KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52100
Lidl jako kolejna sieć chce chronić przed inflacją
Przez cały wrzesień mięso w sklepach Lidl ma być tańsze niż w tym samym miesiącu 2021 r. Pod hasłem walki z inflacją Lidl przygotował wiele promocji, takich jak: schab wieprzowy (13,99 ...
2022-09-06 Soft drinks
firmy:
Lidl
Data przydatności do spożycia znika z wielu produktów Aldi
Sieć sklepów Aldi przedstawiła plany usunięcia daty przydatności do spożycia z około 60 produktów marki własnej sprzedawanych w Wielkiej Brytanii. Jest to część programu, którego celem jest walka z marnowaniem żywności ...
2022-09-06 Soft drinks
firmy:
Aldi
Biedronka publikuje trzeci raport zrównoważonego rozwoju
Biedronka opublikowała raport zrównoważonego rozwoju za 2021 rok. Jego podtytuł "Dla dobra wspólnego" podkreśla najważniejsze priorytety zaangażowania społecznego i środowiskowego, które są filarami strategii zrównoważonego rozwoju największej w Polsce sieci handlowej ...
2022-09-06 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Pierwsza kampania typu Community dla Lidl Polska
Wraz z ogłoszoną przez Lidl Polska akcją "Szkoły pełne Talentów" TCC Global wprowadza na polski rynek detalistów nowy trend budowania relacji sprzedawca-klient-społeczność. Tworząc tym samym pierwszą w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej ...
2022-09-06 Soft drinks
firmy:
Lidl
,
TCC
Concept Bar marki 1664 Blanc
W samym centrum Warszawy, 2 września, otwarty został Concept Bar 1664 Blanc, który będzie działał przez kolejne 6 tygodni, goszcząc spragnionych wrażeń i słynnego piwa w niebieskiej butelce. - Przestrzeń ...
2022-09-06 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
marki:
1664 Blanc
Concept Bar marki 1664 Blanc
×
Donuty Ekipy od Dooti Donuts
Grupa influencerów Ekipa po raz kolejny łączy siły z marką Dooti Donuts (Stokson) i wprowadza na rynek nowego Donuta Ekipy. Nowość pojawi się w sprzedaży 5 września i będzie dostępny w ...
2022-09-05 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Stokson
Donuty Ekipy od Dooti Donuts
×
Nowe formaty opakowań wody Nałęczowianka
Portfolio marki wody mineralnej Nałęczowianka poszerzyło się o nowe, niegazowane formaty dla dzieci i młodzieży, dostępne w butelkach o dopasowanych do wieku pojemnościach, z ciekawymi etykietami i specjalnymi zakrętkami. Poprzez ...
2022-09-05 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nałęczowianka
Nowe formaty opakowań wody Nałęczowianka
×
poprzedni
następny
Polacy wracają do zwyczaju picia kawy poza domem
Ponad połowa Polaków pija kawę poza domem i odsetek ten ponownie, po okresie pandemicznym, rośnie. Polacy szczególnie lubią cafe latte oraz espresso. Głównym powodem picia kawy dla badanych jest jej ...
2022-09-05 Soft drinks
Polacy wracają do zwyczaju picia kawy poza domem
×
Gunthart Polska zainwestuje w LSSE
Firma Günthart Polska, producent wyrobów czekoladowych, składników do ciast oraz produktów marcepanowych otrzymała decyzję o wsparciu Legnickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Spółka planuje inwestycję na poziomie 18 mln zł. W nowej ...
2022-09-05 Soft drinks
firmy:
Gunthart Polska
Gunthart Polska zainwestuje w LSSE
×
Polska drugim producentem piwa w Europie
Wysoki wzrost produkcji piwa bezalkoholowego sprawił, że Polska zachowała pozycję wicelidera piwnego rynku w UE - wynika z raportu Eurostatu i danych GUS. Największym producentem są Niemcy, a na podium jest ...
2022-09-05 Soft drinks
FRoSTA ma nowa dania gotowe
W linii mrożonych dań gotowych marki FRoSTA pojawiły się artykuły łączące produkty rybne z daniami gotowymi. W nowych daniach, oprócz ryb i sosu, znalazły się również ziemniaki lub ryż, tworząc kompletny ...
2022-09-05 Food & drinks
FRoSTA ma nowa dania gotowe
×
poprzedni
następny
MediaHub zaplanuje kampanię Majonezu Kieleckiego
Dział digital domu mediowego MediaHub kolejny raz wygrał przetarg na przygotowanie strategii mediowej oraz zakup mediów dla marki Majonez Kielecki Wytwórczej Spółdzielni Pracy Społem. We wrześniu ruszy piąta wspólna kampania ...
2022-09-05 Food & drinks
firmy:
WSP Społem Kielce
,
MediaHub
marki:
Majonez Kielecki
Lewiatan wprowadza wirtualną kartę
Program lojalnościowy Mój Lewiatan zyskał kolejną nową funkcjonalność - korzystania z karty lojalnościowej z poziomu aplikacji. Użytkownicy aplikacji jako pierwsi dowiedzą się o najnowszych promocjach, a oprócz spersonalizowanych ofert promocyjnych ...
2022-09-05 Soft drinks
firmy:
Lewiatan
Mondi inwestuje w laboratorium recyklingowe
Mondi, czołowy światowy producent opakowań i papieru, otworzył w fabryce w Frantschach w Austrii pierwsze w Grupie laboratorium recyklingowe, w którym testowane są możliwości recyklingu papieru i opakowań na bazie papieru ...
2022-09-05 Soft drinks
firmy:
Mondi
Kulki żelowe Fanex w nowych smakach
Fanex - polski producent sosów i dodatków spożywczych dla branży HoReCa, wprowadził do swojej oferty dwie nowe wersje Fan&JOY - kulek żelowych z płynnym środkiem. Dwa nowe smaki - liczi i ...
2022-09-05 Food & drinks
firmy:
Fanex
marki:
Fanex
Kulki żelowe Fanex w nowych smakach
×
Daesang otworzył oddział w Polsce
Południowokoreańska firma spożywcza Daesang, znana z marki Jongga kimchi, otworzyła oddział w Polsce. Ma on być strategiczną bazą dzięki której firma chce rozwijać swoją działalność w Europie - donosi Korea Herald ...
2022-09-02 Soft drinks
firmy:
Daesang
Daesang otworzył oddział w Polsce
×
Biedronka wprowadza zmiany w diecie Polaków
Dzięki optymalizacji składu i wartości odżywczej produktów oferowanych klientom przez Biedronkę tylko w pierwszej połowie 2022 r. na polski rynek nie trafiły dodatkowe 154 tony cukru, 22 tony soli oraz 42 ...
2022-09-02 Soft drinks
firmy:
Biedronka
POLOmarket otwiera kolejny zmodernizowany obiekt
Polska sieć supermarketów, po gruntownej modernizacji, 1 września otworzyła ponownie jeden z trzech swoich obiektów w Wałbrzychu. To kolejna zakończona w tym roku inwestycja POLOmarketu, który osiągnął blisko 2,8 mld zł ...
2022-09-02 Soft drinks
firmy:
POLOmarket
Burger King ma nowego operatora w Polsce
McWin, prywatna firma inwestycyjna specjalizująca się w branży gastronomicznej i technologii żywności, będzie zarządzać marką Burger King w Polsce. Firma będzie odpowiadać za dalszy rozwój marki w Polsce jako nowy master-franczyzobiorca ...
2022-09-02 Soft drinks
firmy:
Burger King
,
McWin
Wina owocowe odzyskują znaczenie
Branża win owocowych powoli zbliża się do pozycji zajmowanej przed wojną. Sto lat temu polskie wina owocowe były eksportowane do Francji i na rynek amerykański. A największa w Polsce Kujawska Wytwórnia ...
2022-09-02 Soft drinks
firmy:
Vin-Kon
[1]
154
|
155
|
156
|
157
|
158
|
159
|
160
|
161
|
162
|
163
|
164
[2605]
OSTATNIE WYDANIE
System kaucyjny będzie modyfikowany
Soft drinks
Pepsi rusza z szeroką kampanią marketingową
Soft drinks
Kim jest potencjalny inwestor Browaru Leżajsk?
Food & drinks
Mini Krakersy Lajkonik w nowych opakowaniach
Food & drinks
Dyskontowy hipermarket Auchan rusza w Rumunii
Soft drinks
Nowe smaki lodów w ofercie Koral
Food & drinks
Black odkrywa energię drzemiącą w ludziach
Soft drinks
Krynica Vitamin ma ugodę z amerykańskim kontrahentem
Soft drinks
Lidl rozpoczyna kampanię UEFA EURO 2024
Soft drinks
Łaciate partnerem wyścigów kolarskich Łaciate Mazury MTB
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA