KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
alkohol
Lidl
Biedronka
Liczba wyszukanych artykułów: 8
W dyskontach pojawiła się wódka za 10 zł
W ostatnich dniach w sieciach dyskontowych, m.in. w Lidlu i Biedronce, sprzedawana jest wódka w cenie 9,9 zł za opakowanie 500 ml. Tak niska cena budzi duże kontrowersje, ponieważ to kwota ...
2024-02-20 Food & drinks
firmy:
AWW Fabryka Wódek i Nalewek
,
Biedronka
,
BZK Alco
,
Lidl
Polacy szukają w dyskontach tańszych produktów
Ponad jedna trzecia konsumentów w Polsce szuka w dyskontach promocji na mięso, 29% liczy na olej, masło i margarynę w promocji, a tańszego cukru czy mąki poszukuje 27% Polaków - wynika ...
2022-09-14 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Wyniki XII edycji Superbrands
Ogłoszono wyniki XII edycji Superbrands. W Polsce po raz pierwszy marki oceniali tylko konsumenci. Dotychczas o przyznaniu wyróżnień decydowało grono ekspertów marketingu, a konsumenci stopniowo zyskiwali możliwość oddawania głosów, aż do ...
2017-11-16 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
marki:
Tymbark
,
Milka
,
E.Wedel
,
Finlandia
,
Dr.Oetker
,
Lipton
,
Piątnica
,
Lubella
W dyskontach sprzedaje się połowę wina w Polsce
Spożycie wina gronowego (z wyłączeniem musującego) w Polsce wynosi obecnie 3-5 litrów per capita, a wydatki na nie sięgają ponad 1,5 mld PLN. Według prognoz firmy Euromonitor International, do 2017 r ...
2013-09-30 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
Sklepy dyskontowe liderem sprzedaży wina
Wartość rynku wina w Polsce wzrosła w 2012 r. do 1,95 mld PLN, co oznacza wzrost o 140 mln PLN w stosunku do roku poprzedniego. Przeciętny Polak wypija 3,1 litra tego ...
2013-08-05 Food & drinks
firmy:
Lidl
,
Biedronka
Superbrands Polska nagrodziło najsilniejsze marki
Podczas piątkowej Gali Finałowej w warszawskim hotelu Sheraton przedstawiciele najsilniejszych marek konsumenckich i biznesowych odebrali statuetki Superbrands 2012. Nagroda honorowa dla marki, która dzięki swojemu zaangażowaniu społecznemu zyskała uznanie w kraju ...
2012-05-29 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
KFC
,
Lidl
,
Mokate
,
Real
,
New Communications
marki:
Żywiec
,
Mokate
,
Muszynianka
,
Cisowianka
,
Mlekovita
Rynek wina rośnie dzięki dyskontom
Dane opublikowane przez firmę badawczą Nielsen wskazują, że w 2011 wydatki Polaków na wina wzrosły o 4%. Gdyby jednak z tych wyników wyłączyć sprzedaż w sklepach dyskontowych (głównie Bedronce i Lidlu) ...
2012-02-27 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [8]
działy
› badania [7]
› handel [6]
› promocje i PR [4]
firmy produkcyjne i handlowe
› Carrefour [2]
› Aldi [1]
› AWW Fabryka Wódek i Nalewek [1]
› BZK Alco [1]
› KFC [1]
› Mokate [1]
› Netto [1]
› Real [1]
kategorie rynkowe
› mleko [4]
› napoje bezalkoholowe [3]
› kawa i herbata [3]
› słodycze i przekąski [3]
› inne produkty [3]
› owoce i warzywa [2]
› mięso i ryby [2]
firmy marketingowe
› New Communications [1]
marki
› Cisowianka [1]
› Dr.Oetker [1]
› E.Wedel [1]
› Finlandia [1]
› Lipton [1]
› Lubella [1]
› Milka [1]
› Mlekovita [1]
› Mokate [1]
› Muszynianka [1]
› Piątnica [1]
› Tymbark [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA