KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
promocje i PR
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 148
Co czwarty Polak uważa, że do soków dodawany jest cukier
Aż 55% konsumentów pije soki, aby uzupełnić poziom witamin i innych składników odżywczych, a tylko 6% Polaków nie sięga po te produkty. Jednym z najczęstszych powodów, przez który konsumenci rezygnują z ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Co czwarty Polak uważa, że do soków dodawany jest cukier
×
Etykiety wegańskie nie zachęcają do zakupu
Przekonanie większej liczby konsumentów do produktów pochodzenia roślinnego pozostaje sporym wyzwaniem. Jak wynika z badania MIT Media Lab, etykiety wegetariańskie i wegańskie w menu zmniejszają prawdopodobieństwo wyboru tych pozycji przez konsumentów ...
2023-10-12 Soft drinks
Polacy zwiększyli konsumpcję warzyw i owoców
Według badań Kantar Polska konsumpcja owoców i warzyw w sezonie 2023 osiągnęła rekordowy poziom. Kilkanaście gatunków regularnie notuje historyczne rekordy ilości konsumentów. W sierpniu już blisko połowa Polaków (49%) jadła warzyw ...
2023-09-15 Soft drinks
Rusza kampania „Europejskie pieczarki, ukryty skarb”
GEPC Promo (European Mushroom Growers Promo Group) rozpoczyna współfinansowaną przez UE kampanię promocyjną „Europejskie pieczarki, ukryty skarb”. Kampania jest skierowana do młodego pokolenia na 9 rynkach europejskich: Belgii, Francji, Niemczech, Węgrzech ...
2023-07-25 Food & drinks
Polacy w świecie promocji w badaniach Inquiry
Oferty promocyjne dostępne w sklepach coraz częściej stają się czynnikiem wpływającym na wybory konsumeckie. Agencja badawcza Inquiry przeprowadziła we współpracy z portalem Moja Gazetka badanie dotyczące zachowań konsumentów wobec promocji ...
2023-01-30 Soft drinks
Kasia Nosowska zmienia dietę na roślinną
W portfolio marki Alpro (Danone) pojawiła się roślinna premiera - Alpro Psst!... to nie mlek*. Producent nowości podkreśla, że produkt może być przełomowy dla wielu konsumentw, bo nie jest mlekiem, ale ...
2022-05-16 Soft drinks
firmy:
Danone
,
Feeders
,
MediaCom
marki:
Alpro
Kasia Nosowska zmienia dietę na roślinną
×
poprzedni
następny
Polacy chcą żyć zdrowo
Pandemia koronawirusa skokowo zwiększyła świadomość prozdrowotną. Już 58% Polaków zwraca uwagę na to, żeby sposób odżywiania wzmacniał odporność. W tym, aż 16% wpływem diety na zdrowie zainteresowało się w związku z ...
2021-12-29 Soft drinks
Fleksitarian przybywa szybciej niż osób na diecie bezmięsnej
W przeprowadzonym w kwietniu tego roku badaniu 9% Polaków zadeklarowało, że pozostaje na diecie bezmięsnej (o 3 p.p. więcej niż rok wcześniej). 6% osób określa się mianem wegetarian, zaś 3% - ...
2021-07-07 Soft drinks
Prognozy wzrostu rynku roślinnych alternatyw mięsa
Szacuje się, że do 2029 r. światowy rynek roślinnych alternatyw mięsa może osiągnąć wartość 140 mld USD, zdobywając 10% globalnego przemysłu mięsnego. Chociaż polski rynek nie jest jeszcze tak rozwinięty, u ...
2021-06-25 Soft drinks
firmy:
OSM Łowicz
,
Sokołów
,
Tarczyński
,
ZM Olewnik
Tarczyński z oryginalnym spotem reklamowym
Tarczyński rusza z intensywną, ogólnopolską kampanią reklamową. Najnowszy spot będzie emitowany we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych m.in. podczas meczów rozpoczynających się piłkarskich mistrzostw. Kampania obejmie także kanały digital i sieci kinowe ...
2021-06-11 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
,
Papaya Films
,
Red8 Advertising
marki:
Tarczyński
Tarczyński z oryginalnym spotem reklamowym
×
Rośnie sprzedaż produktów Fairtrade
8 maja 2021 przypada Światowy Dzień Sprawiedliwego Handlu. Czekolada, kawa, bawełniane ubrania, banany - za produkcją każdej z tych rzeczy stoją konkretni ludzie. Na ich zarobki i jakość życia wpływ mają ...
2021-05-10 Soft drinks
Jak zmieniło się życie dzieci podczas izolacji
Nestlé i Polski Związek Lekkiej Atletyki przedstawiają raport "Aktywność fizyczna i żywienie dzieci w czasie pandemii", zrealizowany w ramach programu "Lekkoatletyka dla każdego!". Dzieci biorące udział w programie "Lekkoatletyka dla ...
2021-01-29 Soft drinks
firmy:
Nestle
Jak zmieniło się życie dzieci podczas izolacji
×
Wyniki plebiscytu na Roślinny Produkt Roku
Kampania RoślinnieJemy wskazała zwycięzców trzeciej edycji plebiscytu na Roślinny Produkt Roku. W ramach plebiscytu, w pięciu kategoriach: najlepszy roślinny produkt roku, roślinny debiut na rynku gastronomicznym, nowa marka roślinna, roślinny Game ...
2021-01-29 Soft drinks
Więcej owoców jagodowych w piwie
Dobra dostępność truskawek, malin, porzeczek, borówek czy jagód, możliwość współpracy z plantatorami, a przede wszystkim lokalny charakter i rozpoznawalny przez konsumentów smak owoców, powoduje nieustanny wzrost udziału owoców jagodowych w ogólnej ...
2020-08-17 Soft drinks
Jakie owoce i warzywa wybierają dzieci
Jabłko i truskawka to ulubione krajowe owoce dzieci, a zamiast rzodkiewki i sałaty wolą pomidora i ogórka. Preferencje w wyborze produktów wśród najmłodszych prezentuje sondaż zrealizowany w ramach kampanii "Jedz owoce ...
2020-08-06 Soft drinks
Polacy nie wiedzą ile warzyw i owoców powinni jeść
Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw oraz firma Kantar zainaugurowały "Narodowe badania konsumpcji warzyw i owoców". Wyniki badania zrealizowanego pod koniec 2019 roku wskazują, że warzywa i owoce nie ...
2020-02-27 Soft drinks
Po jakie owoce i warzywa sięgają Polacy w kuchni
Z badania przeprowadzonego w ramach III edycji kampanii "Warzywa i owoce - na szczęście!" wynika, że niemal połowa Polaków spożywa owoce i warzywa kilka razy dziennie. Dla prawie 60% badanych ...
2019-09-18 Soft drinks
60-lat marki Vegeta
Produkty marki Vegeta zajmują wiodącą pozycję na rynku przypraw uniwersalnych. Są dostępne w ponad 40 krajach na całym świecie. W Polsce to marka nr 1 w kategorii przypraw uniwersalnych sypkich. W ...
2019-08-29 Soft drinks
firmy:
Podravka
marki:
Vegeta
Startuje kampania z okazji Światowego Dnia Mleka Roślinnego
ProVeg startuje z nową kampanią z okazji Światowego Dnia Mleka Roślinnego, który wypada 22 sierpnia. W zeszłym roku o kampanii dowiedziało się 30 milionów ludzi na całym świecie. Tegoroczna edycja ...
2019-08-22 Soft drinks
firmy:
ProVeg
,
AdValue
Startuje kampania z okazji Światowego Dnia Mleka Roślinnego
×
poprzedni
następny
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
[8]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [4]
› kiedykolwiek [148]
działy
› zagranica [35]
› innowacje i nowości [19]
› handel [11]
› inwestycje [7]
› akwizycje i fuzje [2]
› dostawcy [2]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Krajowa Unia Producentów Soków [11]
› Agros-Nova [7]
› Grupa Maspex [6]
› Tymbark [4]
› Kraft Heinz [3]
› Nestle [3]
› Biedronka [2]
› Carrefour [2]
› Dr.Oetker [2]
› Lotte Wedel [2]
› Tarczyński [2]
› Bakalland [1]
› Barilla [1]
› Bonduelle [1]
› Browar Stu Mostów [1]
› Bunge [1]
› California Prune Board [1]
› Chiquita [1]
› Colian [1]
› Danone [1]
› FoodCare [1]
› Intermarche [1]
› Lidl [1]
› Monini [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› Nutricia Polska [1]
› OSM Łowicz [1]
› Podravka [1]
› PPL Koral [1]
› ProVeg [1]
› Prymat [1]
› Reader's Digest [1]
› Sokołów [1]
› Unilever [1]
› ZM Olewnik [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [63]
› inne produkty [60]
› mięso i ryby [37]
› mleko [29]
› słodycze i przekąski [27]
› kawa i herbata [19]
› alkohol [14]
firmy marketingowe
› MediaCom [5]
› Brand Place [4]
› Havas Media [2]
› Red8 Advertising [2]
› AdValue [1]
› FaceAddicted [1]
› Feeders [1]
› Fleishman-Hillard [1]
› Hand Made [1]
› Insignia [1]
› Michael Bridge Communication [1]
› OMD Media Direction [1]
› Papaya Films [1]
› Pegasus PR [1]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [1]
› Rebel Media [1]
› Vizeum [1]
› Y&R [1]
marki
› Łowicz [5]
› Tymbark [5]
› Dr.Oetker [2]
› Pudliszki [2]
› Winiary [2]
› Algida [1]
› Alpro [1]
› Bakalland [1]
› Barilla [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› BoboVita [1]
› Bonduelle [1]
› Chiquita [1]
› Cisowianka [1]
› DecoMorreno [1]
› Delma [1]
› DrWitt [1]
› E.Wedel [1]
› Koral [1]
› Kotlin [1]
› Krakus [1]
› Kujawski [1]
› Lubella [1]
› Monini [1]
› Nestle [1]
› Plusssz [1]
› Prymat [1]
› Ptasie Mleczko [1]
› Tarczyn [1]
› Tarczyński [1]
› Vegeta [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA