KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
napoje bezalkoholowe
ostatnie 3 miesiące
Liczba wyszukanych artykułów: 13
Zdrowe odżywianie oczami Polaków
Raport Inquiry pokazuje, że zdecydowana większość Polaków traktuje zdrowe odżywianie jako ważny aspekt codziennego funkcjonowania. Firma Inquiry już po raz piąty zrealizowała projekt badawczy dotyczący zdrowego odżywiania Polaków. Nasze deklaracje w ...
2024-04-15 Soft drinks
PR Hub zajmie się akcją KUPS
Krajowa Unia Producentów Soków ponownie wybrała agencję PR Hub do realizacji działań promujących tegoroczną edycję projektu „5 porcji warzyw, owoców i soku XIV”. Budżet to 607 tys. zł – informują Wirtualne ...
2024-04-11 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
PR Hub
Przemysł spożywczy żegna współzałożyciela Maspeksu
Sektor spożywczy w Polsce pogrążony jest w żałobie po stracie Jerzego Kasperczyka, jednego z pionierów i współzałożycieli firmy Maspex, który zmarł 26 marca w wieku 62 lat. Informacja o jego śmierci ...
2024-04-03 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
Wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych w lutym
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w lutym 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,7% wyższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji była ...
2024-03-25 Soft drinks
Tymbark Vitamini w kampanii „Łap polską marchew!”
Tymbark ruszył z nową odsłoną kampanii produktów z linii Vitamini. „Łap polską marchew!” brzmi hasło przewodnie komunikacji podkreślającej benefity jakie płyną z bogatych w beta-karoten soków producenta. Już teraz na sklepowych ...
2024-03-21 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
,
Trzask
,
Well Rounded Design
marki:
Tymbark
Tymbark Vitamini w kampanii „Łap polską marchew!”
×
poprzedni
następny
Inwestycje Maspeksu sięgną w tym roku 650 mln zł
Grupa Maspex, właściciel takich marek jak Tymbark, Kubuś, Lubella, Łowicz czy Żubrówka, wyda na inwestycje produkcyjne w 2024 roku około 650 mln zł. Ich priorytetem będzie rozwój obszarów produkcji i logistyki ...
2024-03-20 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
Inwestycje Maspeksu sięgną w tym roku 650 mln zł
×
poprzedni
następny
Toksyna wykryta w smoothie owocowym
Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany poprzez System Wczesnego Ostrzegania o Niebezpiecznej Żywności i Paszach (RASFF) o przekroczeniu najwyższego dopuszczalnego poziomu patuliny w smoothie owocowym. Patulina to toksyna produkowana głównie przez pleśnie ...
2024-03-08 Soft drinks
firmy:
Lidl
Toksyna wykryta w smoothie owocowym
×
Marka Lovege ruszyła z kampanią napojów roślinnych
Marka Lovege (Sante) ruszyła z ogólnopolską kampanią. Hasło przewodnie akcji to „Z ziaren i orzechów, nie z koncentratu”. Spot Lovege emitowany jest w ogólnopolskiej TV. Prowadzone są też działania digital i ...
2024-03-05 Soft drinks
firmy:
Sante
marki:
LOVEGE
Marka Lovege ruszyła z kampanią napojów roślinnych
×
Co czwarty Polak uważa, że do soków dodawany jest cukier
Aż 55% konsumentów pije soki, aby uzupełnić poziom witamin i innych składników odżywczych, a tylko 6% Polaków nie sięga po te produkty. Jednym z najczęstszych powodów, przez który konsumenci rezygnują z ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Co czwarty Polak uważa, że do soków dodawany jest cukier
×
„Pijesz owoc, pijesz porcję” od Tymbarku
Moc przekazu w 4 słowach. „Pijesz owoc, pijesz porcję” - czyli kontynuacja kampanii Tymbarku. Marka przypomina, że szklanka soku Tymbark jest równoznaczna z 1 z 5 porcji owoców i warzyw jakie ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Publicis
,
Starcom
„Pijesz owoc, pijesz porcję” od Tymbarku
×
KUPS ogłasza przetarg na kampanię
Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków szuka agencji do przeprowadzenia ogólnopolskiej kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku XIV”. Termin składania ofert upływa 15 marca 2024 roku – informuje portal PRoto.pl. Ideą ...
2024-02-19 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Rozgrzewająca „Porcja DobreGO!” w Żabce
Żabka w nowym roku wprowadza kolejne nowości - tym razem w roślinnym wydaniu. Debiutujące w styczniu wegańskie przekąski to opcja, która sprawdzi się na zimowe aktywności czy podróże w okresie ferii ...
2024-02-07 Soft drinks
firmy:
Żabka
Rozgrzewająca „Porcja DobreGO!” w Żabce
×
Konsumenci nie polubili nowych nakrętek
Kolejni producenci napojów decydują się na wprowadzanie do sprzedaży opakowań wyposażonych w nakrętki na stałe mocowane do butelek. Przepisy nakładające obowiązek stosowania nowych nakrętek wchodzą w życie w UE w lipcu ...
2024-02-02 Soft drinks
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [6]
działy
› promocje i PR [5]
› badania [3]
› handel [2]
› inwestycje [1]
› innowacje i nowości [1]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [4]
› Krajowa Unia Producentów Soków [3]
› Tymbark [2]
› Lidl [1]
› Sante [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [2]
› mleko [2]
› inne produkty [2]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› Starcom [2]
› BrainBox [1]
› PR Hub [1]
› Publicis [1]
› Trzask [1]
› Well Rounded Design [1]
marki
› LOVEGE [1]
› Tymbark [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA