KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52100
Eurocash zamknie część nierentownych sklepów
Grupa Eurocash podjęła decyzję o zamknięciu 59 spośród 414 sklepów własnych sieci Delikatesy Centrum. Chodzi o placówki, które przynosiły straty, a wdrożony w nich na początku roku program naprawczy nie przyniósł ...
2021-07-21 Soft drinks
firmy:
Delikatesy Centrum
,
Eurocash
Mlekovita liczy na duży grant
Grupa Mlekovita planuje rozbudowę fabryki w Wysokiem Mazowieckiem. Inwestycja ma pozwolić na produkcję wyrobów UHT z wykorzystaniem surowców powstałych w procesie odwirowania mleka - informuje Puls Biznesu. Zdaniem dziennika wartość ...
2021-07-21 Food & drinks
firmy:
Mlekovita
Muszkieterowie ze wzrostem obrotów w I półroczu
Grupa Muszkieterów zanotowała w I półroczu 2021 r. wzrost obrotów o 430 mln PLN (11,5%) w porównaniu do tego samego okresu w 2020 r. Sprzedaż w sklepach porównywalnych (like-for-like) zwiększyła się ...
2021-07-21 Soft drinks
firmy:
Intermarche
,
ITM Polska
Streetcom dla marki Kikkoman
Agencja Streetcom, we współpracy z Develey Polska, prowadzi kampanię product seedingu dla marki Kikkoman dystrybuowanej przez Develey. Produktem, dla którego Streetcom realizuje kampanię jest cytrusowy sos sojowy Ponzu Kikkoman. Celem ...
2021-07-21 Food & drinks
firmy:
Develey
marki:
Kikkoman
Streetcom dla marki Kikkoman
×
Boiska z paczek po chipsach Lay’s
Marka Lay's (PepsiCo) we współpracy z UEFA Foundation for Children i organizacją Streetfootballworld zainicjowała akcję "RePlay". W jej ramach puste opakowania po chipsach zostaną wykorzystane do budowy ekologicznych boisk - podaje ...
2021-07-21 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
marki:
Lay's
KP publikuje nowy raport zrównoważonego rozwoju
Pomimo pandemii Kompania Piwowarska realizowała zaplanowane działania na rzecz zrównoważonego rozwoju w 2020 r., jednocześnie udzielając wsparcia służbie zdrowia, branży gastronomicznej i lokalnym społecznościom reagując na ich potrzeby wynikające z Covid-19 ...
2021-07-21 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
Nowy sposób na warzywa marki Łowicz
Łowicz wprowadza produkty z kolejnej, nowej dla marki kategorii. W ofercie pojawiły się cztery pasty warzywne. - Chcemy się odżywiać zdrowiej i jeść więcej warzyw, dlatego marka Łowicz wprowadza nowy ...
2021-07-20 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Łowicz
Nowy sposób na warzywa marki Łowicz
×
poprzedni
następny
Trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych w czerwcu
Jak wynika z danych firmy badawczej CMR, w czerwcu 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o prawie 2% wyższa niż w czerwcu 2020 r., a ...
2021-07-20 Soft drinks
Kolejny egzotyczny smak w portfolio marki Lubelska
W tym roku do portfolio marki Lubelska dołączył nowy, egzotyczny i unikatowy na polskim rynku smak - Granat. To nawiązanie do platformy komunikacyjnej pt. Żyj Kolorowo, czyli krainy wiecznej imprezy i ...
2021-07-20 Food & drinks
firmy:
Stock Polska
marki:
Lubelska
Kolejny egzotyczny smak w portfolio marki Lubelska
×
poprzedni
następny
Kaufland osiągnął 11 mld PLN przychodów ze sprzedaży
Miniony rok obrotowy, mimo trudnej sytuacji, był dla sieci Kaufland dobry pod względem przychodów ze sprzedaży. Wypracowanie takiego wyniku było możliwe dzięki realizowanej strategii ekspansji marki, a także umiejętności szybkiego reagowania ...
2021-07-20 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Wakacyjne wyzwania lokalnych sklepów
Tego lata konsumenci częściej szukają w sklepach produktów kojarzących się ze zdrowiem lub z przyjemnym jedzeniem. Zamiast gotować w domu chętniej korzystają z usług gastronomicznych. Myślą też o zmniejszeniu spożycia słodyczy ...
2021-07-20 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Smak pierwszych truskawek od Łowicza
Dżem truskawkowy Łowicz to ulubiony smak wielu Polaków. Marka Łowicz po raz kolejny przygotowała specjalną edycję swojego bestsellera - dżem z pierwszych gruntowych zbiorów tegorocznych truskawek. Sezonowa edycja dżemu zyskała ...
2021-07-20 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Łowicz
Smak pierwszych truskawek od Łowicza
×
Nałęczowianka poszerza portfolio o nowe warianty 1 L
Niegazowana naturalna woda mineralna Nałęczowianka w butelce 1 L to jeden z najczęściej wybieranych produktów w ofercie marki. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów, marka wprowadza dwa nowe warianty tego formatu: gazowany ...
2021-07-20 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Przestrzeń
,
UM Thrive
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka poszerza portfolio o nowe warianty 1 L
×
poprzedni
następny
CMR podsumowuje rynek napojów bezalkoholowych w I półroczu
Jak pokazują dane paragonowe CMR rok 2021 jest trudny dla producentów napojów bezalkoholowych i sklepów prowadzących ich sprzedaż. Trwająca pandemia, niższe niż w latach poprzednich temperatury powietrza oraz wprowadzona opłata cukrowa ...
2021-07-20 Soft drinks
Płatki Lubelli dla fanów gamingu
Nowa promocja Lubelli to niespodzianka dla fanów gamingu, a przede wszystkim - sympatyków popularnych YouTuberów, Vito i Belli. Nowe płatki Lubella Choco Game to pomysł na śniadanie dla wszystkich graczy ...
2021-07-20 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Lubella
Płatki Lubelli dla fanów gamingu
×
poprzedni
następny
Góralki w limitowanej edycji
Firma I.D.C. Polonia wprowadziła do porftolio flagowej marki nowość - Góralki Oryginał Hot Chocolate. To ciemne wafelki przekładane kakaowo-czekoladowym kremem w obwodowej polewie kakaowej. Góralki Oryginał Hot Chocolate to edycja ...
2021-07-20 Food & drinks
firmy:
I.D.C. Polonia
marki:
Góralki
Góralki w limitowanej edycji
×
HiProMine ma środki na budowę zakładu produkcyjnego
Producent alternatywnego białka i tłuszczu, wytwarzanego poprzez autorską technologię hodowli przemysłowej owadów, w ramach emisji akcji w trybie subskrypcji prywatnej pozyskał 26,1 mln zł na dalszy rozwój. - Jest to ...
2021-07-20 Food & drinks
firmy:
HiProMine
Nowa kategoria batonów od E.Wedel
Suszone owoce bogate w błonnik oraz wedlowska czekolada gorzka, to składniki z których powstają nowe batony NA DOBRE marki E.Wedel. Nowość dostępna jest w sieci sklepów Żabka w dwóch wariantach: malinowym ...
2021-07-19 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
marki:
E.Wedel
Nowa kategoria batonów od E.Wedel
×
poprzedni
następny
Spadek sprzedaży wódek w małych opakowaniach
Wprowadzony od początku 2021 r. podatek cukrowy przyniósł duży spadek sprzedaży małpek, czyli wódek w małych opakowaniach. W okresie styczeń-czerwiec sprzedaż tanich, czystych wódek w butelkach do 200 ml spadła w ...
2021-07-19 Soft drinks
Marcin Dorociński ambasadorem marki Kinley
Marcin Dorociński rozpoczął współpracę z marką Kinley (Coca-Cola). W ramach najnowszej kampanii reklamowej, realizowanej pod hasłem "Smak, do którego dorastasz", aktor celebruje momenty, w których może się zrelaksować. - Ogromnie ...
2021-07-19 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
24/7Communication
,
Liquid Thread
,
MediaCom
,
Prodigious
marki:
Kinley
Marcin Dorociński ambasadorem marki Kinley
×
[1]
278
|
279
|
280
|
281
|
282
|
283
|
284
|
285
|
286
|
287
|
288
[2605]
OSTATNIE WYDANIE
System kaucyjny będzie modyfikowany
Soft drinks
Pepsi rusza z szeroką kampanią marketingową
Soft drinks
Kim jest potencjalny inwestor Browaru Leżajsk?
Food & drinks
Mini Krakersy Lajkonik w nowych opakowaniach
Food & drinks
Dyskontowy hipermarket Auchan rusza w Rumunii
Soft drinks
Nowe smaki lodów w ofercie Koral
Food & drinks
Black odkrywa energię drzemiącą w ludziach
Soft drinks
Krynica Vitamin ma ugodę z amerykańskim kontrahentem
Soft drinks
Lidl rozpoczyna kampanię UEFA EURO 2024
Soft drinks
Łaciate partnerem wyścigów kolarskich Łaciate Mazury MTB
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA