KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
alkohol
mięso i ryby
innowacje i nowości
Liczba wyszukanych artykułów: 15
Mule w białym winie z Polski
Lidl Polska wprowadza do oferty nowy produkt - mule w białym winie. Śródziemnomorskim małżom towarzyszy białe wytrawne wino Palava z podwrocławskiej Winnicy Niemczańskiej. W ten sposób Lidl promuje lokalne wino, idealnie ...
2022-06-20 Food & drinks
firmy:
Lidl
,
Winnica Niemczańska
Mule w białym winie z Polski
×
Lidl mocniej stawia na produkty regionalne
Od poniedziałku 7 czerwca, w ramach Tygodnia Regionalnego klienci sieci sklepów Lidl będą mogli skorzystać z wyjątkowej oferty, w której znajdzie się m.in. szeroki wybór nabiału, ryb, wędlin i mięs, soków ...
2021-06-07 Soft drinks
firmy:
Lidl
Marki własne priorytetem dla PGS
Nawet 500 produktów marek własnych do końca roku i rozwój zupełnie nowych, zaskakujących kategorii produktowych - to plany Polskiej Grupy Supermarketów, dla której rozwój marek własnych stanowi wciąż centralny element strategii ...
2021-04-16 Soft drinks
firmy:
PGS
Europejskie trendy smaków według Kerry
Producent dodatków do żywności, firma Kerry, przygotował raport z "zestawieniem smaków" - czyli prognozą tegorocznych trendów smakowych na rynkach żywności oraz napojów w Europie. Raport koncentruje się na funkcjonalnych składnikach ...
2019-03-04 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Smaki Ukrainy w ofercie Biedronki
Ponad 80% spośród 235,6 tys. cudzoziemców, którym wydano zezwolenia na pracę w Polsce w 2017 r., posiadało ukraiński paszport. Narodowości ukraińskiej jest także ponad połowa studentów obcokrajowców - wynika z danych ...
2019-01-24 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Produkty Klasztorne skupią się na rozwoju produktów i dystrybucji
Spółka Produkty Klasztorne chce zainwestować ponad 700 tys. PLN, pozyskane w ofercie na NewConnect, przede wszystkim w poszerzenie gamy produktowej i rozbudowę sieci dystrybucji, poinformował prezes spółki Marek Nowicki. - ...
2013-12-17 Soft drinks
firmy:
Produkty Klasztorne
Nowa marka wódki w segmencie super premium
Firma Miedwied wprowadza na rosyjski rynek nową markę wódki z segmentu super premium, o nazwie Miedwied Ice Claw. Jak deklaruje producent, w procesie wytwórczym wykorzystuje się filtrację "lodową i srebrną", co ...
2012-03-31 Russia & CIS
firmy:
Miedwied
,
Heinemann
,
Runway
,
Saverglass
Nowa marka wódki w segmencie super premium
×
Żabka wprowadza private label
W tym roku na półkach sklepów sieci Żabka znajdzie się 200 produktów marki własnej. Żabka jest pierwszą siecią typu convenience w kraju, która zdecydowała się na taką skalę wprowadzić produkty pod ...
2010-05-27 Soft drinks
Nowy typ folii lepiej zabezpieczy żywność
Choć tworzywa sztuczne są ciągle doskonalone, większość z nich ma dużą wadę - zbyt łatwo przepuszczają tlen, dwutlenek węgla, zapachy i aromaty. To powoduje utratę smaku, zapachu i w końcu psucie ...
2009-02-10 Soft drinks
Badania Nielsen: rosyjski rynek artykułów spożywczych w 2007 r.
W 2007 r. obrót detaliczny artykułami żywnościowymi w Rosji wzrósł o 13% w ujęciu wartościowym. Kluczowe czynniki determinujące rozwój rynku to: wygoda konsumenta, szerokość oferty i rosnące zainteresowanie rosyjskich konsumentów zdrową ...
2008-03-05 Russia & CIS
Benedyktyńskie receptury w internecie
Konfitury przedsoborowe z żubrówką, konfitury anielskie, rydze w zalewie nowicjackiej. To tylko niektóre produkty, jakie można kupić w internetowym sklepie benedyktynów z Tyńca. Zakonnicy sięgnęli do swoich receptur sprzed wieków i postanowili ...
2006-11-27 Soft drinks
Benedyktyńskie receptury w internecie
×
poprzedni
następny
Konsumenci gubią się w gąszczu nowości
938 nowości reklamowano w ubiegłym roku w telewizji - wyliczyła krakowska agencja Demo Effective Launching. Ale to tylko część ubiegłorocznych debiutów. Wiele nowych produktów i usług omija przecież telewizję i walczy ...
2006-04-24 Soft drinks
Branża spożywcza przeznacza niewiele na R&D
Europejski Przemysł spożywczy zajmuje końcowe miejsca w rankingu branż inwestujących w badania i rozwój (R&D) - wynika z corocznego raportu Komisji Europejskiej (KE). Relatywnie niskie wydatki na badania kontrastują z wielkością sektora spożywczego ...
2006-01-18 Soft drinks
E. Leclerc - obroty większe o 6%
Francuska sieć handlu detalicznego w ubiegłym roku zwiększyła swoje obroty w Polsce o 6%, osiągając prawie 1,8 mld PLN. Sieć zwiększyła również liczbę klientów (o 12,5%). Firma prowadzi w Polsce sprzedaż w ...
2006-01-10 Soft drinks
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [15]
działy
› handel [7]
› badania [5]
› inwestycje [3]
› promocje i PR [3]
› dostawcy [3]
› zagranica [3]
› akwizycje i fuzje [2]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [2]
› Biedronka [1]
› Heinemann [1]
› Miedwied [1]
› PGS [1]
› Produkty Klasztorne [1]
› Runway [1]
› Saverglass [1]
› Winnica Niemczańska [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [10]
› mleko [10]
› słodycze i przekąski [10]
› inne produkty [9]
› owoce i warzywa [7]
› kawa i herbata [6]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA