KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
badania
Biedronka
Liczba wyszukanych artykułów: 12
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
Darłowo, Łeba i Mielno – te trzy miejscowości łączą nie tylko piękne plaże, ale też zainteresowanie Polaków w okresie wakacyjnym. Właśnie te miasta okazały się również najpopularniejsze wśród klientów Biedronki, bo ...
2023-07-21 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
×
Biedronka ogłasza owoce wszechczasów
Ponad 820 milionów kilogramów bananów, ponad 350 milionów kilogramów polskich jabłek i prawie 284 miliony kilogramów pomarańczy - z okazji Międzynarodowego Dnia Owoców Biedronka przyjrzała się owocowym ulubieńcom swoich klientów z ...
2023-06-29 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Biedronka ogłasza owoce wszechczasów
×
Biedronka zdradza, co Polacy wrzucają na ruszt
Analitycy Biedronki sprawdzili dane z tygodnia poprzedzającego majówkę oraz dzień 2 maja, kiedy sklepy są otwarte dla klientów i porównali je ze zwykłym tygodniem w roku w podobnym okresie. Jakie przysmaki ...
2023-04-26 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Polacy szukają w dyskontach tańszych produktów
Ponad jedna trzecia konsumentów w Polsce szuka w dyskontach promocji na mięso, 29% liczy na olej, masło i margarynę w promocji, a tańszego cukru czy mąki poszukuje 27% Polaków - wynika ...
2022-09-14 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Dwucyfrowy wzrost przychodów Makaronów Polskich
Spółka Makarony Polskie opublikowała wyniki finansowe za rok obrotowy 2020. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły 187,2 mln PLN, co oznacza wzrost całkowitej sprzedaży o 13% w porównaniu do 2019 r. Zysk ...
2021-04-16 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
Makarony Polskie
Coraz wyższe ceny w dyskontach
Badacze przeprowadzili analizę różnic cen, jakie wystąpiły w dyskontach na przestrzeni dwóch ostatnich lat. Badanie wykazało, że najmocniej zdrożały artykuły standardowo kupowane przez rodziny - aż o 11%. Najmniej mogli ...
2019-10-01 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Konsumenci wolą marki podzielające ich wartości
Najnowsze badanie Havas Group, Meaningful Brands 2019, pokazuje, że aż 82% marek na polskim rynku mogłoby zniknąć i nikt nie zwróciłby na to uwagi. To nie tylko najwyższy odsetek w całej ...
2019-02-22 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Danone
,
Grupa Maspex
,
Jacobs Douwe Egberts
,
Lidl
,
Mlekovita
,
Mlekpol
,
Rossmann
,
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Havas
marki:
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Jacobs
,
Łaciate
,
Danone
,
Mlekovita
Konsumenci wolą marki podzielające ich wartości
×
poprzedni
następny
Jabłka w kuchni polskiej Biedronki
Ponad 72 mln kg jabłek i gruszek kupili klienci Biedronki w 2017r. Teraz sieć prezentuje kolejną odsłonę "Kuchni polskiej" zachęcając do kulinarnej podróży po kraju - od galicyjskiej karkówki zapiekanej w ...
2018-09-11 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Badania zakupów spożywczych online
Zakupy spożywcze przez internet to aktywność, która na stałe wpisała się w wirtualne zachowania Polaków - pokazuje badanie IRCenter. Ponad połowa osób kupujących artykuły spożywcze online robi to regularnie co najmniej ...
2016-10-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
,
Tesco
Dania gotowe z wyraźnym wzrostem wartościowym
Kategoria dań gotowych odnotowała wzrosty zarówno w liczbie nabywców, jak i w kupowanym wolumenie kategorii. W okresie od maja 2015 do kwietnia 2016, 33,7% polskich gospodarstw przynajmniej raz kupiło produkt z ...
2016-06-23 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Kraft Heinz
marki:
Pudliszki
Rynek dań gotowych rośnie wolniej od oczekiwań
Przed kilku laty rynek dań gotowych był uważany za jeden z bardziej perspektywicznych w Polsce i przyciągnął wielu nowych graczy. Teraz okazuje się jednak, że segment ten rozwija się znacznie wolniej ...
2015-01-28 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Biedronka
,
Żabka
marki:
Łowicz
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [12]
działy
› handel [10]
› promocje i PR [2]
› inwestycje [1]
› innowacje i nowości [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [6]
› Aldi [2]
› Carrefour [2]
› Grupa Maspex [2]
› Netto [2]
› Danone [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Kraft Heinz [1]
› Makarony Polskie [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Rossmann [1]
› Tesco [1]
› Tymbark [1]
› Żabka [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› mięso i ryby [7]
› napoje bezalkoholowe [4]
› mleko [4]
› inne produkty [4]
› alkohol [3]
› słodycze i przekąski [3]
› kawa i herbata [2]
firmy marketingowe
› Havas [1]
marki
› Danone [1]
› Jacobs [1]
› Łaciate [1]
› Łowicz [1]
› Mlekovita [1]
› Pudliszki [1]
› Tymbark [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA