KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52107
Biedronka zwiększa częstotliwość promocji
W kwietniu największa sieć handlowa w kraju zwiększa częstotliwość wprowadzania gazetek promocyjnych. Kupujący będą mogli się teraz z nimi zapoznawać nie dwa, a trzy razy w tygodniu. Nowe gazetki klienci znajdą ...
2024-04-12 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Wiceprezeska Kompanii Piwowarskiej obejmie nową rolę w Asahi Group
Małgorzata Lubelska, obecnie piastująca pozycję wiceprezeski ds. marketingu Kompanii Piwowarskiej, od 1 czerwca 2024 r. obejmie nowe stanowisko dyrektorki kategorii i marek globalnych, w europejskiej strukturze Asahi Group, do której należy ...
2024-04-12 Soft drinks
firmy:
Asahi
,
Kompania Piwowarska
Wiceprezeska Kompanii Piwowarskiej obejmie nową rolę w Asahi Group
×
Stokrotka rośnie najszybciej w Grupie Maxima
Maxima Grupė, lider handlu detalicznego w krajach bałtyckich, zarządzająca sieciami sklepów Maxima w Litwie, Łotwie i Estonii, Stokrotka w Polsce, T-Market w Bułgarii oraz sklepem internetowym Barbora, ogłasza skonsolidowane wyniki finansowe ...
2024-04-11 Soft drinks
firmy:
Maxima Grupe
,
Stokrotka
Pinta zwiększy produkcję o milion piw
Do końca lipca tego roku Browar Pinta planuje uruchomić nową linię do puszkowania piw i zainstalować 11 dodatkowych zbiorników, co pozwoli zwiększyć produkcję browaru o około milion półlitrowych piw rocznie. - ...
2024-04-11 Food & drinks
firmy:
Browar Pinta
Małe sklepy spożywcze czeka trudny rok
Po ponad dwóch latach wrócił 5-procentowy VAT na żywność. Sieci dyskontów, które toczą wojnę o klientów, kuszą obietnicą, że cen nie podniosą. Korzystna dla klientów zapowiedź może się jednak okazać zabójcza ...
2024-04-11 Soft drinks
Daria Zawiałow ambasadorką Oshee
Daria Zawiałow, polska piosenkarka, autorka tekstów i kompozytorka, została ambasadorką marki Oshee – producenta m.in. napojów witaminowych czy batonów proteinowych. Artystka weźmie udział w kampanii reklamowej, która wystartuje w połowie maja ...
2024-04-11 Soft drinks
firmy:
Oshee
,
Lemon
,
MediaHub
marki:
Oshee
Unijne prawo zwiększy presję na polską branżę rybną
Parlament Europejski przyjął projekt dotyczący wymagań higienicznych dla niektórych produktów odzwierzęcych, w tym produktów rybnych. Nowa regulacja wprowadza rygorystyczne normy polegające na ograniczeniu okresu tzw. "usztywniania" ryb - podmrożenia do temperatury ...
2024-04-11 Food & drinks
Żabka ze strefą gastronomiczną
W poznańskim centrum handlowym Avenida sieć Żabka otworzyła nową placówkę ze strefą gastronomiczną, w której można usiąść i zjeść ciepły posiłek. Punkt został wyposażony m.in. w urządzenia ułatwiające obsługę oraz stoliki ...
2024-04-11 Soft drinks
firmy:
Żabka
Żabka ze strefą gastronomiczną
×
poprzedni
następny
Polacy awansują w strukturach Brown-Forman
Brown-Forman Corporation wprowadza zmiany w swoich europejskich strukturach i koncentruje się na markach premium. W ramach zmian polscy menedżerowie poszerzają zakres swoich odpowiedzialności o rynki Czech i Słowacji. Na czele europejskich ...
2024-04-11 Food & drinks
firmy:
Brown-Forman
Streetcom pracuje dla EATYX
Nowa marka na polskim rynku, eatyx Hyperfood (Oshee), dołączyła do grona klientów Streetcom. Agencja realizuje kampanię influencer marketingową z wykorzystaniem nano i mikro influencerów. Jak podkreślają strony umowy, Streetcom został wybrany ...
2024-04-11 Soft drinks
firmy:
Oshee
,
Streetcom
marki:
eatyx
Sieć kawiarni rusza z nową edycją cyklu spacerów
W najbliższą niedzielę, 14 kwietnia, startuje pierwszy spacer z cyklu ,"Z kawą po Warszawie", organizowany przez sieć kawiarni Green Caffè Nero. Wydarzenie będzie inauguracją tegorocznej edycji inicjatywy, która od 2015 r ...
2024-04-11 Soft drinks
firmy:
Green Caffe Nero
PR Hub zajmie się akcją KUPS
Krajowa Unia Producentów Soków ponownie wybrała agencję PR Hub do realizacji działań promujących tegoroczną edycję projektu „5 porcji warzyw, owoców i soku XIV”. Budżet to 607 tys. zł – informują Wirtualne ...
2024-04-11 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
PR Hub
W Polsce debiutują pikantne przekąski Flamin’ Hot
Wyraziste, intensywne i ostre jak nigdy dotąd. Takie są przekąski linii Flamin’ Hot, które wcześniej podbiły zagraniczne rynki, a teraz wkraczają do Polski. To odpowiedź PepsiCo na rosnące zainteresowanie pikantnymi produktami ...
2024-04-10 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Żabka
marki:
Cheetos
,
Doritos
,
Lay's
W Polsce debiutują pikantne przekąski Flamin’ Hot
×
poprzedni
następny
Trzy wykwintne smaki z linii lodów Grand
Polski producent lodów, firma PPL Koral, wprowadza nowe desery z linii Grand. Grand G.O.A.T. czyli Greatest Of All Time to lody w podwójnej czekoladzie. - GRAND G.O.A.T. to produkty, które przenoszą ...
2024-04-10 Food & drinks
firmy:
PPL Koral
marki:
Grand
Trzy wykwintne smaki z linii lodów Grand
×
poprzedni
następny
Wawel z nową kampanią Mieszanki Krakowskiej
Przez cały kwiecień trwa kampania reklamowa owocowych galaretek w czekoladzie - Mieszanka Krakowska z Wawelu. Hasło „Skosztujże” nawiązuje do krakowskich regionalizmów i podkreśla miejsce pochodzenia produkowanych od ponad 50 lat galaretek ...
2024-04-10 Food & drinks
firmy:
Wawel
,
Great Minds
,
Lekko
,
Promo Traffic
marki:
Wawel
Wawel z nową kampanią Mieszanki Krakowskiej
×
poprzedni
następny
Piąta edycja konkursu Śliwki Nałęczowskiej
Z początkiem kwietnia ruszyła piąta odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych pralin. Prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka ...
2024-04-10 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Kolterman Media Communications
marki:
Śliwka Nałęczowska
Piąta edycja konkursu Śliwki Nałęczowskiej
×
Tchibo rozpoczyna współpracę z Glovo
Tchibo rozpoczęło współpracę z aplikacją umożliwiającą zamówienie i dostawę określonych produktów wprost do domu. Usługa jest dostępna dla mieszkańców Warszawy i okolic, obejmuje m. in. ofertę kawiarni oraz kawę i akcesoria ...
2024-04-10 Soft drinks
firmy:
Glovo
,
Tchibo
Tchibo rozpoczyna współpracę z Glovo
×
poprzedni
następny
Certyfikat IFS Food dla marki Staropolanka
W dniach 25-26 marca br. na terenie Rozlewni Wód Mineralnych nr 1, zlokalizowanej w Polanicy-Zdrój, miejsce miał audyt, którego celem była weryfikacja zgodności procesów odbywających się na terenie zakładu produkcyjnego ze ...
2024-04-10 Soft drinks
firmy:
Zespół Uzdrowisk Kłodzkich
marki:
Staropolanka
Wystartowała Loteria Hochland
8 kwietnia 2024 roku ruszyła Pyszna Loteria Hochland, która wpisuje się w działania firmy związane z jubileuszem 30-lecia obecności produktów z logo Hochland na polskim rynku. Wielka ogólnopolska loteria obejmuje wszystkie ...
2024-04-10 Food & drinks
firmy:
Hochland
marki:
Hochland
Beeffective obsłuży 4 rynki Aviko
Agencja digitalowa Beeffective współpracuje z firmą Aviko już ponad 5 lat. W tym roku rozszerza działania o dwa kolejne kraje: Węgry i Rumunię. Wraz z rynkami: polskim i czeskim to już ...
2024-04-10 Food & drinks
firmy:
Aviko
,
Beeffective
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[2606]
OSTATNIE WYDANIE
Eurocash zakończył rok z dobrymi wynikami. I kwartał nowego nieco słabszy
Soft drinks
Herbapol połączył marakuję z Brzoskwinią
Soft drinks
Kabanosowe przekąski z kolagenem
Food & drinks
Mokate w wersji dla aktywnych
Soft drinks
Kabanosy Tarczyński oficjalną przekąską European League of Football
Food & drinks
Jeremy Sochan ponownie w kampanii 4MOVE
Soft drinks
Biegnij z Maczfit dla tych, którzy nie mogą!
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA