KONTAKT / NOTA PRAWNA
DO£¡CZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZE¦LIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
has³o:
zapamiêtaj mnie |
› nie pamiêtasz has³a?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
miêso i ryby
kawa i herbata
s³odycze i przek±ski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowo¶ci
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuñ filtry
alkohol
24/7Communication
Liczba wyszukanych artyku³ów: 5
Projekt muzyczny dla platformy WinnicaLidla.pl
"Winna" - to tytu³ utworu, który zosta³ w ca³o¶ci napisany i skomponowany przez zespó³ Mikromusic, a inspiracjê stanowi³o wino. Klip dostêpny jest na platformie WinnicaLidla.pl oraz w kanale zespo³u na YouTube ...
2020-05-19 Food & drinks
firmy:
Lidl
,
24/7Communication
,
GPD
Muzyczna kampania piwa Heineken
Ruszy³a loteria piwa Heineken, w której mo¿na wygraæ karnety na sponsorowane przez tê markê festiwale Open'er oraz Kraków Live Festival. Towarzyszy temu kampania reklamowa z "Bohemian Rapsody". W loterii nale¿y ...
2016-06-07 Food & drinks
firmy:
Heineken
,
Starcom
,
K2
,
24/7Communication
marki:
Heineken
Heineken w kampanii dla kibiców pi³karskich
Heineken umo¿liwi kibicom dyskusjê z pi³karskimi legendami podczas rozgrywek Ligii Mistrzów UEFA. Informuje o tym w kampanii Champion the Match. Co ¶rodê, podczas meczów, na stronie www.liga.heineken.pl kibice bêd± mogli ...
2015-02-18 Food & drinks
firmy:
Heineken
,
Starcom
,
K2
,
24/7Communication
marki:
Heineken
24/7 Communication wypromuje brytyjsk± kuchniê
Agencja 24/7 Communication bêdzie odpowiadaæ za prowadzenie dzia³añ PR oraz social media wspieraj±cych edukacjê Polaków na temat regionalnych produktów brytyjskich oraz specja³ów tej kuchni, w trwaj±cej w Europie kampanii "Jedzenie jest ...
2014-03-06 Soft drinks
firmy:
24/7Communication
Heineken promuje siê w¶ród kibiców pi³ki no¿nej
Marka Heineken umo¿liwi polskim kibicom ogl±danie meczów fazy pucharowej Ligi Mistrzów. Marka udostêpni równie¿ grê, w której g³ówn± nagrod± jest wyjazd na fina³ do Lizbony. Fani pi³ki no¿nej uzyskaj± dostêp ...
2014-02-12 Soft drinks
firmy:
Heineken
,
Grupa ¯ywiec
,
Starcom
,
K2
,
24/7Communication
marki:
Heineken
Heineken promuje siê w¶ród kibiców pi³ki no¿nej
×
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [5]
dzia³y
› promocje i PR [5]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Heineken [3]
› Grupa ¯ywiec [1]
› Lidl [1]
kategorie rynkowe
› mleko [1]
› miêso i ryby [1]
firmy marketingowe
› K2 [3]
› Starcom [3]
› GPD [1]
marki
› Heineken [3]
Copyright hot business news 2006-2019 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA