KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
napoje bezalkoholowe
ostatni miesiąc
Liczba wyszukanych artykułów: 7
Wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych w lutym
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w lutym 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,7% wyższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji była ...
2024-03-25 Soft drinks
Tymbark Vitamini w kampanii „Łap polską marchew!”
Tymbark ruszył z nową odsłoną kampanii produktów z linii Vitamini. „Łap polską marchew!” brzmi hasło przewodnie komunikacji podkreślającej benefity jakie płyną z bogatych w beta-karoten soków producenta. Już teraz na sklepowych ...
2024-03-21 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
,
Trzask
,
Well Rounded Design
marki:
Tymbark
Tymbark Vitamini w kampanii „Łap polską marchew!”
×
poprzedni
następny
Inwestycje Maspeksu sięgną w tym roku 650 mln zł
Grupa Maspex, właściciel takich marek jak Tymbark, Kubuś, Lubella, Łowicz czy Żubrówka, wyda na inwestycje produkcyjne w 2024 roku około 650 mln zł. Ich priorytetem będzie rozwój obszarów produkcji i logistyki ...
2024-03-20 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
Inwestycje Maspeksu sięgną w tym roku 650 mln zł
×
poprzedni
następny
Toksyna wykryta w smoothie owocowym
Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany poprzez System Wczesnego Ostrzegania o Niebezpiecznej Żywności i Paszach (RASFF) o przekroczeniu najwyższego dopuszczalnego poziomu patuliny w smoothie owocowym. Patulina to toksyna produkowana głównie przez pleśnie ...
2024-03-08 Soft drinks
firmy:
Lidl
Toksyna wykryta w smoothie owocowym
×
Marka Lovege ruszyła z kampanią napojów roślinnych
Marka Lovege (Sante) ruszyła z ogólnopolską kampanią. Hasło przewodnie akcji to „Z ziaren i orzechów, nie z koncentratu”. Spot Lovege emitowany jest w ogólnopolskiej TV. Prowadzone są też działania digital i ...
2024-03-05 Soft drinks
firmy:
Sante
marki:
LOVEGE
Marka Lovege ruszyła z kampanią napojów roślinnych
×
Co czwarty Polak uważa, że do soków dodawany jest cukier
Aż 55% konsumentów pije soki, aby uzupełnić poziom witamin i innych składników odżywczych, a tylko 6% Polaków nie sięga po te produkty. Jednym z najczęstszych powodów, przez który konsumenci rezygnują z ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Co czwarty Polak uważa, że do soków dodawany jest cukier
×
„Pijesz owoc, pijesz porcję” od Tymbarku
Moc przekazu w 4 słowach. „Pijesz owoc, pijesz porcję” - czyli kontynuacja kampanii Tymbarku. Marka przypomina, że szklanka soku Tymbark jest równoznaczna z 1 z 5 porcji owoców i warzyw jakie ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Publicis
,
Starcom
„Pijesz owoc, pijesz porcję” od Tymbarku
×
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [2]
działy
› badania [2]
› promocje i PR [2]
› inwestycje [1]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [3]
› Tymbark [2]
› Krajowa Unia Producentów Soków [1]
› Lidl [1]
› Sante [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [2]
› mleko [1]
› słodycze i przekąski [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› Starcom [2]
› BrainBox [1]
› Publicis [1]
› Trzask [1]
› Well Rounded Design [1]
marki
› LOVEGE [1]
› Tymbark [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA