KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
alkohol
mięso i ryby
Liczba wyszukanych artykułów: 238
Lojalność konsumentów wobec marek
W swoim niedawnym raporcie Business Insights podaje, że marki napojów alkoholowych i bezalkoholowych cieszą się najwyższą lojalnością konsumentów wśród wszystkich kategorii spożywczych. Jednak w obecnym, wysoko konkurencyjnym i skomercjalizowanym otoczeniu rynkowym ...
2007-05-24 Soft drinks
Branża spożywcza: 5 mld zysku
Z niepublikowanych jeszcze danych Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej wynika, że w 2006 r. polski przemysł spożywczy wypracował największe zyski i przychody w historii. Firmy zarobiły aż 5,1 mld PLN ...
2007-05-07 Soft drinks
VII edycja plebiscytu Studencki Produktu Roku
II etap kolejnej edycji plebiscytu Studencki Produkt Roku wszedł w finałową fazę. Do końca maja studenci, czytelnicy i internauci mogą głosować na swoje ulubione produkty. Wielki finał i rozstrzygnięcie nastąpią już ...
2007-04-10 Soft drinks
Władze Grudziądza chcą promować lokalne firmy
- Chcecie rozwijać biznes na naszym terenie? Wstawcie na półki towary naszych lokalnych producentów. Takie ultimatum postawił szefostwu Carrefoura prezydent Grudziądza. Carrefour ma w tym mieście hipermarket z galerią. Teraz chce budować ...
2007-03-05 Soft drinks
Nowe prawo dotyczące aromatów
Unia Europejska przygotowuje się do wprowadzenia rewolucyjnych zmian prawa dotyczącego aromatów spożywczych. Być może już w połowie przyszłego roku roku zacznie obowiązywać unijne rozporządzenie, które określi, jakie substancje aromatyczne będą mogły ...
2007-02-12 Soft drinks
Żytnia na półkach sklepów w Wielkiej Brytanii
Wódka Żytnia - jedna z najbardziej znanych polskich wódek będzie sprzedawana na półkach sklepów Tesco w Wielkiej Brytanii. Brytyjska sieć w porozumieniu z Polmosem Józefów i Bielsko-Biała, wyeksportują na początek ponad ...
2007-02-09 Food & drinks
Podróbki marek spożywczych
Piraci sprzedają już nie tylko odzież i płyty z muzyką czy grami. Coraz częściej interesują się również lekami, herbatą i kawą, a nawet podrabianą szynką parmeńską. - Polska przyjmuje nową strategię UE ...
2007-01-29 Soft drinks
Polacy na emigracji szukają polskich produktów
Firma badawcza Kinoulty Research opublikowała raport opracowany na podstawie wywiadów z Polakami przebywającymi w Irlandii lub tymi, którzy z niej wrócili. Wynika z niego m.in. to, że na emigracji Polacy poszukują ...
2007-01-12 Soft drinks
Ranking najcenniejszych polskich marek
Rzeczpospolita opublikowała III edycję rankingu najbardziej wartościowych polskich marek. Zwycięzcą rankingu zastały TP SA i Orlen, jednak prawdziwym odkryciem są marki szybko rozwijających się, średnich firm, takich jak Mlekovita czy Reserved. Łączna wartość ...
2006-11-28 Soft drinks
Benedyktyńskie receptury w internecie
Konfitury przedsoborowe z żubrówką, konfitury anielskie, rydze w zalewie nowicjackiej. To tylko niektóre produkty, jakie można kupić w internetowym sklepie benedyktynów z Tyńca. Zakonnicy sięgnęli do swoich receptur sprzed wieków i postanowili ...
2006-11-27 Soft drinks
Benedyktyńskie receptury w internecie
×
poprzedni
następny
Zakonnicy na rynku spożywczym
Polski zakon benedyktynów chce wprowadzić na rynek produkty pod własnym logo. Na początku będą to produkty spożywcze: sery, wędliny, ryby, ciastka, konfitury, wina, nalewki, syropy, miody pitne i herbaty ziołowe. Wszystkie ...
2006-11-02 Soft drinks
Przemysł spożywczy utrzymuje dobre tempo
Według raportu „Gospodarka żywnościowa w trzecim roku po wejściu Polski do UE”, opracowanego przez prof. Romana Urbana z Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej, kondycja przemysłu spożywczego w Polsce jest coraz lepsza ...
2006-10-13 Soft drinks
Perspektywy rynku spożywczego - raport
Problem analizy poszczególnych rynków spożywczych został podjęty przez Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej (IERiGŻ). IERiGŻ we współpracy z przedstawicielami poszczególnych branż przygotował na zlecenie Rady Gospodarki Żywnościowej raport "Stan i ...
2006-10-09 Soft drinks
Brytyjczycy cenią naszą żywność
Wartość polskiego eksportu do Wielkiej Brytanii przekroczyła w ub. r. 2,7 mld GBP, zaś brytyjskiego do Polski wyniosła ok. 1,67 mld GBP - podaje brytyjskie ministerstwo handlu i przemysłu. Jednym z powodów nadwyżki polskiego eksportu ...
2006-09-04 Soft drinks
Polskie marki są coraz bardziej widoczne
Do Krakusa, Wyborowej i Wedla, symboli polskiego eksportu, dołączają kolejne produkty. Coraz więcej krajów zauważa naszą żywność, odzież, meble oraz zabawki. - Rosnący eksport pokazuje, że polskim firmom udało się zaistnieć za ...
2006-08-24 Soft drinks
Rozporządzenia w sprawie substancji polepszających żywność
28 lipca Komisja Europejska przyjęła ostateczną wersję pakietu propozycji rozporządzeń dotyczących substancji dodatkowych, enzymów, aromatów oraz systemu ich zatwierdzania. Pakiet rozporządzeń w sprawie tzw. substancji polepszających żywność ma wzmocnić zharmonizowany system przepisów ...
2006-08-02 Soft drinks
Narodowy koncern spożywczy
Ministerstwo Skarbu Państwa chce stworzyć narodowy koncern spożywczy. Ma on powstać w oparciu o Krajową Spółkę Cukrową i sześć państwowych Polmosów (z Torunia, Bielska-Białej, Szczecina, Konina, Józefówa oraz warszawski Koneser). Do grupy ...
2006-07-31 Soft drinks
Peerelowskie marki wymagają inwestycji
Większość marek znanych nam z PRL, które dzisiaj zachowały mocną pozycję, to te pochodzące jeszcze sprzed wojny. Przykładem są: Żywiec czy Goplana. Polacy cenią te marki, które w ówczesnych czasach reprezentowały produkty ...
2006-07-17 Soft drinks
Eksportowe szanse polskich producentów
Polacy pracujący za granicą chcą tam kupować polską żywność, oglądać polskie programy i czytać polską prasę. To nowa szansa na sprzedaż i zagraniczną promocję dla krajowych firm. Philip Kotler, guru marketingu, podkreślał ...
2006-06-27 Soft drinks
Kampanie polskiej żywności
W tym roku Bruksela dofinansuje trzy akcje promujące polską żywność. Połowę z 12 mln PLN na kampanię sfinansuje Unia Europejska. Akcja z udziałem Macieja Kuronia ma szansę ruszyć jesienią i potrwa ...
2006-06-26 Soft drinks
[1]
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
[12]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [4]
› kiedykolwiek [238]
działy
› badania [127]
› zagranica [82]
› handel [59]
› promocje i PR [32]
› innowacje i nowości [15]
› dostawcy [15]
› inwestycje [12]
› makroekonomia [9]
› akwizycje i fuzje [4]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [5]
› Lidl [5]
› Aldi [2]
› Grupa Żywiec [2]
› Mlekovita [2]
› SM Lazur [2]
› SM Spomlek [2]
› Agros-Nova [1]
› Bewa [1]
› Bongrain [1]
› Carlsberg [1]
› Carrefour [1]
› CEDC [1]
› Cedrob [1]
› Ceko [1]
› Danone [1]
› Dega [1]
› Drosed [1]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› Freshmarket [1]
› FRoSTA [1]
› Heinemann [1]
› Hochland [1]
› Intermarche [1]
› JBB [1]
› King Oscar [1]
› Konspol [1]
› Larus [1]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [1]
› Miedwied [1]
› Netto [1]
› Organic Farma Zdrowia [1]
› Paccor [1]
› PGS [1]
› PKM Duda [1]
› Produkty Klasztorne [1]
› Res-Drob [1]
› Runway [1]
› Saverglass [1]
› Sokołów [1]
› Stock Polska [1]
› Tarczyński [1]
› Winnica Niemczańska [1]
› Żabka [1]
› ZM Henryk Kania [1]
› ZM Silesia [1]
kategorie rynkowe
› mleko [166]
› inne produkty [166]
› owoce i warzywa [165]
› napoje bezalkoholowe [152]
› słodycze i przekąski [144]
› kawa i herbata [103]
firmy marketingowe
› 24/7Communication [1]
marki
› Actimel [1]
› Bakalland [1]
› Berlinki [1]
› E.Wedel [1]
› Jacobs [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› Lech [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Sobieski [1]
› Zatecky [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA