KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 51978
Śniadaniowa i Palma przedłużają współpracę z Insignią
Firma Bielmar dołączyła do grona klientów agencji Insignia w styczniu 2022 r. Dotychczasowa współpraca skupiała się na budowie komunikacji wizerunkowej i sprzedażowej marek Śniadaniowa oraz Palma. Do działań agencji należą m.in ...
2024-02-27 Food & drinks
firmy:
ZT Bielmar
,
Insignia
marki:
Palma
,
Śniadaniowa
Śniadaniowa i Palma przedłużają współpracę z Insignią
×
Danio wprowadza pierwsze jogurty pitne
W sklepach pojawiła się zupełna nowość w portfolio marki Danio – kremowy jogurt pitny w wygodnej butelce. To przekąska bogata w białko i wapń, stworzona m.in. z myślą o aktywnych konsumentach ...
2024-02-26 Soft drinks
firmy:
Danone
marki:
Danio
Danio wprowadza pierwsze jogurty pitne
×
poprzedni
następny
Wartość rynku napojów energetycznych wzrosła o 14%
Wartość sprzedaży kategorii napojów energetycznych i izotonicznych w 2023 roku wyniosła nieco ponad 4,1 mld zł i była wyższa o 14,5% w porównaniu z 2022 rokiem – wynika z danych Nielsen ...
2024-02-26 Soft drinks
marki:
Burn
,
Red Bull
,
Tiger
,
Black
,
Monster Energy
Jaja w sklepach tańsze niż u producentów
Producenci jaj stali się mimowolnymi ofiarami wojny cenowej między dwoma największymi sieciami handlowymi w Polsce. Wiodący detaliści sprzedają w swoich sklepach jaja poniżej cen zakupu, a to powoduje, że pozostali odbiorcy ...
2024-02-26 Food & drinks
Fritz-kola wprowadza nowy wizerunek
Marka napojów fritz-kola wprowadza od 1 kwietnia nowy wygląd. We współpracy z brytyjską agencją projektową Robot Food i ilustratorem Chrisem Mitchellem, marka wprowadza nowe, wyraziste logo. Unowocześnia także wygląd lemoniad fritz-limo ...
2024-02-26 Soft drinks
firmy:
Fritz-kola
marki:
Fritz-kola
Fritz-kola wprowadza nowy wizerunek
×
Tygryski o smaku miód malina
Producent chrupek kukurydzianych Tygryski wprowadził do oferty nowym, zaskakujący smak przekąski – miód malina. Tygryski chrupki kukurydziane - miód malina, podobnie jak pozostałe z tej linii, są barwione owocami i warzywami ...
2024-02-26 Food & drinks
firmy:
TBM Snacks
marki:
Tygryski
Tygryski o smaku miód malina
×
CCL otwiera centrum rozwoju zrównoważonych etykiet shrink sleeve
CCL Industries, światowy lider w produkcji etykiet, zabezpieczeń i opakowań, otworzył nowe centrum rozwoju zrównoważonych etykiet termokurczliwych w austriackim Dornbirn. Dostarcza ono etykiety shrink sleeve do firm w całej Europie, także ...
2024-02-26 Soft drinks
firmy:
CCL Label
Gin Bombay Sapphire współpracuje z artystami
Bombay Sapphire (Bacardi-Martini) po raz kolejny inspiruje, zachęca do kreatywności i wychodzenia poza schematy. Tym razem, w ramach kampanii „Zanurz się w kreatywności”, marka nawiązała współprace z 6 artystami. Kampania obejmuje ...
2024-02-26 Food & drinks
firmy:
Bacardi-Martini
,
Big Picture
,
Bosko
marki:
Bombay Sapphire
Gin Bombay Sapphire współpracuje z artystami
×
poprzedni
następny
Van Pur przedłuża współpracę z Dziadkiem do orzechów
Producent piwa Karpackie, Van Pur, podjął decyzję o przedłużeniu współpracy z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to kolejny rok współpracy między marką a agencją. W 2024 roku Dziadek do orzechów ...
2024-02-26 Food & drinks
firmy:
Van Pur
,
Dziadek do orzechów
marki:
Karpackie
Sztuczna inteligencja oceni jakość mleka
W Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego (SGGW) opracowano metodę, dzięki której hurtowi odbiorcy mleka będą mogli szybko i skutecznie sprawdzić, czy dostarczany do mleczarni surowiec nie jest „oszukany”. Autorzy nowego rozwiązania podkreślają ...
2024-02-26 Food & drinks
Mleko wysokobiałkowe w ofercie Mlekovity
W linii Super Body Active z portfolio Mlekovity zadebiutowało mleko wysokobiałkowe UHT o zawartości tłuszczu na poziomie 0,5%. - Mleko wysokobiałkowe z linii Super Body Active to klasyczne mleko o niskiej ...
2024-02-23 Soft drinks
firmy:
Mlekovita
marki:
Mlekovita
Mleko wysokobiałkowe w ofercie Mlekovity
×
Pinta testuje nowe chmiele
W lutym br. rzemieślniczy Browar Pinta rozpoczął warzenie serii eksperymentalnych piw z użyciem całkowicie nowych odmian chmieli i chmielowych innowacji. Jest to efekt zaproszenia browaru z Wieprza do dwóch prestiżowych programów ...
2024-02-23 Soft drinks
firmy:
Browar Pinta
That One Agency obsłuży Knorr Nudle
To kolejna marka z portfolio Unilever, która wybiera tę agencję do długofalowej współpracy. That One Agency wygrało przetarg na obsługę influencerską Nudli Knorr w 2024 roku. Pierwszym zrealizowanym projektem jest „Ser ...
2024-02-23 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
F25
,
One Agency
marki:
Knorr
Burak z chrzanem – nowość marki Łaciaty
Słodko-kwaśny burak, przełamany ostrością chrzanu, lekka konsystencja i wyjątkowy aromat – nowość od Mlekpolu to tradycyjny polski smak w nowoczesnym wydaniu. Serek puszysty Łaciaty, który właśnie trafił na sklepowe półki, przypadnie ...
2024-02-23 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Łaciaty
Burak z chrzanem – nowość marki Łaciaty
×
Kolejne roślinne napoje Barista od Inki
Marka Inka poszerza ofertę napojów roślinnych Barista o dwa nowe smaki. Do dotychczas dostępnego napoju Barista Owsiane dołączyły warianty migdałowe i kokosowe. Wszystkie produkty zawiera wyłącznie naturalnie występujące cukry. - Napoje ...
2024-02-23 Soft drinks
firmy:
Grana
marki:
Inka
Kolejne roślinne napoje Barista od Inki
×
poprzedni
następny
Metrowe maskotki i wyjazd do Paryża w loterii Lindt
Lindt & Sprüngli ponownie powierzył agencji Unique One organizację wielkanocnej loterii promocyjnej „Loteria WielkaMOC spełniania marzeń z Lindt GOLD BUNNY”. Loteria obejmuje swoim zasięgiem wszystkie produkty marki Lindt zakupione w okresie ...
2024-02-23 Soft drinks
firmy:
Lindt
,
Unique One
marki:
Lindt
Metrowe maskotki i wyjazd do Paryża w loterii Lindt
×
Rynek napojów spirytusowych skurczył się o 10 mln litrów
Jak pokazują najnowsze dane GUS w 2023 r. rynek skurczył się o 10 mln litrów legalnych napojów spirytusowych. Ich sprzedaż we wszystkich pojemnościach w trzech pierwszych kwartałach 2023 roku była niższa ...
2024-02-22 Food & drinks
Słabsze nastroje konsumenckie obniżyły wyniki Grupy Ambra
W pierwszym półroczu roku obrotowego 2023/2024 ilościowa sprzedaż Grupy Ambra zmniejszyła się o 1,5% (do 58,2 mln średnich butelek 0,75 l). Nadal wysoka inflacja negatywnie wpływała na nastroje i zachowania konsumentów ...
2024-02-22 Soft drinks
firmy:
Ambra
Trwa wojna cenowa Biedronki z Lidlem
Dwie czołowe sieci handlowe prowadzą już otwartą wojnę cenową. W ostatnim czasie w Lidlu można kupić np. litrowe mleko świeże 2% za 1,59 zł, 10 jaj za 2,69 zł, czy opakowanie ...
2024-02-22 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
Zaskakujące makarony w ofercie House of Asia
W portfolio marki House of Asia pojawiły się nowe makarony ryżowe z dodatkami oraz makaron z batatów. Bezglutenowy makaron ryżowy z kurkumą 5mm 200gLekki makaron z ryżowy z dodatkiem kurkumy to ...
2024-02-22 Food & drinks
firmy:
De Care
marki:
House of Asia
Zaskakujące makarony w ofercie House of Asia
×
poprzedni
następny
[1]
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
[2599]
OSTATNIE WYDANIE
Eurosnack zainwestuje w nową fabrykę
Food & drinks
Colian planuje budowę zakładu w Opatówku
Food & drinks
UOKiK zbiera informacje o nieuczciwych praktykach sieci handlowych
Soft drinks
Biedronka również zamraża ceny produktów
Soft drinks
Sernik królem wielkanocnych wypieków
Soft drinks
Polska czekolada zyskuje na popularności
Food & drinks
Pepsi stawia Zeromat w Waszawie
Soft drinks
Wielkanocna kampania Mąki ze Smokiem
Food & drinks
AI pracuje dla branży piwnej
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA