KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
słodycze i przekąski
Starcom
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Pouch do jedzenia od marki Lubella
Lubella di Riso to nowość od Lubelli, czyli pierwszy pouch do jedzenia, łączący owoce z całymi ziarnami ryżu. Rusza kampania prezentująca nowość – Lubella di Riso. Pożywna kompozycja owoców z ziarnami ...
2023-08-16 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
2012
,
Starcom
marki:
Lubella
Pouch do jedzenia od marki Lubella
×
Tymbark promuje ofertę musów
Tymbark wystartował z nową kampanią, w której prezentuje portfolio z kategorii musów oraz informuje o najnowszym produkcie – Musly, czyli przekąsce zbożowo-owocowej. Pod hasłem „Musy – to (się) wciąga” zachęca do ...
2023-04-13 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark promuje ofertę musów
×
Foodwell przedłuża współpracę ze Starcom
Agencje mediowa Starcom wygrała przetarg mediowy i tym samym przedłuża współpracę z FoodWell - marką korporacyjną, powstałą z połączenia spółek Bakalland i Purella Superfoods. Starcom zajmie się strategią komunikacji oraz ...
2023-03-21 Soft drinks
firmy:
FoodWell
,
Starcom
marki:
Bakalland
Tymbark promuje swoje musy
Musy Tymbark to przekąski, których wygodne opakowanie sprawdzi się w wielu codziennych aktywnościach. Marka rusza z nową kampanią promującą wszystkie swoje produkty w formie musu. Tymbark jest liderem w tej ...
2022-08-31 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark promuje swoje musy
×
Kubuś połączył Mus i Jogurt
Dzieci uwielbiają owocowe musy, dlatego marka Kubuś połączyła je z jogurtem i stworzyła kolejną smaczną i wartościową propozycję: Mus+Jogurt, którą przedstawia w najnowszej kampanii. - Mus+Jogurt nie zawiera dodatku cukru ...
2019-04-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Kubuś
Kubuś połączył Mus i Jogurt
×
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [5]
działy
› promocje i PR [5]
› innowacje i nowości [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [4]
› Tymbark [2]
› FoodWell [1]
› Lubella [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [2]
firmy marketingowe
› BrainBox [3]
› 2012 [1]
marki
› Tymbark [2]
› Bakalland [1]
› Kubuś [1]
› Lubella [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA