KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52090
Linia Tex Mex - drugi etap kampanii
Od lipca do sierpnia potrwa drugi etap kampanii reklamowej produktów z teksańsko-meksykańskiej linii Tex Mex marki Delecta. Działania reklamowe, pod hasłem „Odkryj Meksyk w swoim domu!”, obejmą telewizję, prasę konsumencką i handlową ...
2006-07-10 Food & drinks
Próba sprzedaży tajemnic Coca-Coli
Coca-Cola podziękowała PepsiCo za przekazanie informacji o próbie sprzedaży tajemnic handlowych spółki. Trzy osoby zostały zatrzymane w środę przez FBI, która przeprowadziła operację zakupu kontrolowanego. Tego dnia miały dogadać się w sprawie sprzedaży ...
2006-07-07 Soft drinks
Jemy niewiele ryb
Polacy należą do społeczeństw o niskiej konsumpcji ryb na tle innych produktów pochodzenia zwierzęcego. Przeznaczamy na nie tylko 2,75% wydatków gospodarstw domowych na żywność. Szacunkowe spożycie ryb i produktów rybnych wynosi 11,4 ...
2006-07-07 Food & drinks
Działania PR dla Fanty Tropic
W lipcu rozpoczną się działania PR nowego napoju Fanta Tropic budowane wokół hasła "Tropimy lato!". Obejmą one konkurs "Tropimy lato w mieście!" oraz nadbałtyckie eventy "Tropimy lato nad morzem!". Już od 8 ...
2006-07-07 Soft drinks
Billa ponownie w Polsce
Niemiecka grupa handlowa Rewe zamierza ponownie wprowadzić na polski rynek sieć supermarketów Billa. W 1990 r. była to pierwsza zagraniczną sieć handlowa, jaka pojawiła się w naszym kraju. Wówczas wprowadzała ją ...
2006-07-07 Soft drinks
Nowość na polskim rynku - batony miodowe
Firma Art-Pol wprowadziła do oferty Blok Miodowy (zwany batonem miodowym). Jest on produkowany w miejscowości Kamianna z miodu pszczelego w ekologicznym makroregionie słynnym z tradycji przerobu miodu w postaci bloków. Dostępny jest Blok ...
2006-07-07 Food & drinks
Kubuś w wielkim formacie
Po raz kolejny kampania soku Kubuś Play została wsparta o wielkoformatowe nośniki. Tym razem Kubuś Play pojawił się na Placu Trzech Krzyży, czyli w jednym z najbardziej prestiżowych i reprezentatywnych miejsc Warszawy. Layout Kubusia ...
2006-07-07 Soft drinks
Spada rentowność branży spożywczej w UE
Obraz przemysłu spożywczego Unii, którego roczne obroty powoli zbliżają się do 900 mld EUR, przedstawiony w ostatnim raporcie Konfederacji Producentów Żywności i Napojów Unii Europejskiej (CIAA), nie jest optymistyczny. Z roku ...
2006-07-07 Soft drinks
Biesiady piwne Kasztelana
Jak co roku Grupa Carlsberg organizuje Biesiady Kasztelańskie znane wszystkim sympatykom piwa Kasztelan. Tegoroczne imprezy zostały zaplanowane w następujących miastach: Ciechanów, Płock, Nowe Miasto Lubawskie, Rypin, Łowicz, Płońsk, Kutno, Włocławek, Mława oraz ...
2006-07-07 Food & drinks
Nowa agencja PR Coca-Coli
Agencja PRIMUM Public Relations rozpoczęła obsługę public relations korporacji Coca-Cola Poland w zakresie napojów izotonicznych oraz energetycznych. Współpraca obejmuje opracowanie oraz realizację strategii pozycjonowania obu rodzajów napojów. Agencja odpowiada także za prowadzenie ...
2006-07-07 Soft drinks
Woda z automatu w większych firmach
Firmy zajmujące się dostarczaniem wody oferują tylko wodę źródlaną niegazowaną, chłodzoną i podgrzewaną albo specjalnie oczyszczoną "kranówkę". Woda gazowana, która zdaniem części osób zdecydowanie lepiej gasi pragnienie, jest dostępna tylko w butelkach. Z ...
2006-07-07 Soft drinks
Dyskusja o stawkach akcyzy na alkohol
Jak podaliśmy we wczorajszym wydaniu Hbn Premium, Finlandia, która od 1 lipca przewodniczy Unii Europejskiej, będzie dążyć do podniesienia i ujednolicenia akcyzy na alkohol. W ten sposób mogłyby zostać skorygowane różnice ...
2006-07-06 Food & drinks
Kampania wizerunkowa Nałęczowianki ze Smakiem
Wczoraj rozpoczęła się kampania telewizyjna Nałęczowianki ze Smakiem - nowego produktu w portfolio Nałęczowianki. Akcja promocyjna potrwa do 2 sierpnia i obejmie swym zasięgiem stacje ogólnopolskie oraz kanały tematyczne. Kampania w telewizji ...
2006-07-06 Soft drinks
Kampania wizerunkowa Nałęczowianki ze Smakiem
×
poprzedni
następny
Delekta z nowym dyrektorem marketingu
Od 1 lipca nowym dyrektorem marketingu w Rieber Foods Polska została Aneta Bura. Przed powołaniem jej na to stanowisko pełniła funkcję product managera w tej samej firmie. Bura objęła stanowisko dyrektora ...
2006-07-06 Food & drinks
Lodowe rozkosze Zielonej Budki
Zielona Budka prowadzi kampanię reklamową w prasie branżowej, handlowej, konsumenckiej oraz telewizji. Promocja trwa do końca sierpnia i wykorzystuje pomysły na niekonwencjonalne przepisy kulinarne. Ofertę lodowych specjałów przedstawiają w kampanii przepisy kulinarne ...
2006-07-06 Food & drinks
Rośnie ilość podróbek
Ilość podrabianych produktów sprzedawanych w Europie pomiędzy rokiem 1998, a 2004 wzrosła o tysiąc proc. O ile w latach 80. podrabiane były produkty luksusowe, teraz podrabia się także napoje i żywność. W ...
2006-07-06 Soft drinks
Markowe wino w kartonie
Amerykańska firma Centerra Wine Company ogłosiła, że jej dwa wina - Vendange Zinfandel oraz Vendange Sauvignon Blanc - będą dostępne w nowych opakowaniach kartonowych dostarczanch przez Tetra Pak. Ośmioboczne kartony Tetra Prisma ...
2006-07-06 Food & drinks
Markowe wino w kartonie
×
Przygraniczne sklepy szturmowane przez Niemców
Przygraniczny handel zmienia oblicze. Zachodni sąsiedzi omijają bazary, bo wolą promocje w polskich supermarketach. - To już nie jest ten sam Niemiec, kupujący wszystko jak w latach 90 - twierdzi szef jednego ...
2006-07-06 Soft drinks
Piwa "lite" bardziej popularne w USA
W Stanach Zjednoczonych 4 z 5 sprzedających się piw należy do kategorii "lite". Kategoria ta zdobyła 47,5% udziału w tamtejszym rynku. Piwa "lite" to produkty o zmniejszonej ilości kalorii, alkoholu oraz węglowodanów ...
2006-07-06 Food & drinks
Superlobby będzie pilnować naszych interesów
Jeszcze w tym roku może powstać konfederacja skupiająca organizacje polskiego sektora spożywczego, która będzie dbać o jego interesy w UE. Działająca od 2002 r. przy resorcie rolnictwa Rada Gospodarki Żywnościowej (RGŻ), złożona z ...
2006-07-06 Soft drinks
[1]
2291
|
2292
|
2293
|
2294
|
2295
|
2296
|
2297
|
2298
|
2299
|
2300
|
2301
[2605]
OSTATNIE WYDANIE
Czy ze stacji paliw zniknie alkohol?
Soft drinks
Konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Food & drinks
Auchan uruchomił nowy sklep internetowy
Soft drinks
Sycące Musy od Braci Sadowników
Soft drinks
Rusza nowa kampania musów marki Tymbark
Soft drinks
Tymbark promuje linię napojów gazowanych
Soft drinks
Aldi stawia na świeżość warzyw i owoców
Soft drinks
Cisowianka dla zawodników Ironman
Soft drinks
Coveris przejmuje Hadepol Flexo
Soft drinks
Polacy szykują się na majówkę w plenerze
Soft drinks
Biedronka zdetronizowała Auchan w badaniu ASM Sales Force
Soft drinks
Lubella zachęca młodzież do gotowania i niemarnowania
Food & drinks
Linia kosmetyków o zapachu napojów Tymbarku
Soft drinks
Nestle stosuje nieetyczne praktyki w biedniejszych krajach?
Soft drinks
Bolton Polska wybiera Streetcom
Food & drinks
Tchibo wprowadza ofertę sezonową do kawiarni
Soft drinks
Initiative wygrywa kolejny przetarg Foodcare
Soft drinks
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind
Food & drinks
Lavazza kolejne dwa lata z NAV agency
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA