KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52107
Różowe CIN&CIN Prosecco
Ambra wprowadza na rynek różowe CIN&CIN Prosecco. Nowy wariant najpopularniejszego na świecie wina musującego będzie winiarską premierą roku. Białe prosecco odpowiada już za 40% wartości sprzedaży win musujących w Polsce ...
2020-12-03 Food & drinks
firmy:
Ambra
marki:
Dorato
,
Cin&Cin
Różowe CIN&CIN Prosecco
×
Biedronka rezygnuje z jaj klatkowych
- W trosce o dobrostan zwierząt, 31 grudnia 2021 roku sieć Biedronka wycofa świeże jaja klatkowe z oferty. Stanie się to 4 lata wcześniej niż pierwotnie zadeklarowany termin. Pierwszym regionem, który ...
2020-12-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Tysiące czekolad z Wawelu dla klientów InPost
Na klientów InPost odbierających paczki w PaczkoPunktach czeka niespodzianka - czekolady Wawel, dostępne w dwóch wariantach. Słodkości oferowane będą w 645 placówkach InPostu do końca roku lub do wyczerpania zapasów ...
2020-12-03 Food & drinks
firmy:
Wawel
marki:
Wawel
Tysiące czekolad z Wawelu dla klientów InPost
×
Bakoma Twist zmienia opakowania
Kampania reklamowa marki Twist ma podkreślać bezkompromisowe cechy produktu. Działania reklamowe prowadzone są pod wspólnym hasłem "Tak lepiej". Bakoma, właściciel marki Twist, chce w ten sposób podkreślić, że jej jogurty smakowe ...
2020-12-03 Soft drinks
firmy:
Bakoma
,
Exciter
,
Upside
marki:
Bakoma
Bakoma Twist zmienia opakowania
×
Chief Marketing Officer w Netto
1 grudnia do zespołu Netto Polska dołączył Filip Fiedorow, obejmując nowe stanowisko Chief Marketing Officer. Utworzenie stanowiska jest związane z rozwojem i ambitnymi planami sieci na polskim rynku. Manager będzie ...
2020-12-03 Soft drinks
firmy:
Netto
Chief Marketing Officer w Netto
×
GIS wycofuje partię sezamków
Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany o prowadzonym przez firmę Action Poland wycofaniu jednej partii sezamków ze względu na wykrycie tlenku etylenu. Tlenek etylenu jest substancją szkodliwą dla zdrowia, a jego stosowanie ...
2020-12-03 Food & drinks
firmy:
Action Poland
GIS wycofuje partię sezamków
×
Frisco.pl debiutuje we Wrocławiu
Od 3 grudnia mieszkańcy Wrocławia mogą robić zakupy w sklepie internetowym Frisco.pl. To pierwsze po Warszawie miasto, w którym firma rozpoczyna swoją działalność. - 14 lat doświadczenia na rynku warszawskim ...
2020-12-03 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
Kiełbasa żywiecka i krakowska sucha w ofercie ZM Silesia
Zakłady Mięsne Silesia poszerzają linię produktów "Nasze polskie" marki Duda o kiełbasę żywiecką i krakowską suchą. Oba wyroby będą dostępne w wersji wieprzowej, jak też drobiowej. - Jesteśmy polską firmą ...
2020-12-03 Food & drinks
firmy:
ZM Silesia
marki:
Duda
Kiełbasa żywiecka i krakowska sucha w ofercie ZM Silesia
×
Mięso z laboratorium wchodzi do Singapuru
Singapur zezwolił na sprzedaż na swoim rynku mięsa wyhodowanego w warunkach laboratoryjnych. Chodzi o wytwarzane w laboratorium prawdziwe mięso bezpośrednio z komórek zwierzęcych pobranych od żywych zwierząt (bez konieczności poddania ...
2020-12-03 Food & drinks
firmy:
Eat Just
Anna Sambor nowym managerem w Herbapol Lublin
1 grudnia do zespołu firmy Herbapol Lublin dołączyła Anna Sambor, która objęła stanowisko dyrektor marketingu i rozwoju nowych produktów. Będzie odpowiedzialna za całość działań marketingowych i PR, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów ...
2020-12-03 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
PepsiCo przechodzi na rPET
Koncern PepsiCo, w samym 2021 roku zainwestuje 3,6 mln USD oraz 8 mln USD w każdym kolejnym roku na pozyskanie przetworzonego plastiku (rPET), który umożliwi produkcję w Polsce wszystkich butelek napojów ...
2020-12-02 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
marki:
Mirinda
,
Pepsi
PepsiCo przechodzi na rPET
×
Polacy doceniają jakość drobiu
Spożycie drobiu w Polsce rośnie od kilkunastu lat. Statystyczny Polak zjada około 30 kg mięsa drobiowego rocznie, podczas gdy unijna średnia wynosi 24 kg. Najchętniej kupowanym rodzajem mięsa jest kurczak. Zaspokaja ...
2020-12-02 Food & drinks
Polacy doceniają jakość drobiu
×
Tymbark zachęca do dawania czegoś od siebie
Marka Tymbark na tegoroczne Święta ponownie zachęca, by dać coś od siebie. Trwa kampania oparta na platformie komunikacyjnej "TYM, którzy...". Towarzyszy jej ogólnopolska loteria, w której kupując produkty marki można wygrać ...
2020-12-02 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Publicis
,
Smolar
,
WRD
marki:
Tymbark
Tymbark zachęca do dawania czegoś od siebie
×
Orlen przedstawi 3 nowe formaty sklepów Ruch
W grudniu lub styczniu zostaną przedstawione trzy nowe formaty detaliczne, które będą prowadzone we współpracy z Ruch - czytamy w portalu Business Insider Polska. - Ruch ma obecnie około 1300 ...
2020-12-02 Soft drinks
firmy:
PKN Orlen
,
Ruch
Rozgadane Święta z Lubellą
Wspólne momenty przy stole to ważny czas dla każdej rodziny. Nie tylko wspólne jedzenie, ale i przygotowywanie posiłków dla bliskich sprawia, że okazję do rozmowy można znaleźć codziennie. Lubella życząc "rozgadanych ...
2020-12-02 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
Punchline
,
Starcom
marki:
Lubella
Rozgadane Święta z Lubellą
×
Milka z mikołajkowym odcinkiem programu Milionerzy
3 grudnia na antenie TVN zostanie wyemitowany specjalny, mikołajkowy odcinek popularnego programu Milionerzy, przygotowany we współpracy z marką Milka (Mondelez Polska). Jego gośćmi będą prezenterzy znani z porannego pasma stacji Dzień ...
2020-12-02 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Mindshare
,
Ogilvy & Mather
marki:
Milka
Diageo ogłasza globalny plan CSR
Firma Diageo, właściciel takich marek jak Johnnie Walker, Smirnoff i Guinness, ogłosiła 25 ambitnych celów w swoim planie "Society 2030: Spirit of Progress" (Strategia społeczna 2030), który ma wywrzeć pozytywny wpływ ...
2020-12-02 Food & drinks
firmy:
Diageo
marki:
Guinness
,
Johnnie Walker
,
Smirnoff
Polmlek z dwoma ekologicznymi nowościami
W ofercie Grupy Polmlek pojawiły się dwa nowe produkty - Ser Mozzarella EKO wiórki oraz Masło Ekstra EKO. Ser mozzarella charakteryzuje się wyjątkową topliwością i ciągliwością. Ma elastyczną i włóknistą ...
2020-12-02 Food & drinks
firmy:
Polmlek
marki:
Polmlek
Polmlek z dwoma ekologicznymi nowościami
×
poprzedni
następny
Nowy model franczyzowy GK Specjał
Udoskonalona wizualizacja zewnętrzna, nowa aranżacja sali sprzedaży oraz centralny system zarządzania asortymentem - to zdaniem przedstawicieli GK Specjał wyróżnia Market Plus od pozostałych franczyz działających w ramach grupy. Połączenie sił wszystkich ...
2020-12-02 Soft drinks
firmy:
GK Specjał
,
Market Plus
Agencja K2 zrealizuje kampanię Pepsi w 35-ciu krajach
W wyniku międzynarodowego przetargu Agencja K2 została wybrana do realizacji kampanii dla marki Pepsi. Kampania będzie prowadzona w regionie Europy Wschodniej. Przetarg trwał od sierpnia do września i obejmował dwa ...
2020-12-02 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
K2
marki:
Pepsi
[1]
361
|
362
|
363
|
364
|
365
|
366
|
367
|
368
|
369
|
370
|
371
[2606]
OSTATNIE WYDANIE
Eurocash zakończył rok z dobrymi wynikami. I kwartał nowego nieco słabszy
Soft drinks
Herbapol połączył marakuję z Brzoskwinią
Soft drinks
Kabanosowe przekąski z kolagenem
Food & drinks
Mokate w wersji dla aktywnych
Soft drinks
Kabanosy Tarczyński oficjalną przekąską European League of Football
Food & drinks
Jeremy Sochan ponownie w kampanii 4MOVE
Soft drinks
Biegnij z Maczfit dla tych, którzy nie mogą!
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA