KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52090
Redesign linii Kubuś Play i nowy smak mango
Marka Kubuś przedstawia linię napojów Play w odświeżonym designie. Do portfolio dołącza również nowy smak mango. Nowe etykiety napojów podkreślają benefity produktu – brak dodatku cukru, konserwantów, sztucznych barwników i syropu ...
2024-03-25 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Kubuś
Redesign linii Kubuś Play i nowy smak mango
×
poprzedni
następny
Warka wprowadza nowości bezalkoholowe
W ubiegłym roku w portfolio marki Warka pojawił się napój Warka 0,0% Energy. Produkt szybko zyskał popularność, a na półki trafiły właśnie dwa nowe smaki - Warka Energy 0,0% Original i ...
2024-03-25 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
marki:
Warka
,
Warka
Warka wprowadza nowości bezalkoholowe
×
Nowa odsłona piwa Beck’s
Lider niemieckich piw rozszerza portfolio na polskim rynku i wprowadza produkt w puszce 500 ml, a także nowe opakowanie wielopaków, redukując tym samym ilość plastiku wykorzystanego do ich produkcji. Beck’s to ...
2024-03-25 Food & drinks
firmy:
AB InBev
,
Coca-Cola
marki:
Beck's
Owsianki Proteinowe od Sante
Firma Sante wprowadziła do oferty nowe Owsianki Proteinowe GO ON. Produkty dostępne w trzech smakach są pomysłem na śniadanie albo na zdrową przekąskę w ciągu dnia. W linii dostępne są: ...
2024-03-25 Food & drinks
firmy:
Sante
marki:
GO ON
Owsianki Proteinowe od Sante
×
Wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych w lutym
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w lutym 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,7% wyższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji była ...
2024-03-25 Soft drinks
Marka Wypasione numerem 1 w Polsce
Mlekovita jest liderem rynku mleka w Polsce, a ponad 25% produkowanego mleka pochodzi z Mlekovity. Wzrastająca dynamika sprzedaży i pozycja numer 1 w wyborach zakupowych Polaków, znalazła potwierdzenie w badaniach rynkowych ...
2024-03-25 Food & drinks
firmy:
Mlekovita
marki:
Wypasione
Szpakowski i Borek dziękują kibicom razem z marką Tyskie
Komentatorzy sportowi Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek jako ambasadorzy marki Tyskie dziękują kibicom piłkarskiej reprezentacji Polski w specjalnie przygotowanym wideo. Przed polskimi piłkarzami, w trwających barażach do Euro 2024, jest mecz ...
2024-03-25 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Huta 19
,
Zenith
marki:
Tyskie
Szpakowski i Borek dziękują kibicom razem z marką Tyskie
×
Krowie mleko z insuliną
W 2021 roku 3,6 mln dorosłych w USA z cukrzycą stosowało insulinę do leczenia w ciągu roku od diagnozy. Ze względu na wysokie zapotrzebowanie na insulinę i jej koszty, często jest ...
2024-03-25 Food & drinks
Koło szczęścia w loterii sieci Lewiatan
W aplikacji „Mój Lewiatan” należącej do Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan, ruszyła zabawa dla klientów w formule „koła szczęścia”. Akcja potrwa do 17 kwietnia. Mechanizm zabawy jest prosty. Klient musi zrobić zakupy ...
2024-03-25 Soft drinks
firmy:
Lewiatan
,
Smolar
Hellmann’s stworzył „Meal Reveal”
Hellmann’s stworzył nowe narzędzie na bazie sztucznej inteligencji, które ma pomóc gospodarstwom domowym wykorzystać większą ilość żywności znajdującej się w ich lodówkach. Konsumenci mogą użyć telefonu, aby zeskanować składniki w swojej ...
2024-03-25 Soft drinks
firmy:
Unilever
marki:
Hellmann's
Hellmann’s stworzył „Meal Reveal”
×
Wartość koszyka zakupowego wzrosła w 2023 roku o 2,4%
Średnia wartość koszyka zakupowego w 14 analizowanych sieciach handlowych w Polsce wzrosła od stycznia do grudnia 2023 roku o blisko 6,5 zł, czyli 2,4%. To znacznie mniej niż przed rokiem, gdy ...
2024-03-22 Soft drinks
Aldi weźmie na siebie wzrost VAT
Sieć sklepów Aldi podała, że ceny produktów w ramach podstawowego koszyka zakupowego nie zostaną podniesione o podatek VAT. Aldi deklaruje, że koszty z tym związane bierze na siebie. Wśród produktów bez ...
2024-03-22 Soft drinks
firmy:
Aldi
Dino podsumowuje działalność w ubiegłym roku
W 2023 r. przychody ze sprzedaży Grupy Dino wyniosły 25,7 mld zł i były o 29,6% wyższe niż w 2022 r. 40% przychodów pochodziło ze sprzedaży produktów świeżych, w szczególności owoców ...
2024-03-22 Soft drinks
firmy:
Dino
Kubuś Waterrr Active+
Linia napojów Kubuś Waterrr rozszerza swoje portfolio o zupełnie nowy produkt – Waterrr Active+. To dawka witamin i minerałów w dużej pojemności 750ml. - Nowość od Kubusia – Waterrr Active+ to ...
2024-03-22 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Kubuś Waterrr
Kubuś Waterrr Active+
×
Nowa platforma komunikacji marki Nussbeisser
Platforma komunikacji pod hasłem „Chrupnij Życie” Nussbeisser to pierwsze działanie przygotowane przez agencję Ogilvy. Spot kampanii „Chrupnij Życie” przenosi odbiorców do świata bogatego w doznania smakowe. Komunikacja skupia się na podkreśleniu ...
2024-03-22 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Ogilvy & Mather
,
Spark Foundry
marki:
Nussbeisser
Nowa platforma komunikacji marki Nussbeisser
×
Branża mleczarska zmienia opakowania produktów
- Polskie mleczarnie zaczynają zmniejszać gramaturę opakowań - ich tarę – mówi dr hab. inż. Justyna Żulewska, profesor Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. – Pozwala to zredukować ilość folii w opakowaniu nawet ...
2024-03-22 Food & drinks
Auchan uruchamia w pełni interaktywną gazetkę
Klienci Auchan Polska zyskali innowacyjną i w pełni interaktywną gazetkę. To pierwsze wśród handlowych sieci spożywczych na polskim rynku rozwiązanie z dynamicznym kontentem i możliwością zakupów online. Zawiera nowe sekcje tematyczne ...
2024-03-22 Soft drinks
firmy:
Auchan
Auchan uruchamia w pełni interaktywną gazetkę
×
poprzedni
następny
Wykrycie Salmonelli w partii hamburgera drobiowego
W wyniku działań urzędowych Państwowej Inspekcji Sanitarnej wykryto Salmonella spp. w 1 z 5 próbek Hamburgera drobiowego Classic, 250g, marki yano. Numer partii: 6350290081Termin przydatności do spożycia: 27.03.2024Kod kreskowy: 5 900751 ...
2024-03-22 Food & drinks
firmy:
Animex
Preferencje śniadaniowe pracowników biurowców
Firma MójCatering przeprowadziła badanie preferencji śniadaniowych pracowników budynków biurowych Adgar Poland. Przez pięć tygodni badani wybierali dania przygotowane przez dietetyków. Aż 87% badanych zadeklarowało, że regularnie spożywa śniadanie. Z tego 47% ...
2024-03-22 Soft drinks
Supeco rozszerza współpracę z lokalnymi producentami
Sieć hurtowo-dyskontowa Supeco należąca do Carrefour Polska, ogłasza dalszy rozwój swojej oferty dostawców lokalnych poprzez otwarcie nowego stoiska „Smak Górno” w Skarżysku-Kamiennej. To kolejny krok w ramach strategii firmy mającej na ...
2024-03-22 Soft drinks
firmy:
Supeco
Supeco rozszerza współpracę z lokalnymi producentami
×
[1]
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
[2605]
OSTATNIE WYDANIE
Czy ze stacji paliw zniknie alkohol?
Soft drinks
Konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Food & drinks
Auchan uruchomił nowy sklep internetowy
Soft drinks
Sycące Musy od Braci Sadowników
Soft drinks
Rusza nowa kampania musów marki Tymbark
Soft drinks
Tymbark promuje linię napojów gazowanych
Soft drinks
Aldi stawia na świeżość warzyw i owoców
Soft drinks
Cisowianka dla zawodników Ironman
Soft drinks
Coveris przejmuje Hadepol Flexo
Soft drinks
Polacy szykują się na majówkę w plenerze
Soft drinks
Biedronka zdetronizowała Auchan w badaniu ASM Sales Force
Soft drinks
Lubella zachęca młodzież do gotowania i niemarnowania
Food & drinks
Linia kosmetyków o zapachu napojów Tymbarku
Soft drinks
Nestle stosuje nieetyczne praktyki w biedniejszych krajach?
Soft drinks
Bolton Polska wybiera Streetcom
Food & drinks
Tchibo wprowadza ofertę sezonową do kawiarni
Soft drinks
Initiative wygrywa kolejny przetarg Foodcare
Soft drinks
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind
Food & drinks
Lavazza kolejne dwa lata z NAV agency
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA