KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52090
Averton Sterling inwestuje w rzemieślnicze konserwy
Fundusz inwestycyjny Averton Sterling ASI, specjalizujący się w restrukturyzacjach i skalowaniu przedsiębiorstw po pivotach zainwestował w krakowską spółkę Ed Red. Kwota transakcji została uzgodniona na 1 mln euro. Przed wybuchem ...
2021-04-27 Food & drinks
firmy:
Averton Sterling
,
Ed Red
Wracają letnie syropy marki Herbapol
Wraz ze zbliżającym się ciepłym sezonem, Herbapol Lublin rusza ze sprzedażą syropów Herbapol z letniej edycji limitowanej. - Syropy Herbapol to owocowy smak z dodatkiem witamin C, D, B6 oraz ...
2021-04-27 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Herbapol Lublin
,
Lidl
,
Big Picture
,
Carla Zuri
,
Huddleston
,
MediaCom
marki:
Herbapol
Somersby Pina Colada w reklamie telewizyjnej
Nowy spot TV marki Somersby przedstawia tegoroczną nowość - Somersby Pina Colada. Spot jest emitowany w głównych ogólnopolskich kanałach TV oraz w kanałach tematycznych. Reklamę wyreżyserował Michał Sabliński i wyprodukował ...
2021-04-27 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
,
Grey
,
Initiative
,
OTO Film
marki:
Somersby
„Kawał śniadania” z sokiem Tymbark
W najnowszej kampanii Tymbark pokazuje, że sok sprawdza się do każdego śniadania - nawet najbardziej nietypowego. Kampania digitalowa marki opiera się na serii krótkich spotów przedstawiających bohaterów o różnych zainteresowaniach i ...
2021-04-27 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
„Kawał śniadania” z sokiem Tymbark
×
Mieszanki bakaliowe Kresto
W ofercie marki Kresto pojawiły się nowe produkty: 6 bakaliowych mieszanek na każdą okazję. Wygodne, poręczne opakowania można zabrać ze sobą w podróż, na spotkanie czy imprezę. MIX ŻURAWINA I ...
2021-04-27 Food & drinks
firmy:
VOG
marki:
Kresto
Mieszanki bakaliowe Kresto
×
Orbit chce pomóc odzyskać błysk
W nowej kampanii guma do żucia Orbit chce pomóc konsumentom odzyskać swój błysk, tak aby każdy dzień był pełen nieskrępowanych uśmiechów. - O ile w przestrzeni publicznej musimy przestrzegać zasad ...
2021-04-27 Soft drinks
firmy:
Mars Wrigley
,
EG+
,
Garden of Words
,
MediaCom
marki:
Orbit
Prognoza wzrostu wydatków na reklamę cyfrową w branży FMCG
Reklama Out-of-home odbije się od dna, po załamaniu spowodowanym przez COVID-19, z rocznym wzrostem na poziomie 9%. Całkowite wydatki na reklamę w branży FMCG w 2023 r. przekroczą poziom z 2019 ...
2021-04-27 Soft drinks
Green Caffe Nero rusza z usługą „Zamów i odbierz”
Green Caffe Nero, jako jedna z pierwszych na rynku wprowadza usługę "Zamów i odbierz". Funkcja wbudowana jest w aplikację lojalnościową Green Caffe Nero, w której można nie tylko zbierać pieczątki na ...
2021-04-27 Soft drinks
firmy:
Green Caffe Nero
Kolejna kara dla właściciela Biedronki
Prezes UOKiK nałożył ponad 60 mln PLN kary na spółkę Jeronimo Martins. Zdaniem urzędu, właściciel sieci Biedronka wprowadzał konsumentów w błąd co do kraju pochodzenia warzyw i owoców, co mogło wpłynąć ...
2021-04-26 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Jeronimo Martins
Napoje, woda i piwo chętniej kupowane w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR, w marcu 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 8,8% niższa niż w marcu 2020 r., natomiast liczba transakcji spadła ...
2021-04-26 Soft drinks
Netto testuje nowy format sklepu
Sieć Netto otworzyła w Szczecinie sklep w testowym formacie convenience. Kolorystyka i styl sklepu nawiązują do skandynawskiego pochodzenia sieci. - To właśnie w Szczecinie ponad 25 lat temu zostało otwarte ...
2021-04-26 Soft drinks
firmy:
Netto
Lody Ekipa bestsellerem w Biedronce
Biedronka, która jako pierwsza sieć dyskontowa wprowadziła do sprzedaży lody Ekipa, będące efektem współpracy marki Koral z najbardziej popularnymi youtuberami w Polsce Frizem i jego zespołem, chwali się wynikami sprzedaży lodów ...
2021-04-26 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
PPL Koral
,
GetHero
marki:
Koral
Lody Ekipa bestsellerem w Biedronce
×
Lidl wycofuje partę parówek
W wyniku działań Inspekcji Weterynaryjnej w jednej partii produktu "Pikok Pure Parówki z szynki" wykryto Listeria monocytogenes. Spożycie żywności zanieczyszczonej tymi bakteriami może prowadzić do choroby zwanej listeriozą. Szczegóły ...
2021-04-26 Food & drinks
firmy:
Lidl
,
Sokołów
Lidl wycofuje partę parówek
×
Cezary Pazura w nowej kampanii Łowicza
Producent dżemów Łowicz wystartował z nową kampanią digital, w której wystąpił aktor Cezary Pazura. W stylizowanym na talk-show studiu "Łowicz Dżem Dobry!" aktor zadaje pytania najmłodszym miłośnikom dżemów. Ich niereżyserowane ...
2021-04-26 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Feeders
marki:
Łowicz
Zadłużenie handlu w pandemii wzrosło o ćwierć miliarda
Przez cały ostatni rok sektor handlowy musiał mierzyć się na zmianę z ograniczeniami działalności i całkowitym zamknięciem, co wymagało ogromnej elastyczności i poniesienia dodatkowych kosztów. Problemem handlowców są także zatory płatnicze ...
2021-04-26 Soft drinks
Polmak promuje makarony domowe
Producent makaronów domowych, firma Polmak, startuje z nową kampanią dla marki Tak, jak lubię! Komunikacja opiera się na nowej platformie dostosowanej do formatów internetowych. W kampanii największy nacisk został położony ...
2021-04-26 Food & drinks
firmy:
Pol-Mak
,
BeDigital
marki:
Polmak
Kinder Chocolate z limitowaną edycją opakowań
Marka Kinder Chocolate wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań, która prezentuje różne odsłony dziecięcych radości. Wokół akcji powstała również platforma promowana pod hasłem "Radość niejedno ma imię". Limitowana edycja Kinder ...
2021-04-26 Food & drinks
firmy:
Ferrero
,
Nairobia
,
Vizeum
marki:
Kinder
II edycja kampanii promująca owoce i warzywa
Zgromadzenie Ogólne ONZ ogłosiło rok 2021 Międzynarodowym Rokiem Owoców i Warzyw, co jest szczególną okazją do wzmocnienia świadomości na temat znaczenia owoców i warzyw w żywieniu. Jednym z głównych założeń ...
2021-04-26 Soft drinks
Butelki zwrotne w Carrefour w całej Polsce
Od 22 kwietnia klienci ponad 250 hiper- i supermarketów Carrefour Polska będą mogli oddawać butelki zwrotne po zakupionych wcześniej napojach, bez konieczności okazywania dowodów ich zakupu. Oddając butelki konsumenci otrzymają e-bony ...
2021-04-23 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Kompania Piwowarska
Butelki zwrotne w Carrefour w całej Polsce
×
Resort klimatu chce znacząco zwiększyć poziom recyklingu
Do 2025 roku poziom recyklingu odpadów opakowaniowych w krajach członkowskich UE musi wzrosnąć do 65%. Obecnie w Polsce w przypadku opakowań z tworzyw sztucznych jest dwukrotnie niższy, przez co z tytułu ...
2021-04-23 Soft drinks
[1]
307
|
308
|
309
|
310
|
311
|
312
|
313
|
314
|
315
|
316
|
317
[2605]
OSTATNIE WYDANIE
Czy ze stacji paliw zniknie alkohol?
Soft drinks
Konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Food & drinks
Auchan uruchomił nowy sklep internetowy
Soft drinks
Sycące Musy od Braci Sadowników
Soft drinks
Rusza nowa kampania musów marki Tymbark
Soft drinks
Tymbark promuje linię napojów gazowanych
Soft drinks
Aldi stawia na świeżość warzyw i owoców
Soft drinks
Cisowianka dla zawodników Ironman
Soft drinks
Coveris przejmuje Hadepol Flexo
Soft drinks
Polacy szykują się na majówkę w plenerze
Soft drinks
Biedronka zdetronizowała Auchan w badaniu ASM Sales Force
Soft drinks
Lubella zachęca młodzież do gotowania i niemarnowania
Food & drinks
Linia kosmetyków o zapachu napojów Tymbarku
Soft drinks
Nestle stosuje nieetyczne praktyki w biedniejszych krajach?
Soft drinks
Bolton Polska wybiera Streetcom
Food & drinks
Tchibo wprowadza ofertę sezonową do kawiarni
Soft drinks
Initiative wygrywa kolejny przetarg Foodcare
Soft drinks
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind
Food & drinks
Lavazza kolejne dwa lata z NAV agency
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA