KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
alkohol
mleko
Liczba wyszukanych artykułów: 301
Lutowe trendy sprzedaży w małych sklepach
Jak pokazują dane CMR Panel, w lutym 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była tylko o 7,4% niższa niż w lutym 2020 r. i o 3,4% ...
2021-03-22 Soft drinks
Pandemia nie przerwała wzrostu polskiego eksportu
W 2020 r. kontynuowana była wzrostowa tendencja w eksporcie towarów rolno-spożywczych z Polski - od 2004 r. jego wartość wzrosła ponad 6-krotnie. W 2020 r. sprzedaż artykułów rolno-spożywczych za granicę ...
2021-02-22 Soft drinks
Pandemia nie przerwała wzrostu polskiego eksportu
×
W 2020 r. sprzedaż kategorii spożywczej wzrosła o 5,7%
Wartość koszyka FMCG monitorowanego przez NielsenIQ wzrosła na koniec 2020 r. o 4,9% do wartości 198,2 mld PLN. Sama kategoria spożywcza zanotowała wzrost o 5,7%, do kwoty 142,3 mld PLN - ...
2021-02-04 Soft drinks
W 2020 r. sprzedaż kategorii spożywczej wzrosła o 5,7%
×
Zmiany cen w polskich sklepach
Jak wynika z raportu, przygotowanego przez Hiper-Com Poland i UCE RESEARCH na podstawie monitoringu ponad 620 tys. cen, w 2020 r. w porównaniu do 2019 roku zanotowano wzrosty cen w 4 ...
2021-01-26 Soft drinks
Jak branża spożywcza odczuje Brexit?
Wyjście Wielkiej Brytanii ze Unii Europejskiej może oznaczać straty dla wielu polskich eksporterów, w tym m.in. z branży spożywczej. Każde 10% ewentualnego spadku sprzedaży żywności na rynek brytyjski oznacza w praktyce ...
2021-01-26 Soft drinks
Parlament Europejski poparł umowę z Chinami
Unia Europejska i Chiny porozumiały się w sprawie niepodrabiania własnych produktów. 11 listopada Parlament Europejski poparł umowę z UE-Chiny. Wejdzie ona w życie na początku 2021 roku. Dzięki zawartemu porozumieniu ...
2020-11-24 Soft drinks
Trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych w październiku
Jak wynika z danych CMR Panel i PIH, w październiku 2020 r. łączna liczba transakcji w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 18% niższa niż rok wcześniej, a ich obroty ...
2020-11-19 Soft drinks
Sierpień w sklepach małoformatowych do 300 mkw
Jak wynika z danych CMR, w sierpniu 2020 r. łączna liczba transakcji w sklepach małoformatowych do 300 mkw była o 9% niższa niż rok wcześniej, mimo to ich obroty wzrosły o ...
2020-09-21 Soft drinks
Polska wódka uzyska w Chinach ochronę przed podrabianiem
Unia Europejska i Chiny zawarły umowę o ochronie 100 europejskich oznaczeń geograficznych i 100 chińskich oznaczeń przed podrabianiem i przywłaszczaniem praw. Na liście znajduje się polska wódka - jedyny polski produkt ...
2020-09-15 Soft drinks
Rynek bio rośnie w błyskawicznym tempie
Wydatki Polaków na produkty bio wyniosły w ciągu ostatnich 12 miesięcy 709 mln PLN, a dynamika wzrostu tej kategorii wynosi 20% - wynika z danych firmy badawczej Nielsen. - Wydatki ...
2020-07-29 Soft drinks
Czerwcowe trendy sprzedaży w małych sklepach
Jak wynika z danych CMR, w czerwcu 2020 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 1% niższa niż w czerwcu 2019 r., natomiast liczba transakcji obniżyła ...
2020-07-20 Soft drinks
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w czasie epidemii
Ostatnie 3 miesiące to dla sklepów małoformatowych czas trudny, ale i bardzo ciekawy, ponieważ jak nigdy wcześniej o tym, co i kiedy się sprzedaje, decydowały rozporządzenia i zalecenia sanitarne, a także ...
2020-07-01 Soft drinks
Trump chce nałożyć nowe cła na europejskie kraje
Robert Lighthizer, przedstawiciel USA ds. handlu przygotował dokument, z którego wynika, że administracja Trumpa planuje nałożyć na Francję, Hiszpanię, Wielką Brytanię oraz Niemcy wysokie cła. Nowym podatkiem mają zostać obłożone europejskie ...
2020-06-25 Soft drinks
Nielsen wybrał najbardziej innowacyjne produkty 2019 r.
Firma Nielsen opublikowała raport "Breakthrough Innovation Poland 2019" na temat innowacyjnych produktów FMCG, które pojawiły się na polskim rynku w ubiegłym roku. Trzy pierwsze miejsca zajęły: wódka Soplica na bazie ...
2020-06-11 Soft drinks
Badania sprzedaży w małych sklepach w marcu
Jak wynika z danych CMR, w marcu 2020 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 11% wyższa niż w marcu 2019 r., chociaż liczba transakcji spadła ...
2020-05-04 Soft drinks
Prognozy Nielsena dla sezonu letniego
Majówka i ciepłe dni to tradycyjny start sezonu letniego. Jednak w tym roku pozostajemy w domach, a wzrosty sprzedaży odnotowują produkty typowe dla zimowych miesięcy. Napoje i kategorie impulsowe wspierane przez ...
2020-04-30 Soft drinks
Polacy szykują się na majówkę
W zachowaniach konsumentów widać już silną stabilizację, dlatego tegoroczna majówka może upłynąć pod znakiem dynamicznego wzrostu "piknikowych" kategorii. Oznacza to, że tuż przed długim weekendem z półek sklepowych będą znikać m.in ...
2020-04-30 Soft drinks
Duży spadek wartości sprzedaży koszyka po Wielkanocy
Wartość sprzedaży koszyka rok do roku spadła o 39%, natomiast wartość sprzedaży koszyka pomiędzy 16, a 15 tygodniem 2020 roku spadła o 32%. Wartość sprzedaży online w t16. vs t15. 2020 ...
2020-04-29 Soft drinks
Trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych w marcu
Jak wynika z danych CMR, w marcu 2020 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 11% wyższa niż w marcu 2019 r., chociaż liczba transakcji obniżyła się ...
2020-04-15 Soft drinks
Sprzedaż produktów BIO szybko rośnie
W 2019 r. Polacy przeznaczyli na produkty spożywcze BIO ponad 620 mln PLN. Sprzedaż tych produktów wzrosła o 15% - trzykrotnie szybciej niż całego rynku spożywczego - informuje Business Insider Polska ...
2020-03-05 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[16]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [2]
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [9]
› kiedykolwiek [301]
działy
› badania [169]
› handel [94]
› zagranica [78]
› promocje i PR [38]
› innowacje i nowości [28]
› dostawcy [28]
› inwestycje [16]
› akwizycje i fuzje [8]
› makroekonomia [7]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [6]
› Biedronka [5]
› Danone [4]
› Carrefour [3]
› Grupa Żywiec [2]
› Kompania Piwowarska [2]
› Lamican Oy [2]
› Mlekovita [2]
› OSM Olesno [2]
› SM Lazur [2]
› SM Spomlek [2]
› Agros-Nova [1]
› Aldi [1]
› Asahi [1]
› Auchan [1]
› Bongrain [1]
› Carlsberg [1]
› CEDC [1]
› Cedrob [1]
› Ceko [1]
› Dega [1]
› Destyl [1]
› Diageo [1]
› Doehler [1]
› Drosed [1]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› FoodCare [1]
› Freshmarket [1]
› FRoSTA [1]
› GH PL Plus [1]
› GK Specjał [1]
› Hochland [1]
› JBB [1]
› KFC [1]
› King Oscar [1]
› Konspol [1]
› Krynica Vitamin [1]
› Larus [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mokate [1]
› Netto [1]
› Organic Farma Zdrowia [1]
› PKM Duda [1]
› Produkty Klasztorne [1]
› Real [1]
› Sokołów [1]
› Tarczyński [1]
› Tchibo [1]
› Żabka [1]
› ZM Henryk Kania [1]
› ZM Silesia [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [220]
› słodycze i przekąski [196]
› inne produkty [188]
› owoce i warzywa [166]
› mięso i ryby [166]
› kawa i herbata [128]
firmy marketingowe
› 24/7Communication [1]
› New Communications [1]
marki
› E.Wedel [2]
› Lay's [2]
› Tymbark [2]
› Actimel [1]
› Asahi [1]
› Berlinki [1]
› Cisowianka [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Destyl [1]
› Dr.Oetker [1]
› EB [1]
› Finlandia [1]
› Frugo [1]
› Jacobs [1]
› Knoppers [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lech [1]
› Lipton [1]
› Lubella [1]
› Lubię [1]
› Magnum [1]
› Milka [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Mokate [1]
› Muszynianka [1]
› Piątnica [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Zatecky [1]
› Żywiec [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA