KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53336
Polacy najchętniej jedzą lody rzemieślnicze i z automatu
W Polsce przybywa lodziarni. - Chociaż rynek wydaje się nasycony, to co roku otwierają się nowe punkty z lodami. I wszystkie bardzo dobrze sobie radzą - mówi Radosław Charubin, właściciel marek ...
2020-09-23 Soft drinks
firmy:
Bonano
Roleski wprowadza ocet jabłkowy
Firma Roleski wprowadziła do oferty ocet jabłkowy z naturalnej fermentacji o delikatnym smaku i przyjemnym zapachu. Wyróżnia go intensywna barwa i mętny osad - będące oznaką właściwego procesu fermentacji bez dodatku ...
2020-09-23 Food & drinks
firmy:
Roleski
marki:
Roleski
Roleski wprowadza ocet jabłkowy
×
Marka Salatino w kampanii promocyjnej
Marka funkcjonalnych sałatek z rybą, rozpoczęła działania reklamowe pod hasłem "Gotowe na każdą porę". W swojej kampanii Salatino prezentuje się jako natychmiastowe, zdrowe rozwiązanie na różne codzienne sytuacje związane z szybkim ...
2020-09-23 Food & drinks
firmy:
Graal
marki:
Salatino
„Śniadaniowi Roślinożercy” marki Flora
Marka Flora (Upfield) zachęca do tego, byśmy zmieniali swoje nawyki i zaczynali każdy dzień od śniadania opartego na roślinach z wykorzystaniem Flory. By zachęcić konsumentów do podjęcia wyzwania, Flora rusza z ...
2020-09-23 Food & drinks
firmy:
Upfield
marki:
Flora
„Śniadaniowi Roślinożercy” marki Flora
×
Urodzinowa loteria sklepów Intermarche
Sieć sklepów Intermarche z okazji 23. urodzin w Polsce rusza z loterią pod hasłem "Odjazdowa Loteria Urodzinowa" - informują Wirtualne Media. Aby wziąć w niej udział, należy jednorazowo zrobić zakupy ...
2020-09-23 Soft drinks
firmy:
Intermarche
,
Unique One
Zwycięzca MasterChefa promuje gotowanie z Netto
We wrześniu wystartowała "Mistrzowska akcja w Netto", nowy program lojalnościowy dla klientów dyskontu. Poza możliwością zdobycia naczyń, jego uczestnicy mogą skorzystać z porad kulinarnych oraz pomysłów na smaczne dania. Ich autorem ...
2020-09-23 Soft drinks
firmy:
Netto
III edycja akceleratora foodtech.ac
Tylko do 27 września można zgłaszać swoje pomysły na rewolucyjne rozwiązania z obszaru foodtech. W odpowiedzi na pandemię koronawirusa foodtech.ac po raz kolejny poszukuje najbardziej obiecujących pomysłów na biznesowe rozwiązania w ...
2020-09-23 Soft drinks
Dziadek do orzechów zajmie się promocją Lusette
Marka wafelków Lusette w przetargu na jesienną kampanię wybrała agencję Dziadek do orzechów. Agencja będzie odpowiedzialna za kampanię digitalową na przełomie października i listopada. W ramach kampanii zostanie zrealizowany konkurs konsumencki ...
2020-09-23 Food & drinks
firmy:
I.D.C. Polonia
,
Dziadek do orzechów
marki:
Lusette
Akademia Umiejętności Eurocash podsumowuje działania w epidemii
Wykłady znanych ekspertów oraz mówców motywacyjnych, webinary i szkolenia prowadzone przez prawników i specjalistów BHP, e-booki, ścieżka wdrożeniowa dla nowo zatrudnionych pracowników. To tylko niektóre z aktywności edukacyjnych, które na czas ...
2020-09-23 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Polacy sporo oszczędzają na promocjach
Blisko 40% konsumentów ma poczucie, że na zakupach w promocji oszczędza średnio 30-40% w porównaniu do regularnej wartości nabywanych produktów. Ponad 20% deklaruje, że jest to 20-30%. Natomiast 15% ankietowanych dostrzega ...
2020-09-22 Soft drinks
Zatwierdzenie układu z wierzycielami sieci Piotr i Paweł
Sąd Restrukturyzacyjny w Poznaniu wydał 3 postanowienia o zatwierdzeniu układu w postępowaniach sanacyjnych spółek z Grupy Piotr i Paweł. Obecnie kluczowe jest uprawomocnienie postanowień, co pozwoli na wypłatę należności wierzycielom ...
2020-09-22 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Zdaniem Polaków na rynku jest za dużo opakowań
Z badań firmy Ibris wynika, że zdaniem 96% Polaków na rynku jest za dużo opakowań, a produkty powinny być pakowane inaczej. Ponad połowa oczekuje, że to producenci pokryją koszty przetwarzania opakowań ...
2020-09-22 Soft drinks
Skutki zakazu uboju rytualnego dla polskiego eksportu
Ograniczenie możliwości prowadzenia uboju rytualnego stanowi jeden z elementów przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o ochronie praw zwierząt. Zdaniem polskiej branży mięsnej, wejście w życie tych przepisów sprawi, że miejsce polskich ...
2020-09-22 Food & drinks
Wystartowała kampania soków Hortex
Ruszyła kolejna odsłona kampanii w ramach stałej współpracy Opus B z Hortex. Działania dotyczą soków 100%. Zespół agencji stworzył serię spotów TV oraz key visuale, na bazie których powstały materiały POS ...
2020-09-22 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Asap&Asap
,
Dynamo Films
,
OMD Media Direction
,
Opus B
,
Pure Play
marki:
Hortex
Krynica Vitamin deklaruje wsparcie dla rządu
Polski producent napojów jest gotowy wesprzeć rząd. Krynica Vitamin może produkować aż 15 mln litrów płynu dezynfekującego miesięcznie. W związku z powrotem dzieci do szkół i zwiększonym zapotrzebowaniem na środki ...
2020-09-22 Soft drinks
firmy:
Krynica Vitamin
Nespresso z neutralnym śladem węglowym do 2022 r.
- Zmiana klimatu jest rzeczywistością, a nasza przyszłość zależy od tego, czy pójdziemy dalej i szybciej w naszych zobowiązaniach w kwestii zrównoważonego rozwoju. Dlatego przyspieszamy nasze działania, by już w 2022 ...
2020-09-22 Soft drinks
firmy:
Nespresso
,
Nestle
marki:
Nespresso
Dni Herbaty Dilmah
Zimowa edycja Dni Herbaty to w obecnej sytuacji branżowej wyzwanie, a zarazem szansa na poprawę rentowności biznesowej HoReCa. Dni HerbatyDni Herbaty to sezonowy projekt realizowany przez Gourmet Foods już od ...
2020-09-22 Soft drinks
firmy:
Gourmet Foods
marki:
Dilmah
Dni Herbaty Dilmah
×
Mlekovita uruchamia nowy sklep internetowy
Grupa Mlekovita otworzyła sklep internetowy z produktami bogatymi w białko. Działa on pod adresem www.sba.com.pl, a jego nazwa pochodzi od linii produktów Super Body Active. Dla klientów e-sklepu firma przygotowała ...
2020-09-21 Soft drinks
firmy:
Mlekovita
Mlekovita uruchamia nowy sklep internetowy
×
Kaufland trzykrotnie zwiększył zysk
Sieć handlowa Kaufland ogłosiła wyniki finansowe za rok obrotowy zakończony 29 lutego 2020. Spółka o 7% poprawiła przychody (do 10,62 mld PLN) oraz zanotowała trzykrotny wzrost zysku (do 356,3 mln PLN) ...
2020-09-21 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Eurocash.pl z rekordowymi wynikami sprzedaży
Dwa lata temu Eurocash Dystrybucja wprowadziła na rynek eurocash.pl - platformę do zakupów internetowych dla właścicieli małych i średnich sklepów. W I półroczu 2020 r., który przypadł na czas kwarantanny, klienci ...
2020-09-21 Soft drinks
firmy:
Eurocash
[1]
448
|
449
|
450
|
451
|
452
|
453
|
454
|
455
|
456
|
457
|
458
[2667]
OSTATNIE WYDANIE
Captain Fresh przejmuje Korala
Food & drinks
Badanie segmentu produktów w tubkach
Soft drinks
Analitycy szacują skalę podwyżek na koniec roku
Soft drinks
Dan Cake z kampanią na drugi dzień świąt
Food & drinks
Danone Planning Center Katowice oficjalnie otwarte
Soft drinks
Świąteczna oferta HARIBO i MAOAM
Food & drinks
Handel apeluje o ponownie przesunięcie startu systemu kaucyjnego
Soft drinks
Kaufland świętuje otwarcie 250. sklepu w Polsce
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA