KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52090
Duże wzrosty nastrojów w handlu
Wskaźnik nastrojów w handlu tradycyjnym (NHT) wzrósł w lutym o 17,1 pkt. w porównaniu do styczniowego notowania i wyniósł 32,3 pkt. Był również wyższy o 2,3 pkt. od prognozy z ubiegłego ...
2022-03-09 Soft drinks
Coca-Cola, Pepsi i McDonald's zawieszają działalność w Rosji
Kolejne firmy wycofują się lub ograniczają swoją działalność w Rosji. Starbucks poinformował o zawieszeniu działań w kraju, podobne oświadczenie złożyła, mocno krytykowana wcześniej Coca-Cola. Wszystkie swoje restauracje zamknie także McDonald's. PepsiCo ...
2022-03-09 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
McDonald's
,
PepsiCo
,
Unilever
Deli2 rozpoczęło kampanię crowdinvestingową
Delikatesy premium rozpoczęły oficjalną kampanię crowdinvestingową, która potrwa do 27 kwietnia. Celem emisji jest pozyskanie do 2 mln zł. Zgromadzone środki mają pomóc w dalszej ekspansji do największych miast w kraju ...
2022-03-09 Soft drinks
firmy:
Deli2.pl
Rudi Schuberth ambasadorem POLOmarket
Piosenkarz, satyryk i miłośnik polskiej kuchni, Rusi Schuberth, został ambasadorem polskiej sieci supermarketów POLOmarket. To pierwsza współpraca z ambasadorem w historii marki. Jest konsekwencją zmiany strategii i odświeżenia wizerunku. - ...
2022-03-09 Soft drinks
firmy:
Polomarket
Sklepy tracą rocznie miliardy euro na kradzieżach
Z powodu kradzieży, sklepy detaliczne w Polsce uszczuplają swoje roczne przychody kwotą sięgającą 1,7 mld EUR, a w Europie to blisko 50 mld EUR. Wartość polskiego rynku detalicznego pod koniec ...
2022-03-09 Soft drinks
Marka Stolichnaya ma nową nazwę
Właściciel wódki Stolichnaya, SPI Group, postanowił zmienić nazwę brandu na Stoli. Firma chce uchronić się przed bojkotem rosyjskich marek, choć Stolichnaya produkowana jest obecnie na Łotwie. Marka protestuje w ten sposób ...
2022-03-08 Soft drinks
firmy:
SPI Group
marki:
Stolichnaya
,
Stoli
Eksport ukraińskich zbóż jest możliwy
Agencja informacyjna Reuters opublikowała 6 marca informację, że Państwowe Koleje w Ukrainie wydały oświadczenie o gotowości zorganizowania eksportu produktów rolnych koleją z powodu zamknięcia portów czarnomorskich. Zboża z Ukrainy miałyby ...
2022-03-08 Food & drinks
WFP szuka potencjalnych dostawców żywności
Światowy Program Żywnościowy (WFP, World Food Programme), agencja Organizacji Narodów Zjednoczonych, poinformował o zamiarze ewentualnego rozszerzenia listy dostawców żywności w ramach mechanizmów WFP. Polska mogłaby odegrać kluczową rolę w zakresie ...
2022-03-08 Soft drinks
Nowa muzyczna aranżacja dżemów Łowicz
Dżem Łowicz 100% z owoców to produkt, który przenosi w świat letnich smaków i wakacyjnych chwil. Przypomina o tym nowa kampania z akompaniamentem muzycznego hitu Anny Jantar w zupełnie nowym wydaniu ...
2022-03-08 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
2012
,
Feeders
,
Starcom
marki:
Łowicz
Początek kampanii rebrandingowej marki Fine Life
8 marca rusza kampania, której celem jest odświeżenie wizerunku i wyglądu Fine Life, marki własnej sieci Makro Cash & Carry. Głównymi celami rebrandingu jest stworzenie marki atrakcyjnej dla konsumentów, gwarantującej korzystną ...
2022-03-08 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
marki:
Fine Life
Początek kampanii rebrandingowej marki Fine Life
×
Ponad pół miliona parówek Indykpol trafiło do Ukrainy
7 marca z olsztyńskiego zakładu należącego do Indykpol wyjechało ponad 580.000 parówek stanowiących pomoc humanitarną dla mieszkańców Ukrainy. Mimo ogromnych trudności z transportem chłodzonych produktów spożywczych na ogarnięte wojną tereny ...
2022-03-08 Food & drinks
firmy:
Indykpol
marki:
Indykpol
Na Coca-Colę spadła fala krytyki
Niezależny białoruski portal internetowy Nexta poinformował w sobotę, że koncern Coca-Cola podjął decyzję o wycofaniu się z rosyjskiego rynku. Wcześniej agencja TASS podała, że firma nie ma takich planów, a spekulacji ...
2022-03-07 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
Grupa Carlsberg wstrzymuje inwestycje i eksport do Rosji
- Jesteśmy głęboko poruszeni straszliwymi wydarzeniami rozgrywającymi się na Ukrainie. Wpływają one na miliony istnień ludzkich i stanowczo potępiamy akty przemocy oraz agresji, których jesteśmy świadkami - oświadczył Cees't Hart, Prezes ...
2022-03-07 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
Spomlek musi zmienić kierunki sprzedaży
Ukraina była dla Spółdzielni Mleczarskiej Spomlek największym rynkiem eksportowym. Agresja Rosji i początek wojny sprawią, że firma musi szybki zmienić kierunki sprzedaży - mówi w rozmowie z portalem Forum Mleczarskie Paweł ...
2022-03-07 Food & drinks
firmy:
SM Spomlek
Twarożki roślinne od Rośleko
W ofercie producenta napojów roślinnych będących alternatywą dla wyrobów mlecznych pojawiła się nowa linia produktów o nazwie TwaROŚek. - TwaROŚek to roślinny zamiennik twarożku. Produkt na bazie słonecznika jest kremowy ...
2022-03-07 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Rośleko
marki:
TwaROŚek
Twarożki roślinne od Rośleko
×
poprzedni
następny
Audiotekstowa loteria dla marki Winiary
Firma Nestle ponownie powierzyła agencji Unique One opracowanie loterii audioteksowej dla marki Winiary pod hasłem "Smak inspiracji, smak wygranej!". Ogólnopolska loteria dotyczy wszystkich majonezów marki. Przyjmowanie zgłoszeń do loterii rozpoczęło się ...
2022-03-07 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Oglivy & Mather
,
UM Thrive
,
Unique One
marki:
Winiary
Ishida otwiera Europejskie Centrum Doskonałości
Europejskie Centrum Doskonałości, z siedzibą w czeskiej Pradze, ma zapewnić Ishida Europe wzmocnienie kompleksowej oferty wsparcia klienta. Nowy obiekt zapewni dostęp do różnorodnych programów szkoleniowych - zarówno praktycznych, jak i ...
2022-03-07 Soft drinks
firmy:
Ishida
Objęcie ukraińskich dzieci „Programem dla szkół”
Dzieci z Ukrainy, które zaczną uczęszczać do polskich szkół podstawowych w klasach I-V szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia oraz klas I - II ogólnokształcących szkół baletowych mogą zostać ...
2022-03-07 Soft drinks
Pszenica najdroższa od 14 lat
- Sytuacja w Ukrainie przekłada się istotnie m.in. na rynek zbóż. Notowania wielu z nich w ostatnich dniach wystrzeliły w górę. Na szczególną uwagę zasługuje szybki wzrost cen pszenicy - cena ...
2022-03-04 Soft drinks
Ukraina i Rosja polską żywność o wartości 1,5 mld EUR
Polska jest znaczącym eksporterem żywności, a głównymi rynkami zbytu polskich produktów rolno-spożywczych są kraje Unii Europejskiej. Na rynki trzecie trafia jednak eksport o wartości 10,3 mld EUR - informuje Rzeczpospolita ...
2022-03-04 Soft drinks
[1]
205
|
206
|
207
|
208
|
209
|
210
|
211
|
212
|
213
|
214
|
215
[2605]
OSTATNIE WYDANIE
Czy ze stacji paliw zniknie alkohol?
Soft drinks
Konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Food & drinks
Auchan uruchomił nowy sklep internetowy
Soft drinks
Sycące Musy od Braci Sadowników
Soft drinks
Rusza nowa kampania musów marki Tymbark
Soft drinks
Tymbark promuje linię napojów gazowanych
Soft drinks
Aldi stawia na świeżość warzyw i owoców
Soft drinks
Cisowianka dla zawodników Ironman
Soft drinks
Coveris przejmuje Hadepol Flexo
Soft drinks
Polacy szykują się na majówkę w plenerze
Soft drinks
Biedronka zdetronizowała Auchan w badaniu ASM Sales Force
Soft drinks
Lubella zachęca młodzież do gotowania i niemarnowania
Food & drinks
Linia kosmetyków o zapachu napojów Tymbarku
Soft drinks
Nestle stosuje nieetyczne praktyki w biedniejszych krajach?
Soft drinks
Bolton Polska wybiera Streetcom
Food & drinks
Tchibo wprowadza ofertę sezonową do kawiarni
Soft drinks
Initiative wygrywa kolejny przetarg Foodcare
Soft drinks
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind
Food & drinks
Lavazza kolejne dwa lata z NAV agency
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA