KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 51978
KE ugięła się pod naciskiem rolników
Rolnicy odnieśli niewielki sukces w wyniku unijnego porozumienia dotyczącego zmian w umowie o bezcłowym handlu z Ukrainą. Nowe ustalenia wprowadzają większe ograniczenia importowe na produkty ukraińskie oraz przedłużając zawieszenie ceł na ...
2024-03-20 Soft drinks
Akademia Inspiracji Makro ponownie otwarta
Nowoczesne centrum szkoleniowo-kompetencyjne dla przedstawicieli branży HoReCa znajduje się w nowo otwartej siedzibie MAKRO Polska, przy Alejach Jerozolimskich w Warszawie. Pierwszy pokaz z degustacją odbył się 20 marca. Poprowadził go m.in ...
2024-03-20 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Akademia Inspiracji Makro ponownie otwarta
×
poprzedni
następny
Mondelez rusza z nową kampanią edukacyjną
Mondelēz International, światowy lider kategorii przekąsek od lat wdraża strategię zrównoważonego rozwoju w wielu obszarach. Od pozyskiwania surowców z troską o środowisko i lokalne społeczności, aż po edukację konsumentów w zakresie ...
2024-03-20 Soft drinks
firmy:
Mondelez International
Nawiązanie współpracy z Politechniką Lubelską
12 marca br. Członek Zarządu Pszczółki Justyna Budzyńska oraz rektor Politechniki Lubelskiej prof. Zbigniew Pater podpisali umowę o współpracy w obszarze naukowo-badawczym i edukacyjnym. – Politechnika Lubelska bardzo silnie związana jest ...
2024-03-20 Food & drinks
firmy:
Fabryka Cukierków Pszczółka
Akademia Hochland Professional już działa
4 marca wystartowała Akademia Hochland Professional. Innowacyjny program skierowany jest do profesjonalistów z branży HoReCa, którzy chcą rozwijać biznes, wzbogacać swoją ofertę i poznawać nowe trendy rynkowe a na co dzień ...
2024-03-20 Soft drinks
firmy:
Hochland
Unilever wydziela biznes lodów
Koncern Unilever podejmuje kroki, których celem jest przyspieszenie realizacji planu działań na rzecz wzrostu (GAP), poprzez wydzielenie działu zajmującego się lodami i uruchomienie dużego programu zwiększającego produktywność. Wśród zaplanowanych działań jest ...
2024-03-19 Soft drinks
firmy:
Unilever
Unilever wydziela biznes lodów
×
Polakom podoba się walka cenowa dyskontów
Ponad 55% Polaków chciałoby zaostrzenia trwającej walki cenowej dyskontów, żeby zrobić tańsze zakupy na święta – wynika z badania „Świąteczne Wydatki Polaków. Edycja 2024” UCE RESEARCH i Grupy Offerista. Na rywalizację ...
2024-03-19 Soft drinks
Almette z kolorowym pieprzem
W linii serków Almette zadebiutował nowy wariant, wzbogacony o cztery rodzaje pieprzu. Nowość poszerzy ofertę dotychczasowych 14 rodzajów serków Almette. - Serek Almette z kolorowym pieprzem to świetny wybór dla osób ...
2024-03-19 Food & drinks
firmy:
Hochland
marki:
Almette
Almette z kolorowym pieprzem
×
Koral współpracuje z firmą Mattel
W tym roku producent lodów, firma Koral, obchodzi 45-lecia działalności. Z tej okazji firma przygotowała wiele nowości oraz kampanie reklamowe w internecie, telewizji, radiu, kinach i na outdoorze. Jedną z nowości ...
2024-03-19 Food & drinks
firmy:
PPL Koral
marki:
Koral
Koral współpracuje z firmą Mattel
×
Porcja owoców od Kubusia
Musy Kubuś reklamują się w nowej odsłonie - można już szukać w sklepach opakowań 100g w nowym, specjalnym kształcie z Kubusiem, do tego w sprzedaży od stycznia również większa porcja owoców ...
2024-03-19 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Kubuś
Porcja owoców od Kubusia
×
Oranżada Hellena sponsorem programu „Love Island. Wyspa miłości”
Oranżada Hellena została oficjalnym sponsorem 9. edycji interaktywnego reality show randkowego – „Love Island. Wyspa Miłości”. Oprócz brandingu w postaci scenografii i specjalnych zadań dla uczestników, przygotowano także konkurs z nagrodami ...
2024-03-19 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
marki:
Hellena
Oranżada Hellena sponsorem programu „Love Island. Wyspa miłości”
×
Ekspresowy wzrost cen kakao
Ceny kakao, kluczowego dla branży spożywczej, urosły przez rok aż o prawie 300% i osiągnęły najwyższy poziom w historii. To złe wieści dla producentów słodyczy i konsumentów, ponieważ czekolady i inne ...
2024-03-19 Food & drinks
Kolejna odsłona kampanii „Łączy nas coś dobrego” dobiegła końca
Stowarzyszenie Producentów Pieczywa, zrzeszające największe piekarnie w kraju, promowało pieczywo w trakcie akcji „Łączy nas coś dobrego”. Konsumenci byli edukowani o właściwościach pieczywa i jego udziale w codziennym jadłospisie. Upowszechniano również ...
2024-03-19 Food & drinks
firmy:
Ancymony
,
Value Media
Kolejna odsłona kampanii „Łączy nas coś dobrego” dobiegła końca
×
poprzedni
następny
Potentat kategorii musztard wchodzi na polski rynek
W marcu w polskich sklepach pojawiły się produkty amerykańskiej marki French's, lidera na światowym rynku musztard. Polscy klienci będą mogli także poznać kolejne produkty Frank's RedHot, innej amerykańskiej marki, znanej głównie ...
2024-03-18 Food & drinks
firmy:
McCormick
marki:
Frank's RedHot
,
Frenchs
Potentat kategorii musztard wchodzi na polski rynek
×
poprzedni
następny
Wielkanoc dla co czwartego Polaka będzie droższa niż w ubiegłych latach
W tym roku Polacy planują przeznaczyć średnio 568,8 zł na święta wielkanocne. To o 30 zł mniej niż w zeszłym roku. Niemal połowa z nich przewiduje, że koszty zbliżającej się Wielkanocy ...
2024-03-18 Soft drinks
Wielkanoc dla co czwartego Polaka będzie droższa niż w ubiegłych latach
×
poprzedni
następny
Ruszyła kampania marketingowa marki Eduscho
Wystartowała jedna z największych polskich kampanii marketingowych w historii Tchibo. Towarzyszy ona wprowadzeniu na rynek marki Eduscho, która dołączyła do portfolio firmy. Kampania realizowana jest wielokanałowo i potrwa do końca roku ...
2024-03-18 Soft drinks
firmy:
Tchibo
,
24/7Communication
,
DDB & Tribal
,
Golden Submarine
,
OMD Media Direction
Ruszyła kampania marketingowa marki Eduscho
×
poprzedni
następny
Sosy Smak specjalnie na Wielkanoc
Marka Smak tuż przed Wielkanocą wprowadza dwie nowości w ofercie sosów, które wpisują się w kulinarne tradycje wielkanocne - Sos tatarski oraz Sos chrzanowo-musztardowy. Sos tatarski Smak powstał na bazie kremowego ...
2024-03-18 Food & drinks
firmy:
Prymat
marki:
Smak
Sosy Smak specjalnie na Wielkanoc
×
Część sklepów nie otworzy się po świętach
Z końcem marca kończy się zerowa stawka VAT na żywność. A w związku z tym, że 1 kwietnia będzie dniem świątecznym, niektóre sklepy mogą nie otworzyć się dzień później, bo nie ...
2024-03-18 Soft drinks
GIS ostrzega przed partią owoców i sałatką jarzynową
Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany poprzez System Wczesnego Ostrzegania o Niebezpiecznej Żywności i Paszach o wykryciu wirusa wywołującego wirusowe zapalenie wątroby typu A (WZW typu A) w partii świeżych truskawek pochodzących ...
2024-03-18 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Jeronimo Martins
,
POLOmarket
,
Redenberg
,
Seko
Lidl podkreśla równe ceny we wszystkich sklepach
Właściciel sieci sklepów Lidl porównał wartość zakupów w sklepach Lidl i konkurencji, opierając się na cenach 15 przykładowych produktów tych samych marek lub tożsamych marek własnych o tych samych pojemnościach lub ...
2024-03-18 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
GPD
,
Havas Media
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[2599]
OSTATNIE WYDANIE
Eurosnack zainwestuje w nową fabrykę
Food & drinks
Colian planuje budowę zakładu w Opatówku
Food & drinks
UOKiK zbiera informacje o nieuczciwych praktykach sieci handlowych
Soft drinks
Biedronka również zamraża ceny produktów
Soft drinks
Sernik królem wielkanocnych wypieków
Soft drinks
Polska czekolada zyskuje na popularności
Food & drinks
Pepsi stawia Zeromat w Waszawie
Soft drinks
Wielkanocna kampania Mąki ze Smokiem
Food & drinks
AI pracuje dla branży piwnej
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA