KONTAKT / NOTA PRAWNA
DO£¡CZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZE¦LIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
has³o:
zapamiêtaj mnie |
› nie pamiêtasz has³a?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
miêso i ryby
kawa i herbata
s³odycze i przek±ski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowo¶ci
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuñ filtry
alkohol
Golden Submarine
Liczba wyszukanych artyku³ów: 18
Mural ¯ubrówki oczy¶ci powietrze w Warszawie
CEDC prezentuje kolejn± ods³onê projektu artystycznego "Czarna Polana", zrealizowanego dla marki ¯ubrówka Czarna w tym roku pod has³em "Czarna Polana filtruje". Przy wspó³pracy z ilustratorem Patrykiem Hardziejem powsta³ mural, który ...
2021-03-12 Food & drinks
firmy:
CEDC
,
Golden Submarine
marki:
¯ubrówka
Mural ¯ubrówki oczy¶ci powietrze w Warszawie
×
Rusza kampania wspieraj±ca loteriê Tatry
1 marca rozpoczê³a siê kampania wspieraj±ca tegoroczn± loteriê promocyjn± marki Tatra (Grupa ¯ywiec). Nagrodami w loterii, która potrwa do koñca sierpnia, s± telewizory marki LG oraz miliony piw Tatra Jasne Pe³ne ...
2021-03-01 Food & drinks
firmy:
Grupa ¯ywiec
,
Starcom
,
Global Shopper Marketing
,
G3
,
Golden Submarine
,
Opus Film
,
Heart & Brain
marki:
Tatra
Rusza kampania wspieraj±ca loteriê Tatry
×
Telewizory w loterii marki Tatra
1 lutego rusza tegoroczna edycja loterii promocyjnej marki Tatra (Grupa ¯ywiec). W tym roku po raz pierwszy w historii nagrodami w loterii bêd± telewizory LG z technologi± 4K UHD, wielko¶ci 55 ...
2021-02-01 Food & drinks
firmy:
Grupa ¯ywiec
,
Starcom
,
Global Shopper Marketing
,
G3
,
Golden Submarine
,
Heart & Brain
marki:
Tatra
Pierwsza w historii edycja limitowana marki Tatra
Tatra, jedna z najwiêkszych marek piwnych na polskim rynku, wprowadza na rynek limitowan± edycjê opakowañ. Zmianie opakowañ towarzyszyæ bêdzie kampania telewizyjna oraz dzia³ania w Internecie i w punktach sprzeda¿y. Marka ...
2020-09-14 Food & drinks
firmy:
Grupa ¯ywiec
,
Wilk Studio
,
Starcom
,
Global Shopper Marketing
,
Golden Submarine
,
Opus Film
,
Heart & Brain
marki:
Tatra
Pierwsza w historii edycja limitowana marki Tatra
×
GoldenSubmarine dla ¯ubrówki Czarnej
Agencja GoldenSubmarine rozpoczê³a obs³ugê mediów spo³eczno¶ciowych marki ¯ubrówka Czarna (CEDC). ¯ubrówka Czarna to wódka premium, która jako jedyna w Polsce, poddawana jest procesowi filtracji wêglem drzewnym. Dostêpna jest w charakterystycznych ...
2019-09-18 Food & drinks
firmy:
CEDC
,
Golden Submarine
marki:
¯ubrówka
Marka Husaria z now± agencj± reklamow±
Agencja GoldenSubmarine rozpoczyna kompleksow± obs³ugê reklamow± marki wódki Husaria (CEDC). Husaria jest wódk± premium i drug± - obok ¯ubrówki Bison Grass - mark± z kategorii wódek, której obs³ug± zajmuje siê GoldenSubmarine ...
2019-06-07 Food & drinks
firmy:
CEDC
,
Golden Submarine
marki:
Husaria
GoldenSubmarine wybrana do obs³ugi marki ¯ubrówka
Agencja GoldenSubmarine rozpoczê³a obs³ugê marki ¯ubrówka Bison Grass. Rozpoczêcie wspó³pracy ma zwi±zek z wprowadzeniem na rynek nowych wariantów smakowych marki - Rajskie Jab³ko, Dzika Czere¶nia oraz Le¶na Poziomka. GoldenSubmarine odpowiada ...
2019-03-05 Food & drinks
firmy:
CEDC
,
Golden Submarine
marki:
¯ubrówka
Rusza loteria marki Tatra
Marka Tatra (Grupa ¯ywiec) wystartowa³a z loteri± promocyjn± pod has³em "Tatra co sekundê, 4pak co minutê". Akcjê wspiera od 1 lutego kampania TV z nowym spotem reklamowym oraz dzia³ania w internecie ...
2019-02-04 Soft drinks
firmy:
Grupa ¯ywiec
,
Hope
,
Starcom
,
MH Art
,
G3
,
Golden Submarine
,
Heart & Brain
,
Global
marki:
Tatra
Marka Le¿ajsk wspiera siatkarzy
21 stycznia wystartowa³a akcja marki Le¿ajsk "Wszyscy Murem za Asseco Resovi±". Do sklepów w woj. podkarpackim trafi³a limitowana seria puszek piwa Le¿ajsk Pe³ne z wizerunkami siatkarzy Asseco Resovii - sportowej wizytówki ...
2019-01-25 Food & drinks
firmy:
Grupa ¯ywiec
,
Wilk Studio
,
Roots
,
Golden Submarine
,
Just
marki:
Le¿ajsk
Marka Le¿ajsk wspiera siatkarzy
×
Powrót Legendy Pó³nocy w kampanii Specjal
Piwo Specjal startuje z drug± ods³on± kampanii "Legenda Pó³nocy". Jedna z najwiêkszych marek regionalnych Europy, która przez lata obecno¶ci na rynku sta³a siê autentycznym symbolem polskiej Pó³nocy, siêga po lokalne legendy ...
2018-07-04 Soft drinks
firmy:
Grupa ¯ywiec
,
Starcom
,
Roots
,
Golden Submarine
marki:
Specjal
Powrót Legendy Pó³nocy w kampanii Specjal
×
Rozszerzona rzeczywisto¶æ na etykietach piwa Le¿ajsk
Regionalna marka Le¿ajsk (Grupa ¯ywiec) przygotowa³a pierwsz± na rynku piwa aktywacjê z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywisto¶ci. Limitowana edycja piwa Le¿ajsk Pe³ne trafi³a do sprzeda¿y w kwietniu, a jej rozwiniêciem s± historie ukryte ...
2018-06-07 Food & drinks
firmy:
Grupa ¯ywiec
,
Wilk Studio
,
Starcom
,
Roots
,
Twin
,
Golden Submarine
,
Just
marki:
Le¿ajsk
Rozszerzona rzeczywisto¶æ na etykietach piwa Le¿ajsk
×
GoldenSubmarine wybrany do obs³ugi marki Le¿ajsk
Agencja GoldenSubmarine rozpoczyna obs³ugê marki Le¿ajsk, obejmuj±c± ca³o¶æ aktywno¶ci digitalowych. Oznacza to nie tylko obs³ugê obecno¶ci w mediach spo³eczno¶ciowych, lecz równie¿ wsparcie aktywacji konsumenckich w kanale cyfrowym oraz dzia³añ w ...
2018-03-30 Food & drinks
firmy:
Grupa ¯ywiec
,
Golden Submarine
marki:
Le¿ajsk
Regionalna loteria marki Specjal
Ruszy³a akcja promuj±ca piwo marki Specjal (Grupa ¯ywiec). Loteria kapslowa "Co krata Specjal lub wyp³ata" bêdzie wspierana w digitalu i social mediach. Akcja prowadzona jest na terenie trzech województw: warmiñsko-mazurskiego ...
2018-03-22 Food & drinks
firmy:
Grupa ¯ywiec
,
Starcom
,
Roots
,
G3
,
Golden Submarine
marki:
Specjal
Rusza kampania wspieraj±ca loteriê Tatry
15 stycznia 2018 r. marka Tatra wystartowa³a z kampani± telewizyjn± wspieraj±c± kolejn± edycjê loterii promocyjnej. Promocja pod has³em "Tatra co sekundê, trzy stówy co godzinê" wspierana bêdzie równie¿ dzia³aniami w Internecie ...
2018-01-17 Food & drinks
firmy:
Grupa ¯ywiec
,
Hope
,
Starcom
,
MH Art
,
G3
,
Golden Submarine
,
Heart & Brain
,
Global
marki:
Tatra
Rusza Loteria marki Specjal
Marka piwa regionalnego Specjal z oferty Grupy ¯ywiec zaprasza konsumentów do udzia³u w Legendarnej Loterii, gdzie do wygrania s± miliony piw Specjal oraz tysi±ce nagród - kufle i bluzy z grafikami ...
2017-06-23 Food & drinks
firmy:
Grupa ¯ywiec
,
Starcom
,
Roots
,
G3
,
Golden Submarine
marki:
Specjal
Marka Specjal wykorzystuje podania w kampanii
Marka piwa Specjal rozpoczê³a kampaniê "Legenda Pó³nocy". Siêga w niej do historii i przypomina niemal 30 lokalnych podañ. Specjal Jasny Pe³ny powsta³ w 1978 r. To marka piwa pochodz±ca z ...
2017-04-07 Food & drinks
firmy:
Grupa ¯ywiec
,
Wilk Studio
,
Starcom
,
Roots
,
Golden Submarine
marki:
Specjal
Marka Specjal wykorzystuje podania w kampanii
×
Rusza najwiêksza loteria w historii Tatry
Tatra (Grupa ¯ywiec) startuje z najwiêksz± w historii marki loteri± promocyjn± "Tatra co sekundê, sto z³otych co godzinê!". W tym roku konsumenci bêd± mogli wygraæ 18 mln piw Tatra Jasne Pe³ne ...
2017-02-01 Food & drinks
firmy:
Grupa ¯ywiec
,
Starcom
,
MH Art
,
Roots
,
G3
,
Golden Submarine
,
Heart & Brain
,
Global
marki:
Tatra
Tatra bêdzie obs³ugiwana przez Golden Submarine
Marka piwa Tatra (Grupa ¯ywiec) rozpoczê³a wspó³pracê z Golden Submarine. Agencji powierzono obs³ugê w Internecie. Golden Submarine zajmie siê m.in. prowadzeniem komunikacji w ramach dzia³añ w social media oraz realizacj± ...
2017-01-04 Food & drinks
firmy:
Grupa ¯ywiec
,
Golden Submarine
marki:
Tatra
,
Specjal
,
Dziki Sad
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesi±ce [3]
› ostatni rok [4]
› kiedykolwiek [18]
dzia³y
› promocje i PR [18]
› innowacje i nowo¶ci [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa ¯ywiec [14]
› CEDC [4]
firmy marketingowe
› Starcom [11]
› G3 [7]
› Roots [7]
› Heart & Brain [6]
› Wilk Studio [4]
› Global [3]
› Global Shopper Marketing [3]
› MH Art [3]
› Hope [2]
› Just [2]
› Opus Film [2]
› Twin [1]
marki
› Tatra [7]
› Specjal [5]
› Le¿ajsk [3]
› ¯ubrówka [3]
› Dziki Sad [1]
› Husaria [1]
Copyright hot business news 2006-2019 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA