KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52090
Czy ze stacji paliw zniknie alkohol?
Minister zdrowia Izabela Leszczyna, na wniosek premiera Donalda Tuska, analizuje wprowadzenie zakazu sprzedaży alkoholu na stacjach paliw w Polsce – informuje Business Insider Polska. Pomysł ten pojawiał się publicznie od wielu ...
2024-04-17 Soft drinks
Konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek Tarczyński Naturalnie. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj, ambasadorki kampanii ...
2024-04-17 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
marki:
Tarczyński
Konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
×
Auchan uruchomił nowy sklep internetowy
Auchan Polska uruchamia nową odsłonę sklepu internetowego, stawiając na większą wygodę klientów i spersonalizowane doświadczenia zakupowe. Bardziej przyjazny interfejs, rozszerzony asortyment, zwiększona elastyczność dostawami oraz możliwość korzystania z programu lojalnościowego Skarbonka ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Auchan
Auchan uruchomił nowy sklep internetowy
×
Sycące Musy od Braci Sadowników
W ofercie marki Bracia Sadownicy pojawiła się nowa linia Sycących Musów jabłkowych z dodatkiem pożywnych ziaren. - Nasz nowe musy są pysznie, pożywne i bez dodatku cukru. Sycący mus Braci Sadowników ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Bracia Sadownicy
marki:
Bracia Sadownicy
Sycące Musy od Braci Sadowników
×
Rusza nowa kampania musów marki Tymbark
Tymbark rusza z nową kampanią podkreślającą swoje bogate portfolio w segmencie musów. Przekąski dostępne są w wygodnym pouchu. Wśród pożywnych produktów w musie, marka Tymbark jest zdecydowanym liderem pod względem różnorodności ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Rusza nowa kampania musów marki Tymbark
×
Tymbark promuje linię napojów gazowanych
Nowa, owocowa kampania Tymbarku rusza z komunikacją pełną akcji, dynamiki i bąbelków! Oparta na autorskiej piosence „W tym jest GAZZZZZ!” współgra z przekazem wizualnym, tworząc orzeźwiający kontent. Intensywnie produktowy przekaz zachęca ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark promuje linię napojów gazowanych
×
Aldi stawia na świeżość warzyw i owoców
W swojej najnowszej kampanii sieć sklepów Aldi podkreśla wysoką jakość oraz świeżość warzyw i owoców oferowanych w swoich sklepach. Na potrzeby kampanii marka powołała do życia Farmera Aldika. W materiałach, które ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Human Film
,
Juice
,
PZL
Aldi stawia na świeżość warzyw i owoców
×
Cisowianka dla zawodników Ironman
Marka Cisowianka została oficjalną wodą zawodów Ironman w Polsce i w Czechach. W ramach współpracy zaplanowane jest wyprodukowanie limitowanej serii wody butelkowanej Cisowianka Sport z logo Ironman Poland – informuje portal ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Nałęczów Zdrój
marki:
Cisowianka
Coveris przejmuje Hadepol Flexo
Firma opakowaniowa Coveris przejmuje polską spółkę Hadepol Flexo, producenta papierowych i foliowych opakowań giętkich. Po ostatnich przejęciach przez Coveris zakładów produkcyjnych opakowań na Węgrzech, w Polsce i w Czechach, Hadepol Flexo ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Coveris
,
Hadepol Flexo
Polacy szykują się na majówkę w plenerze
Niemal co trzeci Polak nie ma jeszcze planów na majówkę – wynika z najnowszej edycji badania Barometr Providenta. Wśród tych, którzy wiedzą już, jak spędzą długi weekend, przeważają domatorzy. – Dalsze ...
2024-04-17 Soft drinks
Polacy szykują się na majówkę w plenerze
×
Biedronka zdetronizowała Auchan w badaniu ASM Sales Force
Biedronka pokonała Auchan w wyścigu o pozycję lidera najtańszych sieci handlowych - wynika z najnowszego badania Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency. Według danych GUS ceny towarów i usług konsumpcyjnych ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
Lubella zachęca młodzież do gotowania i niemarnowania
Podejście do życia w stylu „zero waste” staje się coraz bardziej istotne. Pomaga przede wszystkim zmniejszyć ilość odpadów i opakowań, chroniąc jednocześnie środowisko. Jego zastosowanie jest też ważne w kuchni, przy ...
2024-04-17 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
marki:
Lubella
Lubella zachęca młodzież do gotowania i niemarnowania
×
Linia kosmetyków o zapachu napojów Tymbarku
Marka OnlyBio we współpracy z Tymbarkiem stworzyła limitowaną kolekcję kosmetyków do pielęgnacji, inspirowaną napojami Tymbark. Kolekcja obejmuje szampony, maski, odżywki, wcierki i żele pod prysznic. Produkty nawiązują do czterech popularnych nut ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
marki:
Tymbark
Linia kosmetyków o zapachu napojów Tymbarku
×
Nestle stosuje nieetyczne praktyki w biedniejszych krajach?
Największy na świecie producent dóbr konsumpcyjnych, dodaje cukier i miód do mleka dla niemowląt i produktów zbożowych sprzedawanych w wielu biedniejszych krajach, wbrew międzynarodowym wytycznym mającym na celu zapobieganie otyłości i ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Nestle
Bolton Polska wybiera Streetcom
Bolton Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek ...
2024-04-17 Food & drinks
firmy:
Bolton
,
Streetcom
marki:
Rio Mare
,
Meglio
Tchibo wprowadza ofertę sezonową do kawiarni
W ofercie kawiarni Tchibo pojawiły się nowości, idealne na ciepłe, wiosenne dni. Premierowe propozycje, dostępne od 15 kwietnia, to odpowiedź na trendy panujące na rynku. - Tworząc portfolio skupiamy się nie ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Tchibo
Tchibo wprowadza ofertę sezonową do kawiarni
×
poprzedni
następny
Initiative wygrywa kolejny przetarg Foodcare
Agencja mediowa Initiative po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku. Initiative będzie nadal odpowiadać za opracowanie i ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Initiative
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind
Agencja Soul & Mind odpowiada za wsparcie strategiczne w działaniach marketingowych firmy, projekty opakowań nowych smaków, opiekę graficzną nad platformami e-commerce w Niemczech i Polsce oraz obsługę profili social media na ...
2024-04-17 Food & drinks
firmy:
OneDayMore
,
Soul & Mind
Lavazza kolejne dwa lata z NAV agency
Z początkiem br. Lavazza przedłużyła bezprzetargowo umowę z NAV agency na kolejne dwa lata. NAV agency obsługuje firmę Lavazza na podstawie umowy ramowej od 2021 r., kiedy to została wyłoniona w ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Lavazza
,
NAV Agency
Kolejne inwestycje w Małopolsce
Krakowski Park Technologiczny wydał decyzje o wsparciu w ramach Polskiej Strefy Inwestycji dwóm przedsiębiorstwom z branży spożywczej oraz producentowi opakowań. „Kabanos” Kojs Mirosław i Joanna Kojs-Kowalczyk sp. j., to przedsiębiorca, który ...
2024-04-16 Soft drinks
firmy:
Alupol Packaging
,
Lajkonik Snacks
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[2605]
OSTATNIE WYDANIE
Czy ze stacji paliw zniknie alkohol?
Soft drinks
Konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Food & drinks
Auchan uruchomił nowy sklep internetowy
Soft drinks
Sycące Musy od Braci Sadowników
Soft drinks
Rusza nowa kampania musów marki Tymbark
Soft drinks
Tymbark promuje linię napojów gazowanych
Soft drinks
Aldi stawia na świeżość warzyw i owoców
Soft drinks
Cisowianka dla zawodników Ironman
Soft drinks
Coveris przejmuje Hadepol Flexo
Soft drinks
Polacy szykują się na majówkę w plenerze
Soft drinks
Biedronka zdetronizowała Auchan w badaniu ASM Sales Force
Soft drinks
Lubella zachęca młodzież do gotowania i niemarnowania
Food & drinks
Linia kosmetyków o zapachu napojów Tymbarku
Soft drinks
Nestle stosuje nieetyczne praktyki w biedniejszych krajach?
Soft drinks
Bolton Polska wybiera Streetcom
Food & drinks
Tchibo wprowadza ofertę sezonową do kawiarni
Soft drinks
Initiative wygrywa kolejny przetarg Foodcare
Soft drinks
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind
Food & drinks
Lavazza kolejne dwa lata z NAV agency
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA