KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 49719
Warka tworzy nową kategorię rynkową
Warka (Grupa Żywiec) wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to mix Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa ...
2023-02-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Grupa Żywiec
,
Hope
,
Starcom
,
Global Shopper Marketing
,
Twin
,
2012
marki:
Warka
Warka tworzy nową kategorię rynkową
×
poprzedni
następny
Są chętni na kupno Marwitu
Marwit, upadły producent świeżo wyciskanych soków warzywnych i owocowych, został wystawiony na sprzedaż. O decyzji poinformowała office manager Kancelarii Zięciak&Współpracownicy. Zainteresowanie kupnem firmy jest duże. Z najnowszych informacji wynika, że ...
2023-02-03 Soft drinks
firmy:
Marwit
II edycja raportu "Alkohol w Polsce"
Pracodawcy RP przygotowali kolejną edycję raportu "Alkohol w Polsce". Autorzy opracowania wzięli pod lupę rynek alkoholu w latach 2020-2021, czyli w okresie pandemicznych ograniczeń oraz przyjrzeli się, jak w tym czasie ...
2023-02-03 Food & drinks
Włoskie Pallini wprowadza Limoncello 0
Włoska Grupa Pallini wprowadziła bezalkoholową wersję swojej flagowej marki likierów Limoncello. Nowy napój - Pallini Limonzero - jest dostępny na rynku amerykańśkim. Cena detaliczna to 19,99 USD za butelkę o pojemności ...
2023-02-03 Soft drinks
firmy:
Pallini
marki:
Limoncello
Włoskie Pallini wprowadza Limoncello 0
×
Mocny spadek segmentu wódek w małych butelkach
W 2022 r. drastycznie spadła sprzedaż tzw. małpek, czyli wódek w małych opakowaniach. W przypadku butelek do 100 ml spadek wyniósł 23%, a w segmencie butelek do 200 ml aż 30% ...
2023-02-03 Food & drinks
Atlanta Poland notuje 17% wzrostu przychodów
Zarząd producenta bakalii, spółki Atlanta Poland poinformował, że według wstępnych danych w I półroczu roku obrotowego 2022/2023 (01.07.2022-31.12.2022) spółka zanotowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości 227,4 mln PLN tj. wyższe ...
2023-02-03 Food & drinks
firmy:
Atlanta Poland
Syndyk sprzedał prawa do marki Krakowski Kredens
Na początku 2023 roku zostało ogłoszone postępowanie przetargowe na prawa do marki upadłej firmy Krakowski Kredens, prowadzącej sieć delikatesów. W postępowaniu wygrała oferta w wysokości 3,9 mln PLN złożona przez ...
2023-02-03 Soft drinks
firmy:
Krakowski Kredens
,
E.Leclerc
Oferta Wawel na Walentynki
Na zbliżające się Walentynki, firma Wawel przygotowała ofertę z limitowanymi produktami oraz dedykowanymi opakowaniami. Wśród propozycji marki znalazło się Królewskie Mleczko, czyli puszysta pianka w okrągłym kształcie, oblana ciemną czekoladą ...
2023-02-03 Food & drinks
firmy:
Wawel
marki:
Wawel
Oferta Wawel na Walentynki
×
poprzedni
następny
Wystartowała tegoroczna edycja loterii marki Harnaś
Od początku lutego konsumenci mają szansę na zdobycie nagród w loterii podkapslowej marki Harnaś. W sklepach w całej Polsce po raz kolejny dostępne są promocyjne puszki i butelki piwa Harnaś. Wygranej ...
2023-02-03 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
marki:
Harnaś
Netto Polska z nowym wiceprezesem
Nowym dyrektorem operacyjnym i wiceprezesem w Netto Polska został Marcin Grossy, który zastąpił na tym stanowisku Krzysztofa Kamińskiego. Marcin Grossy jest związany z Netto Polska od ponad 20 lat, a ...
2023-02-03 Soft drinks
firmy:
Netto
Pesto marki Agnesi w ofercie North Coast
Największy dystrybutor włoskich produktów premium w Polsce, rozszerzył swoją ofertę o nowe smaki tradycyjnej pasty pesto znanej na całym świecie marki Agnesi. North Coast z producentem Agnesi współpracuje blisko 30 ...
2023-02-02 Food & drinks
firmy:
North Coast
marki:
Agnesi
Pesto marki Agnesi w ofercie North Coast
×
poprzedni
następny
Wartość koszyka zakupowego wzrosła o 30 zł
Średnia wartość koszyka zakupowego w 13 największych sieciach handlowych w Polsce wzrosła w całym 2022 roku o blisko 30 zł, czyli 12,5% - wynika z raportu ASM Sales Force Agency. Agencja ...
2023-02-02 Soft drinks
firmy:
Dino
,
Carrefour
,
Makro Cash & Carry
,
Selgros Cash&Carry
,
Auchan
,
Lidl
Część cukierni i piekarni skorzysta z pomocy rządu
Od 1 kwietnia piekarnie i cukiernie będą korzystać z obniżonych stawek za gaz do 200,17 zł za MWh - zapowiedział premier Mateusz Morawiecki. Z ceny maksymalnej gazu skorzystają firmy produkujące pieczywa ...
2023-02-02 Food & drinks
Pożar dużej piekarni na Mazowszu
W środę wieczorem wybuchł pożar w piekarni w miejscowości Małopole w gminie Dąbrówka pod Warszawą. Pożar powstał w hali, w której znajdowały się dwa piece i bele z ok. 2 km ...
2023-02-02 Food & drinks
Czekoladki chętnie kupowane na walentynki
Dwie trzecie Polaków świętuje walentynki. Najpopularniejsze prezenty z tej okazji to czekoladki, kosmetyki/perfumy i kwiaty. Cena całego upominku zazwyczaj mieści się w przedziale 50-200 zł - wynika z badania przeprowadzonego przez ...
2023-02-02 Soft drinks
Czekoladki chętnie kupowane na walentynki
×
Waterdrop rozpoczyna współpracę z Rocket Science
Austriacka firma Waterdrop rozpoczęła współpracę z agencją Rocket Science w zakresie działań PR i influencer marketingu. W swojej ofercie firma ma rozpuszczalne w wodzie kapsułki z witaminami i ekstraktami roślinnymi, które ...
2023-02-02 Soft drinks
firmy:
Waterdrop
marki:
Waterdrop
Podsumowanie kampanii "Moc Polskich Warzyw"
Biuro prasowe kampanii "Moc Polskich Warzyw" opublikowało podsumowanie 2022 roku. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych ...
2023-02-02 Food & drinks
Herbatki Herbapolu dla wsparcia organizmu
Herbatki z ziół i innych składników roślinnych to uzupełnienie zróżnicowanej i zbilansowanej diety. Propozycje marki Herbapol zawierają 100% naturalnych składników i mają delikatny smak. Osoby, które poszukują wsparcia układu pokarmowego ...
2023-02-02 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Herbapol
Herbatki Herbapolu dla wsparcia organizmu
×
poprzedni
następny
19 Południk podjął współpracę z marką Corny
Do grona klientów agencji dołączyła marka batoników Corny. 19 Południk zajmie się jej komunikacją na polskim rynku. Do zadań agencji należy m.in. opracowanie strategii komunikacji, obsługa kanałów społecznościowych, aktywacje konsumenckie ...
2023-02-02 Food & drinks
firmy:
Index Food
,
19 Południk
marki:
Corny
Zdrowe jedzenie ważne dla seniorów
Z najnowszego raportu "Dojrzali konsumenci w Polsce" ARC Rynek i Opinia wynika, że 44% seniorów uważa, że ich stan zdrowia jest dobry lub bardzo dobry. Najlepiej oceniają swój stan zdrowia kobiety ...
2023-02-01 Soft drinks
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[2486]
OSTATNIE WYDANIE
Warka tworzy nową kategorię rynkową
Food & drinks
Są chętni na kupno Marwitu
Food & drinks
II edycja raportu "Alkohol w Polsce"
Food & drinks
Włoskie Pallini wprowadza Limoncello 0
Food & drinks
Mocny spadek segmentu wódek w małych butelkach
Food & drinks
Atlanta Poland notuje 17% wzrostu przychodów
Food & drinks
Syndyk sprzedał prawa do marki Krakowski Kredens
Food & drinks
Oferta Wawel na Walentynki
Food & drinks
Wystartowała tegoroczna edycja loterii marki Harnaś
Food & drinks
Netto Polska z nowym wiceprezesem
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Maspex wprowadza zakrętkę przytwierdzoną do kartonu
Soft drinks
Nowe soki z linii Tymbark VEGA
Soft drinks
Nowe kefiry owocowe Polmlek
Soft drinks
Coca Cola przytwierdza zakrętki do butelek
Food & drinks
Otmuchów będzie produkował żelki dla Procter & Gamble
Soft drinks
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA