
GO ON
Owsianki Proteinowe od Sante
×
Wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych w lutym
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w lutym 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,7% wyższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji była ...
2024-03-25 Soft drinks
OSM Łowicz tnie produkcję roślinną
Coraz silniejsza konkurencja cenowa na rynku roślinnych alternatyw produktów mleczarskich sprawiła, że OSM Łowicz, właściciel marki Bez Deka Mleka, podjęła decyzję o ograniczeniu produkcji wyrobów roślinnych. Firma pozostawiła w ofercie tylko ...
2024-03-21 Soft drinks
firmy:
OSM Łowicz
marki:
Bez deka mleka
Tymbark Vitamini w kampanii „Łap polską marchew!”
Tymbark ruszył z nową odsłoną kampanii produktów z linii Vitamini. „Łap polską marchew!” brzmi hasło przewodnie komunikacji podkreślającej benefity jakie płyną z bogatych w beta-karoten soków producenta. Już teraz na sklepowych ...
2024-03-21 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
,
Trzask
,
Well Rounded Design
marki:
Tymbark
Tymbark Vitamini w kampanii „Łap polską marchew!”
×
poprzedni
następny
Będzie limit marek własnych w sklepach?
Stefan Krajewski, sekretarz stanu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi zapowiedział, że rząd chce wprowadzić ustawowe limity marek własnych w sklepach. Mówił również o możliwych zmianach w nazewnictwie produktów wegetariańskich i ...
2024-03-21 Soft drinks
Inwestycje Maspeksu sięgną w tym roku 650 mln zł
Grupa Maspex, właściciel takich marek jak Tymbark, Kubuś, Lubella, Łowicz czy Żubrówka, wyda na inwestycje produkcyjne w 2024 roku około 650 mln zł. Ich priorytetem będzie rozwój obszarów produkcji i logistyki ...
2024-03-20 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
Inwestycje Maspeksu sięgną w tym roku 650 mln zł
×
poprzedni
następny
Porcja owoców od Kubusia
Musy Kubuś reklamują się w nowej odsłonie - można już szukać w sklepach opakowań 100g w nowym, specjalnym kształcie z Kubusiem, do tego w sprzedaży od stycznia również większa porcja owoców ...
2024-03-19 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Kubuś
Porcja owoców od Kubusia
×
Potentat kategorii musztard wchodzi na polski rynek
W marcu w polskich sklepach pojawiły się produkty amerykańskiej marki French's, lidera na światowym rynku musztard. Polscy klienci będą mogli także poznać kolejne produkty Frank's RedHot, innej amerykańskiej marki, znanej głównie ...
2024-03-18 Food & drinks
firmy:
McCormick
marki:
Frank's RedHot
,
Frenchs
Potentat kategorii musztard wchodzi na polski rynek
×
poprzedni
następny
Sosy Smak specjalnie na Wielkanoc
Marka Smak tuż przed Wielkanocą wprowadza dwie nowości w ofercie sosów, które wpisują się w kulinarne tradycje wielkanocne - Sos tatarski oraz Sos chrzanowo-musztardowy. Sos tatarski Smak powstał na bazie kremowego ...
2024-03-18 Food & drinks
firmy:
Prymat
marki:
Smak
Sosy Smak specjalnie na Wielkanoc
×
GIS ostrzega przed partią owoców i sałatką jarzynową
Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany poprzez System Wczesnego Ostrzegania o Niebezpiecznej Żywności i Paszach o wykryciu wirusa wywołującego wirusowe zapalenie wątroby typu A (WZW typu A) w partii świeżych truskawek pochodzących ...
2024-03-18 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Jeronimo Martins
,
POLOmarket
,
Redenberg
,
Seko
Dawtona z działaniami w MasterChef Nastolatki
Marka Dawtona rozpoczęła współpracę z programem „MasterChef” skierowaną do nastoletnich kucharzy. Produkty marki są obecne w pięciu odcinkach nowego talent-show. Za działania branded content oraz zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value ...
2024-03-15 Food & drinks
firmy:
ZPOW Dawtona
,
Value Media
marki:
Dawtona
Partia truskawek z niebezpiecznym wirusem
Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany poprzez System Wczesnego Ostrzegania o Niebezpiecznej Żywności i Paszach o wykryciu wirusa wywołującego wirusowe zapalenie wątroby typu A (WZW typu A) w partii świeżych truskawek pochodzących ...
2024-03-15 Soft drinks
firmy:
Jeronimo Martins
,
Redenberg
Fanex wprowadza nowe dipy do nachosów
Firma Fanex, producent sosów i dodatków dla branży gastronomicznej, wprowadza na rynek dwa dipy do nachosów Tres Amigos. Łagodna Salsa Pomidorowa MILD oraz Serowa Salsa CHEESE to połączenie wyrazistych smaków i ...
2024-03-12 Food & drinks
firmy:
Fanex
marki:
Fanex
Fanex wprowadza nowe dipy do nachosów
×
Dżem Łowicz w tubce
Marka Łowicz, lider na rynku produktów dżemowych, wprowadza nowy format dżemów w tubce w ulubionych smakach konsumentów. Dżemy w tubce w 3 smakach (truskawka, czarna porzeczka oraz brzoskwinia), w mniejszym (100g) ...
2024-03-12 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Łowicz
Dżem Łowicz w tubce
×
poprzedni
następny
Toksyna wykryta w smoothie owocowym
Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany poprzez System Wczesnego Ostrzegania o Niebezpiecznej Żywności i Paszach (RASFF) o przekroczeniu najwyższego dopuszczalnego poziomu patuliny w smoothie owocowym. Patulina to toksyna produkowana głównie przez pleśnie ...
2024-03-08 Soft drinks
firmy:
Lidl
Toksyna wykryta w smoothie owocowym
×
Heinz wprowadza ketchupową polisę ubezpieczeniową
Firma Heinz Arabia wprowadziła nowe rozwiązanie dla entuzjastów ketchupu - pierwszą na świecie ketchupową polisę ubezpieczeniową. Nowe ubezpieczenie ma na celu złagodzić stres i niedogodności związane z powszechnymi przypadkami rozlania i ...
2024-03-08 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
marki:
Heinz
Marka Lovege ruszyła z kampanią napojów roślinnych
Marka Lovege (Sante) ruszyła z ogólnopolską kampanią. Hasło przewodnie akcji to „Z ziaren i orzechów, nie z koncentratu”. Spot Lovege emitowany jest w ogólnopolskiej TV. Prowadzone są też działania digital i ...
2024-03-05 Soft drinks
firmy:
Sante
marki:
LOVEGE
Marka Lovege ruszyła z kampanią napojów roślinnych
×
Co czwarty Polak uważa, że do soków dodawany jest cukier
Aż 55% konsumentów pije soki, aby uzupełnić poziom witamin i innych składników odżywczych, a tylko 6% Polaków nie sięga po te produkty. Jednym z najczęstszych powodów, przez który konsumenci rezygnują z ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Co czwarty Polak uważa, że do soków dodawany jest cukier
×
„Pijesz owoc, pijesz porcję” od Tymbarku
Moc przekazu w 4 słowach. „Pijesz owoc, pijesz porcję” - czyli kontynuacja kampanii Tymbarku. Marka przypomina, że szklanka soku Tymbark jest równoznaczna z 1 z 5 porcji owoców i warzyw jakie ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Publicis
,
Starcom
„Pijesz owoc, pijesz porcję” od Tymbarku
×
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [3]
działy
› promocje i PR [9]
› innowacje i nowości [7]
› handel [6]
› badania [4]
› zagranica [3]
› inwestycje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [5]
› Jeronimo Martins [2]
› Prymat [2]
› Redenberg [2]
› Sante [2]
› Tymbark [2]
› Auchan [1]
› Biedronka [1]
› Carrefour [1]
› Fanex [1]
› Kraft Heinz [1]
› Krajowa Unia Producentów Soków [1]
› Lidl [1]
› McCormick [1]
› Nestle [1]
› OSM Łowicz [1]
› POLOmarket [1]
› Seko [1]
› VOG [1]
› WSP Społem Kielce [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [7]
› inne produkty [6]
› mięso i ryby [3]
› słodycze i przekąski [3]
› alkohol [2]
› mleko [1]
firmy marketingowe
› Starcom [3]
› BrainBox [2]
› Publicis [1]
› Trzask [1]
› Value Media [1]
› Well Rounded Design [1]
marki
› Bez deka mleka [1]
› Dawtona [1]
› Fanex [1]
› Frank's RedHot [1]
› Frenchs [1]
› GO ON [1]
› Heinz [1]
› Kresto [1]
› Kubuś [1]
› LOVEGE [1]
› Łowicz [1]
› Majonez Kielecki [1]
› Prymat [1]
› Smak [1]
› Tymbark [1]
› Winiary [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA