KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52080
McCain Mediterrane Wedges
W ofercie McCain znalazły się nowe śródziemnomorskie smaki. McCain Mediterrane Wedges to cząstki ziemniaczane w chrupiącej otoczce z dodatkiem przypraw, głównie rozmarynu i oregano. - Nowy produkt powstaje ze starannie ...
2021-09-16 Food & drinks
firmy:
McCain
marki:
McCain
McCain Mediterrane Wedges
×
Czy sprzedawcy prawidłowo eksponują ceny
Inspekcja Handlowa na zlecenie Prezesa UOKiK skontrolowała, jak sprzedawcy informują o cenach. Błędy popełnił co drugi sprzedawca, a zastrzeżenia wzbudził co siódmy skontrolowany produkt. W I połowie 2021 roku Inspekcja ...
2021-09-16 Soft drinks
Ferrero Rocher wprowadza ekologiczne pudełka
Grupa Ferrero pokazała nowe, ekologiczne pudełko na gamę czekoladek Ferrero Rocher. Dwa lata po ogłoszeniu zobowiązania, że do 2025 roku 100% opakowań Ferrero będzie nadawało się do recyklingu lub kompostowania ...
2021-09-16 Food & drinks
firmy:
Ferrero
marki:
Ferrero Rocher
Pozytywne tendencje w polskim eksporcie rolno-spożywczym
Od stycznia do lipca 2021 r. wartość eksportu polskich towarów rolno-spożywczych wzrosła o 5,2%, do 20,5 mld EUR - w porównaniu z tym samym okresem roku 2020. Wzrost eksportu był ...
2021-09-16 Soft drinks
Almette sieje łąki kwietne
150 000 mkw łąk, które wyżywią ponad 1 mln pszczół i innych zapylaczy to plan Almette na następne 3 lata dzięki akcji "Almette chroni łąki". Jej celem jest zwiększenie świadomości na ...
2021-09-16 Food & drinks
firmy:
Hochland
marki:
Almette
Almette sieje łąki kwietne
×
Rekordowe wyniki roczne Ambry
Grupa Ambra opublikowała raport za rok obrotowy 2020/2021. Najszybciej rosła sprzedaż i zyski za granicą - w Rumunii i w Czechach - w efekcie poczynionych inwestycji. Przejęta w 2019 r ...
2021-09-15 Food & drinks
firmy:
Ambra
Sieci handlowe łagodzą skutki inflacji
Inflacja w sierpniu osiągnęła w Polsce poziom 5,5% rok do roku, najwyższy od 20 lat. Sieci handlowe postanowiły złagodzić nieco wzrost cen, wprowadzając szereg akcji promocyjnych, w tym pod hasłem "back ...
2021-09-15 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
E.Leclerc
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
Liczba sklepów w Polsce spadła do 98 tys.
W okresie od czerwca 2020 do czerwca 2021 liczba sklepów spożywczych i kosmetyczno-chemicznych w Polsce spadła o 1,8 tys. i szacowana jest na 98 tys. - wynika z badania liczebności i ...
2021-09-15 Soft drinks
Nowa ustawa o zakazie handlu z kolejną furtką
We wtorek podczas posiedzenia Komisji Polityki Społecznej i Rodziny posłowie pracowali nad poprawkami do ustawy o zakazie handlu. Obecnie już około 20 sieci handlowych, wykorzystując status placówki pocztowej, otwiera się w ...
2021-09-15 Soft drinks
Tabliczki czekoladowe Goplana Simply
Grupa Colian wprowadza na rynek linię czekolad Goplana Simple Pleasure. Linia cztery obejmuje tabliczki: Mocno Mleczna 35% cocoa, Ciemna Mleczna 40% cocoa, Mocno Gorzka 75% cocoa oraz Super Gorzka 85% ...
2021-09-15 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Goplana
Tabliczki czekoladowe Goplana Simply
×
Tomato Frito od marki Pudliszki
Tomato Frito to tradycyjny hiszpański przecierowy sos pomidorowy, z cebulowo-czosnkową nutą smakową, stworzony przez markę Pudliszki. - Tomato Frito to produkt, który umożliwi przygotowanie wielu dań, bez konieczności ich doprawiania ...
2021-09-15 Soft drinks
firmy:
Kraft Heinz
marki:
Pudliszki
Tomato Frito od marki Pudliszki
×
Podravka promuje dania kuchni śródziemnomorskiej
W najnowszej kampanii marka Podravka przywołuje wakacyjne wspomnienia, prezentując dania kuchni śródziemnomorskiej. Kuchnia śródziemnomorska swoją niezwykłość zawdzięcza przenikaniu się kultur i tradycji wschodu i zachodu, a także klimatowi południowej Europy ...
2021-09-15 Food & drinks
firmy:
Podravka
marki:
Podravka
Podravka promuje dania kuchni śródziemnomorskiej
×
Gancia promuje produkty z Piemontu
Odchodzące lato głównie kojarzy się z wolnym czasem, podróżami oraz odkrywaniem nowych miejsc i smaków. Chcąc zatrzymać te chwile, marka Gancia przygotowała dla konsumentów aktywację, która przeniesie ich wprost do słonecznego ...
2021-09-15 Food & drinks
firmy:
CEDC
marki:
Gancia
Gancia promuje produkty z Piemontu
×
Jesienna kampania śmietanki Łaciata
We wrześniu rozpoczyna się jesienna edycja kampanii śmietanki Łaciatej pod hasłem "Dodaj do ulubionych". Marka nadal zachęca konsumentów, by wypróbowali inspirujących przepisów z Łaciatą w roli głównej i przekonuje, że warto ...
2021-09-15 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
,
Los Mejores
,
WaveMaker
marki:
Łaciata
Jesienna kampania śmietanki Łaciata
×
Biedronka wydała już ponad milion Swojaków
Już ponad milion maskotek bohaterów Gangu Swojaków trafiło w ręce klientów. Punkty w akcji można zbierać do 20 listopada 2021 r. we wszystkich sklepach sieci, a odbiór maskotek będzie możliwy do ...
2021-09-15 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Kaufland rozpoczął rekrutację do nowego magazynu
W marcu 2022 r. w Woli Krzysztoporskiej Kaufland uruchomi swój pierwszy magazyn mroźniczy, który będzie zaopatrywać wszystkie sklepy sieci w produkty mrożone. W związku z inwestycją ruszyła rekrutacja pracowników - firma ...
2021-09-15 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Kaufland rozpoczął rekrutację do nowego magazynu
×
poprzedni
następny
Gastronomia szykuje pozew przeciwko Skarbowi Państwa
Izba Gospodarcza Gastronomii Polskiej przygotowała pozew zbiorowy przeciwko Skarbowi Państwa w związku z lockdownem, który objął branżę gastronomii w tym i w zeszłym roku - informuje Retail Journal. Pozew - ...
2021-09-15 Soft drinks
Nowy harmonogram wprowadzania kontroli granicznych w handlu z Wielką Brytanią
14 września rząd brytyjski przedstawił nowy harmonogram wprowadzania pełnych kontroli towarów importowanych z Unii Europejskiej do Zjednoczonego Królestwa. Zmodyfikowany harmonogram da więcej czasu przedsiębiorstwom na dostosowanie się do nowych procedur ...
2021-09-15 Soft drinks
Dyrektywa Omnibus przyniesie zmiany podczas wyprzedaży
W przypadku obniżki cen towarów, sklepy - tradycyjne oraz internetowe - będą miały obowiązek podawania informacji o najniższej cenie tego produktu lub usługi w ciągu 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Wpłynie ...
2021-09-14 Soft drinks
Grupa Maspex promuje Tymbark Smakołyk
Tymbark Smakołyk powstał dla osób, które chcą znaleźć chwilę na coś smacznego i pożywnego. By podkreślić, że warto sięgnąć po owocową nowość, marka rozpoczęła kampanię digitalową. Tymbark Smakołyk to płynna ...
2021-09-14 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lidl
,
Tymbark
,
AQQ
,
DDOB
,
Videomill
,
Well Rounded Design
marki:
Tymbark
Grupa Maspex promuje Tymbark Smakołyk
×
[1]
258
|
259
|
260
|
261
|
262
|
263
|
264
|
265
|
266
|
267
|
268
[2604]
OSTATNIE WYDANIE
Auchan uruchomił nowy sklep internetowy
Soft drinks
Rusza nowa kampania musów marki Tymbark
Soft drinks
Aldi stawia na świeżość warzyw i owoców
Soft drinks
Coveris przejmuje Hadepol Flexo
Soft drinks
Biedronka zdetronizowała Auchan w badaniu ASM Sales Force
Soft drinks
Linia kosmetyków o zapachu napojów Tymbarku
Soft drinks
Tchibo wprowadza ofertę sezonową do kawiarni
Soft drinks
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind
Food & drinks
Lavazza kolejne dwa lata z NAV agency
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA