KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
alkohol
słodycze i przekąski
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 124
Wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych w lutym
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w lutym 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,7% wyższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji była ...
2024-03-25 Soft drinks
Spadła liczba transakcji w sklepach małoformatowych
W listopadzie 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,3% wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji spadła o 7% - wynika z danych PIH i ...
2023-12-21 Soft drinks
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
Darłowo, Łeba i Mielno – te trzy miejscowości łączą nie tylko piękne plaże, ale też zainteresowanie Polaków w okresie wakacyjnym. Właśnie te miasta okazały się również najpopularniejsze wśród klientów Biedronki, bo ...
2023-07-21 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
×
Czerwiec w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w czerwcu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 5,8% wyższa, natomiast liczba transakcji spadła o 6% w ...
2023-07-14 Soft drinks
Rozwój Dużego Bena przyspiesza
Związana z Eurocash sieć Duży Ben umacnia pozycję lidera sklepów alkoholowych w Polsce. Właśnie ogłosiła otwarcie swojej 350. placówki. Nowy obiekt mieści się w Warszawie i jest 45. sklepem sieci w ...
2023-05-11 Soft drinks
firmy:
Duży Ben
,
Eurocash
Rozwój Dużego Bena przyspiesza
×
Styczeń 2023 r. w małych sklepach
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w styczniu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 14,3% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 5% w ...
2023-02-15 Soft drinks
Wyższa cena obniża przywiązanie do marek
Konsumenci w Polsce najbardziej przywiązują się do marek słonych przekąsek, kosmetyków i alkoholu. Znacznie mniejsze znaczenie odgrywają marki pozostałych produktów spożywczych, zwłaszcza tłuszczy i produktów sypkich - wynika z raportu Ranking ...
2022-11-03 Soft drinks
Wyniki sklepów małoformatowych w sierpniu
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w sierpniu 2022 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 17,5% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 6,4% w ...
2022-09-19 Soft drinks
Słabszy sezon letni napojów i lodów
Tegoroczne lato pod względem sprzedaży ilościowej było gorsze dla kategorii sezonowych. Piwa kupowaliśmy niewiele więcej niż rok temu, a napojów bezalkoholowych i lodów mniej. Wzrost obrotów wynikał przede wszystkim ze wzrostu ...
2022-09-16 Soft drinks
Polacy szukają w dyskontach tańszych produktów
Ponad jedna trzecia konsumentów w Polsce szuka w dyskontach promocji na mięso, 29% liczy na olej, masło i margarynę w promocji, a tańszego cukru czy mąki poszukuje 27% Polaków - wynika ...
2022-09-14 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w lipcu
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w lipcu 2022 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 7,8% wyższa, natomiast liczba transakcji spadła o 3% w ...
2022-08-18 Soft drinks
Polaków interesują ukraińskie produkty, choć ich nie znają
Tylko co piąty Polak jest w stanie wymienić jakiekolwiek marki ukraińskie, jednak produkty naszych sąsiadów chętnie widzielibyśmy na półkach polskich sklepów. Niemal 60% Polaków deklaruje chęć zakupu produktów ukraińskich marek sprowadzanych ...
2022-08-11 Soft drinks
Kupujemy więcej przy zbliżonej liczbie wizyt
Dane M/platform z handlu tradycyjnego wskazują, że w lipcu kupowaliśmy więcej produktów niż w czerwcu przy zbliżonej liczbie wizyt. Podczas wizyty w sklepie płaciliśmy średnio 24,29 zł, więcej o 3,5% niż ...
2022-08-10 Soft drinks
Optymistyczne nastroje w handlu tradycyjnym
Majowe odczyty nastroju w handlu tradycyjnym wskazują na lekki optymizm wśród osób prowadzących małe i średnie sklepy - wynika z majowego badania M/platform. Ocena maja była na poziomie 50,4 pkt. i ...
2022-06-08 Soft drinks
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w marcu 2022 r.
Jak wynika z danych CMR,w marcu 2022 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 10% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 7,7% w porównaniu z marcem 2021 ...
2022-04-20 Soft drinks
Produkty tłuszczowe podrożały o ponad 40%
Koszyk minimalny drożał w styczniu i lutym o odpowiednio 5,4% i 4% w skali roku - wynika z badania i raportu Koszyk Zakupowy ASM Sales Force Agency. Spośród dziesięciu analizowanych sieci ...
2022-03-22 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Lidl
Duże wzrosty nastrojów w handlu
Wskaźnik nastrojów w handlu tradycyjnym (NHT) wzrósł w lutym o 17,1 pkt. w porównaniu do styczniowego notowania i wyniósł 32,3 pkt. Był również wyższy o 2,3 pkt. od prognozy z ubiegłego ...
2022-03-09 Soft drinks
Sklepy tracą rocznie miliardy euro na kradzieżach
Z powodu kradzieży, sklepy detaliczne w Polsce uszczuplają swoje roczne przychody kwotą sięgającą 1,7 mld EUR, a w Europie to blisko 50 mld EUR. Wartość polskiego rynku detalicznego pod koniec ...
2022-03-09 Soft drinks
Ponad połowa Polaków chce oszczędzać na zakupach
Prawie 55% Polaków planuje w pierwszym kwartale ograniczyć wydatki zakupowe. Takich deklaracji jest o 10 p.p. więcej niż rok temu. Konsumenci chcą oszczędzać przede wszystkim na słodyczach, przekąskach i napojach alkoholowych ...
2022-02-14 Soft drinks
Sprzedaż w sklepach małoformatowych wzrosła o 3,1%
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w październiku 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 3,1% wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji ...
2021-11-25 Soft drinks
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
[7]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [5]
› kiedykolwiek [124]
działy
› badania [97]
› promocje i PR [16]
› zagranica [9]
› innowacje i nowości [8]
› inwestycje [7]
› akwizycje i fuzje [3]
› makroekonomia [3]
› dostawcy [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [8]
› Lidl [5]
› Grupa Żywiec [4]
› Carlsberg [3]
› Carrefour [3]
› Eurocash [3]
› Aldi [2]
› Duży Ben [2]
› Lotte Wedel [2]
› Netto [2]
› PepsiCo [2]
› Auchan [1]
› Bewa [1]
› Browar Kasztelan [1]
› Coca-Cola [1]
› Diageo [1]
› Edeka [1]
› E.Leclerc [1]
› Gemius [1]
› Intersnack Poland [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› McDonald's [1]
› Metro Group [1]
› Mondelez International [1]
› Paccor [1]
› Perła Browary Lubelskie [1]
› Res-Drob [1]
› Stock Polska [1]
› Tesco [1]
› Van Pur [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [98]
› mleko [76]
› inne produkty [62]
› owoce i warzywa [44]
› mięso i ryby [37]
› kawa i herbata [33]
marki
› Chio [1]
› Donner [1]
› Intersnack [1]
› Kasztelan [1]
› Lay's [1]
› Milka [1]
› Okocim [1]
› Pepsi [1]
› Perła [1]
› Tyskie [1]
› Żubr [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA