KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52107
Ustawa ograniczająca budowę marketów do drugiego czytania
Taką decyzję na wspólnym posiedzeniu podjęły wczoraj trzy sejmowe komisje: gospodarki, samorządu terytorialnego oraz rozwoju przedsiębiorczości. - To jest niezgodny z konstytucją, ustawą o swobodzie działalności gospodarczej, narusza traktat wspólnot europejskich, dyrektywę ...
2007-03-02 Soft drinks
Psycholog społeczny wspiera soki Toma
Pod koniec lutego 2007 roku rozpoczęły się działania propagujące radość i pozytywne emocje codziennego życia pod hasłem "TOMA radość w sobie". Ekspertem programu, będącego wsparciem dla marki soków TOMA została Małgorzata ...
2007-03-02 Soft drinks
Eldorado myśli o nowej sieci sklepów
Przychody giełdowej grupy handlowej wzrosły w ubiegłym roku o 10% z 1,28 do 1,4 mld PLN, a zysk netto o 25% z 20,9 do 25,3 mln PLN. Eldorado sfinalizowało również fuzję z ...
2007-03-02 Soft drinks
"Wieloklejki" - nowe upominki w Danonkach
Od marca w każdym opakowaniu serka Danonki znajdą się wodne "wieloklejki" z morskim zwierzętami, które pojawiają się pod wpływem wody. Gdy "wieloklejka" wyschnie, zwierzaki ponownie tracą kolor. Można ją moczyć wielokrotnie ...
2007-03-02 Food & drinks
Udany sampling Nescafe 3 in 1
Od 15 stycznia do 9 lutego agencja Momentum Worldwide realizowała na zlecenie producenta kawy Nescafe akcję samplingową w ramach programu "Student". W tym czasie studenci mieszkający w akademikach otrzymali blisko 40 000 ...
2007-03-02 Food & drinks
Nowy smak Słodkiego Kubka
"Słodki Kubek" firmy Gellwe poszerzył linię o kolejny, "czekolladowy" smak. Czekollada Słodki Kubek to produkt, który wystarczy zalać wrzątkiem lub gorącym mlekiem i zamieszać. Słodki Kubek Gellwe jest liderem na rynku deserów instant ...
2007-03-02 Food & drinks
Nowy smak Słodkiego Kubka
×
Obroty Dudy przekroczyły miliard
W 2006 r. Polski Koncern Mięsny Duda, po raz pierwszy w swojej historii osiągnął przychody przekraczające miliard złotych (wzrost o 20% w stosunku do 2005 r.). Zysk netto grupy zwiększono o ...
2007-03-02 Food & drinks
Bookoo Energy zaskakuje opakowaniami
Amerykański producent napojów energetycznych, BooKoo Beverages, Inc., postanowił w nietypowy sposób wyróżnić się na bardzo konkurencyjnym rynku. Linia napojów BooKoo Energy składa się obecnie z pięciu produktów (m.in. o smaku cytrusowym, owoców ...
2007-03-02 Soft drinks
Bookoo Energy zaskakuje opakowaniami
×
poprzedni
następny
Fundusze EI sprzedały akcje Agros Nova
Fundusze private equity zarządzane przez Enterprise Investors (EI) sprzedały za 251 mln PLN pakiet 60% akcji Agros Nova. - Fundusze sprzedały akcje spółce Sonda, partnerowi EI w inwestycji w Agros Nova. Transakcja ...
2007-03-01 Soft drinks
Polmos Szczecin bliższy sprzedaży
Do 16 marca czeska spółka Sasky Dvur ma wyłączność na negocjacje w sprawie prywatyzacji Polmosu Szczecin - zdecydowało Ministerstwo Skarbu Państwa. - Jednocześnie, jeżeli będzie to leżało w interesie skarbu państwa lub ...
2007-03-01 Food & drinks
Druga edycja PremiumBrand
Firma MMT Management, organizator badania PremiumBrand przyjmuje aplikacji do 2. edycji rankingu reputacji polskich marek. Jego finał będzie miał miejsce się 31 maja 2007. Zeszłoroczna edycja objęła 73 marki konsumenckie. Tegoroczne badanie ...
2007-03-01 Soft drinks
Carrefour i żywność organiczna
Francuska sieć handlowa podpisała list intencyjny ze stowarzyszeniem przetwórców producentów organicznej żywności Polska Ekologia. W pierwszym etapie współpracy Carrefour wprowadzi takie produktu do 8 sklepów. Stowarzyszenie Polska Ekologia zrzesza producentów żywności powstającej ...
2007-03-01 Soft drinks
Odmieniana marka Bahlsena
Szefowie fabryki ciastek Bahlsen Sweet w Skawinie zaprezentowali we wtorek nową markę ciastek Krakuski. W logo obok tańczącej pary krakowiaków są wieże Kościoła Mariackiego, Wawel oraz rok powstania fabryki - 1910. Dyrektor ...
2007-03-01 Food & drinks
Aromaty Gellwe do sernika i makowca
Firma Gellwe, jako pierwsza marka na rynku proponuje nowe aromaty, które podkreślą zapach i smak tradycyjnych polskich ciast: sernika i makowca. Aromat do sernika to dopełnienie smaku i zapachu tego domowego ciasta ...
2007-03-01 Food & drinks
Aromaty Gellwe do sernika i makowca
×
poprzedni
następny
BOS otwiera nowe centrum logistyczne
Spółka należąca do Grupy Kapitałowej Eldorado otwiera dzisiaj nowe centrum logistyczne w Ostrołęce. Będzie ono magazynem wysokiego składowania o powierzchni 7000 mkw. W strukturze Grupy Kapitałowej Eldorado znajduje się siedem sieci detalicznych ...
2007-03-01 Soft drinks
Smarty z Pepsi
26 lutego na ulice Warszawy, Poznania i Krakowa wyjechały kolorowe samochody Smart z logo Pepsi. Ubrani w stroje Pepsi młodzi ludzie, rozdawali kolorowe naklejki i puszki z napojami. Cała akcja potrwa ...
2007-03-01 Soft drinks
Mispol nie zrealizował w pełni prognoz
Producent dań gotowych znacząco poprawił wyniki osiągnięte w 2006 r.. Wypracował 8,2 mln PLN zysku netto (wzrost o 43% w porównaniu z 2005 r.), a jej przychody wzrosły do 100,6 mln ...
2007-03-01 Food & drinks
Vinpol promuje Afrodite
Toruńskie Piwnice Win proponują konsumentom lekkie wino musujące Afrodite. Jest to wino gronowe, białe, słodkie, delikatnie musujące. Produkowane z oryginalnych win włoskich, metodą naturalnej fermentacji. Trunek pochodzi z rejonów winiarskich o wielopokoleniowej ...
2007-03-01 Food & drinks
Vinpol promuje Afrodite
×
poprzedni
następny
Extra Mazurskie na billboardach
1 marca rozpoczęła się kampania reklamowa masła - Extra Mazurskie. Jej celem jest umocnienie wizerunku marki. Asco S.A. - wyłączny dystrybutor produktu, zaplanował outdoor'ową kampanię, która swoim zasięgiem obejmie: Szczecin, Wrocław, Zieloną ...
2007-03-01 Food & drinks
Werdykt w programie Produkt Roku
W styczniu 2007 r. TNS OBOP poprosił reprezentatywną grupę 5 tysięcy Polaków o wskazanie najlepszych nowości, jakie pojawiły się na rynku FMCG w ciągu minionego roku. 27 lutego firma badawcza przedstawiła ...
2007-02-28 Soft drinks
[1]
2208
|
2209
|
2210
|
2211
|
2212
|
2213
|
2214
|
2215
|
2216
|
2217
|
2218
[2606]
OSTATNIE WYDANIE
Eurocash zakończył rok z dobrymi wynikami. I kwartał nowego nieco słabszy
Soft drinks
Herbapol połączył marakuję z Brzoskwinią
Soft drinks
Kabanosowe przekąski z kolagenem
Food & drinks
Mokate w wersji dla aktywnych
Soft drinks
Kabanosy Tarczyński oficjalną przekąską European League of Football
Food & drinks
Jeremy Sochan ponownie w kampanii 4MOVE
Soft drinks
Biegnij z Maczfit dla tych, którzy nie mogą!
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA