KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52090
Van Pur oficjalnym partnerem WARS
Polska firma piwowarska Van Pur została oficjalnym partnerem WARS, spółki odpowiedzialnej za wszystkie wagony restauracyjne Polskich Kolei Państwowych. W każdym wagonie restauracyjnym, który obsługuje WARS można będzie kupić piwo marki ...
2021-09-27 Soft drinks
firmy:
Van Pur
,
WARS
marki:
Łomża
Van Pur oficjalnym partnerem WARS
×
12. edycja programu edukacyjnego Żywiec Zdrój
Zdrojek z gronem przyjaciół zaprasza do 12. edycji programu edukacyjnego "Mamo, tato, wolę wodę!" realizowanej przez firmę Żywiec Zdrój - czytamy w portalu Marketing przy kawie. Program edukacyjny "Mamo, tato ...
2021-09-27 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
,
NAV Agency
marki:
Żywiec Zdrój
Orlen uruchomił 200 paczkomatów
PKN Orlen inwestuje w rozwój sieci punktów nadań i odbiorów przesyłek. "ORLEN Paczka", obejmuje już ponad 6 tys. punktów zlokalizowanych w całej Polsce, w tym własne automaty paczkowe. Zgodnie ze strategią ...
2021-09-27 Soft drinks
firmy:
PKN Orlen
Międzynarodowy Dzień Kawy z Costa Coffee
Z okazji obchodzonego 29 września Międzynarodowego Dnia Kawy, sieć kawiarni Costa Coffee zaplanowała dla wszystkich kawoszy posiadających aplikację Costa Coffee Club cały tydzień niespodzianek. - W Polsce 3/4 osób pije ...
2021-09-27 Soft drinks
firmy:
Costa Coffee
Międzynarodowy Dzień Kawy z Costa Coffee
×
Diageo otwiera nowy magazyn w Rumunii
Światowy lider rynku napojów alkoholowych, otwiera nowy magazyn w centrum logistycznym FM Logistic o powierzchni 50.000 m2, niedaleko Timisoary w Rumunii. Nowy magazyn będzie obsługiwał 12 rynków: Bośnię i Hercegowinę ...
2021-09-24 Food & drinks
firmy:
Diageo
,
FM Logistic
Diageo otwiera nowy magazyn w Rumunii
×
poprzedni
następny
Już 20% wydatków na FMCG to marki własne
Rynek produktów marek własnych w Polsce osiągnął wartość 35 mld PLN, co oznacza, że 20% wydatków konsumentów na produkty spożywcze, kosmetyki czy chemię gospodarczą to właśnie produkty pod markami sieci handlowych ...
2021-09-24 Soft drinks
Sfinks odrabia sprzedaż po pandemii
Sprzedaż gastronomiczna w sieciach Sphinx i Chłopskie Jadło w sierpniu 2021 r. kształtowała się na poziomie tylko o 13% niższym niż w sierpniu 2019 r. przy jednoczesnym 16% spadku liczby lokali ...
2021-09-24 Soft drinks
firmy:
Sfinks Polska
Firmy zmieniają łańcuchy dostaw i strategie zamówień
Ostatnie półtora roku okazało się punktem zwrotnym dla światowego handlu. Mimo że pandemiczne zakłócenia nie były tak brzemienne w skutkach, jak się początkowo spodziewano, to i tak dla wielu przedsiębiorstw stały się okazją do zrewidowania strategii zamówień ...
2021-09-24 Soft drinks
Lagardere Travel Retail przejmie sieć Costa Coffee w Polsce
Lagardere Travel Retail przejmie działalność 145 kawiarni Costa Coffee w Polsce i na Łotwie. Jak podaje brytyjska sieć kawiarni Costa Coffee, firmy podpisały już umowę. Jest to kolejny etap współpracy marki ...
2021-09-24 Soft drinks
firmy:
Costa Coffee
,
Lagardere Travel Retail
Dom Wina inwestuje w rozwój sieci
Sieć Dom Wina, która zajmuje się importem i dystrybucją alkoholi, otworzyła nowy sklep we Wrocławiu. To drugi sklep marki w tym mieście, a klienci będą w nim mogli znaleźć wina z ...
2021-09-24 Food & drinks
firmy:
Dom Wina
Czekolady Terravita w nowej odsłonie
Producent marki Terravita wprowadza na rynek czekolady mleczne i gorzkie w zupełnie nowej odsłonie. Rebranding objął odświeżenie logo, zmianę opakowań, receptury, kształtu tabliczek i kostek. Zmiany są widoczne na opakowaniach ...
2021-09-23 Food & drinks
firmy:
Eurovita
marki:
Terravita
Czekolady Terravita w nowej odsłonie
×
poprzedni
następny
Niższe spożycie piwa w Polsce
Według danych Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych konsumpcja piwa w Polsce w 2020 roku spadła do poziomu 93,6 litra per capita i jest to najniższa wartość od 10 lat. Wolumen spożycia ...
2021-09-23 Soft drinks
Branża spożywcza nie wykorzystuje potencjału e-commerce
Jak wynika z badania zrealizowanego wśród firm z branży produkcji i handlu artykułami spożywczymi, digitalizacja sprzedaży B2B w tym sektorze jest znacznie mniej zaawansowana niż ogółem w badanych przedsiębiorstwach. Wśród ...
2021-09-23 Soft drinks
Budynie DUETY od Dr. Oetkera
Dr. Oetker wzbogaca ofertę budyni o nową linię - Budynie DUETY w trzech kompozycjach smakowych: czekolada z orzechem laskowym, peanut butter z karmelem oraz pieczone jabłko z cynamonem. Nowe budynie ...
2021-09-23 Food & drinks
firmy:
Dr.Oetker
marki:
Dr.Oetker
Budynie DUETY od Dr. Oetkera
×
Arla Foods mocno poprawiła sprzedaż
Polski oddział Arla Foods zwiększył w 2020 r. przychody netto ze sprzedaży z 70,4 mln PLN do 90,3 mln PLN. Zysk netto wyniósł 1,5 mln PLN, wobec 1,1 mln PLN rok ...
2021-09-23 Soft drinks
firmy:
Arla Foods
marki:
Starbucks
,
Lurpak
Zgoda resortu rolnictwa na wzbogacanie wina
Minister Rolnictwa, w odpowiedzi na wniosek ZP PRW, wydał zgodę na wzbogacanie wina przez polskich winiarzy, co pozwoli osiągnąć wyższy poziom alkoholu. - Wystąpiliśmy w tej sprawie w reakcji na ...
2021-09-23 Soft drinks
Protesty Greenpeace przed fabryką Danish Crown
Aktywiści i aktywistki Greenpeace protestowali przed fabryką paszy dla zwierząt w Aarhus, należącą do Danish Crown. Aktywiści domagają się zaprzestania stosowania przez koncern haseł reklamowych sugerujących jego ekologiczne podejście do produkcji ...
2021-09-23 Food & drinks
firmy:
Danish Crown
Alpro wydało niezwykłą książkę kulinarną
"Roślinne przepisy wielkich" to książka kulinarna wydana przez Alpro, producenta żywności i napojów na bazie roślin. W książce oprócz przepisów można znaleźć porady profesjonalnej dietetyczki oraz podpowiedzi, jak dbać o naszą ...
2021-09-23 Soft drinks
firmy:
Danone
,
Lidl
,
Feeders
marki:
Alpro
Alpro wydało niezwykłą książkę kulinarną
×
poprzedni
następny
Dobra Torba od Biedronki
Nie marnuję, bo dobrze przechowuję - pod takim hasłem 23 września startuje druga edycja akcji Dobra Torba. W jej ramach w sklepach sieci Biedronka pojawią się specjalne papierowe torby wspierające Banki ...
2021-09-23 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Wspólny konkurs OSM Łowicz i Nesquik
Przez cały październik OSM Łowicz wraz z marką Nesquik będzie prowadzić konkurs pod nazwą "Mleczna droga do gwiazd". Jego celem jest pokazanie konsumentom podjętej współpracy partnerskiej dwóch uzupełniających się produktów oraz ...
2021-09-23 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
OSM Łowicz
marki:
Nesquik
,
Łowicz
Wspólny konkurs OSM Łowicz i Nesquik
×
[1]
255
|
256
|
257
|
258
|
259
|
260
|
261
|
262
|
263
|
264
|
265
[2605]
OSTATNIE WYDANIE
Czy ze stacji paliw zniknie alkohol?
Soft drinks
Konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Food & drinks
Auchan uruchomił nowy sklep internetowy
Soft drinks
Sycące Musy od Braci Sadowników
Soft drinks
Rusza nowa kampania musów marki Tymbark
Soft drinks
Tymbark promuje linię napojów gazowanych
Soft drinks
Aldi stawia na świeżość warzyw i owoców
Soft drinks
Cisowianka dla zawodników Ironman
Soft drinks
Coveris przejmuje Hadepol Flexo
Soft drinks
Polacy szykują się na majówkę w plenerze
Soft drinks
Biedronka zdetronizowała Auchan w badaniu ASM Sales Force
Soft drinks
Lubella zachęca młodzież do gotowania i niemarnowania
Food & drinks
Linia kosmetyków o zapachu napojów Tymbarku
Soft drinks
Nestle stosuje nieetyczne praktyki w biedniejszych krajach?
Soft drinks
Bolton Polska wybiera Streetcom
Food & drinks
Tchibo wprowadza ofertę sezonową do kawiarni
Soft drinks
Initiative wygrywa kolejny przetarg Foodcare
Soft drinks
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind
Food & drinks
Lavazza kolejne dwa lata z NAV agency
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA