KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
badania
ostatni rok
Liczba wyszukanych artykułów: 45
Makarony Polskie celują w pozycję lidera rynku dań gotowych
Producent makaronów i dań gotowych ma za sobą udany rok i szykuje się na kolejne inwestycje. Grupa zamierza intensywnie się rozwijać w segmencie dań gotowych i ma ambicję, żeby pozostać liderem ...
2024-04-15 Food & drinks
firmy:
Makarony Polskie
marki:
So food
Zdrowe odżywianie oczami Polaków
Raport Inquiry pokazuje, że zdecydowana większość Polaków traktuje zdrowe odżywianie jako ważny aspekt codziennego funkcjonowania. Firma Inquiry już po raz piąty zrealizowała projekt badawczy dotyczący zdrowego odżywiania Polaków. Nasze deklaracje w ...
2024-04-15 Soft drinks
Polacy chcą kupować polskie produkty rolne
60% Polaków ma w planach kupować więcej polskich owoców i warzyw - wynika z badania przeprowadzonego przez Kantar Polska. Wśród owoców dominują jabłka, truskawki, czereśnie oraz maliny, śliwki, gruszki i borówki ...
2024-03-29 Soft drinks
Polacy chcą kupować polskie produkty rolne
×
poprzedni
następny
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
Tuż przed Wielkanocą Carrefour Polska sprawdził co gości na talerzach Polaków. Badanie zostało przeprowadzone w oparciu o dane paragonowe z dwóch, przedświątecznych tygodni ubiegłego roku i dotyczyło majonezu, ćwikły, wyrobów cukierniczych ...
2024-03-27 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Nestle
,
WSP Społem Kielce
marki:
Majonez Kielecki
,
Winiary
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
×
Wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych w lutym
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w lutym 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,7% wyższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji była ...
2024-03-25 Soft drinks
OSM Łowicz tnie produkcję roślinną
Coraz silniejsza konkurencja cenowa na rynku roślinnych alternatyw produktów mleczarskich sprawiła, że OSM Łowicz, właściciel marki Bez Deka Mleka, podjęła decyzję o ograniczeniu produkcji wyrobów roślinnych. Firma pozostawiła w ofercie tylko ...
2024-03-21 Soft drinks
firmy:
OSM Łowicz
marki:
Bez deka mleka
Co czwarty Polak uważa, że do soków dodawany jest cukier
Aż 55% konsumentów pije soki, aby uzupełnić poziom witamin i innych składników odżywczych, a tylko 6% Polaków nie sięga po te produkty. Jednym z najczęstszych powodów, przez który konsumenci rezygnują z ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Co czwarty Polak uważa, że do soków dodawany jest cukier
×
Utrzymany wzrost eksportu polskich produktów rolno-spożywczych
W okresie styczeń-listopad 2023 r. wartość sprzedaży polskich produktów rolno-spożywczych za granicę wyniosła 47,8 mld EUR (219 mld zł) i była o 8,9% wyższa niż w analogicznym okresie roku 2022. Jednocześnie ...
2024-01-18 Soft drinks
Sadownicy zaliczają ten rok do udanych
Zbiory jabłek w 2023 roku okazały się rekordowo niskie, nie tylko w Polsce, ale w całej UE. Dzięki temu sadownikom udawało się uzyskiwać relatywnie wysokie ceny i podreperować kondycję, którą nadszarpnęły ...
2023-12-22 Soft drinks
Whole Foods Market prognozuje trendy spożywcze na rok 2024
W corocznym raporcie dotyczącym prognoz detalicznych ogłoszono 10 trendów żywieniowych na rok 2024. Każdego roku, ponad 50 członków zespołu Whole Foods Market, w tym ekspertów kulinarnych, prognozuje trendy na podstawie doświadczeń ...
2023-12-12 Soft drinks
Ceny rosną przed świętami
W porównaniu do poprzedniego tygodnia ceny w sklepach wzrosły o 2,3% – wynika z przygotowanego dla Business Insidera zestawienia aplikacji PanParagon. Zakupy w dniach od 29 listopada do 5 grudnia kosztowały ...
2023-12-11 Soft drinks
Klienci rzadziej odwiedzają sklepy małoformatowe
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w październiku 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,9% wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji spadła ...
2023-11-22 Soft drinks
Rynek bakalii rośnie w dwucyfrowym tempie
– Polski rynek bakalii jest w tej chwili wart ok. 2,6 mld zł – szacuje Piotr Bieliński, prezes Atlanta Poland. Notuje też dynamiczny wzrost, któremu sprzyja m.in. trend zdrowego odżywiania. Wyzwaniem ...
2023-11-17 Food & drinks
firmy:
Atlanta Poland
Europejczycy zmniejszają konsumpcję mięsa
Ogólnoeuropejskie badanie zatytułowane „Rosnący apetyt: kompleksowa analiza postaw Europejczyków wobec żywności roślinnej", sfinansowane w ramach unijnego projektu Smart Protein, wykazało, że 51% osób jedzących mięso w Europie twierdzi, że aktywnie ogranicza ...
2023-11-17 Food & drinks
Spadek dynamiki wzrostu cen do jednocyfrowego wyniku
Październik był pierwszym od dłuższego czasu miesiącem, w którym raport "Indeks cen w sklepach detalicznych" autorstwa UCE Research i Uczelni WSB Merino pokazał jednocyfrowy wzrost cen. W analizie zestawiono ze sobą ...
2023-11-14 Soft drinks
Co motywuje Polaków do weganizmu?
Firma Glovo postanowiła przyjrzeć się zwyczajom żywieniowym wegan. Czy i jak często wykorzystują jedzenie do tego, aby poprawić sobie nastrój? Jakie dania najczęściej wybierają? Te i inne kwestie zbadano w ramach ...
2023-10-31 Soft drinks
Roślinne zamienniki mięsa coraz częściej wybierane
Do 2040 roku mięso laboratoryjne może stanowić już 35% światowego spożycia mięsa, a roślinne zamienniki – 25%. To oznacza, że tradycyjne mięso będzie stopniowo tracić na znaczeniu, co ma niebagatelne znaczenie ...
2023-10-27 Soft drinks
firmy:
FoodWell
Inflacja zmienia ranking najpopularniejszych marek FMCG
W najnowszym raporcie Listonic - Ranking Popularności Marek FMCG - analizie zostały poddane listy zakupów stworzone w języku polskim od sierpnia 2022 roku do końca lipca 2023 roku. Łącznie w tym ...
2023-10-23 Soft drinks
marki:
Jacobs
,
Mleczna Dolina
,
E.Wedel
,
Lay's
,
Actimel
,
Mlekpol
,
Berlinki
,
Łaciate
,
Kubuś
,
Zatecky
Jeżyny biją historyczny rekord konsumpcji
Jeżyny w lecie jadło 9,1 mln Polaków. To o 27% i 2 mln więcej niż w lecie 2022 roku. To najwyższy wyniki w historii realizowanego od 4 lat comiesięcznego monitoringu konsumpcji ...
2023-10-13 Soft drinks
Truskawki symbolem lata dla Polaków
Sezon na polskie truskawki trwa od wczesnej wiosny do późnej jesieni. Konsumpcja truskawek była najwyższa w historii w każdym letnim miesiącu - czerwcu, lipcu i sierpniu. W czerwcu konsumpcja była najwyższa ...
2023-10-12 Soft drinks
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [2]
› ostatni miesiąc [6]
› ostatnie 3 miesiące [7]
działy
› handel [14]
› zagranica [8]
› promocje i PR [5]
› innowacje i nowości [3]
› akwizycje i fuzje [2]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [3]
› FoodWell [2]
› Nestle [2]
› Atlanta Poland [1]
› Bracia Sadownicy [1]
› Carrefour [1]
› Coca-Cola [1]
› Danone [1]
› Fanex [1]
› Glovo [1]
› Grupa Maspex [1]
› Hortex [1]
› Kraft Heinz [1]
› Krajowa Unia Producentów Soków [1]
› Makarony Polskie [1]
› OSM Łowicz [1]
› ProVeg [1]
› Victoria Cymes [1]
› WSP Społem Kielce [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [13]
› mięso i ryby [11]
› inne produkty [10]
› słodycze i przekąski [8]
› mleko [7]
› alkohol [5]
› kawa i herbata [3]
marki
› Actimel [1]
› Berlinki [1]
› Bez deka mleka [1]
› E.Wedel [1]
› Fanex [1]
› Garden Gourmet [1]
› Heinz [1]
› Innocent Drinks [1]
› Jacobs [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› Majonez Kielecki [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Purella [1]
› So food [1]
› Winiary [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA