KONTAKT / NOTA PRAWNA
DO£¡CZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZE¦LIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
has³o:
zapamiêtaj mnie |
› nie pamiêtasz has³a?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
miêso i ryby
kawa i herbata
s³odycze i przek±ski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowo¶ci
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuñ filtry
owoce i warzywa
mleko
Liczba wyszukanych artyku³ów: 702
Nowe desery z ma¶lank± od Mlekpolu
SM Mlekpol zaprezentowa³ now± liniê deserów ma¶lankowych. A¿ w 60% sk³adaj± siê z ma¶lanki, co nadaje produktowi prawdziwie naturalny smak oraz charakterystyczn±, aksamitn± konsystencjê. Zaskakuj±ce zestawienia smakowe ju¿ tej wiosny pojawi± ...
2021-04-16 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Mlekpol
Nowe desery z ma¶lank± od Mlekpolu
×
poprzedni
nastêpny
Transformacja proteinowa staje siê faktem
W 2020 roku mieszkañcy ziemi zjedli 574 mln ton miêsa, owoców morza, nabia³u i jaj - czyli prawie 75 kg na osobê. Ilo¶æ bia³ka zwierzêcego wci±¿ ro¶nie, zw³aszcza na rynkach rozwijaj±cych ...
2021-04-09 Soft drinks
Transformacja proteinowa staje siê faktem
×
Rolnictwo ro¶linne bardziej odporne na pandemiê
Rolnicy zajmuj±cy siê produkcj± ro¶linn± w mniejszym stopniu odczuwali negatywny wp³yw pandemii na swój biznes ni¿ ukierunkowani na produkcjê zwierzêc±. W¶ród gospodarstw nastawionych na ro¶liny, nieco ponad po³owa przyzna³a, ¿e nie ...
2021-04-07 Soft drinks
¯ywno¶æ na Wielkanoc bêdzie dro¿sza
Ceny ¿ywno¶ci na Wielkanoc w tym roku prawdopodobnie bêd± o oko³o 1,5% wy¿sze ni¿ rok temu. Jednocze¶nie nale¿y zaznaczyæ, ¿e w ci±gu ostatnich piêciu lat na Wielkanoc ¿ywno¶æ dro¿a³a przeciêtnie o ...
2021-03-29 Soft drinks
Lutowe trendy sprzeda¿y w ma³ych sklepach
Jak pokazuj± dane CMR Panel, w lutym 2021 r. ³±czna warto¶æ sprzeda¿y w sklepach ma³oformatowych do 300 m2 by³a tylko o 7,4% ni¿sza ni¿ w lutym 2020 r. i o 3,4% ...
2021-03-22 Soft drinks
Pandemia nie przerwa³a wzrostu polskiego eksportu
W 2020 r. kontynuowana by³a wzrostowa tendencja w eksporcie towarów rolno-spo¿ywczych z Polski - od 2004 r. jego warto¶æ wzros³a ponad 6-krotnie. W 2020 r. sprzeda¿ artyku³ów rolno-spo¿ywczych za granicê ...
2021-02-22 Soft drinks
Pandemia nie przerwa³a wzrostu polskiego eksportu
×
W styczniu najbardziej potania³o Pieczywo i Nabia³
Jak wynika z ogólnopolskiego monitoringu blisko 30 tys. cen ze stycznia tego i ubieg³ego roku, najwiêkszy wzrost odnotowa³y Produkty sypkie - 10,4%. Potem by³y tzw. Inne produkty - 7,5%, a za ...
2021-02-22 Soft drinks
Przetwórcy miêsa i mleka bêd± poszerzaæ ofertê produktów ro¶linnych
Ro¶linne alternatywy produktów odzwierzêcych wesz³y ju¿ do mainstreamu i coraz czê¶ciej trafiaj± do koszyków zakupowych. Czê¶æ konsumentów ca³kowicie odchodzi od produktów odzwierzêcych, ale znacznie wiêksza grupa ogranicza ich spo¿ycie lub ma ...
2021-02-19 Soft drinks
Wezwanie KE do odrzucenia ograniczeñ ro¶linnych zamienników nabia³u
Wezwanie KE do odrzucenia ograniczeñ ro¶linnych zamienników nabia³u Prawie 100 organizacji zrzeszonych przy Europejskim Sojuszu na Rzecz ¯ywno¶ci Pochodzenia Ro¶linnego wzywa Komisjê Europejsk± i pañstwa cz³onkowskie UE do odrzucenia poprawki 171 do ...
2021-02-19 Soft drinks
W 2020 r. sprzeda¿ kategorii spo¿ywczej wzros³a o 5,7%
Warto¶æ koszyka FMCG monitorowanego przez NielsenIQ wzros³a na koniec 2020 r. o 4,9% do warto¶ci 198,2 mld PLN. Sama kategoria spo¿ywcza zanotowa³a wzrost o 5,7%, do kwoty 142,3 mld PLN - ...
2021-02-04 Soft drinks
W 2020 r. sprzeda¿ kategorii spo¿ywczej wzros³a o 5,7%
×
Zmiany cen w polskich sklepach
Jak wynika z raportu, przygotowanego przez Hiper-Com Poland i UCE RESEARCH na podstawie monitoringu ponad 620 tys. cen, w 2020 r. w porównaniu do 2019 roku zanotowano wzrosty cen w 4 ...
2021-01-26 Soft drinks
Ceny ¿ywno¶ci w 2021 roku maj± nadal rosn±æ
Inflacja w 2021 roku bêdzie ni¿sza ni¿ w 2020. Wp³yw na to bêdzie mia³o spowolnienie wzrostu cen ¿ywno¶ci wobec minionych kilkunastu miesiêcy, choæ op³ata cukrowa i podatek od sprzeda¿y detalicznej mog± ...
2021-01-05 Soft drinks
Nowy szef Nestle Polska
1 stycznia 2021 Artur Jankowski obj±³ stanowisko Prezesa Zarz±du Nestle Polska - polskiego oddzia³u najwiêkszego na ¶wiecie producenta ¿ywno¶ci. Manager dotychczas pe³ni³ funkcjê dyrektora dzia³u Infant Nutrition na region Europy ¦rodkowej ...
2021-01-04 Soft drinks
firmy:
Nestle
Parlament Europejski popar³ umowê z Chinami
Unia Europejska i Chiny porozumia³y siê w sprawie niepodrabiania w³asnych produktów. 11 listopada Parlament Europejski popar³ umowê z UE-Chiny. Wejdzie ona w ¿ycie na pocz±tku 2021 roku. Dziêki zawartemu porozumieniu ...
2020-11-24 Soft drinks
Trendy sprzeda¿y w sklepach ma³oformatowych w pa¼dzierniku
Jak wynika z danych CMR Panel i PIH, w pa¼dzierniku 2020 r. ³±czna liczba transakcji w sklepach ma³oformatowych do 300 m2 by³a o 18% ni¿sza ni¿ rok wcze¶niej, a ich obroty ...
2020-11-19 Soft drinks
Nazwy produktów vegañskich mog± nawi±zywaæ do miêsnych
Parlament Europejski odrzuci³ postulaty bran¿y miêsnej i nie wyda³ zgody na zakaz u¿ywania okre¶leñ typu "wege parówka" dla produktów bezmiêsnych. Zatwierdzono jednak bardziej restrykcyjne wymogi znakowania analogów produktów nabia³owych. Cz³onkowie ...
2020-10-26 Soft drinks
Miêsne nazwy mog± znikn±æ z produktów ro¶linnych
Unia Europejska chce zakazaæ u¿ywania wobec produktów ro¶linnych nazw, które s± charakterystyczne dla wyrobów miêsnych. Z pó³ek znikn± wiêc wege burgery, steki czy kie³basy. G³osowania w Parlamencie Europejskim nad poprawkami ...
2020-10-14 Soft drinks
Ponad 200 produktów BIO w ofercie Lidla
¯ywno¶æ ekologiczna jest uprawiana i hodowana bez u¿ycia nawozów sztucznych, pestycydów, chemicznych ¶rodków ochrony ro¶lin, antybiotyków i stymulatorów wzrostu. W BIO produktach nie ma konserwantów, polepszaczy smaku czy sztucznych barwnik ...
2020-09-28 Soft drinks
firmy:
Lidl
Rusza Stragan Rolnika online
Na pocz±tku pa¼dziernika w Warszawie i okolicach rusza StraganRolnika.pl. To sklep online, w którym mo¿na znale¼æ nie tylko owoce i warzywa, ale równie¿ nabia³, pieczywo, przyprawy, miêsa i wêdliny. Wyró¿nikiem Straganu ...
2020-09-25 Soft drinks
Polska wódka uzyska w Chinach ochronê przed podrabianiem
Unia Europejska i Chiny zawar³y umowê o ochronie 100 europejskich oznaczeñ geograficznych i 100 chiñskich oznaczeñ przed podrabianiem i przyw³aszczaniem praw. Na li¶cie znajduje siê polska wódka - jedyny polski produkt ...
2020-09-15 Soft drinks
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[36]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzieñ [1]
› ostatni miesi±c [5]
› ostatnie 3 miesi±ce [11]
› ostatni rok [35]
› kiedykolwiek [702]
dzia³y
› badania [264]
› zagranica [231]
› promocje i PR [139]
› handel [107]
› innowacje i nowo¶ci [79]
› inwestycje [58]
› dostawcy [40]
› akwizycje i fuzje [31]
› makroekonomia [25]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [9]
› Biedronka [5]
› Danone [5]
› Lidl [5]
› Nutricia Polska [5]
› Grupa Maspex [4]
› Mlekpol [4]
› Carrefour [3]
› Mlekovita [3]
› OSM Pi±tnica [3]
› Anita [2]
› Arteta [2]
› Coca-Cola [2]
› Froneri [2]
› FRoSTA [2]
› Grycan [2]
› Hortex [2]
› Kupiec [2]
› McDonald's [2]
› Organic Farma Zdrowia [2]
› PepsiCo [2]
› Podravka [2]
› SM Lazur [2]
› Unilever [2]
› AGI [1]
› AgreeHub [1]
› Agros-Nova [1]
› Aldi [1]
› Allfood [1]
› Almarai Dairy [1]
› Appolonia [1]
› ATC Cargo [1]
› Auchan [1]
› Bakoma [1]
› Beyti [1]
› Bonduelle [1]
› Bongrain [1]
› CBA [1]
› Cenos [1]
› Ch³odnie Europejskie [1]
› Cruz Group [1]
› Ferrero [1]
› Freshmarket [1]
› Frisco.pl [1]
› Gemius [1]
› General Mills [1]
› Green Factory [1]
› Grupo Bimbo [1]
› Herbapol Lublin [1]
› Hochland [1]
› Hortino [1]
› Iglomen [1]
› Intermarche [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› JBB [1]
› Kaufland [1]
› Kellogg's [1]
› King Oscar [1]
› Kolporter [1]
› Konspol [1]
› Kraft Foods [1]
› Larus [1]
› Legend Group [1]
› Lisner [1]
› Makarony Polskie [1]
› Mars [1]
› Marwit [1]
› Marywilska [1]
› MAT [1]
› Muller [1]
› Netto [1]
› Nordis [1]
› Okechamp [1]
› OSM Nowy S±cz [1]
› Pamapol [1]
› Paula [1]
› Piotr i Pawe³ [1]
› Polomarket [1]
› Polskie Jad³o [1]
› PPL Koral [1]
› Redberry [1]
› Ren [1]
› Robico [1]
› Rossmann [1]
› R&R [1]
› Sady Pridonia [1]
› Sante [1]
› Sfinks Polska [1]
› Smak Górno [1]
› SuperDrob [1]
› Super Milker [1]
› Tesco [1]
› Tetra Pak [1]
› Tymbark [1]
› Upfield [1]
› Wimm-Bill-Dann [1]
› Yili Industrial Group [1]
› Zielona Budka [1]
› ZM Dobrowolscy [1]
› ZM Henryk Kania [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [456]
› miêso i ryby [405]
› napoje bezalkoholowe [385]
› s³odycze i przek±ski [240]
› kawa i herbata [176]
› alkohol [153]
firmy marketingowe
› Havas [2]
› K2 [2]
› MediaCom [2]
› Vizeum [2]
› Alert Media Communications [1]
› BrainBox [1]
› Codemedia [1]
› Easy Hell [1]
› Effective Media [1]
› Foszer Sawicki [1]
› K2 Media [1]
› Lemon Sky [1]
› MEC [1]
› On Board [1]
› On Board PR [1]
› Partner of Promotion [1]
› PZL [1]
› Starcom [1]
marki
› Bebiko [2]
› BoboVita [2]
› DayUp [2]
› Grycan [2]
› Kubu¶ [2]
› Pi±tnica [2]
› Activia [1]
› Bakoma [1]
› Bebilon [1]
› Carat [1]
› Crispy Natural [1]
› Danone [1]
› Evian [1]
› Fit & Easy [1]
› FRoSTA [1]
› Gerber [1]
› goBIO [1]
› GustoBello [1]
› Herbapol [1]
› Hortex [1]
› iProspect [1]
› Jacobs [1]
› Kaktus [1]
› Koral [1]
› Kupiec [1]
› Lazur [1]
› £aciate [1]
› Marwit [1]
› Milko [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Ole! [1]
› Robico [1]
› Sante [1]
› Scholz & Friends [1]
› The Digitals [1]
› Tymbark [1]
› Vigo [1]
› Vita-Minka [1]
› Yili [1]
› Yoko [1]
› Zielona Budka [1]
› ¯ywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2019 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA