KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
alkohol
owoce i warzywa
Liczba wyszukanych artykułów: 251
CETA nie jest zagrożeniem dla branży spożywczej
Podpisana umowa o wolnym handlu między Unią Europejską a Kanadą, okazuje się korzystna z punktu widzenia interesów polskiej branży spożywczej. Przedstawiciele branż, które mają największą wymianę handlową z tym krajem uważają ...
2016-11-15 Soft drinks
Europejskie Targi Produktów Regionalnych w Zakopanem
90 wystawców z niemal wszystkich krajów Europy zaprezentuje swoją tradycyjną żywność podczas 7. Europejskich Targów Produktów Regionalnych. Wydarzenie potrwa od 11 do 15 sierpnia w Zakopanem. - Na targach znajdą ...
2016-08-08 Soft drinks
Moda na grillowanie ważnym źródłem dochodu producentów i handlowców
Zamiłowanie Polaków do grillowania stało się ważnym czynnikiem generującym znaczące dochody w segmencie producentów wybranych kategorii spożywczych oraz w handlu. Długa majówka generuje znaczący już i zauważalny popyt na artykuły spożywcze ...
2016-06-28 Soft drinks
Organic Farma Zdrowia poszerza ofertę o piwo
Grupa Organic Farma Zdrowia zwiększyła przychody o 24% r/r do 25 mln PLN w I kw. 2016 r. - Największą dynamikę wzrostu wykazała spółka dystrybucyjna Eko-Wital. Jej sprzedaż zwiększyła się o ...
2016-04-15 Soft drinks
firmy:
Organic Farma Zdrowia
Wydatki reklamowe branży FMCG przekroczyły miliard złotych
Sektor FMCG zakończył 2015 rok z wynikiem ponad miliarda złotych wydanych na reklamę. Znaczny wzrost w porównaniu do lat poprzednich świadczy o umacnianiu się rynku po kryzysie - ostatni raz branża ...
2016-02-08 Soft drinks
Kasza liderem wzrostu polskiego rynku
Z zestawienia Głównego Urzędu Statystycznego wynika, że największe wzrosty produkcji w branży spożywczej (niespełna 34%) odnotowali w 2015 r. wytwórcy kasz i grysików gryczanych. Wysokie wzrosty nastąpiły także m.in. w przypadku ...
2016-02-05 Soft drinks
Polacy spożywają więcej mleka i jego przetworów
Polacy spożywają więcej mleka i jego przetworów, jedzą więcej cukru, a równocześnie mniej warzyw i owoców - wynika z danych jakie w poniedziałek opublikował GUS. Z zaprezentowanych danych wynika, że ...
2015-09-01 Soft drinks
Strongbow na Festiwalu Jabłka i Cydru
Pod koniec wakacji, 30 sierpnia w klubokawiarni Plażowa nad Wisłą w Warszawie odbędzie Festiwal Jabłka i Cydru. - Całodzienny Festiwal pełen będzie koncertów, degustacji i pokazów. Trzeba tam być choćby ...
2015-08-11 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
marki:
Strongbow
Włochy 6. co do wielkości inwestorem w Polsce
Włochy są ważnym partnerem gospodarczym, handlowym i biznesowym Polski. W naszym kraju obecnych jest ponad 1,3 tys. firm z udziałem włoskiego kapitału, zatrudniających ok. 90 tys. pracowników. W 2013 roku ...
2015-06-12 Soft drinks
Francja od kuchni w hipermarketach Carrefour
W hipermarketach Carrefour wystartowała ogólnopolska akcja promocyjna francuskich produktów pod nazwą „Apetyt na Francję”. Carrefour wspólnie ze swoimi największymi francuskimi dostawcami przygotował specjalną ofertę cenową na kilkadziesiąt oryginalnych produktów z kategorii ...
2015-05-25 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Francja od kuchni w hipermarketach Carrefour
×
Rosną obroty między Polską a Portugalią
Wymiana handlowa z Portugalią notuje dwucyfrowe wzrosty. W ubiegłym roku polskie firmy wyeksportowały do tego kraju towary o wartości ponad 600 mln EUR, a import wyniósł blisko 500 mln EUR ...
2015-05-20 Soft drinks
5 mln EUR na promocję polskiej żywności
Ponad 5 mln EUR trafi do Polski z unijnych funduszy na promocję produktów rolnych. Komisja Europejska zatwierdziła 41 nowych programów promocyjnych o łącznej wartości 130 mln EUR. Cztery z nich dotyczą ...
2015-04-22 Soft drinks
Projekt promocji polskiej żywności w Chinach
Jeszcze w tym roku w Chinach ma ruszyć Wirtualny Pawilon z Polską Żywnością, służący do sprzedaży polskich produktów spożywczych na tym rynku. Głównym celem projektu jest szybka i bezpośrednia sprzedaż naszej ...
2015-02-10 Soft drinks
Intermarche będzie promować polskie produkty we Francji
Sieć sklepów Intermarche będzie promować polskie produkty w 97 supermarketach w północnej Francji. Tydzień Polski trwać będzie od 2 do 7 grudnia. W ofercie supermarketów znajdzie się łącznie 26 produktów ...
2014-11-24 Soft drinks
firmy:
Intermarche
marki:
Żywiec
,
Bakalland
,
Lech
,
Sobieski
Intermarche będzie promować polskie produkty we Francji
×
Rosyjskie embargo jest mocno wybiórcze
Wprowadzony przez Rosję w ubiegłym tygodniu zakaz importu produktów rolnych z Unii Europejskiej, USA i kilku innych państw ma charakter wybiórczy, traktując restrykcyjnie określone grupy artykułów, a inne całkowicie pomijając ...
2014-08-11 Soft drinks
Rosjanie nie przewidują braku towarów
Rosyjscy eksperci nie obawiają się zapaści na rynku produktów spożywczych. W ich opinii, embargo na towary z 32 krajów wpłynie stymulująco na rodzimych producentów. Rosyjscy eksperci występujący w państwowych mediach ...
2014-08-08 Soft drinks
Umowa TTIP zwiększy eksport produktów spożywczych do USA
Trwają negocjacje między UE, a USA nt. umowy o wolnym handlu (TTIP - Transatlantic Trade and Investment Partnership). Szczególnie ważnym obszarem porozumienia jest sektor rolno-spożywczy, który boryka się z barierami pozataryfowymi ...
2014-03-25 Soft drinks
RPA szansą dla polskiego przemysłu spożywczego
Polska negocjuje z RPA warunki otwarcia tamtejszego rynku mięsa mrożonego, trwają także rozmowy dotyczące przetworów mlecznych oraz uproszczenia procedur przy eksporcie drobiu i wieprzowiny - czytamy w Pulsie Biznesu. Zdaniem ...
2013-11-29 Soft drinks
Sezon na domowe przetwory
Ponad 90% Polek samodzielnie przygotowuje przetwory na okres zimowy - wynika z badań przeprowadzonych przez markę Mosso. Połowa Polek marynuje owoce i warzywa, 30% robi dżemy i soki, a 20% nalewki ...
2013-09-30 Soft drinks
firmy:
Mosso
Rośnie popularność owoców derenia
Mało dotąd znane owoce derenia zyskują na popularności wśród osób sięgających po zdrową i tradycyjną kuchnię. W ostatni weekend na targowiskach w Olsztynie owoce derenia chciało kupić tak wielu klientów, że ...
2013-09-11 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[13]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [2]
› ostatnie 3 miesiące [3]
› ostatni rok [7]
› kiedykolwiek [251]
działy
› badania [140]
› zagranica [82]
› handel [64]
› promocje i PR [37]
› dostawcy [26]
› inwestycje [16]
› innowacje i nowości [15]
› makroekonomia [6]
› akwizycje i fuzje [4]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [4]
› Browar Stu Mostów [3]
› Carrefour [3]
› Lidl [2]
› Organic Farma Zdrowia [2]
› Agros-Nova [1]
› Aldi [1]
› Alfa Group [1]
› Bongrain [1]
› Borjomi [1]
› Colian [1]
› Danone [1]
› Eurocash [1]
› Freshmarket [1]
› FRoSTA [1]
› Greek Trade [1]
› Grupa Maspex [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Hochland [1]
› Intermarche [1]
› JBB [1]
› King Oscar [1]
› Kraft Heinz [1]
› Larus [1]
› Mlekovita [1]
› Mosso [1]
› Netto [1]
› Pernod Ricard [1]
› SM Lazur [1]
› Żabka [1]
› ZM Silesia [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [177]
› inne produkty [171]
› mleko [166]
› mięso i ryby [165]
› słodycze i przekąski [152]
› kawa i herbata [107]
firmy marketingowe
› Brief me [1]
marki
› Lay's [2]
› Lech [2]
› Absolut [1]
› Actimel [1]
› Bakalland [1]
› Berlinki [1]
› Borjomi [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› E.Wedel [1]
› Heinz [1]
› Helcom [1]
› Jacobs [1]
› Knoppers [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Magnum [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Sobieski [1]
› Starbucks [1]
› Strongbow [1]
› Tarczyński [1]
› Tymbark [1]
› Zatecky [1]
› Żywiec [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA