KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 51978
KE częściowo wycofuje się z Zielonego ładu
Komisja Europejska przedstawi w przyszłym tygodniu nowe propozycje legislacyjne wychodzące naprzeciw postulatom protestujących rolników. - Będzie propozycja bardzo dużego zmniejszenia obciążeń dla rolników – zapowiada komisarz ds. rolnictwa Janusz Wojciechowski w ...
2024-03-06 Soft drinks
Średniowieczne piwo z AleBrowaru
AleBrowar, jeden z pionierów kraftowej rewolucji piwnej w Polsce wprowadza do sprzedaży piwo jopejskie. To historyczne, gdańskie piwo ze Średniowiecza, kojarzone głównie z Janem Heweliuszem. Arkadiusz Wenta, założyciel AleBrowaru, pracował nad ...
2024-03-06 Food & drinks
firmy:
AleBrowar
Średniowieczne piwo z AleBrowaru
×
Carrefour zwiększa pulę korzyści w e-bonach
Carrefour Polska uruchamia nową inicjatywę dla użytkowników aplikacji Mój Carrefour. W marcu klienci robiący zakupy w tej sieci mogą otrzymać e-bony o łącznej wartości nawet 200 zł. Nowa akcja skierowana jest ...
2024-03-06 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour zwiększa pulę korzyści w e-bonach
×
Startuje wiosenna loteria marki Jeżyki
4 marca ruszyła loteria konsumencka „Jeż je zawsze! i wszędzie” zorganizowana przez markę Jeżyki z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników czekają nagrody w tym smartfony iPhone 15, a w wielkim ...
2024-03-06 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Jeżyki
Startuje wiosenna loteria marki Jeżyki
×
Kaufland angażuje się w wielkanocne zbiórki żywności
Dwa razy w roku w okresie przedświątecznym Kaufland wspólnie z Caritas Polska oraz Bankami Żywności organizuje w swoich sklepach zbiórki produktów dla najbardziej potrzebujących. Podczas ostatniej akcji klienci sieci przekazali 14 ...
2024-03-06 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Kaufland angażuje się w wielkanocne zbiórki żywności
×
Lavazza przedłuża współpracę z Cut The Mustard
Firma Lavazza przedłużyła bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie piąty rok wspierała reklamowo markę Lavazza w Polsce. Cut The Mustard od 2019 roku jest odpowiedzialna za prowadzenie kanałów w ...
2024-03-06 Food & drinks
firmy:
Lavazza
,
Cut The Mustard
marki:
Lavazza
Nowa odsłona majonezów Hellmann’s
Marka Hellmann’s startuje z kampanią promującą majonezy w nowej odsłonie. W sprzedaży pojawią się produkty w nowych formatach słoików i z odmienionymi etykietami. Majonez Babuni i Majonez Original – to dwa ...
2024-03-05 Food & drinks
firmy:
Unilever
marki:
Hellmann's
Nowa odsłona majonezów Hellmann’s
×
poprzedni
następny
Tajemnicze lody z Horteksu
Hortex wprowadza do oferty na rynek lody o nazwie Mystery Ice, których smak pozostaje tajemnicą aż do momentu spróbowania deseru. W tworzeniu lodów udział brali CZVJNIK i jego ekipa: Julka, Justik ...
2024-03-05 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Jet Line
,
Kerris
marki:
Hortex
Lubella DiRiso w wersji XXL
Marka Lubella wprowadza nową, większą pojemność przekąsek w pouchu na bazie ryżu. Lubella DiRiso XXL to 170g przekąski w dwóch nowych smakach: gruszki i brzoskwini. - Lubella DiRiso to kompozycja ryżu ...
2024-03-05 Food & drinks
firmy:
Dino
,
Grupa Maspex
marki:
Lubella
Lubella DiRiso w wersji XXL
×
Przegląd cen w kampanii marketingowej Lidla
Sieć dyskontów Lidl ruszyła z nową kampanią marketingową, w której podkreśla, że niezależnie od tego, czy konsumenci robią zakupy w sklepach Lidl w Wielkopolsce, na Podlasiu czy w Trójmieście, zapłacą za ...
2024-03-05 Soft drinks
firmy:
Lidl
Ruszyła wielkanocna kampania Dan Cake
Marka Dan Cake ponownie zachęca odbiorców, aby zamiast poświęcać wiele godzin na przygotowanie wielkanocnych słodkości, skorzystali z bardzo prostego przepisu od Dan Cake, dając sobie więcej czasu na to, co sprawia ...
2024-03-05 Food & drinks
firmy:
Dan Cake
,
Ancymony
,
Spotlight
Ruszyła wielkanocna kampania Dan Cake
×
Bahlsen wprowadza wakacyjne wersje ciastek HIT
Plażowy Migdał i Sielska Truskawka - to nowe sezonowe HIT-y, które właśnie trafiają na rynek. Bahlsen Polska ogłosił wprowadzenie nowej Edycji Limitowanej popularnych ciastek. - Nowa Edycja Limitowana 2024 to nie ...
2024-03-05 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
marki:
Hit
Bahlsen wprowadza wakacyjne wersje ciastek HIT
×
poprzedni
następny
Lody Willisch na Dzień Kobiet
Kolejny miesiąc przynosi kolejną akcję z lodami Willisch w sieci Lidl Polska. Tym razem w sprzedaży pojawią się dwa smaki, stworzone z myślą o Dniu Kobiet. Lody mają swoją premierę w ...
2024-03-05 Soft drinks
firmy:
Lidl
,
Willisch
marki:
Willisch
Lody Willisch na Dzień Kobiet
×
Tarczyński promuje nowe smaki kabanosów
W najnowszej odsłonie kampanii wizerunkowej marki Tarczyński główną rolę grają trzy nowości produktowe. Są to Kabanosy Exclusive ze zredukowaną ilością tłuszczu o 40%, pikantne Kabanosy Extreme i Kabanosy Nadziane. Każdemu z ...
2024-03-05 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
,
Papaya Films
marki:
Tarczyński
Marka Lovege ruszyła z kampanią napojów roślinnych
Marka Lovege (Sante) ruszyła z ogólnopolską kampanią. Hasło przewodnie akcji to „Z ziaren i orzechów, nie z koncentratu”. Spot Lovege emitowany jest w ogólnopolskiej TV. Prowadzone są też działania digital i ...
2024-03-05 Soft drinks
firmy:
Sante
marki:
LOVEGE
Marka Lovege ruszyła z kampanią napojów roślinnych
×
Piątnica promuje świeże mleko
„To mleko, to nie jest jakieś mleko” – pod takim hasłem Piątnica promuje świeże mleko o tradycyjnym smaku. Celem kampanii jest podkreślenie wyjątkowych atrybutów produktu: świeżości i naturalności. - OSM Piątnica ...
2024-03-05 Food & drinks
firmy:
OSM Piątnica
marki:
Piątnica
Piątnica promuje świeże mleko
×
poprzedni
następny
Grupa MEX zapowiada serię otwarć lokali
Mex Polska ma umowy na 3 nowe lokale przy Rynku Starego Miasta w Krakowie. Grupa kapitałowa celuje łącznie w 6 otwarć w bieżącym półroczu. Notowana na GPW spółka holdingowa Mex Polska ...
2024-03-05 Soft drinks
firmy:
Mex Polska
Co czwarty Polak uważa, że do soków dodawany jest cukier
Aż 55% konsumentów pije soki, aby uzupełnić poziom witamin i innych składników odżywczych, a tylko 6% Polaków nie sięga po te produkty. Jednym z najczęstszych powodów, przez który konsumenci rezygnują z ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Co czwarty Polak uważa, że do soków dodawany jest cukier
×
Grupa Muszkieterów chce otworzyć ponad 30 nowych sklepów
Grupa Muszkieterów osiągnęła w 2023 r. łączny obrót w wysokości 10,3 mld PLN w ramach sieci Intermarché i Bricomarché, odnotowując wzrost na poziomie 7,4% rdr bez uwzględnienia stacji paliw. Grupa ogłosiła ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Bricomarche
,
Intermarche
,
ITM Polska
Starka przejdzie w państwowe ręce?
Krajowa Grupa Spożywcza przygląda się postępowaniu upadłościowemu Szczecińskiej Fabryki Wódek Starka. Prezes KGS Marek Zagórski uważa, że aktywa Starki byłyby cenne dla grupy, jednak dodaje, że w tej sprawie nie zapadły ...
2024-03-04 Food & drinks
firmy:
Krajowa Grupa Spożywcza
,
Szczecińska Fabryka Wódek Starka
marki:
Starka
[1]
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
[2599]
OSTATNIE WYDANIE
Eurosnack zainwestuje w nową fabrykę
Food & drinks
Colian planuje budowę zakładu w Opatówku
Food & drinks
UOKiK zbiera informacje o nieuczciwych praktykach sieci handlowych
Soft drinks
Biedronka również zamraża ceny produktów
Soft drinks
Sernik królem wielkanocnych wypieków
Soft drinks
Polska czekolada zyskuje na popularności
Food & drinks
Pepsi stawia Zeromat w Waszawie
Soft drinks
Wielkanocna kampania Mąki ze Smokiem
Food & drinks
AI pracuje dla branży piwnej
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA