KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52107
Magda Gessler w kampanii piwa Kozel
Wystartowała internetowa piwa Velkopopovicky Kozel (Kompania Piwowarska), w której występuje Magda Gessler. Restauratorka zachęca do miksowania dwóch wersji piwa: Cerny i Lezak - podają Wirtualne Media. Magda Gessler podkreśla, że ...
2022-02-03 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Stars4Brands
,
Zenith
marki:
Kozel
Familijne zapraszają przed ekrany
Wystartowała kampania marki Familijne (Colian), której motywem przewodnim jest wspólne oglądanie filmów oraz seriali w domowym zaciszu. Akcja Familijne Wieczory Filmowe obejmuje szereg aktywności promocyjnych. Działania zostały zaplanowane w największych ...
2022-02-03 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Familijne
Urodzinowy konkurs marki Haribo
Złote Misie Haribo obchodzą w tym roku swoje 100. urodziny. Z tej okazji marka Haribo zaprasza udziału w konkursie urodzinowym "Świętuj z radością". Aby wziąć w nim udział, wystarczy w ...
2022-02-03 Soft drinks
firmy:
Haribo
marki:
Haribo
Urodzinowy konkurs marki Haribo
×
Mintel o nowych trendach w branży napojowej
Julia Buch, Global Food and Drink Analyst w firmie Mintel, przybliża najciekawsze trendy dotyczące napojów i zdradza, czym najchętniej będziemy gasić pragnienie w 2022 roku. Napoje prozdrowotne Od początku ...
2022-02-02 Soft drinks
PepsiCo wprowadza konopny napój energetyczny
Należąca do PepsiCo marka napojów energetycznych Rockstar wprowadza na amerykański rynek Rockstar Unplugged. To rodzaj napoju energetycznego, który w mniej koncentruje się na dostarczaniu dużej dawki energii, a bardziej na wzmacnianiu ...
2022-02-02 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
marki:
Rockstar
PepsiCo wprowadza konopny napój energetyczny
×
Eurocash rozmawia z potencjalnymi inwestorami
Grupa Eurocash podała, że prowadzi rozmowy z podmiotami zainteresowanymi inwestycją w spółkę. Informacja została podana z opóźnieniem, ponieważ rozmowy te trwają już od 24 września 2021 r. Eurocash informuje, że wybrani ...
2022-02-02 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Piwowarzy publikują raport o wpływie ekonomicznym branży
Warzenie i sprzedaż piwa generują znaczące wpływy do budżetu państwa i mogą odegrać ważną rolę w powrocie na ścieżkę wzrostu gospodarczego - to wnioski z najnowszego raportu "Podsumowanie analizy wybranych wskaźników ...
2022-02-02 Soft drinks
Limitowana edycja ciastek Oreo Batman
Nowe ciastka Oreo Batman to efekt współpracy marki z największym producentem filmowym na świecie Warner Bros oraz premiery nowego filmu "The Batman". Konsumenci będą mogli kupić ciastka w nowym wydaniu ...
2022-02-02 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Carla Zuri
,
Mindshare
,
Publicis
marki:
Oreo
Limitowana edycja ciastek Oreo Batman
×
Loterie podkapslowe piw Kasztelan, Bosman i Piast
Ruszyły kolejne edycje loterii podkapslowych marek piw należących do Carlsberg Polska. Od 1 lutego w wybranych sklepach na terenie całego kraju dostępne będzie piwo Kasztelan Jasne Pełne w promocyjnych butelkach, na ...
2022-02-02 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
marki:
Kasztelan
,
Piast
,
Bosman
Loterie podkapslowe piw Kasztelan, Bosman i Piast
×
Grzaniec Galicyjski Bezalkoholowy na stacjach MOYA
Kubek gorącego grzańca bez alkoholu do kupienia na wynos - to nowy projekt, który powstał we współpracy JNT Group i spółki Anwim. - Kategoria win grzanych rozwija się systematycznie, ale ...
2022-02-02 Soft drinks
firmy:
JNT Group
,
Moya
Grzaniec Galicyjski Bezalkoholowy na stacjach MOYA
×
Jubileuszowa kampania Serka Wiejskiego
Znany Serek Wiejski obchodzi w tym roku 30-lecie. Produkt został wprowadzony na polski rynek przez OSM Piątnica, która pozostaje jego największym producentem. Z okazji jubileuszu w dniach 1.02-13.03 prowadzona będzie ...
2022-02-02 Food & drinks
firmy:
OSM Piątnica
,
Five Media
,
OTO Film
,
Plej
,
Starcom
marki:
Piątnica
Jubileuszowa kampania Serka Wiejskiego
×
Value Media rozpoczyna współpracę z Profi
Ruszyła współpraca agencji mediowej Value Media i Profi SA. Zakres działań agencji obejmie strategię, planowanie i zakup mediów. Pierwszy wspólny projekt już wystartował - to kampania wprowadzająca markę zup gotowych ...
2022-02-02 Food & drinks
firmy:
Profi
,
Value Media
marki:
Jemy Jemy
Value Media rozpoczyna współpracę z Profi
×
Carrefour wspiera klientów w czasie inflacji
W każdy wtorek lutego seniorzy odwiedzający hiper- i supermarkety Carrefour mogą zyskać do 15% zniżki na całe zakupy w formie e-kuponu do wykorzystania przy kolejnej wizycie. Inicjatywa wpisuje się w działania ...
2022-02-02 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour wspiera klientów w czasie inflacji
×
Znamy projekt systemu kaucyjnego
Ministerstwo Klimatu i Środowiska zaprezentowało projekt dotyczący wprowadzenia w Polsce systemu kaucyjnego na opakowania. - Naszym celem jest zmniejszenie ilości wytwarzanych odpadów, zapewnienie wysokiej jakości odpadów do recyklingu oraz wykorzystanie poddanych ...
2022-02-01 Soft drinks
Znamy projekt systemu kaucyjnego
×
Piwo dla młodych dorosłych od Grupy Heineken
W odpowiedzi na oczekiwania młodych dorosłych konsumentów, którzy poszukują lżejszych i mniej goryczkowych piw, marka Heineken wprowadza na rynek swoją innowacyjną nowość - Heineken Silver. - Heineken Silver to piwo ...
2022-02-01 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Heineken
marki:
Heineken
Piwo dla młodych dorosłych od Grupy Heineken
×
Milka startuje z loterią konsumencką
Milka, oficjalny sponsor Polskiej Kadry Narodowej w Skokach Narciarskich, ponownie zachęca do wspólnego kibicowania. Aby rozbudzić jeszcze większe emocje, marka zorganizowała loterię konsumencką, w której do wygrania będzie 100.000 zł, a ...
2022-02-01 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
marki:
Milka
Milka startuje z loterią konsumencką
×
Troska o planetę coraz ważniejsza podczas zakupów
Ochrona środowiska jest ważna dla 61% Polaków. 3 na 4 gospodarstwa domowe oszczędzają energię i wodę oraz segregują odpady. Kolejnym ważnym trendem konsumenckim staje się dbanie o zdrowie i samopoczucie. To ...
2022-02-01 Soft drinks
Śmietana Polska w unikalnym opakowaniu
W portfolio Grupy Mlekovita pojawiła się nowa Śmietana Polska 18% w tubie. - Śmietana Polska 18% jest najpopularniejsza w polskiej kuchni, idealna do zup, sosów i innych dań, których smak ...
2022-02-01 Food & drinks
firmy:
Mlekovita
marki:
Mlekovita
Śmietana Polska w unikalnym opakowaniu
×
Akcja promująca spożycie białego sera
Wystartował program informacyjno-edukacyjny, w którym główną rolę odgrywa ser. Celem projektu sfinansowanego z Funduszu Promocji Mleka jest promowanie białego sera w słodkiej postaci. W jego ramach zostaną zrealizowane m.in. spoty ...
2022-02-01 Food & drinks
Ruszyła kampania Teekanee w Europie Wschodniej
Agencja Insignia odpowiada za kreację oraz nadzór kreatywny i produkcyjny kampanii Teekanne. Spoty telewizyjne pod hasłem "I feel fruits!" pojawiły się na czterech europejskich rynkach - w Serbii, Słowenii, Czechach i ...
2022-02-01 Soft drinks
firmy:
Teekanee
,
Badi Badi
,
Filmokracja
,
Insignia
marki:
Teekanee
[1]
216
|
217
|
218
|
219
|
220
|
221
|
222
|
223
|
224
|
225
|
226
[2606]
OSTATNIE WYDANIE
Eurocash zakończył rok z dobrymi wynikami. I kwartał nowego nieco słabszy
Soft drinks
Herbapol połączył marakuję z Brzoskwinią
Soft drinks
Kabanosowe przekąski z kolagenem
Food & drinks
Mokate w wersji dla aktywnych
Soft drinks
Kabanosy Tarczyński oficjalną przekąską European League of Football
Food & drinks
Jeremy Sochan ponownie w kampanii 4MOVE
Soft drinks
Biegnij z Maczfit dla tych, którzy nie mogą!
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA