KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52100
Szkoły wypowiadają umowy sklepikom szkolnym
Wprowadzane ograniczenia, które mają sprawić, że koronawirus nie będzie się rozprzestrzeniał w szkołach, zabijają szkolne sklepiki. Nie dość, że uczniowie większość przerw spędzają w klasach, to jeszcze dyrekcja ma ograniczyć liczbę ...
2020-09-04 Soft drinks
Kampania reklamowa parówek Tarczyński
Ruszyła największa w tym roku kampania reklamowa marki Tarczyński, której celem jest promocja linii Tarczyński Naturalnie z jej flagowym produktem parówkami 100% z szynki. Osią tematyczną są Niemcy i Bawaria, będące ...
2020-09-04 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
marki:
Tarczyński
Kampania reklamowa parówek Tarczyński
×
OSM Łowicz z zyskiem netto w 2019 r.
Mleczarnia Łowicz opublikowała wyniki za 2019 r. Wynika z nich, że spółdzielnia osiągnęła 1,19 mld PLN przychodów ze sprzedaży i zysk na poziomie 1,2 mln PLN - podaje Forum Mleczarskie Handel ...
2020-09-04 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
OSM Łowicz
Kolejny program lojalnościowy w Netto
W poniedziałek, 7 września, w sklepach dyskontu rusza kolejna akcja lojalnościowa, zatytułowana "Mistrzowska akcja w Netto". Nowa odsłona programu skierowana jest do klientów poszukujących kulinarnych inspiracji. W zamian za regularne ...
2020-09-04 Soft drinks
firmy:
Netto
„Kupon Plus” w aplikacji Lidl Plus
W kolejnej odsłonie akcji "W Lidlu oszczędzanie ma swój dom" sieć sklepów zaprasza do zdobywania kolejnych kuponów rabatowych - każde zakupy z aplikacją Lidl Plus przybliżają nas do jeszcze większych oszczędności ...
2020-09-04 Soft drinks
firmy:
Lidl
Nowe pralinki marki Vobro
Producent słodyczy, firma Vobro, poszerza ofertę pralin o nowy produkt o nazwie Hazelnut Passion. - Hazelnut Passion to czekoladowe pralinki o orzechowym wnętrzu. Czekoladowa otoczka skrywa aksamitne nadzienie z orzechem ...
2020-09-04 Food & drinks
firmy:
Vobro
marki:
Vobro
Nowe pralinki marki Vobro
×
Rośnie liczba łowców promocji
W porównaniu z 2019 r. wzrósł odsetek osób, które intensywnie poszukują promocji oraz chętnie biorą w nich udział. Wzrost widać szczególnie wśród osób w wielu 25-34 lata oraz wśród mieszkańców dużych ...
2020-09-03 Soft drinks
Plast-Box z większym potencjałem produkcyjnym
Producent opakowań z tworzyw sztucznych zakończył projekt inwestycyjny związany z rozbudową bazy produkcyjnej w spółce zależnej Stark Partner w Urszulinie. Inwestycja obejmowała wydzielenie i budowę nowego wydziału produkcyjnego wraz z częścią ...
2020-09-03 Soft drinks
firmy:
Plast-Box
Sukces akcji „Kupuj co polskie” w Biedronce
Prawie 830 mln PLN w ciągu jednego tygodnia - to kwota, za jaką klienci Biedronki od 27 sierpnia do 3 września kupili produkty z akcji "Kupuj co polskie". Nowa akcja sieci ...
2020-09-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Jogurty Piątuś z tatuażami
OSM Piątnica wystartowała z nową akcją skierowaną do najmłodszych konsumentów i ich rodziców. W jej ramach do każdego jogurtu Piątuś z Piątnicy został dodany zmywalny tatuaż z łosiem Piątusiem i jego ...
2020-09-03 Food & drinks
firmy:
OSM Piątnica
,
Five Media
,
Plej
,
Starcom
marki:
Piątnica
Jogurty Piątuś z tatuażami
×
Polacy coraz bezpieczniej czują się na zakupach i w restauracjach
Najnowsza edycja badania firmy doradczej Deloitte Global State of the Consumer Tracker pokazuje, że z 53% do 46% spadła w ciągu dwóch tygodni liczba konsumentów, którzy kupują produkty w okazyjnych cenach ...
2020-09-03 Soft drinks
Perrier wprowadza na rynek wody smakowe
Koncern Nestle, właściciel Perrier - francuskiej marki wody mineralnej z segmentu premium, wprowadza do sprzedaży nowe warianty smakowe produktu, uruchamia profil na Instagramie i nawiązuje współpracę z polskimi influencerami. W ...
2020-09-03 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
4uture
,
UMT
marki:
Perrier
Perrier wprowadza na rynek wody smakowe
×
poprzedni
następny
Haribo świętuje 100-lecie istnienia
Marka Haribo obchodzi w tym roku 100-lecie istnienia. Z okazji jubileuszu firma dzieli się radością z konsumentami i organizuje wyjątkową loterię. 10 sierpnia ruszyła loteria "Wygrywaj z radością", w której ...
2020-09-03 Food & drinks
firmy:
Haribo
,
Redheads
,
Yellowcups
marki:
Haribo
Haribo świętuje 100-lecie istnienia
×
Łaciate w kartonie z surowców odnawialnych
Marka Łaciate wprowadza innowacyjne opakowania kartonowe, które w 89% zostały wykonane z materiałów pochodzących z surowców odnawialnych. Dodatkowo, w całości nadają się do recyklingu. Materiały z których powstają kartony mleka ...
2020-09-02 Soft drinks
firmy:
Mlekpol
,
Tetra Pak
marki:
Łaciate
Łaciate w kartonie z surowców odnawialnych
×
poprzedni
następny
Spadają ceny wieprzowiny w handlu
Z raportu agencji badawczej Hiper-Com Poland i serwisu DING.pl wynika, że w wakacje wieprzowina w sklepach znacznie potaniała. Eksperci podkreślają, że to efekt epidemii ASF i zawirowań na światowych rynkach, głównie ...
2020-09-02 Food & drinks
Branża lodowa odrobiła wiosenne straty
- Po wprowadzeniu lockdownu spodziewaliśmy się nawet 50% spadku obrotów, ale okazało się, że nie będzie tak źle - mówi Radosław Charubin, właściciel marki Lody Bonano oraz "u Lodziarzy" Wytwórnia Lodów ...
2020-09-02 Food & drinks
firmy:
Bonano
LifeTube promuje napoje Chupa Chups
Wystartowała pierwsza kampania z influencerami dla Kuchni Świata, przygotowana przez sieć partnerską LifeTube. Wprowadzenie nowego produktu na polski rynek - napojów Chupa Chups - komunikuje dwoje influencerów. Kampania potrwa 3 ...
2020-09-02 Soft drinks
firmy:
Perfetti van Melle
,
LifeTube
marki:
Chupa Chups
Coca-Cola restrukturyzuje marketing
Koncern napojowy restrukturyzuje operacje marketingowe. W wyniku zmian powstanie 5 globalnych kategorii, które mają dać priorytet silnym markom i innowacjom. Firma zamierza też skierować działania marketingowe bliżej konsumentów. Skupi się ...
2020-09-02 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
Hochland promuje kremowe serki w kubkach
W połowie lipca wprowadzona została na rynek linia kremowych serów w kubkach Hochland Naturalnie, że pyszny. Sprzedaży nowej linii towarzyszyć będzie ogólnopolska kampania promocyjna, która ruszyła na początku września. Wprowadzenie ...
2020-09-02 Food & drinks
firmy:
Hochland
marki:
Hochland
Hochland promuje kremowe serki w kubkach
×
PepsiCo dołącza do programu stażowego „Dare To Do More”
Jako jeden z największych producentów żywności na świecie, firma PepsiCo stale tworzy własne nowe trendy w branży FMCG. Do udziału w tym procesie zaprasza absolwentów uczelni wyższych, oferując im staże w ...
2020-09-02 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
[1]
393
|
394
|
395
|
396
|
397
|
398
|
399
|
400
|
401
|
402
|
403
[2605]
OSTATNIE WYDANIE
System kaucyjny będzie modyfikowany
Soft drinks
Pepsi rusza z szeroką kampanią marketingową
Soft drinks
Kim jest potencjalny inwestor Browaru Leżajsk?
Food & drinks
Mini Krakersy Lajkonik w nowych opakowaniach
Food & drinks
Dyskontowy hipermarket Auchan rusza w Rumunii
Soft drinks
Nowe smaki lodów w ofercie Koral
Food & drinks
Black odkrywa energię drzemiącą w ludziach
Soft drinks
Krynica Vitamin ma ugodę z amerykańskim kontrahentem
Soft drinks
Lidl rozpoczyna kampanię UEFA EURO 2024
Soft drinks
Łaciate partnerem wyścigów kolarskich Łaciate Mazury MTB
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA