KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52100
Biedronka zdetronizowała Auchan w badaniu ASM Sales Force
Biedronka pokonała Auchan w wyścigu o pozycję lidera najtańszych sieci handlowych - wynika z najnowszego badania Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency. Według danych GUS ceny towarów i usług konsumpcyjnych ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
Lubella zachęca młodzież do gotowania i niemarnowania
Podejście do życia w stylu „zero waste” staje się coraz bardziej istotne. Pomaga przede wszystkim zmniejszyć ilość odpadów i opakowań, chroniąc jednocześnie środowisko. Jego zastosowanie jest też ważne w kuchni, przy ...
2024-04-17 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
marki:
Lubella
Lubella zachęca młodzież do gotowania i niemarnowania
×
Linia kosmetyków o zapachu napojów Tymbarku
Marka OnlyBio we współpracy z Tymbarkiem stworzyła limitowaną kolekcję kosmetyków do pielęgnacji, inspirowaną napojami Tymbark. Kolekcja obejmuje szampony, maski, odżywki, wcierki i żele pod prysznic. Produkty nawiązują do czterech popularnych nut ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
marki:
Tymbark
Linia kosmetyków o zapachu napojów Tymbarku
×
Nestle stosuje nieetyczne praktyki w biedniejszych krajach?
Największy na świecie producent dóbr konsumpcyjnych, dodaje cukier i miód do mleka dla niemowląt i produktów zbożowych sprzedawanych w wielu biedniejszych krajach, wbrew międzynarodowym wytycznym mającym na celu zapobieganie otyłości i ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Nestle
Bolton Polska wybiera Streetcom
Bolton Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek ...
2024-04-17 Food & drinks
firmy:
Bolton
,
Streetcom
marki:
Rio Mare
,
Meglio
Tchibo wprowadza ofertę sezonową do kawiarni
W ofercie kawiarni Tchibo pojawiły się nowości, idealne na ciepłe, wiosenne dni. Premierowe propozycje, dostępne od 15 kwietnia, to odpowiedź na trendy panujące na rynku. - Tworząc portfolio skupiamy się nie ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Tchibo
Tchibo wprowadza ofertę sezonową do kawiarni
×
poprzedni
następny
Initiative wygrywa kolejny przetarg Foodcare
Agencja mediowa Initiative po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku. Initiative będzie nadal odpowiadać za opracowanie i ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Initiative
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind
Agencja Soul & Mind odpowiada za wsparcie strategiczne w działaniach marketingowych firmy, projekty opakowań nowych smaków, opiekę graficzną nad platformami e-commerce w Niemczech i Polsce oraz obsługę profili social media na ...
2024-04-17 Food & drinks
firmy:
OneDayMore
,
Soul & Mind
Lavazza kolejne dwa lata z NAV agency
Z początkiem br. Lavazza przedłużyła bezprzetargowo umowę z NAV agency na kolejne dwa lata. NAV agency obsługuje firmę Lavazza na podstawie umowy ramowej od 2021 r., kiedy to została wyłoniona w ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Lavazza
,
NAV Agency
Kolejne inwestycje w Małopolsce
Krakowski Park Technologiczny wydał decyzje o wsparciu w ramach Polskiej Strefy Inwestycji dwóm przedsiębiorstwom z branży spożywczej oraz producentowi opakowań. „Kabanos” Kojs Mirosław i Joanna Kojs-Kowalczyk sp. j., to przedsiębiorca, który ...
2024-04-16 Soft drinks
firmy:
Alupol Packaging
,
Lajkonik Snacks
Pamapol ogłasza wstępne wyniki finansowe
Zarząd spółki Pamapol podał wstępne wyniki finansowe Spółki i Grupy Kapitałowej Pamapol za rok 2023. W ubiegłym roku przychody ze sprzedaży Pamapolu wyniosły 282,8 mln zł wobec 329,7 mln zł rok ...
2024-04-16 Food & drinks
firmy:
Pamapol
Makarony Polskie celują w pozycję lidera rynku dań gotowych
Producent makaronów i dań gotowych ma za sobą udany rok i szykuje się na kolejne inwestycje. Grupa zamierza intensywnie się rozwijać w segmencie dań gotowych i ma ambicję, żeby pozostać liderem ...
2024-04-15 Food & drinks
firmy:
Makarony Polskie
marki:
So food
Somersby Pink Grapefruit Light – nowy smak piwa
Carlsberg Polska prezentuje tegoroczną nowość – Somersby Pink Grapefruit Light 4%. Nowy wariant to nie tylko orzeźwiający smak różowego grapefruita, ale również delikatna słodycz i niska zawartość kalorii. Somersby Pink Grapefruit ...
2024-04-15 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
marki:
Somersby
Somersby Pink Grapefruit Light – nowy smak piwa
×
KOWR rusza z programem promocji branży spożywczej
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa podpisał z Ministerstwem Rozwoju i Technologii umowę o partnerstwie w zakresie realizacji Projektu „Umiędzynarodowienie MŚP – BRAND HUB” działanie 2.26 w ramach Programu „Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej ...
2024-04-15 Soft drinks
Megaserowy smak od marki Knorr
Marka Knorr wprowadza do portfolio znane amerykańskie danie, makaron z kremowym serem, czyli Fix Mac’n Cheese. W składzie znajduje się dużo sera - aż 31% – dzięki któremu sos ma wyjątkowo ...
2024-04-15 Food & drinks
firmy:
Unilever
marki:
Knorr
Megaserowy smak od marki Knorr
×
poprzedni
następny
Tajemnicze zjawiska w kampanii marki Żubr
Marka Żubr Kompanii Piwowarskiej, w swojej największej tegorocznej kampanii postawiła na zaskakującą historię. W różnych miejscach w kraju zaczął się pojawiać Niezidentyfikowany Obiekt Latający. Relacje świadków potwierdzały jedno: czegoś szuka. Podejmuje ...
2024-04-15 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Huta 19
,
Juice
,
Moon Films
,
Platige Image
,
Publicis
,
PZL
,
Zenith
marki:
Żubr
Tajemnicze zjawiska w kampanii marki Żubr
×
Promocja wódki w dyskontach pod lupą prokuratury
Pod koniec lutego w kilku sieciach sklepów dyskontowych można było kupić wódkę w cenie poniżej 10 zł za pół litra. Z informacji Wirtualnej Polski wynika, że w związku z Ustawą o ...
2024-04-15 Food & drinks
Innowacyjne opakowanie Round Wrap
Carlsberg Polska testuje na polskim rynku innowację opakowaniową – karton z zaokrąglonymi narożami. Nowe rozwiązanie pozwoli zaoszczędzić do 224 ton CO2 rocznie, zwiększa obszar komunikacji marketingowej z konsumentami i zapobiega nieestetycznym ...
2024-04-15 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
,
DS Smith
Innowacyjne opakowanie Round Wrap
×
Heinz i Mattel stworzyły sos „Barbiecue”
Koncern Heinz nawiązał współpracę z firmą Mattel i z okazji 65. rocznicy marki Barbie wprowadził na rynek limitowaną edycję sosu o nazwie „Barbiecue”. Jest to różowy, wegański majonez z sosem barbecue ...
2024-04-15 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
marki:
Heinz
Heinz i Mattel stworzyły sos „Barbiecue”
×
Start nowej strony internetowej na 75-lecie Herbapolu-Lublin
„75 lat zakochani w naturze z wzajemnością” – pod tym hasłem firma Herbapol-Lublin świętuje swoje 75-lecie. Z tej okazji przygotowano szereg wydarzeń, które będą się odbywały przez cały rok. Program świętowania ...
2024-04-15 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Herbapol
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[2605]
OSTATNIE WYDANIE
System kaucyjny będzie modyfikowany
Soft drinks
Pepsi rusza z szeroką kampanią marketingową
Soft drinks
Kim jest potencjalny inwestor Browaru Leżajsk?
Food & drinks
Mini Krakersy Lajkonik w nowych opakowaniach
Food & drinks
Dyskontowy hipermarket Auchan rusza w Rumunii
Soft drinks
Nowe smaki lodów w ofercie Koral
Food & drinks
Black odkrywa energię drzemiącą w ludziach
Soft drinks
Krynica Vitamin ma ugodę z amerykańskim kontrahentem
Soft drinks
Lidl rozpoczyna kampanię UEFA EURO 2024
Soft drinks
Łaciate partnerem wyścigów kolarskich Łaciate Mazury MTB
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA