KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52107
Wegańska alternatywa dla sera wkracza do Polski
W październiku w sklepach w Polsce pojawią się produkty marki Violife (Upfield Polska), będące wegańską alternatywą dla sera. Badania wskazują, że Polacy chcą ograniczać mięso i inne produkty pochodzenia zwierzęcego, a ...
2020-10-06 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Upfield
marki:
Violife
Wegańska alternatywa dla sera wkracza do Polski
×
poprzedni
następny
Jesienna aktywacja Śliwki Nałęczowskiej i pralin Solidarności
Śliwka Nałęczowska i praliny marki Solidarność ruszają ze wspólną promocją. W jej ramach - w placówkach kanału tradycyjnego i nowoczesnego - można odebrać kubek z nadrukiem zaprojektowanym przez laureatkę I edycji ...
2020-10-06 Soft drinks
firmy:
Colian
marki:
Solidarność
,
Śliwka Nałęczowska
Jesienna aktywacja Śliwki Nałęczowskiej i pralin Solidarności
×
Grzegorz Puda kolejnym Ministrem Rolnictwa
Grzegorz Puda został dziś powołany na urząd ministra rolnictwa i rozwoju wsi. W siedzibie ministerstwa nowego ministra powitał dotychczasowy minister Jan Krzysztof Ardanowski. - Sprawowanie urzędu ministra rolnictwa i rozwoju ...
2020-10-06 Soft drinks
Grzegorz Puda kolejnym Ministrem Rolnictwa
×
Lidl z ofertą serów z różnych krajów Europy
Pikantne, łagodne, szwajcarskie, holenderskie, włoskie, świeże, dojrzewające, pleśniowe, twarde, z mleka krowiego, koziego, owczego. W stałej ofercie Lidl Polska pojawiły się nowe sery z różnych zakątków Europy prezentowane w koszach wiklinowych ...
2020-10-06 Food & drinks
firmy:
Lidl
Osiem nowych sklepów franczyzowych w sieci Carrefour
We wrześniu Carrefour Polska kontynuował ekspansję sklepów franczyzowych. Powstało pięć nowych sklepów Carrefour Express Convenience w Chrzanowie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie i Warszawie. Otwarto też dwa sklepy Carrefour Express Minimarket w Warszawie ...
2020-10-06 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Osiem nowych sklepów franczyzowych w sieci Carrefour
×
Cukier Królewski wzmacnia współpracę z influencerami
Cukier Królewski sukcesywnie rozwija współpracę z influencerami. W ostatnim czasie marka pracowała z najmłodszym zwycięzcą polskiego Masterchefa - Damianem Kordasem, Martą Lech-Maciejewską z bloga "Super Styler", Pauliną i Kasią Błędowską z ...
2020-10-06 Food & drinks
firmy:
Sudzucker
,
Insignia
marki:
Cukier Królewski
Cukier Królewski wzmacnia współpracę z influencerami
×
Zarzuty Prezesa UOKiK wobec Eurocash
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdza praktyki spółki Eurocash wobec dostawców produktów rolnych i spożywczych. Zarzuty dotyczą nieuzasadnionego pobierania dodatkowych opłat. Głównym przedmiotem działalności Eurocash jest hurtowa i detaliczna ...
2020-10-05 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Oranżada Hellena Pouch ze słomką
Producent Oranżady Hellena wprowadza nową formę opakowania - torebkę ze słomką, zawierającą niegazowaną wersję produktu. Nowa, landrynkowa wersja Oranżady w impulsowej torebce 180 ml ze słomką stanowi sentymentalną podróż w ...
2020-10-05 Soft drinks
firmy:
Colian
marki:
Hellena
Oranżada Hellena Pouch ze słomką
×
poprzedni
następny
Netto utrzymuje tempo inwestycji
Sieć handlowa Netto zwiększa liczbę placówek w Małopolsce. Otwarcie nowego sklepu będzie miało miejsce w Zatorze, w czwartek, 8 października br. Netto w Zatorze to dyskont, który powstał zgodnie z ...
2020-10-05 Soft drinks
firmy:
Netto
Nowa loteria konsumencka mleka Łaciate
Loteria konsumencka mleka Łaciate pt. "Leć z Łaciatym po nagrody do domu", której organizatorem jest SM Mlekpol, to kontynuacja kampanii świętującej 25-lecie marki. Jubileusz ten stał się okazją do podkreślenia ...
2020-10-05 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
,
Leo Burnett
,
WaveMaker
marki:
Łaciate
Nowa loteria konsumencka mleka Łaciate
×
Dr. Oetker w polskiej edycji MasterChef
Produkty Dr. Oetkera pojawią się IX edycji polskiego "MasterChefa". W pięciu odcinkach programu, uczestnicy będą mogli wzbogacić swoje wypieki i desery o smaki i aromaty produktów Dr. Oetkera. 27 września ...
2020-10-05 Food & drinks
firmy:
Dr.Oetker
marki:
Dr.Oetker
Sieć Dino powiększyła się do 1371 sklepów
Dino Polska otworzyło od początku roku 153 nowe sklepy wobec 138 rok wcześniej. W samym trzecim kwartale otwartych zostało 69 placówek. Jak informuje spółka, na koniec września 2020 roku sieć ...
2020-10-05 Soft drinks
firmy:
Dino
GIS ostrzega przed przetworami z buraków
W związku ze skargą konsumenta Państwowa Inspekcja Sanitarna pobrała do analizy próbki Buraczków Lewiatan. Na podstawie oceny laboratoryjnej w produkcie stwierdzono: w 3 z 4 pobranych próbek obecność pleśni, w 2 ...
2020-10-05 Soft drinks
firmy:
Frutico
,
Lewiatan
GIS ostrzega przed przetworami z buraków
×
Restauracje będą czynne do 22?
Rząd planuje zamknąć wszystkie restauracje w Polsce po godzinie 22. Miałoby to zamknąć furtkę, którą wykorzystuje wielu właścicieli lokali - podaje RMF FM. Formalnie bowiem zakazana jest działalność klubów tanecznych ...
2020-10-05 Soft drinks
Kampania marki Jameson z barberami
We wrześniu rozpoczęła się kampania "Tyle różnic, jedna whiskey" marki Jameson. W jej pierwszej fazie główną rolę odgrywają barberzy oraz ambasador marki - Piotr "Kędzior" Kędzierski. Jak podkreśla marka, jedną ...
2020-10-05 Food & drinks
firmy:
Pernod Ricard
,
MSL Group
,
MullenLowe
marki:
Jameson
Kampania marki Jameson z barberami
×
Starcom zbadał „Covidowe umiejętności” Polaków
Agencja mediowa Starcom przeprowadziła kolejne z cyklu badanie HX Study. Najnowsza edycja poświęcona jest obszarom, które uległy zmianie w życiu Polaków w wyniku ograniczeń, jakie nastąpiły w związku z pandemią Covid-19 ...
2020-10-02 Soft drinks
firmy:
Starcom
Ford Mustang z 1968 w loterii Tiger
We wrześniu marka napojów Tiger wystartowała z drugą odsłoną aktywacji NFS HEAT. W loterii codziennie wygrać można nagrody pieniężne, a w finale kultowego Forda Mustang z 1968 roku. Po sukcesie ...
2020-10-02 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Smolar
,
Starcom
marki:
Tiger
Ford Mustang z 1968 w loterii Tiger
×
Kamis z własną serią podcastów
Marka Kamis (McCormick) przygotowała serię lifestyle'owych audycji pod nazwą "Podcast dobrze przyprawiony". Seria jest efektem współpracy marki Kamis z agencją LiquidThread oraz domem mediowym Starcom. W ten sposób marka kulinarna jako ...
2020-10-02 Food & drinks
firmy:
McCormick
marki:
Kamis
Kolejna odsłona kampanii Nałęczowianki
Nałęczowianka wystartowała z nową odsłoną idei "Miej w sobie pragnienie". Kampania nie tylko kontynuuje pozycjonowanie wprowadzone w zeszłym roku, ale również podkreśla walory produktu - kompozycję minerałów z samego serca Nałęczowa ...
2020-10-02 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Przestrzeń
marki:
Nałęczowianka
Kolejna odsłona kampanii Nałęczowianki
×
Wojtek Sokół w kampanii marki Wyborowa
Ruszyła kampania wizerunkowa marki Wyborowa (Pernod Ricard). W nowej odsłonie pod hasłem "Włącz tryb spotkań", marka zachęca ludzi do wspólnego spędzania czasu. Założeniem komunikacji jest podkreślenie jak ważne są wspólne ...
2020-10-02 Food & drinks
firmy:
Pernod Ricard
,
VMLY&R
marki:
Wyborowa
[1]
382
|
383
|
384
|
385
|
386
|
387
|
388
|
389
|
390
|
391
|
392
[2606]
OSTATNIE WYDANIE
Eurocash zakończył rok z dobrymi wynikami. I kwartał nowego nieco słabszy
Soft drinks
Herbapol połączył marakuję z Brzoskwinią
Soft drinks
Kabanosowe przekąski z kolagenem
Food & drinks
Mokate w wersji dla aktywnych
Soft drinks
Kabanosy Tarczyński oficjalną przekąską European League of Football
Food & drinks
Jeremy Sochan ponownie w kampanii 4MOVE
Soft drinks
Biegnij z Maczfit dla tych, którzy nie mogą!
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA