KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
ostatni rok
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 45
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
Tuż przed Wielkanocą Carrefour Polska sprawdził co gości na talerzach Polaków. Badanie zostało przeprowadzone w oparciu o dane paragonowe z dwóch, przedświątecznych tygodni ubiegłego roku i dotyczyło majonezu, ćwikły, wyrobów cukierniczych ...
2024-03-27 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Nestle
,
WSP Społem Kielce
marki:
Majonez Kielecki
,
Winiary
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
×
Wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych w lutym
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w lutym 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,7% wyższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji była ...
2024-03-25 Soft drinks
OSM Łowicz tnie produkcję roślinną
Coraz silniejsza konkurencja cenowa na rynku roślinnych alternatyw produktów mleczarskich sprawiła, że OSM Łowicz, właściciel marki Bez Deka Mleka, podjęła decyzję o ograniczeniu produkcji wyrobów roślinnych. Firma pozostawiła w ofercie tylko ...
2024-03-21 Soft drinks
firmy:
OSM Łowicz
marki:
Bez deka mleka
Co czwarty Polak uważa, że do soków dodawany jest cukier
Aż 55% konsumentów pije soki, aby uzupełnić poziom witamin i innych składników odżywczych, a tylko 6% Polaków nie sięga po te produkty. Jednym z najczęstszych powodów, przez który konsumenci rezygnują z ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Co czwarty Polak uważa, że do soków dodawany jest cukier
×
Utrzymany wzrost eksportu polskich produktów rolno-spożywczych
W okresie styczeń-listopad 2023 r. wartość sprzedaży polskich produktów rolno-spożywczych za granicę wyniosła 47,8 mld EUR (219 mld zł) i była o 8,9% wyższa niż w analogicznym okresie roku 2022. Jednocześnie ...
2024-01-18 Soft drinks
Sadownicy zaliczają ten rok do udanych
Zbiory jabłek w 2023 roku okazały się rekordowo niskie, nie tylko w Polsce, ale w całej UE. Dzięki temu sadownikom udawało się uzyskiwać relatywnie wysokie ceny i podreperować kondycję, którą nadszarpnęły ...
2023-12-22 Soft drinks
Whole Foods Market prognozuje trendy spożywcze na rok 2024
W corocznym raporcie dotyczącym prognoz detalicznych ogłoszono 10 trendów żywieniowych na rok 2024. Każdego roku, ponad 50 członków zespołu Whole Foods Market, w tym ekspertów kulinarnych, prognozuje trendy na podstawie doświadczeń ...
2023-12-12 Soft drinks
Ceny rosną przed świętami
W porównaniu do poprzedniego tygodnia ceny w sklepach wzrosły o 2,3% – wynika z przygotowanego dla Business Insidera zestawienia aplikacji PanParagon. Zakupy w dniach od 29 listopada do 5 grudnia kosztowały ...
2023-12-11 Soft drinks
Klienci rzadziej odwiedzają sklepy małoformatowe
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w październiku 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,9% wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji spadła ...
2023-11-22 Soft drinks
Rynek bakalii rośnie w dwucyfrowym tempie
– Polski rynek bakalii jest w tej chwili wart ok. 2,6 mld zł – szacuje Piotr Bieliński, prezes Atlanta Poland. Notuje też dynamiczny wzrost, któremu sprzyja m.in. trend zdrowego odżywiania. Wyzwaniem ...
2023-11-17 Food & drinks
firmy:
Atlanta Poland
Europejczycy zmniejszają konsumpcję mięsa
Ogólnoeuropejskie badanie zatytułowane „Rosnący apetyt: kompleksowa analiza postaw Europejczyków wobec żywności roślinnej", sfinansowane w ramach unijnego projektu Smart Protein, wykazało, że 51% osób jedzących mięso w Europie twierdzi, że aktywnie ogranicza ...
2023-11-17 Food & drinks
Spadek dynamiki wzrostu cen do jednocyfrowego wyniku
Październik był pierwszym od dłuższego czasu miesiącem, w którym raport "Indeks cen w sklepach detalicznych" autorstwa UCE Research i Uczelni WSB Merino pokazał jednocyfrowy wzrost cen. W analizie zestawiono ze sobą ...
2023-11-14 Soft drinks
Co motywuje Polaków do weganizmu?
Firma Glovo postanowiła przyjrzeć się zwyczajom żywieniowym wegan. Czy i jak często wykorzystują jedzenie do tego, aby poprawić sobie nastrój? Jakie dania najczęściej wybierają? Te i inne kwestie zbadano w ramach ...
2023-10-31 Soft drinks
Roślinne zamienniki mięsa coraz częściej wybierane
Do 2040 roku mięso laboratoryjne może stanowić już 35% światowego spożycia mięsa, a roślinne zamienniki – 25%. To oznacza, że tradycyjne mięso będzie stopniowo tracić na znaczeniu, co ma niebagatelne znaczenie ...
2023-10-27 Soft drinks
firmy:
FoodWell
Inflacja zmienia ranking najpopularniejszych marek FMCG
W najnowszym raporcie Listonic - Ranking Popularności Marek FMCG - analizie zostały poddane listy zakupów stworzone w języku polskim od sierpnia 2022 roku do końca lipca 2023 roku. Łącznie w tym ...
2023-10-23 Soft drinks
marki:
Jacobs
,
Mleczna Dolina
,
E.Wedel
,
Lay's
,
Actimel
,
Mlekpol
,
Berlinki
,
Łaciate
,
Kubuś
,
Zatecky
Jeżyny biją historyczny rekord konsumpcji
Jeżyny w lecie jadło 9,1 mln Polaków. To o 27% i 2 mln więcej niż w lecie 2022 roku. To najwyższy wyniki w historii realizowanego od 4 lat comiesięcznego monitoringu konsumpcji ...
2023-10-13 Soft drinks
Truskawki symbolem lata dla Polaków
Sezon na polskie truskawki trwa od wczesnej wiosny do późnej jesieni. Konsumpcja truskawek była najwyższa w historii w każdym letnim miesiącu - czerwcu, lipcu i sierpniu. W czerwcu konsumpcja była najwyższa ...
2023-10-12 Soft drinks
Etykiety wegańskie nie zachęcają do zakupu
Przekonanie większej liczby konsumentów do produktów pochodzenia roślinnego pozostaje sporym wyzwaniem. Jak wynika z badania MIT Media Lab, etykiety wegetariańskie i wegańskie w menu zmniejszają prawdopodobieństwo wyboru tych pozycji przez konsumentów ...
2023-10-12 Soft drinks
Borówki je coraz więcej Polaków
Borówki pną się w rankingu popularności jagodowych owoców. W lecie 2023 borówki jadło już 18,1 mln Polaków (56%). To najwyższy wynik w historii pomiarów, włączając w to okres wzrostu konsumpcji owoców ...
2023-10-10 Soft drinks
Po jakie produkty najchętniej sięgają wegetarianie?
Dieta wegetariańska, której międzynarodowy dzień obchodzony jest 1 października, to już nie tylko sposób żywienia, ale także manifestacja przekonań i zrozumienia wpływu, jaki wywieramy na świat. Wegetariańskie zwyczaje żywieniowe zbadano w ...
2023-09-29 Soft drinks
firmy:
Glovo
Po jakie produkty najchętniej sięgają wegetarianie?
×
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [3]
› ostatni miesiąc [4]
› ostatnie 3 miesiące [5]
działy
› handel [15]
› zagranica [8]
› promocje i PR [4]
› innowacje i nowości [2]
› akwizycje i fuzje [1]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [3]
› Danone [2]
› FoodWell [2]
› Nestle [2]
› Atlanta Poland [1]
› Bracia Sadownicy [1]
› Carrefour [1]
› Coca-Cola [1]
› Fanex [1]
› Glovo [1]
› Grupa Maspex [1]
› Hortex [1]
› Kraft Heinz [1]
› Krajowa Unia Producentów Soków [1]
› OSM Łowicz [1]
› ProVeg [1]
› Victoria Cymes [1]
› WSP Społem Kielce [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [12]
› mięso i ryby [12]
› inne produkty [12]
› słodycze i przekąski [9]
› mleko [8]
› alkohol [5]
› kawa i herbata [3]
marki
› Actimel [1]
› Berlinki [1]
› Bez deka mleka [1]
› E.Wedel [1]
› Fanex [1]
› Garden Gourmet [1]
› Heinz [1]
› Innocent Drinks [1]
› Jacobs [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› Majonez Kielecki [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Purella [1]
› Winiary [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA